Digital-рішення для сегменту нерухомості: застосунок, веб-сайт та CRM система

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
3.7
24.04.2020
7173
0

Бізнес у сфері нерухомості можна диджиталізувати за допомогою програмного забезпечення. Насамперед йдеться про мобільні застосунки та CRM системи. Програми допомагають полегшити взаємодію з користувачем, а CRM система бере на себе автоматизацію робочих процесів, створюючи єдину централізовану базу об'єктів, клієнтів та угод. Спеціалізований софт підійде для агентів нерухомості, будівельних компаній та підприємців середнього бізнесу.

Вигода розробки програми для нерухомості та CRM системи

Переваг розробки спеціального софту багато. Перед впровадженням однієї із програм до свого бізнесу важливо розуміти, що:

  • Програми для нерухомості існують різні. Використовуючи спеціальний фільтр, користувач знайомиться з цінами на нерухоме майно, яке шукається, переглядає фотографії, плани, околиці. Мобільний застосунок для пошуку нерухомості дозволяє швидко зв'язатися з продавцем, дізнатися подробиці та домовитися про перегляд. При створенні програми для нерухомості з'являється можливість враховувати плюси та мінуси наявного софту, щоб створити унікальний продукт.

Мобільний застосунок для купівлі нерухомості DOM.RIA

  • CRM система може орієнтуватися на об'єкти нерухомості, на клієнтів компанії або надавати комплексне рішення для бізнесу, основна вигода якого полягає у створенні єдиної бази даних з об'єктами, клієнтами та угодами. Базу, з якою може працювати будь-який співробітник компанії, плануючи дії та керуючи необхідними завданнями. Вибір CRM систем великий, але не всім підійде коробкове рішення. Створення та налаштування індивідуальної CRM системи – це безпрограшний варіант оптимізації бізнесу.

Основні функції програми для нерухомості

На старті пошуку необхідного об'єкта користувач зазвичай відкриває мобільний застосунок, нерухомість в якому розділена на категорії оренди та продажу. Для власника бізнесу, мобільний застосунок - це чудовий інструмент для залучення нових клієнтів та взаємодії з ними без реклами та конкурентів.

Так, основними функціями застосунків є:

  • фільтр пошуку із зазначенням необхідних параметрів
  • відео та фото об'єктів
  • інтерактивна карта місцевості
  • 3D тури та плани
  • підписка на новини та спецпропозиції за вибраними категоріями та параметрами пошуку
  • швидка комунікація

Картка оголошення

Картки оголошень можуть бути представлені у різний спосіб (список, картка). Додаток з продажу нерухомості може містити оголошення з ціною, місцем розташування, планом, фотографіями, відеопрезентацією. Водночас застосунок з оренди нерухомості у своїх оголошеннях має надавати користувачеві інформацію про строки оренди. Обидва варіанти в картці оголошення можуть передбачати можливість поставити оцінку та поставити запитання.

Застосунок для оренди квартири Bird

Основні функції системи CRM для компанії з нерухомості

Корисний функціонал CRM систем допомагає оптимізувати взаємодію з клієнтами та об'єктами нерухомості. Керівник отримує інструменти для аналізу, а менеджери – автоматизацію робочих процесів. CRM системи мають багатий функціонал, проте найважливішими функціями є наступні:

  • Всі види комунікації з клієнтом в одній системі – телефонія, пошта, месенджери, чати. За кожним каналом можливі налаштування та шаблони.
  • Автоматизований документообіг. У системі обліку є можливість створювати, реєструвати, заповнювати та зберігати документи щодо клієнтів та угод.
  • Планування та робота із завданнями. Система CRM допомагає оптимізувати робочий час за допомогою побудови завдань.

Адмін панель

Вхід до системи CRM здійснюється з робочого столу та можливі різні рівні доступу для співробітників. В адмінці знаходяться різні інструменти для фінансового та маркетингового аналізу, база об'єктів та клієнтів з можливістю поєднання між собою, документи та матеріали з нерухомості, різноманітні шаблони та налаштування для автоматизації бізнесу.

Яким має бути веб-сайт?

Веб-сайт для бізнесу з нерухомістю формує перше враження, підкреслює бренд та вселяє довіру. Головними параметрами для сайту є:

  • висока швидкість завантаження сторінок на всіх пристроях;
  • текстовий, графічний та медійний контент;
  • пошук як об'єктів, так й іншої корисної інформації;
  • push-сповіщення, в яких важливо надсилати свої акції та новини вчасно!

яким має бути веб-сайт

Веб-сайт Лун - каталог житлових комплексів

Синхронізація сайту, CRM системи та мобільного застосунку для нерухомості

Очевидно, що всі три інструменти – сайт, CRM та застосунок з нерухомості – відіграють важливу роль в автоматизації бізнес-процесів. Однак повноцінна диджиталізація можлива лише у разі синхронізації, яка дозволяє:

  • в одному інтерфейсі вивантажувати інформацію на сайт, застосунок та агрегати, що використовуються;
  • отримувати запити з усіх каналів до єдиної системи, де їх зручно обробляти та розподіляти;
  • централізовано відстежувати угоди з моменту надходження заявки, аналізувати конверсії та пробувати різні варіанти маркетингу.
Рекомендуємо почитати
Створюємо CRM-систему для бізнесу з гарантією

Ваша система CRM не підведе вас. Ми гарантуємо якість наших продуктів, вчимо ваших співробітників, надаємо пострілізну підтримку.

Обговорити проект

Приклади застосунків та CRM систем для ринку нерухомості

Перед створенням програми з нерухомості варто звернути увагу на цікавий функціонал вже наявного софту:

  • Застосунок Zillow відрізняється продуманою системою фільтрації, повноекранними фотографіями та відеороликами;
  • Realtor.com має зрозумілий та простий інтерфейс, мінімалістський дизайн. У застосунку доступні 3D тури з нерухомості, інтерактивні карти та медійний контент;
  • Homes.com надає можливість переглядати фото об'єктів безпосередньо на карті.

приклади додатків та crm систем для ринку нерухомості

Застосунок Zillow

Перед впровадженням CRM системи у свій бізнес, бажано ознайомитись з можливим функціоналом та розглянути популярні системи. Зокрема:

  • Zoho CRM має в наборі необхідні функції - управління контактами, відстеження дій, нагадування про завдання, сегментацію, створення зв'язків та інструменти для email-маркетингу;
  • PlanPlus CRM пропонує користувачам крім стандартного набору функцій додаткові, такі як документообіг та керування транзакціями. Допомагає компаніям досягти максимальної ефективності від кожного співробітника;
  • CINC дозволяє керувати з однієї системи всіма каналами зв'язку компанії - лендінг, веб-сайтом, мобільним застосунком. Має складніший інтерфейс та багатий функціонал, підійде для професіоналів.

zoho crm має у наборі необхідні функції

Zoho CRM

Для автоматизації бізнес-процесів за допомогою спеціального програмного забезпечення, головне знайти хороших фахівців. Оптимальним рішенням є створення всіх трьох інструментів (веб-сайту, CRM системи та програми для пошуку нерухомості) в одному місці. Наша команда готова виконати це комплексне завдання на найвищому рівні.

Як ми працюємо?

Наша компанія за індивідуальний підхід до кожного клієнта, тому роботу розподіляємо на кілька важливих етапів:

Аналітика

Перед стартом проекту ми досліджуємо ринок, конкурентів, схожі програмні рішення, особливості роботи клієнта та масштаби бізнесу. Аналітики складають план робіт для подальшого обговорення та узгодження.

Проектування

Це важливий етап розробки сайту та супутніх застосунків для нерухомості, оскільки на цьому етапі необхідно прийняти рішення про оптимальний функціонал всіх програмних продуктів, їх подальшу синхронізацію, а також подумати про можливе підключення додаткових сервісів до системи.

Дизайн

Інтерфейс CRM системи має бути простим та зрозумілим, дизайн мобільного застосунку та веб-сайту відповідатиме вимогам сучасного користувача та доповнювати один одного за функціональними можливостями. Під час розробки індивідуального дизайну враховуються особливості бізнесу та організації роботи клієнта. Наші дизайнери створюють унікальний стиль, який простежуватиметься у всіх програмних рішеннях й стане легко впізнаваним серед користувачів.

Розробка

Після узгодження дизайну до роботи приступають досвідчені програмісти та починають втілювати усі задумані ідеї в реальність. Цей етап включає програмування, тестування всіх продуктів, а також повну синхронізацію та налаштування. Клієнт отримує сучасний веб-сайт, мобільний застосунок та зручну CRM систему для ведення свого бізнесу на новому рівні.

Наші переваги

Команда фахівців забезпечує повне занурення у бізнес клієнта та залучення кожного до спільної роботи над проектом. Таким чином, ми:

  1. створюємо індивідуальний стиль для клієнта в онлайн-просторі, вигідно підкреслюючи особливості його бізнесу;
  2. пропонуємо комплексне програмне рішення для автоматизації бізнесу, що є гарантією налагодженої та синхронної роботи всіх складових;
  3. забезпечуємо технічну підтримку всіх програмних продуктів після їхнього запуску;
  4. підтримуємо безпеку сайту, системи управління та мобільного застосунку, встановлюємо додаткове програмне забезпечення для їх захисту, створюємо резервні копії та виконуємо пошук можливих вразливостей;
  5. допомагаємо розробити маркетингову стратегію та впровадити необхідні для цього інструменти та додаткові сервіси.
Як вам стаття?
3.7
Проголосувало: 3
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.