Олександр
Олександр
Head of Front-end department
25.03.2022

CRM для заводу

Олександр
Олександр
Head of Front-end department
25.03.2022
25.03.2022
5.0
2452
0

Робота з клієнтами у виробництві завжди забирає багато часу, а також вимагає ретельного обліку, щоб не упустити жодної інформації та не втратити через це дорогоцінні замовлення. На допомогу бізнесу приходять системи для роботи із клієнтами. CRM для заводу - це рішення, яке допомагає спростити роботу з клієнтською базою, централізовано здійснювати облік продажів та заощаджувати кошти компанії. Давайте докладніше познайомимось із цим інструментом.

Особливості CRM системи для заводу та промислового підприємства

Особливості CRM системи для заводу

Організація та менеджмент – це головний біль для будь-якого великого бізнесу. Подібні завдання часто можуть уповільнювати роботу компанії, збільшувати додаткові нецільові витрати та знижувати якість опрацювання заявок. Щоб уникнути подібних ситуацій, з'явилися CRM для підприємств. Впровадження цифрових інструментів підвищує продуктивність, знижує ризики та витрати, а також дає безліч інших переваг, про які ми ще поговоримо.

CRM для промислового підприємства автоматизує всю роботу з клієнтами, допомагаючи зберігати історію взаємодій та всі дані клієнтів у єдиній базі без пошкоджень, втрат та необхідності передачі. Це рішення завоювало популярність у багатьох підприємств, у тому числі заводів.

Головною особливістю CRM для підприємства є те, що вона дозволяє працювати з кожним клієнтом за індивідуальним планом. Це дуже актуальна можливість для заводів, які здебільшого працюють з іншими бізнесами та підбирають індивідуальні плани співпраці для кожного клієнта.

Переваги впровадження CRM-програми

Впроваджуючи CRM для заводу, ви не просто отримуєте цифровий інструмент для вашого бізнесу, ви отримуєте величезну конкурентну перевагу та підвищену лояльність ваших клієнтів.

Завдяки правильному обліку та постійному доступу до всіх даних, ваш відділ продажів робитиме менше помилок та зайвих організаційних дій, що безумовно підвищує швидкість та покращує якість обслуговування клієнтів. А це своєю чергою зробить ваших клієнтів постійними та допоможе отримати рекомендації, які залучать нових клієнтів.

Завдяки цьому витрати компанії скорочуються, а доходи збільшуються, що означає зростання прибутковості підприємства. Погляньмо, як саме CRM допомагає оптимізувати процеси та які переваги це надає.

1. Робота з клієнтською базою

Робота з клієнтською базою

Цільова аудиторія будь-якого підприємства досить велика. Швидше за все, у вас є величезна база наявних та потенційних клієнтів, кожен з яких потребує опрацювання та окремої уваги.

Впроваджуючи системні рішення для свого бізнесу, ви автоматизуєте всі ці процеси, а також отримуєте єдину клієнтську базу, доступ до якої є у кожного співробітника, якому це необхідно для роботи.

Подібний підхід забезпечує вам швидкий та своєчасний доступ до всіх даних, коли від цього залежить результат угоди. Зокрема, наприклад, коли ви розмовляєте з клієнтом і вам терміново необхідна певна інформація про його контракт, ви можете переглянути її в кілька кліків, уникаючи плутанини, тривалого очікування та конфузів.

Також ви перестанете втрачати клієнтів через помилки під час перенесення даних. Часто буває, що записана "на папірці" інформація спотворюється під час передачі іншим співробітникам, що може призвести до неможливості зв'язатися з потрібним вам клієнтом. А це може призвести до прострочення в обслуговуванні або підписанні та продовженні договору, що призведе до повної втрати клієнта та вашої репутації.

Подолати всі ці ризики допомагає CRM для заводу.

2. Облік продажу та угод

Фінансовий облік – також один із каменів спотикання для підприємств. Відділу продажів необхідно здійснювати обмін інформацією з бухгалтерією, у процесі чого дані також можуть спотворюватися або губитися. До того ж завжди великий ризик людської помилки. На додачу, тривалість цього процесу суттєво уповільнює роботу з клієнтами та знижує продуктивність підприємства.

Завдяки CRM для заводу ви можете суттєво прискорити передачу даних, забезпечивши при цьому її надійність та безпеку. А це також підвищує якість обслуговування ваших клієнтів та рівень їх задоволення вашою роботою.

3. Економія коштів

Завдяки тому, що CRM для підприємства допомагає диджиталізувати всі процеси, ви насамперед суттєво економите на канцелярських витратах, а також на приміщенні для зберігання всієї документації та необхідної техніки.

Але є менш очевидні, але при цьому суттєвіші статті економії. Зокрема, ви позбавитеся витрат та штрафів, які можуть виникати з державними службами через недостатньо якісну документацію, а також проблеми з клієнтами, які часто перетворюються на додаткові витрати.

Диджиталізація також допомагає заощаджувати на помилкових відправленнях та при впровадженні супутніх рішень – на всіх логістичних процесах.

4. Всі дані зібрані в одному місці

Головна перевага CRM для заводу полягає в тому, що всі дані для роботи з клієнтами знаходяться в одній базі. Наприклад, коли вашим співробітникам буде потрібна якась інформація, вони завжди зможуть отримати доступ до неї в системі. За умови, що вони мають відповідний рівень аутентифікації.

На додачу всі оновлення даних у системі також будуть доступними одразу всім її користувачам. Завдяки цьому у вас завжди буде актуальна інформація про компанію. Ви зможете уникнути будь-яких помилок, спричинених несвоєчасним оновленням даних.

Етапи індивідуальної розробки та впровадження CRM для заводу

Етапи індивідуальної розробки та впровадження CRM”

Очевидно, що системи для управління відносинами з клієнтами несуть безліч переваг для бізнесу. Саме тому CRM для підприємств такі популярні. Проте, робочі процеси кожному підприємстві відрізняються, отже відрізнятимуться і його інструменти. Саме тому ми рекомендуємо кастомну розробку, яка врахує всі особливості вашого бізнесу. Давайте крок за кроком розберемо, як впровадити CRM на завод.

1. Розробка стратегії

Насамперед необхідно розробити чітку стратегію впровадження змін. Оскільки диджиталізація глибоко та масштабно стосується практично всіх процесів, її впровадження не може здійснюватися протягом одного дня.

Стратегія допоможе визначити вектор розвитку, всі попередні етапи, а також строки впровадження вашого цифрового рішення.

2.Формування команди та складання бюджету

Коли всі цілі на диджиталізацію визначені, можна братися за визначення бюджету. Важливо врахувати як вартість розробки програмного забезпечення, так і витрати, пов'язані з трансформацією процесів. Зокрема, доведеться диджиталізувати всі наявні дані в компанії та звести їх до єдиного формату, в якому вони зберігатимуться у базі даних вашого підприємства.

Також на цьому етапі потрібно зібрати команду розробки. Для цього вам потрібно або наймати та навчати кожного спеціаліста окремо, або звернутися до компанії, де команда досвідчених фахівців виконає всю необхідну роботу.

3.Визначення платформи

Стек технологій та платформи для розробки також залежать від потреб вашого бізнесу та особливостей ваших робочих процесів. Часто для власників бізнесу технічні питання виходять за межі їхньої компетенції, тому доцільно делегувати розробку та рішення компетентнішим учасникам. Зокрема, звертаючись до компанії з розробки ви отримуєте як виконання завдань, так і консультацію щодо складних питань.

4.Реалізація проекту

На цьому етапі проводиться безпосередньо розробка вашого програмного продукту: від прототипування та дизайну до програмування та тестування. Завдання розробників не лише втілити певні функції, а вирішити поставлене завдання, знайти розв'язання проблеми, з якою зіткнувся бізнес.

Лише після того, як проект реалізовано та протестовано, а також забезпечено якість системи та відповідність вимогам, можна переходити до наступного етапу.

5.Впровадження системи

Останнім кроком є безпосереднє впровадження системи у роботу заводу. Тут необхідно забезпечити запуск усіх процесів, а також навчання співробітників використання CRM на підприємстві. Якщо ви замовляли розробку в компанії, сюди також входить технічна підтримка проекту, щоб допомогти вам подолати будь-які труднощі, які можуть виникнути в процесі експлуатації.

Замовити CRM рішення для підприємства у WEZOM

Замовити CRM рішення для підприємства у WEZOM

Якщо ви хочете замовити розробку вашої CRM для заводу в компанії з багаторічним досвідом та експертизою у створенні подібних рішень, залишайте заявку на сайті.

Компанія Wezom надає послуги з розробки програмних рішень будь-якої складності. Ми також допомагаємо нашим клієнтам визначити найкращі рішення для їхнього бізнесу, адже ми зацікавлені у вашому успіху.

Щоб замовити розробку в WEZOM, залиште заявку на сайті або зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом. Ми поставимо вам низку питань, щоб краще зрозуміти особливості вашого бізнесу та запропонувати вам найрелевантніші рішення.

Якщо у вас залишилися питання, ми з радістю відповімо на них. Давайте разом диджиталізуємо ваш бізнес.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.