Автоматизація управління даними дозволяє оптимізувати робочі процеси та зробити їх ефективнішими. Вважається, що такі інструменти потрібні лише в бізнесі, де важливо відстежувати ефективність кожної дії. Але в галузі освіти також використовуються подібні ресурси. Особливо якщо онлайн-школа функціонує в рамках бізнес-моделі. Тому використання CRM для школи – відмінне рішення для розширення можливостей.
Що таке CRM-система і навіщо вона потрібна онлайн-школі
CRM для онлайн школи – це інструмент, який дозволяє систематизувати інформацію про користувачів освітньої платформи: керувати нею, відстежувати результати та складати плани розвитку. Раніше вся інформація про клієнтів зберігалася у зошитах, але тоді й такого поняття, як онлайн-школа не існувало. Потім з'явилися електронні таблиці. Багато хто досі їх використовують, але це застарілий та неефективний підхід. CRM система для шкіл – це сучасний якісний інструмент для обліку клієнтів та роботи з ними.
Це програмне забезпечення, яке працює з комп'ютерами та телефонами. Усі учасники підключаються до софту та отримують доступ згідно з розподіленими правами. Так вчителі бачать своїх учнів та розклад, можуть складати графіки та надавати фінансові звіти. вести облік успішності, контролювати просування в освітній програмі. Адміністратори можуть керувати завданнями, розподіляти їх. Багато дій автоматизуються. CRM система для школи дозволяє розширити можливості бізнесу та покращити взаємодію з клієнтами.
Що дає використання CRM для шкіл
CRM може бути у вигляді готового рішення або розроблятись індивідуально під потреби бізнесу. Другий варіант більш гнучкий, розширює можливості програми та робить інструменти індивідуальними. Це покращує якість роботи. Впровадження CRM для шкіл дає нові можливості:
- Полегшить ведення звітності. Всі звіти представлені в електронному вигляді, кожен учасник може легко заносити дані, інформація оновлюється в режимі реального часу.
- Допоможе проаналізувати джерела реклами. Для онлайн-школи реклама – це головне джерело залучення клієнтів. CRM дозволяє відстежувати трафік та розуміти, яка реклама краще працює. Це дозволяє скоротити витрати на маркетинг та збільшити конверсію.
- Дозволить організувати роботу викладачів. Платформа допомагає коректно розподіляти учнів по викладачам, дивитися навантаження, правильно складати графіки роботи. Це зменшує ймовірність помилок, забезпечує раціональний розподіл обов'язків.
- Контролює фінансове становище. CRM система для онлайн-школи збирає звіти про роботу, складає фінансові графіки, показує ефективність співробітників. Фінансове становище стає прозорим та зрозумілим.
- Допомагає із плануванням часу. Головне технологічне завдання школи – розподілити час та обов'язки максимально коректно. Сервіси не повинні простоювати, а викладачі не повинні бути перевантажені. Тому правильне планування часу – запорука успішного ведення бізнесу.
- Збір статистичних даних та аналітика всіх важливих показників. CRM збирає велику кількість звітів. Вони допомагають оцінити ефективність навчання, викладачів, успішність учнів, зрозуміти трафік клієнтів, зібрати статистику користувачів, дізнатися інтереси та іншу інформацію. Все це потрібно для розробки маркетингових стратегій та просування бізнесу.
- Клієнтська база. Всі дані про клієнтів зібрані в одному місці, що має високий ступінь захисту.
- Швидкий доступ до інформації про клієнта дозволяє налагодити з ним комунікацію, вносити зміни та готувати персональні пропозиції.
CRM система для онлайн школи – це потужний інструмент, який дозволить залучати нових користувачів та утримувати інтерес постійних клієнтів.
Як вибрати функціонал CRM-системи для онлайн-школи
Завдяки індивідуальній розробці функціонал може бути абсолютно будь-яким. Але при розробці CRM для школи варто враховувати обов'язкові функції, які потрібно впровадити. Давайте розберемо найголовніші.
База учнів
Потрібна хороша база даних, в якій ви зможете вести всіх учнів та заносити найважливішу інформацію. Вона має бути систематизована, мати пошук, можливість додавати фото, персональну інформацію. Унікальність CRM полягає в тому, що налаштування бази виставляються під ваші конкретні запити.
Навчальний процес
Це найбільш відповідальний блок, з яким взаємодіятимуть як учні, так і викладачі. Це платформа, де учні отримують знання. На ній організовується весь навчальний процес, починаючи від розкладів, закінчуючи підключенням трансляцій, розвантаженням уроків та інструментів для перевірки домашніх завдань.
Call-центр, інтеграція з IP-телефонією
CRM для онлайн-школи дозволяє контактувати з потенційними клієнтами за допомогою телефонії. Розмови записуються в базу, можна дивитися історію дзвінків, створювати автодозвони та використовувати інші інструменти для роботи колл-центру.
Розсилки
Розсилки – ще один інструмент взаємодії із клієнтом. Окрім рекламних кампаній, розсилки допомагають автоматизувати навчальний процес. Так учневі не потрібно буде висилати кожен урок вручну, після придбання курсу він отримує розсилку згідно із заданим розкладом.
Інтеграція із сайтом
Сайт – це обличчя школи, а CRM система для школи – організм, здатний виконувати функціональні завдання. Інтеграція із сайтом дозволяє швидко взаємодіяти з користувачами, оновлювати інформацію, вносити зміни, вести облік. Ці два інструменти поєднуються і приносять ще більше прибутку.
Фінанси
Ведення фінансового обліку дає можливість розуміти принципи ведення бізнесу, контролювати робочі процеси, керувати виробництвом та підвищувати прибутковість компанії. CRM система для онлайн школи потрібна, щоб повністю контролювати фінанси, виключати витік коштів та розуміти, як розподіляються грошові потоки всередині бізнесу. Інструменти обліку суттєво полегшують ведення бухгалтерії та знижують ймовірність помилок.
Розклад
Ведення розкладу в автоматичному режимі розподіляє навантаження між викладачами, допомагає уникнути помилок під час упорядкування робочих графіків, розуміти затребуваність освітніх напрямів. Клієнту достатньо вибрати курс, викладача та в календарі підібрати зручний для себе розклад. Це зручно, просто та практично.
Звіти
Крім фінансової звітності, CRM система для школи дозволяє збирати дані про клієнтів, які допомагають зрозуміти цільову аудиторію. Також надаються звіти щодо ефективності працівників, навантаження, розподілу обов'язків. Звітності дають можливість повністю бачити бізнес та розуміти його структуру, знаходити сильні та слабкі сторони та розуміти, як можна залучати кошти та зменшувати витрати.
Співробітники
База даних співробітників дає можливість побудувати рейтинг, оцінювати ефективність роботи, збирати відгуки від колективу та учнів, дивитися та складати графіки, визначати премії, призначати відпустки. Чат для співробітників дозволяє налагоджувати комунікацію всередині компанії.
Мобільний додаток та особистий кабінет учня
Мобільний додаток дозволяє навчатися зі смартфона, а адміністратори можуть керувати компанією безпосередньо з мобільного телефону. Розробляється власний кабінет учня, де відстежується його прогрес, відображаються програми, створюються персональні умови.
Етапи індивідуальної розробки CRM для школи
Найкраще рішення – створення індивідуальної CRM для школи. Ви отримуєте будь-які інструменти для управління своїм бізнесом та готовий продукт, розроблений спеціально під потреби вашої компанії. Розробка складається з таких етапів:
- Аналіз бізнес-процесів. Фахівці вивчають цільову аудиторію, особливості компанії, сильні та слабкі сторони та підбирають рішення, які допоможуть бізнесу розвиватися та діджиталізуватися.
- Складання технічного завдання на розробку CRM. Продумується структура інструменту, підбирається стек технологій, складається архітектура, прототип, проект формується у документ, яким працюватимуть фахівці.
- Програмування функціоналу, який буде необхідний вирішення поставлених завдань. Програмісти реалізують продукт згідно з ТЗ, дизайнери роблять компоненти, все це об'єднується в робочі модулі та створюється єдиний додаток для бізнесу.
- Тестування CRM. Проводиться низка тестів, перевіряється правильність коду, система безпеки, навантаження, інтегруються сторонні послуги, виконується налаштування.
Далі фахівці встановлюють CRM для онлайн школи та навчають співробітників користуватися інструментом. Він готовий працювати.
Замовити CRM рішення для школи від WEZOM
Компанія Wezom розробляє CRM для шкіл. Ми готуємо індивідуальні рішення, здатні покращити ваш бізнес. У ході консультацій ми обговорюємо деталі, підбираємо варіанти реалізації та пропонуємо найефективніші інструменти.
Наші клієнти обирають WEZOM, тому що ми працюємо прозоро, кожен етап робіт оплачується окремо, жодних прихованих платежів, все детально прописується у договорі. Ми виділяємо на розробку окрему команду, яка займатиметься лише вашим продуктом – це досвідчені програмісти, дизайнери, тестувальники. Ставимо собі за мету зробити якісний діджитал продукт для вашого бізнесу, який буде працювати на вас і приносити вигоду.
CRM система для онлайн школи допоможе вам придбати нових клієнтів, зменшити витрати на рекламу, покращити імідж компанії, підвищити доходи та утримати постійних користувачів. Ми знаємо, як це зробити. Зателефонуйте нам, давайте обговоримо, як створити якісний діджитал продукт для вашої онлайн-школи.