Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
27.08.2021

CRM системи для логістики

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
27.08.2021
27.08.2021
8256
0

Логістика є одним зі складних видів бізнесу, побудована на чіткій взаємодії з клієнтами та партнерами. Організація доставляння вантажу виконується внаслідок правильних стратегічних рішень, які дозволяють оптимізувати робочі процеси. Налагодити взаємодію між усіма учасниками дозволяє система CRM для логістики. Це інструмент, який автоматизує та контролює роботу всередині компанії, допомагає керувати процесами доставляння та відстежувати ефективність роботи з клієнтами.

Які завдання у логістиці вирішить CRM система

Які завдання у логістиці вирішить CRM система

CRM для логістики допомагає організувати роботу між клієнтами, виконавцями, посередниками та іншими учасниками. Найголовніша її перевага – автоматизація та повний контроль робочих завдань. Якщо раніше все доводилося розраховувати вручну, відстежувати доставляння, вибудовувати маршрути, вести кожного клієнта в блокноті, то завдяки системі CRM для логістики всі ці процеси автоматизуються. Вирішуються наступні завдання:

  • Збільшується швидкість обробки замовлень. Завдяки електронному обліку менеджер веде кожного клієнта окремо, одразу отримує заявки, всі запити збираються в єдиній системі з різних джерел – телефону, сайту, пошти, соціальних мереж.
  • Вся інформація про клієнтів – в одному місці. Якщо раніше доводилося робити таблиці під кожного клієнта, то CRM для логістичної компанії дозволяє вести єдину базу клієнтів, причому кожному створюється окремий файл. У ньому зберігаються дані про роботу з клієнтом, статус заявки, історія, документи, є інструменти для вирішення низки завдань.
  • Підвищення оперативності. Навіть досвідчені менеджери не здатні одразу вести кілька логістичних операцій. CRM для логістичних компаній дозволяє створювати набір завдань та алгоритм їх виконання, завдяки чому підвищується оперативність працівника. А нагадування не дозволять пропустити дію.
  • Детальна актуальна статистика та контроль логістики. Однією з головних переваг СРМ для логістики є можливість збирати звіти та оцінювати ефективність кожного співробітника. До звітів потрапляють дані про замовлення, показники швидкості та ефективності роботи з клієнтом, записи дзвінків, детальна інформація про замовлення. Формуються фінансові звіти, збираються дані щодо діяльності кожного співробітника. У результаті керівник може чітко бачити, як працює його логістичний відділ.
  • Аналітика та розвиток стратегій. Зібрані дані можна використовувати для детальної аналітики та удосконалення стратегії розвитку компанії. Виявляйте канали залучення клієнтів, дивіться, наскільки ефективними є методи роботи з клієнтами, як працюють співробітники, регулюйте рекламні бюджети, оцінюйте воронки продажів. Все це можливо завдяки CRM для логістики.

Це потужний інструмент, який вирішує безліч завдань, пов'язаних із процесами логістики. Причому впроваджувати CRM можна не лише транспортним компаніям. Якщо у вас є склад, виробництво, ви є торговим представником, дистриб'ютором, у вашій сфері відбуваються будь-які логістичні процеси, впровадження CRM допоможе організувати роботу, вирішувати завдання та автоматизувати та спростити багато процесів.

Функціонал CRM системи для логістичної компанії

Функціонал CRM системи для логістичної компанії

Функціонал CRM для логістичних компаній може бути різним, включаючи індивідуальні набори інструментів. Як правило, набір необхідних функцій підбирається індивідуально, залежно від потреб компанії, цілей та поставлених завдань. Тим більше, що він впливає на вартість розробки. Але існує мінімальний обов'язковий функціонал, який повинна мати кожна СРМ для логістики:

Єдина база клієнтів та перевізників

Усі клієнти збираються до єдиної бази, кожен менеджер має доступ до своєї бази клієнтів, розподіляються ролі у системі. Перевізники також збираються до системи. Тому вибирати потрібних виконавців стає набагато простіше, а швидкий доступ до клієнтської бази дозволяє підвищити швидкість та якість обслуговування.

Управління заявками та перевезеннями

Кожна заявка має набір функцій, тому керувати, відстежувати статус, редагувати, доповнювати можна за лічені хвилини. Усі перевезення контролюються на кожному етапі, починаючи від оформлення документів, закінчуючи доставлянням вантажу до кінцевої точки та отриманням зворотних документів.

Управління маршрутами

Менеджер може відстежувати маршрут вантажу в реальному часі, аби чітко розуміти, де він знаходиться, стежити за графіком, строком доставляння та коригувати дані. За необхідності можна змінювати маршрут та вибудовувати нові шляхи. Завдяки управлінню маршрутами знижується ймовірність помилок, втрат вантажу, скорочуються витрати на обслуговування доставляння та збільшується швидкість роботи.

Рекомендуємо почитати
Створюємо CRM-систему для бізнесу з гарантією

Ваша система CRM не підведе вас. Ми гарантуємо якість наших продуктів, вчимо ваших співробітників, надаємо пострілізну підтримку.

Обговорити проект

Продаж логістичних сервісів та послуг

Завдяки CRM для логістики представники компанії можуть запропонувати своїм клієнтам додаткові послуги та сервіси. Як це працює? Менеджер бачить, якими послугами та як часто користується клієнт. На основі даних він може запропонувати йому вигідні умови, додаткові послуги, які можуть виявитися потрібними. Наприклад, у клієнта затримка на розвантаженні через відсутність власних вантажників, яких доводиться наймати їх в іншій компанії. Якщо ваша компанія надає послуги вантажників, тоді настав час запропонувати клієнту з вигідними умовами. У результаті всі залишаються у виграші.

Гнучкі інструменти аналітики

Завдяки збиранню даних керувати компанією стає простіше. Одразу видно точки втрати грошей, особливості ведення бізнесу, переваги та недоліки логістичних процесів. Легко оцінювати ефективність співробітників, розраховувати вигідні маршрути, масштабувати компанію та збільшувати прибуток внаслідок аналітики та реальної оцінки справ.

Які функції повинна мати CRM система для логістики – визначається індивідуально. У компанії Wezom ми проводимо низку консультацій, щоб зрозуміти, які є завдання та як їх реалізувати. Тоді стає зрозуміло, який функціонал повинна мати CRM для логістичної компанії.

Яка CRM для логістики краща: спеціалізована чи універсальна?

Яка CRM для логістики краща: спеціалізована чи універсальна

Питання філософське. З одного боку, універсальне готове рішення дозволить якнайшвидше впровадити CRM для логістики. На короткій дистанції роботи вона вигідніша фінансово. Але є й інший бік. Найчастіше універсальні CRM створюються просто під будь-яку сферу діяльності. Тому вона має велику кількість функцій та інструментів. Чи це добре?

Спірне питання, тому що вашим співробітникам доведеться довго розбиратися у функціоналі. За кожен інструмент доведеться заплатити, як правило, це готові пакети послуг й відмовитись від якогось одного інструменту не вийде. Універсальні системи беруться в оренду. Ви сплачуєте щомісячний платіж. З часом він може змінюватися, але головна небезпека полягає в тому, що CRM не належатиме вам. Компанія-постачальник послуг може раптово припинити працювати, й ваш бізнес постраждає.

Спеціалізована, індивідуально розроблена CRM для логістичної компанії унеможливлює такі проблеми. Вона коштує дорожче у розробці на початковому етапі, але на тривалій дистанції окупається. Ви самі вирішуєте які інструменти потрібні для вашого бізнесу. За необхідності CRM завжди можна масштабувати або змінити. Але й тривалість розробки довша, потрібен час для впровадження у бізнес.

Що обрати? Вирішувати вам, обидва варіанти прийнятні для бізнесу. Індивідуальні рішення ефективніші, хоч і дорожчі. Універсальні CRM для логістики не здатні вирішувати конкретні бізнес-завдання конкретної компанії.

CRM система для логістики від Wezom

CRM система для логістики від Wezom

Компанія Wezom пропонує послуги CRM для логістичної компанії. Ми пропонуємо своїм клієнтам як універсальні, так і індивідуальні рішення. Крім унікальної розробки, ми підбираємо максимально вигідні для вас варіанти, тому є й коробкові рішення. Їх запуск простіший, швидший та дешевший. Але головне – наші спеціалісти можуть розробити вам індивідуальні інструменти для вирішення ваших завдань.

Особливості роботи з компанією Wezom такі:

  • Ми підбираємо групу фахівців, які впораються із вашими завданнями. Ми проводимо аналітику, визначаємо завдання та методи їх вирішення та підбираємо персональну команду розробників.
  • Створюємо стильні, зрозумілі продукти, які легко освоюються співробітниками, які навіть не мають досвіду роботи з CRM для логістики. Проводимо навчання, дизайнери створюють приємний інтерфейс, а програмісти – найпростіші робочі модулі.
  • Допомагаємо запустити у виробництво CRM, поступово впроваджуючи інструменти, немає потреби зупиняти роботу компанії. Надаємо технічну підтримку, контролюємо, щоб усе працювало правильно та ефективно.
  • Впроваджуємо інструменти будь-якої складності. У ході консультацій визначаємо, що саме потрібно для вашої компанії, створюємо унікальні рішення для вашого бізнесу.

Зателефонуйте або завітайте до офісу компанії Wezom, щоб обговорити деталі. Впроваджуйте CRM для логістичної компанії та покращуйте свій бізнес. Автоматизуйте процеси, відстежуйте ефективність роботи співробітників, керуйте маршрутами та документами. Виводьте свій бізнес на новий рівень разом із Wezom.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.