Хто такий Google Partners і в чому переваги цього статусу

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
1.0
22.01.2024
2435
0

Користуватися всіма перевагами партнерства може будь-яка компанія чи спеціаліст у галузі digital-маркетингу з України. Програма Гугл Партнерс дозволяє отримати доступ до додаткових інструментів для роботи в рекламному кабінеті. Далі ми докладно розглянемо, що це — Google Partners, дізнаємося, що необхідно для отримання такого статусу.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Партнер Гугл

Такий статус надається індивідуальним фахівцям та агентствам, які відповідають певним критеріям щодо клієнтської бази, обсягів рекламних бюджетів та інших показників. Ставши партнерами, вони отримують доступ до корисних інструментів від Google для роботи з рекламою, до спеціальної інформації про рекламні кампанії своїх замовників, можуть швидше вирішувати проблеми та питання з просування тощо.

Також партнерство допомагає залучити нових клієнтів, тому що це знак якості для тих, хто шукає спеціаліста з інтернет-реклами. Гугл партнер обов'язково отримує сертифікацію. А це означає, що Google перевірив досвід спеціаліста в інтернет-рекламі та визнає його професіоналом.

Плюси партнерства Google

Цей статус дозволяє вигідно виділятися на тлі конкурентів та залучати клієнтів. Google партнери в Україні можуть розраховувати на такі переваги:

  1. Доступ до спеціальних інструментів Google Ads. Йдеться про такі можливості в інтерфейсі, як розширені звіти, аналітика, опції для автоматизації та керування великою кількістю кампаній та інше.

  2. Можливість тестувати нові продукти та функції раніше за інших. Google часто запускає бета-версії таких інструментів для партнерів. Це дозволяє бути на крок попереду.

  3. Спеціальні пропозиції та знижки на рекламу, доступ до преміумсервісів за зниженими цінами, подарунки та бонуси від Google.

  4. Пряма технічна підтримка У разі виникнення складних питань чи проблем пошукові партнери Гугл можуть звернутися безпосередньо до служби підтримки та оперативно вирішити їх.

  5. Бали, які нараховують за виконання певних результатів та обмінюються на брендовані подарунки.

Але отримати ці переваги можуть тільки ті, хто готовий суворо дотримуватися всіх правил системи.

Що можуть робити партнери Гугл?

Ось основні обмеження, які накладає Google:

  1. Не можна використовувати свій статус для незаконних чи неетичних цілей (наприклад, для просування шахрайських сайтів та послуг).

  2. Заборонено передавати свої облікові дані партнера Google третім особам. Доступ може використовувати лише сертифікований спеціаліст.

  3. Не можна спотворювати дані про ефективність рекламних кампаній клієнтів для отримання вищого рівня в програмі.

  4. Заборонено розміщувати рекламу від імені Google без офіційного дозволу або вводити користувачів в оману щодо партнерства.

  5. Неприпустимо розголошувати конфіденційну інформацію про клієнтів та їхні рекламні кампанії третім особам.

  6. Google забороняє купівлю/продаж акаунтів партнерів, оскільки статус має бути персональним.

  7. Партнери не можуть використовувати бренд Google та його товарні знаки без дозволу у своїх маркетингових матеріалах.

При порушенні цих правил партнер може втратити всі привілеї та позбутися свого статусу.

Значки Google Partners

Існують значки двох видів. Динамічний являє собою HTML-код, який розміщується на вебресурсі компанії або на інших сайтах, зазначених у її профілі. На значку є точки, при наведенні на них відображається найменування компанії.

Статичний значок — це графічне зображення, на якому вказується назва компанії. Він використовується на всіх інтернет-платформах, а також на друкованій продукції. Щоб заробити значок, необхідно відповідати певним критеріям, про які ми розповімо нижче.

Що потрібно для того, щоб стати учасником програми?

Для початку створіть обліковий запис у Google Partners. Для цього вам потрібно перейти за посиланням https://www.google.com/partners/signup і натиснути «Стати партнером Google».

Далі увійдіть до кабінету AdWords та перевірте обліковий запис. Важливо, щоб він мав статус керування. Без прав адміністратора зареєструватись вам не вдасться.

Далі вивчіть правила роботи в системі та поставте галочку, що ви з ними згодні. Потім вкажіть обліковий запис, що управляє, і заповніть необхідні дані: найменування компанії, адресу домену та головного офісу.

Крім того, вам потрібно вказати кількість співробітників, які займаються стратегічним плануванням та керуванням рекламними кампаніями клієнтів. Далі необхідно зберегти дані, після чого ви отримаєте доступ до всіх додаткових можливостей.

Яких умов повинні дотримуватися партнери?

Щоб зберегти свій статус, потрібно постійно підтверджувати кваліфікацію та виконувати встановлені Google вимоги.

Ефективність

Google оцінює те, наскільки результативними є рекламні кампанії, які веде партнер. Враховуються такі показники, як CTR, конверсії, ROI. Чим вища ефективність за ключовими метриками, тим краще. За новими правилами партнеру необхідно досягти у своєму обліковому записі, що управляє, рівня показника оптимізації не нижче ніж 70%.

Витрати

Важливими є не лише результати, а й обсяги рекламних бюджетів клієнтів партнера. Google встановлює мінімальні цільові показники сумарних щомісячних витрат всіх клієнтів. Чим більші витрати, тим вищий рівень партнерства. Для акредитації за три місяці потрібно витрачати 10 тисяч доларів.

Атестація

Кожному партнеру Google висуваються такі вимоги:

  • 50% співробітників (як мінімум), які займаються стратегічним плануванням, повинні мати сертифікати, отримані в Skillshop;

  • кожен тип реклами, з яким працює агентство, має бути підтверджений хоча б одним сертифікатом.

Зверніть увагу, що враховуються лише ті фахівці, які можуть входити до кабінету керування або акаунту, пов'язаного з ним, з правами адміністратора (або стандартним доступом).

Статус провідного партнера — що це і як його отримати?

Це престижний статус, Google надає його деяким компаніям-партнерам, які показують високі результати в просуванні клієнтів за допомогою реклами та демонструють експертні знання в цій галузі.

Як стати партнером Гугл Адвордс із таким статусом? Для цього потрібно:

  1. Увійти в топ 3% партнерів Google за трьома ключовими метриками, про які ми розповідали раніше. Ця оцінка проводиться щорічно й може змінюватися залежно від регіону.

  2. Показати зростання та диверсифікацію своєї клієнтської бази, збільшуючи кількість та розмір активних кампаній.

  3. Брати участь у додаткових ініціативах Google, таких як навчання, дослідження, опитування та тестування нових продуктів.

Крім того, система враховуватиме як критерії грошовий обіг, який пройшов через керовані рекламні акаунти за рік, «відтік» клієнтів та швидкість зростання їх числа, а також безліч інших факторів.

Висновок

Стати партнером Гугл — чудова можливість для тих, хто працює з рекламою Google Ads. Це не тільки вигідно, а й престижно, оскільки дозволяє розвивати бізнес, підвищувати репутацію та задовольняти потреби своїх клієнтів. Якщо ви працюєте у сфері інтернет-маркетингу, не проґавте шанс приєднатися до програми.

FAQ

Як отримати статус Google партнера?

Для цього потрібно:

  • Керувати мінімальним обсягом рекламних витрат за останні 90 днів (сума залежить від вашого ринку).
  • Показати ефективність рекламних кампаній, досягаючи рівня показника оптимізації не нижче 70%.
  • Сертифікувати щонайменше 50% своїх фахівців.

Що дає статус Google партнера?

Ви зможете покращувати свої знання та навички, проходячи навчання та сертифікацію на платформі Skillshop, а також отримаєте доступ до глобальних даних про тренди та споживачів, до ресурсів та бета-версій продуктів. Крім того, можна брати участь у конкурсах та отримувати призи, а також звертатися до фахівців служби підтримки за допомогою з технічних питань.

Що таке Google партнер?

Google партнер — це експерт із реклами в інтернеті, який співпрацює з Google і, виконавши певні вимоги, отримує різні додаткові можливості, такі як навчання, підтримка, бонуси тощо.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
1.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах