Логістичні рішення для e-commerce

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
5.0
04.09.2021
4355
0

Сфера електронної комерції швидко розвивається. Люди все частіше роблять покупки онлайн, на перше місце виходять якість обслуговування, швидкість доставки та раціоналізація маршрутів. E-commerce логістика дозволяє налагодити продаж інтернет-магазину та вибудувати ланцюжок від кнопки покупки на сайті до доставки товару клієнту в руки. Існує безліч рішень, які допомагають компанії покращити логістику у сфері електронної комерції.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Омніканальна логістика

Омніканальна логістика

Використання магазином безлічі каналів продаж підвищує ймовірність того, що в нього щось куплять. Сайт, маркетплейс, сторінка в соцмережах, роздрібний магазин чи шоу-рум – все це засоби, які допомагають залучити клієнта.

Важливо розробити ланцюжок, що дозволяє вести доставку товару незалежно від каналу продажу. У цьому полягає завдання омниканальной логістики. Вдала синергія різних каналів дозволяє клієнту знайомитися з товаром максимально просто та отримувати його максимально швидко. Магазин може заощадити за рахунок гнучкості такої системи.

Ефективність процесів

Ефективність процесів

E-commerce та логістика повинні рентабельними, процеси мають бути гнучкими та підлаштовуватися під потреби магазину. У цьому допомагає впровадження сучасних технологій та інструментів, які дають змогу контролювати кожен етап ланцюжка. Так, впровадження системи обліку складу (WMS) дозволяє відстежувати залишки в режимі реального часу, керувати складом, покращити ефективність навантаження та розвантаження, збирати звітності.

Діджитал допомагає знизити витрати на обслуговування складу та прискорює роботу з клієнтами. Якщо компанія не може самостійно впровадити систему WMS або ERP, завжди можна звернутися до професіоналів. Так Wezom розробила для американського замовника кастомну систему управління бізнесом - повноцінний CRM-комплекс. Альтернативою можуть стати "коробкові" рішення від сторонніх розробників, але коштують вони дорого і не враховують усіх особливостей бізнесу.

Досвід клієнтів

Досвід клієнтів

В електронній комерції важливо дати клієнту можливість швидко та без тяганини повернути товар. При цьому покупець не повинен почувати себе покинутим, комунікацію з ним потрібно підтримувати на всіх етапах доставки. Грамотно організована логістика в e-commerce дозволяє знизити видатки обробку повернень. Але що найголовніше – вона дозволяє зберегти лояльність клієнтів.

Логістичні послуги для інтернет-магазинів

Логістичні послуги для інтернет-магазинів

Сьогодні інтернет-магазини можуть скористатися безліччю логістичних послуг, що надаються компаніями-посередниками.

  • Надання складського простору . Стелажі, вішалки, піддони, послуги комплектації замовлення після оформлення. Все це дозволяє компанії зменшити витрати на логістику, якщо вона працює з партнером.
  • Послуги з доданою вартістю . До них можна віднести маркування товарів, створення наборів, додавання упаковки преміум-класу, персоналізація посилки, друк різних листівок, брошур та іншої поліграфії, додавання зразків.
  • Дистрибуційна логістика . Доставка товару клієнтам, транспортування піддонів, адресна доставка, розподіл товарів за торговельними точками тощо.
  • Робота з поверненням . Контроль якості перед відправкою, обслуговування та догляд за товаром, перепакування, утилізація.

Щоб реалізувати подібні функції силами окремої роздрібної компанії, знадобиться система управління складом в e-commerce та значні вкладення. Якщо свого складу немає, найкращим рішенням буде робота із партнерами. Ціни на співпрацю у цій галузі досить гнучкі.

Логістика для електронної комерції

Логістика для електронної комерції

Система 3PL є одним із найкращих рішень для e-commerce логістики. Це можливість делегувати частину завдань іншій фірмі, яка візьме він відповідальність за доставку товару кінцевому споживачеві. Магазин отримує низку вигод:

  • Економія коштів . Незважаючи на те, що послуги компаній платні, для магазинів із невеликим оборотом ця модель вигідна.
  • Економія сил і часу . Організація процесів логістики може бути дуже трудомістким процесом, який відтягує він великі ресурси. Навіть без урахування фінансів делегування може стати вдалим рішенням.
  • Розвиток бізнесу . 3PL дозволяє невеликим компаніям сконцентруватися на своєму продукті та просуванні на ринок, а не на логістичних завданнях.
  • Своєчасні поставки . Компанія-посередник бере на себе зобов'язання за якість ланцюжка логістики.

Правильно організований процес логістики – запорука розвитку магазину у сфері електронної комерції. Швидке обслуговування, якісний сервіс, успішна робота із поверненням допомагають завоювати лояльність клієнтів. Питання лише у виборі правильних інструментів доставки.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах