Згадайте, як ще з десяток років тому у соцмережах ми з цікавістю приймали нові заявки. Сьогодні все змінилося. Люди неохоче додають незнайомців, підписуються, тільки якщо обліковий запис їм справді цікавий або чимось корисний.
Як за таких умов бізнес-профілям в Інстаграмі набирати аудиторію? Як завойовувати увагу ЦА?
Якщо ви заглибитеся в питання, то виявите таке цікаве поняття, як масфолловінг. Дехто стверджує, що це чудовий метод набрати передплатників.
Дізнаємося, чи такий хороший масфолловінг насправді.
Що таке масфолловінг в Інстаграм?
Термін придуманий від англійського mass following, що означає «слідувати за натовпом». Тобто, масова підписка на облікові записи користувачів з метою отримання від них взаємності. Масфолловінг використовують вже давно, але він досі залишається поширеним методом просування облікових записів в Інстаграмі.
Як працює масфолловінг
Схема проста:
- ви підписуєтеся на профілі людей із ЦА;
- людина бачить повідомлення;
- переходить в аккаунт та вивчає;
- якщо профіль йому цікавий, підписується у відповідь.
Мета масфолловінгу полягає в тому, щоб залучити людей на вашу сторінку. А чи стануть вони передплатниками чи ні, вже залежить від якості облікового запису. Тому потрібно серйозно попрацювати над контентом та займатися просуванням. Без цікавих публікацій масфолловінг не має сенсу.
Види та приклади масфолловінгу в Інстаграмі
Масфолловінг виконується вручну або автоматично. Ручний спосіб має на меті самостійний пошук відповідних профілів із проставленням лайків, переглядів історій та підписки.
Автоматичний масфолловінг виконується за допомогою сторонніх сервісів. Ці програми-скрипти підписуються на необхідні облікові записи, які є цільовою аудиторією бізнесу.
Вручну набирати передплатників довго. Автоматичний масфолловінг працює швидше. У різних сервісах можна вказувати необхідні критерії та збирати фоловерів із вашої цільової аудиторії.
Ось добрий приклад успішної накрутки. Видно, що у підписках чимало облікових записів, які додавалися за допомогою масфолловінгу. Але при цьому багато звичайних передплатників. За обліковим записом стежить жива та зацікавлена аудиторія:
Можливості масфолловінгу у 2022 році
Якихось 5–8 років тому це був основний інструмент швидкого залучення передплатників . Але всякі накрутки відходять у минуле, на зміну їм приходять «білі» способи. Люди стають вимогливішими, а алгоритми Instagram — розумнішими. Тепер система легко виявляє спам та накрутку, за що може застосувати санкції і навіть назавжди заблокувати обліковий запис.
Чи є життя для масфолловінгу у 2022 році? Так, але тільки якщо використовувати його дуже рідко та акуратно. Хоча й це ризиковано.
Плюси та мінуси масфолловінгу
Швидко та дешево. Завдяки цим перевагам масфолловінг досі живий. Він дозволить набрати аудиторію практично з нульовим бюджетом.
Перш ніж налаштувати масфолловінг, дещо врахуйте:
- Він уже скрізь . Щодня нам прилітає по кілька підписок від різних магазинчиків, суші-барів, косметологів, фітнес-клубів, блогерів тощо. Більшість людей це вже дратує, і бажання підписуватись взаємно немає.
- Накрутка суперечить правилам Instagram . Соціальна мережа не приймає будь-які способи накрутки передплатників, крім реклами, що таргетує. Якщо користувачі масово кидають скарги, ваш профіль можуть заблокувати.
- Отримати взаємну передплату непросто . Лише мала частина з тих, на кого ви підписалися, готова зробити це у відповідь. Люди цінують особистий простір і рідко наважуються пускати до нього незнайомців.
Оскільки масфолловінг не відповідає політиці Інстаграма, регулярно ведеться спостереження за накрутками передплат. У соцмережі є свої алгоритми боротьби зі спамом. Вони вважають лайки, репости та коментарі з одного посту, звертаючи увагу на періодичність їхнього додавання. Ведеться також облік передплатників на момент розміщення посади. Якщо система помічає надмірну залученість аудиторії за низької соціальної активності профілю, надлишок роботів, це може призвести до блокування.
Складно сказати напевно, хороший чи поганий масфолловінг у Instagram. Будемо чесні: люди приходять у соціальні мережі для позитивних емоцій від покупок, перегляду гарних фото чи смішних відео, читання пізнавальних постів. Якщо їх постійно закидати відвертою рекламою та спамом, це призведе лише до роздратування.
Але все ж таки масфолловінг в Інстаграмі працює. Якщо ваш обліковий запис викличе ті самі позитивні емоції, то в такому випадку людина підпишеться у відповідь, і мету буде досягнуто.
Сервіси для масового просування Інстаграм
Поговоримо про засоби автоматичного масфолловінгу. Інструменти допоможуть зробити рутинні завдання швидкими та простими.
Сервіс |
Особливості |
Zengram |
|
Leongram |
|
Instaplus |
|
ZEUS |
|
Instadrom |
|
GramTomato |
|
Funinsta |
|
Всі послуги масфолловінгу платні, але більшість пропонує новим користувачам тестовий період на 1, 3, 5 або 7 днів. Далі доведеться купувати пакети чи підключати тарифи. Ціни відрізняються, що дозволить вам підібрати відповідний за вартістю варіант.
Масфолловінг та маслайкінг
Якщо масфол – це про передплатників, то маслайкінг – про лайки. Друге поняття є множинним проставленням лайків на публікаціях людей, які відповідають певним критеріям. Обидва методи відносяться до масової активності та призначені для розкручування облікового запису в Інстаграмі. Часто їх використовують спільно, щоб підвищити ймовірність залучення людей та отримання взаємної підписки.
Загальна вада масфолловінгу і маслайкінгу — ризик нарватися на санкції від соціальної мережі. Йдеться про тіньову лазню, тимчасове або вічне блокування.
Що потрібно знати перед запуском масфолловінгу
Якщо вирішили піти небезпечним шляхом, необхідно бути напоготові. Перед запуском накрутки:
- проаналізуйте цільову аудиторію – потрібно точно розуміти, яких передплатників залучати до облікового запису;
- протестуйте стратегії - пробуйте різні варіанти автоматичної підписки, причому бажано протягом кількох днів. Це допоможе знайти найкращі рішення;
- ознайомтеся з умовами використання інструменту для масфолловінгу — скільки триває пробний період, яка вартість тарифу тощо. Тоді ви убережетеся від неприємних сюрпризів.
Під час роботи не забувайте чистити профіль. Завжди є той, хто прийшов, подивився і забув про ваш обліковий запис.
І ще: користуйтесь одним конкретним інструментом. Не потрібно запускати відразу всі послуги масфолловінгу. Ви ризикуєте переборщити та потрапити на санкції.
Як налаштувати масфолловінг в Інстаграм
Ознайомимося з інструкцією на прикладі роботи із сервісом Zengram.
Стратегія
Спочатку поставте конкретні цілі. З огляду на це створюється стратегія масфолловінгу.
Цілі можуть бути такі:
- Домогтися зростання охоплення . Вам потрібно отримати якнайбільше аудиторії. Схема буде така: запускаєте масфолловінг до Instagram за однією групою ЦА, а маслайкінг — за іншою. Можна додати і перегляди історій третьої групи.
- Досягти охоплень і лояльності . Прийде працювати комплексно з однією цільовою аудиторією. Стратегія може передбачати підписку на людину і проставлення їй кількох лайків.
- Отримати повний контакт . Потрібно регулярно проявляти активність щодо тих самих акаунтів. Наприклад, сьогодні ви підписалися, завтра поставили лайки, а за кілька днів написали кілька коментарів.
- Мотивувати на покупку . Тут має працювати з «гарячою» ЦА. Спочатку розставляються лайки тим, хто коментує посади ваших прямих конкурентів. Потім слідує передплата від вас і лайки вже на публікації ЦА.
З розумінням цілей буде легше виконати всі інші налаштування.
Парсінг
Коли ви визначилися з підходящою стратегією, можна вибрати потрібні дії:
Можна відразу налаштувати розсилку повідомлень з відкритих діалогів. У віконці вставляєте потрібний текст і натискаєте кнопку «Далі»:
Потім налаштовується цільова аудиторія, тобто звідки сервіс братиме ваших передплатників. Можна вибрати тільки один тип націлювання!
Якщо вибрано міста, вписуйте потрібні назви вручну:
Коли все готове, клацніть "Далі".
На третьому етапі використовуються фільтри, які необхідні для уточнення ЦА. Якщо підлога не має значення, залиште все так, як є.
Відзначте також винятки:
Коли налаштування завершено, підтвердіть підключення профілю в Інстаграмі, щоб запустити масфоловинг.
Пошук активної аудиторії
Після виконання всіх попередніх кроків робота з обліковим записом розпочалася. У статусі видно кількість поставлених вами лайків, переглядів історій та нових підписок.
Можна задати більш точні налаштування за всіма опціями:
Якщо прокручувати сторінку трохи нижче, відкриються розширені налаштування для пошуку передплатників:
Рекомендуємо задати також максимальну та мінімальну кількість передплат:
Пара порад щодо налаштувань:
- Якщо ваша ЦА має різноманітні інтереси та місцезнаходження, а потенційна кількість передплатників перевалює за 100 000, додайте кілька облікових записів, об'єднавши їх оригінальним хештегом або посиланням у шапці. Наприклад, так можна зробити для інтернет-магазину з великим асортиментом. Тобто кожна категорія товару буде під своїм профілем.
- Якщо ЦА вузька, варто наголосити на якості обробки передплатників. Заздалегідь продумайте вирву дій. Наприклад, можна прокоментувати нові пости та історії, розсилати цікаві пропозиції до Директу.
Працювати із сервісом нескладно. Однак, пам'ятайте, що безкоштовний пробний період діє 7 днів.
Ліміти
Соціальна мережа блокує надто активні облікові записи, тому пам'ятайте про обмеження. При цьому не варто забиратися під саму стелю. Краще встановити ліміт, який не дотягує до максимально допустимого. Наприклад, при обмеженні 15 підписок зробіть 12.
Точних цифр обмежень ніхто не знає. Але є зразкові, отримані під час експериментів з масфолловінгом.
За кількістю підписок:
За кількістю відписок:
За кількістю лайків:
Враховуйте й те, що не всім новим передплатникам вдасться надсилати вітальні повідомлення. Обмеження на тих, хто не є вашими передплатниками, також є:
Як уникнути бана за масфолловінг
Це нелегальний метод отримання передплатників. Накрутка. Масфолловінг суперечить реальним діям користувача, адже мало хто додає по 100 підписок за годину та проставляє сотні лайків.
Щоб уникнути бана через масфолловінг, потрібно просто не вдаватися до нього! Користуйтеся чесними способами залучення передплатників: налаштовуйте рекламовану рекламу, співпрацюйте з блогерами, публікуйте цікавий контент. Краще вдатися до послуг SMM-просування та успішно вести бізнес-аккаунт, ніж усе втратити через бан через масфол.
Висновки
Масфолловінг - це ефективний спосіб набрати базу передплатників. Можна робити це вручну, але процес довгий, копіткий. Альтернативний варіант – швидкий автоматичний масфол. У будь-якому випадку для отримання якісних передплатників необхідно опрацювати ЦА, створити ефективну стратегію, оплатити послуги сервісу. Роботи чекає чимало.
А що, якщо в результаті обліковий запис заблокують через накрутки? Усі зусилля будуть втрачені.
Тому краще займатися звичайним SMM-просуванням. Це виявиться складнішим і дорожчим, проте зусилля обов'язково окупляться.