Гуртова торгівля має власні «правила гри». Ринок збуту невеликий, товарний асортимент, зазвичай, стабільний, а клієнти – одні й самі. Тривалість угод також збільшено на відміну від роздрібної торгівлі. Ведення обліку кожного клієнта, швидке обслуговування, чітка структура операцій та персональний підхід дозволяють компанії утримувати клієнта та продовжувати з ним роботу. CRM система для гуртової торгівлі – це інструмент, що дозволяє проводити операції швидко, правильно та ефективно.
Чим вигідні CRM для гуртової торгівлі?
Гуртова торгівля пов'язана з об'єднанням багатьох бізнес-процесів. Робота складу, офісу, приймання товару, зберігання вантажу, перевезення, логістика. CRM для гуртової торгівлі дозволяє об'єднати усі відділи та керувати ними в єдиній системі. Таким чином менеджер в режимі реального часу знає залишок на складі, а співробітники знають, де знаходиться товар, відділ логістики розробляє маршрут й оптимізує його, а менеджер та клієнт знають, на якому етапі перебуває доставляння товару.
Автоматизація гуртової торгівлі – основна якість CRM. Рутинні процеси скорочуються до мінімуму, єдина база дозволяє швидко працювати з клієнтами, надавати своєчасну інформацію та контролювати кожен процес. Імовірність помилок знижується, а швидкість роботи значно підвищується.
Основні функції CRM
CRM для гуртових продажів може мати різноманітний набір функцій, починаючи від обліку клієнтів, закінчуючи збором даних та маркетингових інструментів для складання стратегій. Індивідуальні рішення дозволяють налаштувати систему під вимоги бізнесу та зробити її унікальною. Але існує обов'язковий набір функцій, які необхідно впроваджувати до СРМ для гуртових продажів:
Управління корпоративними продажами
Інструменти, що дозволяють керувати корпоративними клієнтами, налагоджувати з ними взаємодію та контролювати роботу на кожному етапі. Менеджеру легше працювати з різними партнерами, особливо якщо компанія надає індивідуальні умови та персональні ціни. Таким чином менеджер не заплутається, й можливість зробити помилки скорочується до мінімуму.
Управління продуктами компанії
Попри те, що асортимент підприємства може бути одноманітним, менеджер завжди має контролювати кількість товару на складі, розуміти реальну картину замовлень, оперативно повідомляти про зміну цін. Інструменти CRM для гуртової торгівлі дозволяють працювати з продуктами комфортно й не хвилюватися, що замовлення будуть некоректно оброблені.
Управління бізнес-процесами
Багато завдань можна автоматизувати та зняти навантаження зі співробітників. Компанія, що займається гуртом, має низку бізнес-процесів. Наші розробники вивчають їх та підбирають інструменти, які допомагають керувати робочими процесами та оперативно реагувати на будь-які зміни. Бізнес стає диджиталізованим та повністю контрольованим.
Управління проектами
Один менеджер неспроможна вести одразу кілька клієнтів паралельно. Існує ймовірність помилок, алгоритми співробітництва порушуються й робота ускладнюється. Але якщо проектом легко керувати, все перебуває під контролем. Це одне з основних завдань CRM для гуртових продажів.
Ваша система CRM не підведе вас. Ми гарантуємо якість наших продуктів, вчимо ваших співробітників, надаємо пострілізну підтримку.
Управління робочим часом
Система дозволяє відстежувати ефективність кожного співробітника, об'єднувати відділи, спостерігати за результатами та правильно ставити завдання. У результаті час на рутину знижується, ефективність підвищується, а робочий час стає грамотно спланованим. Виключається можливість пропустити зустріч, зробити дзвінок клієнту або замовити у виробника товар. CRM система для гуртової торгівлі нагадає про кожну дію.
Мобільність
Можливість працювати як з комп'ютера, так і з мобільного телефону відв'язує співробітника від робочого крісла. Він завжди зможе провести переговори з клієнтом, оформити замовлення, швидко отримати інформацію про наявність чи подати заявку на доставляння товару на склад. Мобільність – одна з головних переваг СРМ для гуртового продажу.
Автоматизація документообігу
Заповнення документів може забирати до 50% всього часу роботи з клієнтом. Заповнюючи їх вручну, завжди є можливість припуститися помилки. Автоматизація роботи з документами дозволяє знизити ймовірність помилок та значно прискорити цей процес. Типові бланки легко завантажуються у систему, передача накладних, розрахункових паперів, транспортних документів здійснюється у цифровому вигляді. Працювати із документообігом стає набагато легше.
Аналітика
Інструменти аналітики дозволяють оцінити реальну картину продажів, розуміти ефективність роботи як відділів, так і окремо взятих співробітників. Але головне – прогнозувати подальші зміни, проводити рекламні кампанії ефективніше, знижувати витрати на рекламу та розширювати можливості компанії.
Можливості CRM для гуртових підприємств
CRM система гуртової торгівлі відкриває великі можливості. Використання унікальних інструментів дозволяє вирішувати практично будь-які завдання. Важливо визначити, що саме потрібне компанії. Цим займаються наші спеціалісти й надалі розробляють індивідуальний продукт під бізнес. Ось кілька прикладів можливостей, які відкриваються перед компанією, яка займається гуртовою торгівлею:
- збереження даних про постачання, звітність, можливість архівувати інформацію та зберігати її тривалий час;
- інтеграція із будь-якими сервісами, бухгалтерією, логістикою;
- розподіл замовлень за менеджерами, зменшення навантаження на працівників;
- контроль роботи зі складом;
- ефективна робота з клієнтами;
- запровадження нових технологій, роботизація, цифровізація підприємства.
Це лише незначна частина переваг, що пропонує розробка CRM для гуртової торгівлі. Але головний плюс – це автоматизація ключових завдань та створення єдиної системи управління бізнесом.
CRM система для гуртового продажу від Wezom
Компанія Wezom пропонує послуги з розробки СРМ для гуртового продажу. Наші спеціалісти вивчають ваш бізнес, особливості, проблеми, завдання, структуру. На основі зібраних даних формується план диджиталізації. Далі фахівці розробляють інструменти, що впроваджуються на підприємство, й CRM починає працювати. Чому саме Wezom? Ось кілька причин:
- ми індивідуально підбираємо команду фахівців залежно від складності завдань;
- детально вивчаємо, що саме потрібно для вашого бізнесу та пропонуємо унікальні рішення, що дозволяють випередити конкурентів;
- дизайнери приділяють особливу увагу інтерфейсу, щоб він був зрозумілим та доступним для кожного співробітника;
- програмісти можуть реалізувати будь-який інструмент, який потрібний вашому бізнесу;
- ми навчаємо ваших співробітників користуватися CRM для гуртової торгівлі, говоримо про нюанси та особливості роботи із системою;
- надаємо технічну підтримку, стежимо, щоб усе працювало ідеально;
- думаємо за майбутнє компанії та пропонуємо способи масштабування та розширення можливостей системи;
- приділяємо пильну увагу системі безпеки даних.