Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
21.12.2021

Кейс SEO-просування онлайн-кінотеатру

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
21.12.2021
21.12.2021
4.0
2190
0

SEO-просування онлайн-кінотеатру — завдання, яке потребує нестандартного підходу. Особливість проекту не лише в його оригінальній концепції, а й у тому, що на момент звернення до нас він уже був у топ-3 Google. Проте наші фахівці зуміли підвищити його впізнаваність, зміцнити його позиції у рейтингу, на 10% збільшити кількість переходів із пошукових систем, покращили низку інших показників та пропрацювали внутрішню частину ресурсу. Детальніше про проведені роботи розповімо у цьому кейсі.

Основна інформація про проект

  • Тема : онлайн-кінотеатр
  • Ніша : щільна конкуренція
  • Послуги : SEO
  • Цілі : оптимізація внутрішньої частини сайту, підвищення впізнаваності

На сайті онлайн-кінотеатру глядачам доступний різний контент. Вони отримують доступ до 260 світових та національних каналів, у тому числі новинних, спортивних, пізнавальних з трансляцією фільмів та бібліотеками улюблених серіалів.

Унікальність проекту в тому, що користувачам доступний авторський дубляж найпопулярніших голлівудських кінострічок. Наприклад, на момент старту роботи вже були озвучені всі епізоди «Зоряних війн», різні фільми від Paramount, Walt Disney Pictures та інші.

Власники сервісу у процесі роботи зіштовхнулися із щільною конкуренцією. Тому перед нами було поставлене вельми амбітне завдання – посилити позиції серед конкурентів. Цікаво, що на той момент, коли вони звернулися до нашої студії, сайт уже був у топ-3 видачі. Від нас потрібно зробити його впізнаванішим та залучити трафік.

Основна інформація про проект

Проблеми проекту

До звернення до нас у клієнта вже був великий досвід просування. З цієї причини він поставив чіткі цілі: якісно опрацювати внутрішню частину ресурсу, надаючи регулярні звіти щодо його позиції у видачі. Для нього був важливим аналіз показників конверсії та можливість відстеження рентабельності свого проекту.

Отримайте індивідуальну стратегію просування сайту у ніші

Персональний план просування сайту з урахуванням особливостей та специфіки ніші, а також прогноз зростання пошукового трафіку.

Особливості запропонованої нами стратегії

Наші фахівці вже мали досвід роботи з розважальними порталами, тому ми розуміли, що важливо зробити все швидко та чітко. Насамперед увагу приділили наповненню, залили на сайт цікавий та унікальний контент, потім зайнялися оптимізацією його роботи загалом. Для досягнення мети було виконано наступні роботи:

  1. Опрацьовано структуру. На порталі користувачам пропонується безліч інформації про роботу ТВ-каналів, культові серіали, відомі фільми. Також вони отримують доступ до медіапродуктів. Але проблема в тому, що не завжди виходило знайти потрібні дані. Оскільки цей сайт розважальний, то серед перших робіт потрібно було опрацювати юзабіліті, навігацію, перевірити індексацію пошуковими системами.
  2. Виконано аудит посилального профілю, розроблено схему його нарощування. Наші роботи у цьому напрямі були спрямовані на підвищення довіри до сервісу з боку пошукових систем. Потрібно не втратити наявні позиції, збільшити масу посилань.

Особливості запропонованої нами стратегії

  1. Проведено технічний аудит та усунено виявлені недоліки. Первинний аналіз показав, що сайт клієнта не дуже швидко завантажується, а мобільна версія працює не дуже коректно, виявлено недоопрацювання мультимовних варіантів. Ці проблеми треба було усунути та доопрацювати.

Перед початком роботи ми провели аналіз проекту. Про те, які проблеми було виявлено, розповімо нижче.

Ми провели аналіз проекту

Слабкі місця веб-ресурсу

Після аудиту ми з'ясували, що у сервісу був недостатньо розвинений траст домену та слабкий профіль, якщо порівнювати з іншими представниками ринку. Ще одна проблема полягала в тому, що у сторінок, що просуваються, була досить вузька структура. Також аналіз дозволив з'ясувати кілька інших недоліків:

  • низька швидкість завантаження;
  • помилки у внутрішній оптимізації;
  • проблеми з реалізацією мультимовності;
  • збої у роботі при серйозних навантаженнях.

Ці проблеми потрібно було оперативно усунути для того, щоб досягти поставлених клієнтом цілей.

Слабкі місця веб-ресурсу

Дії нашої команди

Після аналізу та складання стратегії ми зайнялися реалізацією поставленого клієнтом завдання. Для цього необхідно було виконати низку робіт.

Розширити структуру веб-сайту та наповнити контентом

Насамперед ми зробили навігацію на важливі розділи сайту, додали підрозділи з жанрами кінострічок та вивантажили «Поборки».

У цей час велися роботи над текстами. Фахівці з нашої команди перевірили наповнення посадкових сторінок, зробили аналіз семантики та порівняли ресурс клієнта з конкурентами із топ-10.

Так нам вдалося вибрати потрібну кількість ключів, щільність їх введення на сторінках, обсяг текстів. Згодом було складено ТЗ для авторів на 20 текстів.

При розміщенні контенту ми звертали увагу на метатеги та їх заповнення. Важливо було побачити атрибути title, keyword та інше, оптимізовані теги заголовків.

Розширити структуру веб-сайту та наповнити контентом

Наростили посилальну масу

Враховуючи стан сайту, показники домену та його вік, ми зібрали СЯ, використовуючи різні джерела. Ключі були відсортовані за релевантністю та частотністю. Далі ми вибрали майданчики для розміщення статей із посиланнями. Домен замовника вже мав певний статус, тож відпала необхідність перевірки.

Наростили посилальну масу

При виборі майданчиків для розміщення статей ми орієнтувалися на низку показників:

  • вік їхнього домену;
  • показники індексації;
  • відвідуваність;
  • наявність чи відсутність фільтрів пошукових систем;
  • вихідні посилання з головної сторінки інші ресурси;
  • заспамленість;
  • стан усіх посилань;
  • чи представлений ресурс на агрегаторах чи біржах.

Звичайно, ми також звертали увагу на тематику. Надавали перевагу тим ресурсам, які хоч трохи співвідносяться з концепцією сервісу клієнта.

Доопрацювали технічну частину ресурсу

За результатами аналізу ми виявили майже 8 тис. дублів. Така кількість зумовлена тим, що було багато копій веб-сторінок із кінострічками трьома мовами. Ще одна проблема – на них усіх відрізнявся обсяг інформації.

Ми відібрали найактуальніші, налаштували 301 редирект, ввели в меню вибір версії сайту англійською.

Доопрацювали технічну частину ресурсу

Також ми здійснили роботу над збільшенням швидкості завантаження мобільної версії сайту.

Також ми провели роботу над збільшенням швидкості завантаження мобільної версії сайту

Коментує експерт:

Для нашого клієнта основним пріоритетом було збереження позиції свого сервісу в топ-3 та виведення ресурсу на провідні місця за найчастішими ключами з назвами основних ТВ-каналів. Наша команда успішно впоралася із цим завданням. Більш того, ми забезпечили доступ клієнту до особистого кабінету зі звітністю, що дозволило йому відстежувати KPI та вчасно вживати заходів щодо коригування процесу просування.

Коломоєць М.

менеджер цього проекту

Результати наших зусиль

За весь час, що ми працювали над онлайн-сервісом, ми зуміли не лише утримати його на основних позиціях, а й забезпечити приріст у 10%. Ще стало на 8% більше переходів із пошукових систем, на 60% зросли показники тривалості перебування користувачів на сайті.

Перегляди також стабільно продовжують збільшуватися щомісяця.

Результати наших зусиль

За окремими ключами після робіт із просування позиції ресурсу зросли на 37,95%.

За окремими ключами після робіт з просування позиції ресурсу зросли

Висновки та плани

Даний проект подарував нам унікальний досвід роботи у тематичній ніші з онлайн-сервісом, який уже посідав провідні позиції у топі. На сьогодні співпраця триває. Подальшу роботу ми спланували так, щоб удалося не просто утримувати позиції в рейтингу, а й випередити основних конкурентів. Також триває робота над посилальним профілем, розміщення посилань згідно з принципами крауд-маркетингу, взаємодія з веб-майстрами Google, наповнення сайту. Обов'язково продовжуємо планово проводити технічний аудит сайту, щоб мати можливість вчасно вживати заходів.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
4.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.