Тематика сайту: Інтернет-магазин сантехніки, опалення та водопостачання
Регіон просування: Україна
Вік сайту: 3,5 роки
Період просування: 10 місяців
Розмір семантичного ядра: 3250 запитів
Місячний бюджет: 20 000 гривень
Основні завдання просування сайту
- Аналіз та впровадження розширеної структури на сайт.
- Збільшення кількості переходів на сайт із пошукових систем.
- Підвищення кількості продажів із сайту клієнта.
- Нарощування якісної посилальної маси.
Що представляв сайт до початку робіт з SEO просування
- До початку просування сайт був місячний трафік з пошуку в межах 7300 відвідувачів.
- Трафік із пошукових систем довгий час практично не змінював рівень.
- У сайту було мало сторінок, що просуваються (не була опрацьована структура).
- Відсутні тексти, оптимізовані під пошукові системи.
- Було багато сторінок, де були відсутні товарні позиції.
- Виявилися технічні помилки, які заважали успішному просуванню.
- Проблеми з погляду юзабіліті.
Оптимізаційні роботи
- Було проведено аналіз ніші сайту (структура конкурентів, їх найпопулярніші сторінки, лінкбілдинг).
- Була суттєво розширена структура розділів, що дозволило значно збільшити семантичне ядро.
- Були проведені роботи зі збирання повного семантичного ядра згідно з розробленою структурою сайту.
- Складено ТЗ для написання текстів до розділів сайту, оптимізованих під пошукові системи. Розроблено контент-план написання та розміщення текстів.
- Були повністю перероблені метатеги у розділах сайту. А для товарних сторінок було розроблено та реалізовано автоматичний шаблон генерації.
- Проведено глибокий аналіз поведінкових факторів, що дозволило виявити моменти, що негативно впливають на зручність відвідувачів.
- Розроблено ефективну стратегію нарощування посилальної маси.
- Розроблено стратегію нарощування природної посилальної маси за допомогою крауд-маркетингу (розміщення посилань на форумах, майданчиках відгуків, майданчиках запитань-відповідей, створення сателітів).
Підсумкові результати
Зростання за найчастішими ключовими запитами в ПС Google
(Позиція на початок робіт/позиція на кінець робіт)
Інтернет-магазин опалення та водопостачання: 47-а позиція / 1-а позиція;
радіатори сталеві: 39 -а позиція / 2-а позиція;
сталеві радіатори опалення: 24-а позиція/3-я позиція;
купити трубу каналізаційну: 33-а позиція / 5-а позиція;
сушка для рушників водяна: 29-а позиція / 3-я позиція;
фітинг для пластикових труб: 35-а позиція/2-а позиція;
теплоізоляція для труб: 42-а позиція / 6-а позиція.
Кількість відвідувань із пошукових систем за період просування зросла на 91% .
Кількість дзвінків та заявок зросла в 2,5 рази .
Зростання кількості ключових фраз сайту в пошуковій видачі Google
Зростання трафіку з пошукових систем
Графік зростання маси сайту
На закінчення
За період просування було усунуто всі технічні помилки на сайті, які заважали просуванню.
Сайт заповнили якісним контентом, оптимізованим під пошукові системи.
Кількість користувачів із пошукових систем за місяць збільшилася на 91% .
Кількість ключових фраз у топ-10 Google за період просування збільшилася на 25% .
Кількість замовлень із сайту збільшилася в 2,5 рази .