Доповнена реальність у ритейлі

Оля
Оля
Brand manager
08.11.2021
3837
0

З новим витком пандемії походи в магазин і офлайн покупки знову стають проблематичними, ще більшу значущість набуває онлайн рітейл. Цифрова торгівля зростає неймовірними темпами з випередженням усіх прогнозів. Можливості, покупців в онлайні ростуть щодня, жорстка конкуренція змушує продавців постійно покращувати сервіс. У боротьбі за гаманці та серця покупців у хід йдуть нові підходи та технології. Однією з таких технологій стала доповнена реальність у ритейлі.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Доповнена реальність для рітейлу

Доповнена реальність для рітейлу

Ринок дедалі більше зміщується онлайн, і поштовхом тому стала пандемія COVID-19. Через локдаун цифровізація в рітейлі пішла набагато швидше, випереджаючи всі прогнози і перевершуючи будь-які очікування. Тепер практично кожен бізнес виходить в онлайн, щоб не втрачати конкурентоспроможності та забезпечити собі запас міцності.

За такої активної цифровізації збільшується конкуренція і в діджитал просторі. Компанії змушені пропонувати клієнтам все більше можливостей та бонусів, щоб залучити та утримати їх.

Звички користувачів також змінюються. Навчившись робити покупки в пару кліків зі свого смартфона, люди не поспішають повертатися до фізичних магазинів. Користувачі швидко звикають до можливостей, що полегшують їм життя. І це не тільки підтримує інтерес компаній до диджиталізації, але ще й стимулює їх до постійного зростання та вдосконалення.

Але залучення клієнтів – лише один із викликів, з яким стикаються підприємства. А є ще безліч, і з ними не так легко справлятися через інтернет-ресурси. Наприклад, зняття заперечень. Перш ніж зробити покупку, користувачі хочуть переконатися, що роблять правильний вибір.

Модниці хочуть знати, чи підійде їм симпатична куртка чи колір нової помади. Домогосподарки прикидають, чи впишеться меблі з магазину в інтер'єр квартири. Це типові питання, які турбують онлайн-покупців, і відсутність відповідей на них може стати причиною відмови від покупки.

Тут у гру вступають доповнена та віртуальна реальність у рітейлі. Ці технології дозволяють вашим користувачам “приміряти” товари, перш ніж купувати, таким чином, допомагаючи зняти всі клієнтські заперечення.

Що таке AR?

Що таке AR

Augmented reality чи доповнена реальність – це технологія, яка дозволяє впровадити у візуалізацію оточення додаткові віртуальні елементи. По суті поміщає певні об'єкти, предмети, дані у простір, де їх насправді немає. Або ж дозволяє змінити параметри реального простору певним чином.

Ця технологія дозволяє віртуально "приміряти" бажану куртку, змоделювати появу нового крісла в кімнаті або візуально "забарвити" губи в колір помади з каталогу. І все це за допомогою смартфона.

Важливо не плутати віртуальну реальність та доповнену реальність. Віртуальна створює повністю новий віртуальний світ, в який можна зануритися та отримати реальний досвід. У той самий час, доповнена реальність використовує реальний світ і реальні об'єкти, у своїй трансформуючи чи змінюючи їх лише певною мірою.

Як це працює?

Принцип роботи технології віртуальної дійсності досить простий. Для цього потрібен лише пристрій із камерою та спеціальною програмою. З зовнішнього боку, через камеру програма отримує дані про простір, зчитує звідти певні маркери, а потім використовує маркери для накладання віртуальної картинки. З програмного боку, існують певні об'єкти чи ефекти, і навіть прописана їх залежність від маркерів. Отримуючи дані та маркери з реального простору, система підлаштовує віртуальний об'єкт і таким чином накладає одну реальність на іншу, поміщаючи віртуальний об'єкт у реальний простір.

Переваги оцифрування в бізнес-секторі

Впровадження таких технологій як AR або VR – одна із складових діджиталізації бізнесу. Докладніше про цей процес ми говорили вже багато разів, але все ж таки нагадаємо, які переваги отримують підприємства від оцифрування:

  • скорочення часу виконання рутинних операцій, зокрема і на обробку вхідних замовлень;
  • зниження супутніх витрат при багатьох операцій;
  • підвищення ефективності бізнес-процесів;
  • зниження ризиків та помилок, особливо пов'язаних з людським фактором;
  • підвищення задоволеності клієнтів; забезпечення більш гладкого досвіду;
  • розширення можливостей компанії;
  • конкурентна перевага;
  • перспективи подальшого зростання та розвитку бізнесу.

Оцифрування може припускати безліч різних інструментів. Важливо підібрати ті, які максимально допоможуть розкрити потенціал вашого бізнесу та принести йому якнайбільше користі. Використовуючи доповнену реальність, магазин або будь-який інший бізнес може отримати безліч переваг - як у роботі з клієнтами, так і для співробітників.

Як дорого обходиться AR рітейлу?

Популярність доповненої реальності зростає, а з нею зростає її доступність. Зараз багато компаній пропонують своїм клієнтам можливість розробки доповненої чи віртуальної реальності. Ціни на цьому ринку можуть бути дуже різними. Щоб вам було легше в них орієнтуватися, позначимо, від чого залежить ціна на розробку AR:

  • наявність продуманої концепції : якщо ви вже чітко знаєте, що вам потрібно, це суттєво спрощує шлях до результату, а водночас і скорочує вартість проекту;
  • спектр можливостей : кількість різних об'єктів, дії, які можна виконувати з цими об'єктами та інші можливості, які ви хочете надати своїм користувачам, – головний критерій вартості, адже чим більше функцій – тим дорожче розробка;
  • платформа для впровадження : цю технологію неможливо реалізувати у відриві з інших інструментів. Вам у будь-якому випадку знадобиться програма, на базі якої працюватиме AR. Варіантів багато, і усі мають свої діапазони вартості. Можливо, у вас вже є своя програма, тоді роботи буде менше;
  • виконавець : очевидно, що ви не зможете впровадити цю технологію самостійно і шукатимете підрядника. Від його компетентності, професіоналізму та амбіцій багато в чому залежить і вартість розробки AR, і якість кінцевого результату.

Як збільшити продажі в рітейлі за допомогою AR/VR

Як збільшити продажі в рітейлі за допомогою AR/VR

Звичайно, головне завдання будь-якої технології – допомагати бізнесу, збільшувати його прибуток. Ми не будемо заглиблюватися в те, як технології доповненої та віртуальної реальності допомагають підняти продуктивність співробітників, прискорити їхнє навчання, а також зробити їхню роботу зручнішою. Зараз поговоримо про те, як AR та VR допомагають у роботі з клієнтами.

AR – інструмент майбутнього для e-commerce

Легкість та простота покупок онлайн швидко підкорює серця людей. Їм подобається цей досвід, він дарує свободу купувати що завгодно, де завгодно і будь-коли.

Тим не менш, офлайн покупок є свої переваги, яких багатьом користувачам не вистачає в онлайн світі. Наприклад, можливість подивитися на товар наживо, оцінити його колір, розмір, фактуру та якість.

Доповнена реальність поєднує свободу та реальний досвід, дозволяючи користувачам отримати всі бажані переваги в одному додатку.

Правильно застосовуючи цю технологію можна навіть продати за допомогою доповненої реальності продукти харчування: візуалізуйте для своєї цільової аудиторії повний холодильник смакот, і вона не встоїть.

Віртуальна реальність для продажу

Віртуальна, як і доповнена реальність, допомагає забезпечити клієнтам незабутній досвід та максимальний комфорт взаємодії з вашим брендом. Наприклад, замість того, щоб створювати каталог з безліччю фото та довгим описом товарів, ви можете дозволити користувачам буквально розглянути продукцію наче наживо. Таким чином взаємодія з вами буде і цікавіша, і продуктивніша, що явно на руку вашій компанії. Ви отримуєте і лояльних клієнтів, і зростання прибутку, конкурентну перевагу.

Пропонуйте вибрати товар за допомогою VR

Пропонуйте вибрати товар за допомогою VR

Замінюючи малоінформативні двомірні каталоги, які змушують користувача витрачати час на прочитання опису, гортання фото, або ще гірше, обмежують його лише одним фото, ви робите досвід своїх клієнтів кращим, продуктивнішим, інтерактивнішим та цікавішим. Але на що їх замінити? На віртуальну дійсність.

Застосовуйте технологію віртуальних турів

Що спільного у готелю, ріелторського бюро та будівельної компанії? Вони всі продають простір. І найлегше презентувати і продати цей простір за допомогою віртуальних турів. Дозвольте користувачам “погуляти” за номером вашого готелю у своєму смартфоні.

Таке рішення застосовується не тільки для роботи з нерухомістю. Салони краси можуть демонструвати свій інтер'єр, обіцяючи клієнтам комфортне проведення часу в їх просторі, а також знайомлячи їх з розташуванням майстрів та місць проведення різних послуг. Фотостудії можуть демонструвати свої зони та локації, щоб потенційні клієнти були впевнені, що знайдуть щось цікаве, а також могли підготуватися до зйомки. А у фешн-індустрії це можливість створювати цілі шоуруми, демонструвати там свої колекції та взаємодіяти з користувачами з усіх куточків світу.

Більше того, така віртуальна взаємодія несе в собі безліч переваг:

  • ви можете розширити свою аудиторію, забезпечуючи живий досвід у будь-якому місці, навіть якщо клієнти не мають можливості фізично відвідати вас;
  • ви даруєте клієнтам свободу перебувати в будь-якому місці та в будь-який час, але все ще знаходитесь поряд з ними;
  • ви дбаєте про своїх користувачів, мінімізуючи фізичні контакти в епоху коронавірусу;
  • ви даєте можливість повертатися та переглядати товари та об'єкти без обмежень. Це було б складно, наприклад, з нерухомістю, адже не кожен клієнт здатний приходити на об'єкт по десять разів, і не кожен ріелтор чи забудовник погодиться його туди наводити без результату.

Відео-360°

Сферичні відео – відмінний спосіб забезпечити віртуальну реальність без віртуальних окулярів. Якщо ви хочете надати бездоганний досвід своїм користувачам, але боїтеся, що він буде доступний не всім – знімайте відео. Така технологія доступна будь-якому пристрої, при цьому максимально інформативна.

Відео 360 ° можна застосувати для демонстрації простору: об'єктів нерухомості, шоурумів, фотостудій та іншого. Він також корисний у презентації звичайних товарів: дозвольте користувачам розглянути, наприклад, предмет одягу на моделі з усіх ракурсів, або навіть у русі.

Сучасні технології відкривають великі можливості, тож скористайтеся ними, щоб задовольнити своїх клієнтів і допомогти їм прийняти правильне рішення. Це допоможе збільшити оборот вашої компанії, отримати конкурентну перевагу та вийти на новий рівень.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах