Василій
Василій
IT Sales Manager
01.02.2023

Цифрові ланцюжки постачання: які переваги дає софт для оптимізації логістики

Василій
Василій
IT Sales Manager
01.02.2023
01.02.2023
2192
0

 Ефективне керування логістикою та ланцюжками постачання – запорука успіху бізнесу. Будь-яке виробництво або торговельна компанія потребує можливості планувати маршрути та видатки, гарантувати надійне транспортування товару, його повернення. Автоматизація логістики дозволяє пришвидшити операції, ефективно керувати бізнесом, мінімізувати витрати, поліпшити якість обслуговування, і врешті-решт  заробляти більше.

Софт для оптимізації логістики для бізнесу

Дослідження показують, що навіть сьогодні софтом для оптимізації логістики користуються далеко не усі компанії. Чимало бізнесів усе ще надають перевагу електронним таблицям, – і це пояснює, чому їх планування ланцюжків постачання часто хибне, нездатне забезпечити якісну доставку товару. Крім того, робота з електронними таблицями віднімає безліч часу для розв’язання буденних питань, не залишає час на оптимізацію процесів. Це негативно впливає на здатність компанії вчасно й правильно реагувати на потреби гнучкого ринку.

Організації, що користуються софтом для керування логістикою, з такими проблемами не стикаються. Тому мають час на розв’язання важливих питань щодо розвитку бізнесу, наприклад, зайнятися оптимізацією ланцюга постачання.

Що таке оптимізація ланцюга постачання

Оптимізація ланцюга постачання – це пошук рішень, що забезпечують максимально рентабельну роботу бізнесу з урахуванням усіх перешкод. Вона дозволяє не лише впоратися з питаннями щодо якості та швидкості перевезення товару, а й оцінює:

  • Потенційні ризики. Наприклад – доцільність користування послугами недорогих постачальників у порівнянні з більш надійними, але дорожчими конкурентами.

  • Обсяг товарних запасів. Програма стежить, щоб з одного боку товар завжди був у наявності, з іншого – на складах не зберігалося забагато нерентабельних надлишків.

  • З яким постачальником найліпше співпрацювати.

  • Ринки, що вважаються найліпшими для роботи вашого бізнесу.

Справжня оптимізація ланцюга постачання виходить далеко за рамки уявлень про неї. Вона охоплює чимало складних питань, розв’язати які без якісного софту важко.

Якісний софт – який він?

Існує чимало платформ для оптимізації, кожна з яких має свої особливості. Наприклад, є базовий софт, призначений для розв’язання загальних завдань. Так платформи швидко впроваджуються у процеси, але мають багато обмежень. Також існують гнучкі функціональні платформи. Вони дорожчі, потребують великого обсягу даних, встановлення певних пристроїв, додаткового навчання тощо. Але з ними можна отримати якісніший результат.

Ефективний софт для оптимізації логістики й ланцюга постачання має забезпечувати:

  • Прозорість – можливість у режимі реального часу відстежувати / планувати рух транспорту, роботу складів (розміщення, видача товару) тощо.

  • Ефективне керування даними через швидкий доступ до інформації.

  • Аналітику / прогнозування – аби оцінити ефективність роботи компанії, пропонувати розв’язання проблем, планувати подальший розвиток.

  • Масштабування – софт має бути достатньо гнучким, щоб пристосовуватись до особливостей та темпів росту, змін вашого бізнесу. Платформа має бути готова до цього як з технічної точки зору, так і з точки зору закладених у неї ідей.

Софт має бути зручним у користуванні, щоб працювати  з ним могли навіть люди, які нічого не тямлять в технологіях.

Рекомендуємо почитати
Які переваги надає індивідуальний софт?

Інвестувати у власні технології набагато вигідніше, ніж у чужі продукти. Лише індивідуальне рішення зможе задовольнити усі унікальні потреби вашого бізнесу

Дізнайтеся більше про розробку ПЗ

Переваги софту

Експерти виділяють чимало переваг на користь встановлення ПЗ для оптимізації логістики та ланцюга постачання, зокрема:

  • Контроль та ефективність. Впровадження ПЗ у транспортну логістику дозволяє ефективно керувати перевезенням вантажу, що дає змогу скоротити час, який працівник витрачає на збір даних. Крім того, використання софту дозволяє порівняти тарифи за доставляння товару, та обрати / запропонувати найліпші варіанти.

  • Зниження ризику помилок. ПЗ надає актуальну інформацію на усіх етапах роботи (від пошуку постачальника до продажу товару), а також дозволяє швидко зреагувати на ситуацію, розв’язати проблему.

  • Якісний аналіз й ефективні рішення. Функція прогнозної аналітики дозволяє оцінити логістичну роботу компанії й запропонувати ефективні рішення. Це досягається завдяки якісному аналізу різних показників, зокрема історії перевезень. З огляду на отримані результати компанія може ефективно планувати свої дії.

Софт дозволяє впоратися з такими важливими питаннями, як ефективне керування замовленнями, складом, логістикою. Надає він й чимало інших переваг.

Ефективне керування замовленнями

Функція керування замовленнями значно спрощує та автоматизує процес. Платформа не лише відповідає за приймання, видачу, розміщення вантажу. Вона також дозволяє адміністраторам:

  • організовувати бази даних інвентаризації;

  • вчасно розплачуватися з постачальниками, щоб уникнути затримки товару;

  • збирати різні дані та показники;

  • обробляти замовлення;

  • фіксувати видачу замовлення;

  • оптимізувати витрати на повернення вантажу;

  • визначити резервних постачальників того чи іншого товару.

Якісна система керування замовленнями дозволяє значно скоротити період «від планування до оплати», підвищити ефективність та швидкість обробки. Це позитивно позначається на репутації компанії, підвищує прибуток.

Ефективне керування товарними запасами

Якісне керування товарними запасами – один з найважливіших факторів, що впливають на ефективність усієї логістики. Коли вантаж потрапляє на склад, його треба обробити, маркувати, відправити на місце зберігання. Крім того, керівник має точно знати, скільки товару є на складі, щоб вчасно поповнювати запаси.

Без софту можливі помилки через людський фактор, тоді як система знижує їхню появу. Програма дозволяє:

  • контролювати закупівлю;

  • поповнювати запаси, коли їх кількість наближається до критично низького рівня;

  • стежити, щоб не закупити забагато того чи іншого товару;

  • регулювати продаж та виконання замовлень.

Функція інвентаризації дозволяє контролювати процеси, що відбувається з товаром на складі. Програма збирає усю інформацію в одному місці для зручної обробки та пошуку даних.

Успішне керування складом

Софт для керування складом дозволяє оптимізувати його роботу. Це полегшує планування розміщення товару, видачу замовлень, пошук потрібних працівників, контроль за безпекою тощо. Ефективна система керування дозволяє не просто зберігати, але й переміщувати вантаж, завжди знати, де він знаходиться. Це полегшує пошук товару, значно економить час.

Ефективне керування перевезенням товару

Софт для логістики дозволяє керувати транспортуванням товарів між двома пунктами. Це дає змогу підприємствам планувати, виконувати та оптимізувати фізичне переміщення вантажу. Крім того, система гарантує, що процес відвантаження відповідає усім вимогам, що підтверджується документами.

Економія часу

Автоматизація дозволяє значно зекономити час завдяки:

  • Швидкому транспортуванню товару. Оператор буде стежити за рухом машини, вчасно бачити затори, інші проблеми, скеровувати у потрібному напрямку.

  • Можливості швидко приймати / відправляти вантаж.

  • Зручному підрахунку кількості товару на складі

  • Вдалому розміщенню товару на складі.

Застосування цифрової авторизації та обробки документів дозволяє значно пришвидшити робочий процес, оскільки зникає потреба у паперових документах. Крім того, софт економить час, який працівники витрачають на збір, аналіз даних, розробку пропозицій для розв’язання проблем.

Зменшення видатків

Важлива перевага ПЗ для керування логістикою – зменшення видатків. Ефективний софт дозволяє виявити найліпші компанії, що займаються перевезенням вантажу. Аналіз та порівняння вартості послуг, термінів доставляння, розташування філіалів дозволяє обрати найзручніший та найдешевший варіант транспортування. Як наслідок – клієнти отримають замовлення вчасно з мінімальними видатками.

Якісний софт допоможе зекономити на працівниках. Наприклад, можна зменшити кількість спеціалістів з логістики, оскільки система багато в чому здатна їх замінити.

Поліпшення продуктивності

Якісне програмне забезпечення значно полегшує життя працівників, що поліпшує загальну продуктивність. Вони можуть забути про таблиці, звіти, що складаються у ручному режимі – програма майже все зробить за них. Оформлення замовлення / видачі товару відбувається максимально швидко, оскільки працівник може миттєво визначити, де знаходиться вантаж.

Здатність керувати ризиками

Ефективне керування ризиками – невіддільна частина логістики. Якісне ПЗ допомагає компанії ставити стратегічні цілі, що забезпечують безпеку руху й керування товарами та послугами. Воно здатне передбачити й запобігти нещасним випадкам, запізненню вантажу. Якщо аварія все ж таки сталася, контролює страхові виплати, процес ліквідації наслідків НС.

Ефективне спілкування з клієнтами

Логістичний софт може мати інструменти для взаємодії з клієнтами – чат-боти, віртуальні помічники тощо. Це дозволить враховувати очікування, поліпшити швидкість обслуговування, миттєво реагувати на скарги, надавати високоякісні послуги.

Висновки

Софт треба обирати в залежності від особливостей бізнесу, пріоритетів, бюджету. Переважно його встановлюють як систему, що складається з інтегрованих додатків, які відповідають за один чи декілька процесів. Встановлюючи софт для оптимізації логістики та ланцюга постачання, варто описати програмісту WEZOM свої очікування, і він допоможе обрати потрібні модулі.

Автоматизація бізнесу дозволить покращити якість послуг, доставляння товару до кінцевого споживача, знизити ризики до мінімуму. Ви отримаєте надійну репутацію, а з нею – і нових клієнтів, і зростання прибутків. Це дасть змогу рости, розвиватися, розширяти бізнес.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.