click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

CRM система для виробництва

1939

Виробничі процеси мають складну структуру. Виробник не просто створює продукт, він має його реалізувати своїм гуртовим покупцям, налаштувати логістику, керувати обсягами, стежити за кожним процесом. Впоратися з цими завданнями допомагає система CRM для виробництва. Це комплексна програма, яка здатна автоматизувати рутинні процеси, виконувати ретельні обліки, відстежувати зміни, контролювати виробничі процеси та покращувати продажі.

Навіщо потрібна CRM у виробництві?

Навіщо потрібна CRM у виробництві

CRM для виробничого підприємства є невіддільним інструментом ефективної роботи. Це набір інструментів, які допомагають вивести роботу компанії на новий рівень, масштабувати та розширити можливості. Але головне – оптимізувати всі процеси, зменшуючи витрати та збільшуючи збут продукції та приріст клієнтів. Перед використанням необхідно враховувати багато чинників, включно з оцінкою виробничої діяльності підприємства, завдання, взаємозв'язку між суб'єктами виробництва та іншим. CRM для виробничої компанії необхідна для наступного:

  • Створення єдиної бази всіх учасників виробничих процесів та партнерів. Ви можете зберігати в єдиному реєстрі клієнтів, постачальників, посередників та працювати безпосередньо з кожним з них. Інформація надається у зручному вигляді. Клієнт має картку замовлення зі своєю історією, документами, запитами, записами розмов. Збираються дані щодо співробітників, включно з оцінкою ефективності.
  • Створюється інструмент постановки завдань із повним опрацюванням логічного ланцюга. Виробництво - це чіткий алгоритм дій. СРМ для виробництва створює такий самий алгоритм із завдань, завжди нагадає співробітнику, яку завдання необхідно виконувати у момент. Збираються усі звітності.
  • Є можливість ставити плани, організовувати заходи, реєструвати кореспонденцію та налаштовувати оповіщення.
  • Інструменти комунікації дозволяють налагодити взаємодію як всередині виробництва між співробітниками та цілими підрозділами, так і спілкуватися з клієнтами, партнерами та контрагентами.
  • Швидкий зв'язок та чітко поставлені завдання дозволяють прискорити процес обробки заявок, підлаштовуватися під зміни та оперативно реагувати на них. Впровадження CRM для виробничої компанії робить її гнучкою та швидкою, що за умов високої конкуренції є великим плюсом.

CRM вирішує велику кількість завдань підприємства. Диджиталізація виробництва дозволяє впроваджувати нові інструменти, вивчати статистику та звіти, будувати маркетингові стратегії. Це призводить до зниження витрат на забезпечення виробництва та збільшення доходів внаслідок розширення клієнтської бази, оптимізації багатьох процесів та гнучкості.

Функції CRM для виробничої компанії

Функції CRM для виробничої компанії

Функціонал CRM для виробництва та продажу може бути різним. Все залежить від потреб компанії, поставлених завдань та особливостей діяльності підприємства. Але в більшості випадків є обов'язковий набір функцій, які необхідно впроваджувати:

Автоматизація бізнес-процесів продажу

Виробництво збільшує оборот та продаж, якщо компанія може автоматизувати бізнес-процеси. Як у цьому допомагає система CRM для виробництва? Інструменти роботи з клієнтами дозволяють одразу приймати заявку з різних джерел, спрямовувати її на вільного менеджера або на фахівця, який вже працював з цим клієнтом. Далі відкривається картка клієнта, де зібрані дані про нього, зменшується час оформлення документів. Рутинні завдання автоматизуються, а робота зводиться до мінімуму дій. У результаті, продажі здійснюються швидше, робота з клієнтом якісніша, а ймовірність помилок істотно знижується.

Керування продажами

Контролюйте продажі, стежте за залишками на складі в режимі реального часу, дивіться, які товари мають попит. CRM для виробничої компанії дозволяє повністю контролювати та керувати продажами, будувати плани та оцінювати ефективність роботи підприємства.

Каталог продукції

Вся продукція виробництва збирається до єдиного каталогу. У режимі реального часу в ньому оновлюються дані щодо залишків, вартості та інших параметрів. Існує можливість різного зображення каталогу різних категорій користувачів. Для клієнтів може показуватися одна вартість, для партнерів – інша. Обробка замовлень за допомогою каталогу також пришвидшується й стає інформативнішою, а помилки зменшуються. Тепер немає ризику обрати не той колір або не той товар, що необхідний клієнту.

Створюємо CRM-систему для бізнесу з гарантією
Ваша система CRM не підведе вас. Ми гарантуємо якість наших продуктів, вчимо ваших співробітників, надаємо пострілізну підтримку.
Обговорити проект

Управління взаємодіями з клієнтами, партнерами та постачальниками

Завдяки інструментам комунікації CRM для виробництва та продажу дозволяє комфортно спілкуватися з клієнтами, партнерами, постачальниками та дистриб'юторами. Це не просто чати, де зручно спілкуватися. Це окремі бази, картки зі збереженням історії спілкування, комфортний та безпечний документообіг. Такі інструменти дозволяють керувати взаємовідносинами всередині компанії та із зовнішнім світом.

Контроль виконання замовлень

Всі замовлення мають свій статус, надходять оповіщення, якщо замовлення не виконане, не готове до відправлення або навпаки, реалізовано. Завдяки цьому виключаються помилки у роботі менеджерів з оформлення замовлень.

Автоматизація маркетингу

Збір даних та аналітика дозволяють автоматизувати маркетингові стратегії та покращити їх. Власники компанії бачать ефективність роботи співробітників, джерела трафіку, точки втрати коштів, попит позицій. Це дозволяє проводити маркетингові стратегії, покращувати позиціювання компанії та залучати дедалі більше клієнтів.

Особливості індивідуальної CRM для виробництва та продажу

Особливості індивідуальної CRM для виробництва та продажу

Можна взяти готове рішення CRM для виробництва. Але проблема в тому, що така система містить велику кількість інструментів, а вони не завжди потрібні компанії. Співробітникам доведеться довго розумітися на них, впровадження буде складним, а вартість не завжди виправдана. Розробка власної CRM для виробничого процесу коштує дорожче. Але це рішення набагато ефективніше у тривалій перспективі, й ось чому:

  • ви можете обрати, які інструменти необхідно впроваджувати;
  • інтерфейс CRM робиться доброзичливим, зрозумілим кожному зі співробітників;
  • високий рівень безпеки дозволяє зберегти всі дані та не перейматися, що одної миті посередники, що надають послуги CRM, вирішать закритися або просто відмовлять у співпраці з компанією;
  • впровадження CRM на виробництво проводиться безпечно та швидко, не потрібно переривати діяльність компанії;
  • Вирішуються конкретні завдання конкретного бізнесу, розробляються власні інструменти. Аналітики проводять дослідження фірми, під них створюються індивідуальні рішення.

Власна CRM система для виробництва безпечніша, ефективніша, простіша та потужніша. Вона безвідмовно працює, її легко масштабувати, змінити чи доповнити.

CRM система для виробництва від Wezom

CRM система для виробництва від Wezom

Компанія Wezom пропонує розробку СРМ для виробництва. Ми працюємо за наступним принципом:

  1. Наші спеціалісти проводять аналітику, визначають завдання, вивчають виробництво, сферу діяльності. Це потрібно, щоб зрозуміти, які інструменти впроваджувати в CRM.
  2. Дизайнери створюють зрозумілий та доступний інтерфейс, за необхідності розробляється власний фірмовий стиль. Програмісти роблять робочі модулі, впроваджуючи навіть найскладніші інструменти.
  3. Все тестується, після чого впроваджується у виробництво. Ми навчаємо ваших співробітників користуватися системою, перевіряємо, щоб усе працювало, та надаємо технічну підтримку.

Наше завдання – створити інструмент для вашого бізнесу, який покращуватиме виробництво, масштабуватиме його та автоматизуватиме бізнес-процеси. Ми створюємо не просто CRM для виробничого підприємства, ми вирішуємо конкретні завдання бізнесу за допомогою інструментів діджитал. Зателефонуйте нам, щоб отримати консультацію, або приїжджайте до офісу компанії Wezom. Давайте разом покращимо ваше виробництво та виведемо його на новий рівень.

Розробка crm

Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.

5/5
Корисність
Проголосували 1
Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проект
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ0
Можливо
Один із таких інструментів – банери. Спочатку їх використовували лише в офлайні, але поступово банерна…
Wezom
Wezom
Скільки разів на день ви заходите до інтернету? Навряд чи вдасться просто взяти та порахувати.…
Wezom
Wezom
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?