На перший погляд, багато робочих процесів ресторану не потребують онлайн. Це пряме взаємодію Космосу з клієнтами, отримання зворотної реакції, управління персоналом. Але частина завдань залишається за «полем зору». Менеджмент, маркетинг, закупівлі, управління кухнею, оцінка доходів та витрат, контроль якості роботи персоналу та інші процеси. Керувати ними допоможе CRM для ресторанів. Програмне забезпечення, яке здатне автоматизувати низку завдань та покращити ведення бізнесу.
Які завдання вирішує CRM у ресторанному бізнесі?
Здавалося б, CRM системи в ресторанному бізнесі не надто потрібні, тому що менеджер або керуючий здатні в ручному режимі контролювати багато процесів. Але уявіть, що більшість завдань можна спростити та автоматизувати. Контроль стане простіше, легше, зрозуміліше і прозоріше. Відразу проявляються мінуси та слабкі місця, сильні сторони бізнесу та зони його зростання.
Як можна описати CRM для ресторану простими словами? Це софт, який встановлюється на пристрої та дозволяє працювати з клієнтами, налагоджувати комунікацію всередині компанії та проводити аналітику бізнесу.
Програмне забезпечення вирішує багато завдань та допомагає компанії у висококонкурентному бізнесі не лише утримувати свої позиції, а й покращувати їх. Адже CRM вирішує три основні завдання: швидкий сервіс клієнтів, якісне обслуговування, внутрішній контроль. Але це не всі здібності. Ось які завдання здатні вирішити CRM системи для ресторанів:
- Прийом замовлень від клієнтів. Якщо заклад працює на доставку, це одне з головних завдань – організувати роботу між менеджером, кухнею, кур'єром та клієнтом. Технології дозволяють зробити цей шлях максимально коротким та ефективним, знижуючи ризик помилок.
- Веде базу даних клієнтів. У середовищі високої конкуренції важливо не просто залучати клієнтів, а й утримувати їх, пропонувати персональні умови та постійно підвищувати їхню лояльність. CRM система для ресторану здатна це робити завдяки якісному веденню бази даних, до якої заносяться ключові відомості. Клієнтів можна сегментувати, керувати роботою менеджера та залучати нових користувачів.
- Вирішення маркетингових завдань. Завдяки сегментації клієнтів та великій кількості звітностей, ведення маркетингових кампаній стає простіше та краще. Можна створювати персональні умови, контролювати продажі, покращувати якість реклами та отримувати активніший трафік.
- Автоматизація розсилок. Завдяки CRM можна досить легко автоматизувати розсилки зі спеціальними пропозиціями, акціями, рекламою. Це знижує навантаження на менеджерів та підвищує якість розсилок, оскільки можна робити їх точковими.
- Контролює роботу персоналу. Дзвінки зберігаються, ведеться історія взаємодії із клієнтами. CRM для ресторанів дозволяє створювати звітності щодо ефективності роботи співробітників, вибудовувати графіки роботи, проводити фінансові розрахунки.
- Управління закупівлями та внутрішніми процесами компанії. Інструменти контролю за закупівлею дозволяють своєчасно поповнювати продукти, стежити за термінами придатності та сповіщати, коли необхідно робити замовлення. Крім того, ПЗ дозволяє покращити багато внутрішніх процесів компанії, такі, як складання бухгалтерських звітів, розподіл зарплати, оцінка ефективності роботи закладу та інші.
CRM системи для ресторанів – це потужні інструменти, які дозволяють вивести бізнес на новий рівень та обійти конкурентів, надати клієнтам найкращий сервіс. Правильне використання технологій дозволить автоматизувати процеси, вирішувати багато завдань бізнесу та підвищувати дохід. Особливо якщо впроваджуються кастомні інструменти, які створюються з урахуванням ваших потреб.
Переваги впровадження системи CRM для ресторану
Сучасний підхід до бізнесу не зазнає використання застарілих методів управління. Звичайно, можна вести облік вручну, контролювати кожен процес самостійно, але тоді не варто сподіватися бурхливого зростання. Онлайн-ресторани витіснятимуть навіть мережеві ресторани, якщо останні не використовуватимуть технології. Внедренін CRM для ресторану дає такі переваги:
- історія взаємодії з відвідувачами дозволяє налагодити тривалі стосунки та отримати постійних клієнтів;
- можливість відстеження ефективності співробітників дозволяє покращити роботу всередині компанії та своєчасно вирішувати проблеми;
- повний контроль дає можливість регулювати окремі процеси роботи ресторану, а також загалом стежити за ефективністю;
- хмарні рішення дозволяють контролювати роботу закладу, навіть якщо ви не знаходитесь у ньому, а керувати робочими процесами можна з будь-якого пристрою;
- ланцюжок від надходження замовлення до його реалізації суттєво скорочується;
- підвищується лояльність клієнтів за рахунок впровадження діджитал інструментів та можливості контактувати із закладом за допомогою смартфона;
- підвищується оборот закладу за рахунок персоналізації та надання унікальних пропозицій;
вся інформація структурована, бізнес стає впорядкованим; - можливість розширювати функціонал дозволяє масштабувати бізнес надалі.
Це лише базові переваги системи CRM для ресторанів. Даний інструмент можна впроваджувати як до мережевих закладів, так і до невеликих кафе. А індивідуальна технологія дозволить зробити інвестиції максимально рентабельними - отримати гостро необхідний функціонал, з можливістю подальшого розвитку бізнесу.
Необхідний функціонал
Головна особливість кастомної розробки в тому, що можна реалізувати практично будь-яку функцію. Якщо вам потрібний калькулятор калорій, щоб ваші клієнти могли оцінити блюдо – не проблема. Питання лише у вартості розробки та її термінах.
Перед розробкою експерти WEZOM вивчають особливості бізнесу та виявляють його потреби, проблеми, завдання. Ми вивчаємо цільову аудиторію, конкурентів та визначаємо, яку користь принесе CRM для ресторану. Відштовхуючись від цих даних, ми продумуємо оптимальні можливості продукту.
Але є й мінімально необхідний функціонал, який обов'язково потрібен будь-якій такій платформі. Назвімо основні функції CRM для сфери послуг HoReCa.
- Автоматичне ведення замовлення, яке дозволить клієнту отримати бажане за максимально короткий термін;
- Інструменти онлайн-оплати, а також розроблений механізм оплати готівкою;
- Складання чека, а також надання бонусів, знижок та впровадження програми лояльності, що автоматично робить перерахунок вартості замовлення;
- Формування замовлень та рахунків в автоматичному режимі та виведення даних на друк;
- Інструменти створення відповідей на роботу закладу, включаючи складання фінансових звітностей;
- Інструмент моніторингу надходження товарів для роботи закладу, закупівля продуктів та облік інших даних;
- Створення звітностей оцінки якості роботи співробітників, інструменти контролю роботи, такі як графіки, складання зарплатних листів, розподіл відпусток.
Функціонал системи CRM для ресторанів може бути практично будь-яким. Тому ми оцінюємо можливості, потреби та складаємо оптимальне рішення. Підбираємо стек технологій і робимо продукт, який приноситиме реальну користь бізнесу.
Терміни та вартість розробки
Функціонал безпосередньо впливає вартість розробки та терміни виконання роботи. Оцінити, скільки коштує CRM для ресторанів, відразу неможливо, тому що на неї впливає багато факторів. Серед них наявність сайту, додатки, функціонал, завантаження бази даних, стек технологій та інші.
Тут працює проста формула: чим більше буде функцій, тим дорожче коштуватиме розробка. Але у Wezom ми шукаємо «золоту середину» та впроваджуємо лише ті інструменти, які вирішують конкретні завдання конкретного бізнесу. При цьому ви завжди зможете замовити додаткову розробку, якщо знадобиться масштабування.
Орієнтовна вартість CRM для ресторану складає від 20 000 $. Терміни розробки залежать від кількості учасників у команді та поставлених завдань. Як правило, на розробку стандартного рішення потрібно щонайменше 4-5 місяців. Більш детально озвучити терміни та вартість ми зможемо після консультації, коли зрозуміємо, які завдання ставляться та як їх можна реалізувати.
Замовити CRM рішення для ресторану від WEZOM
У компанії WEZOM ви можете замовити системи CRM для ресторанів будь-якої складності. Ми займаємося розробкою індивідуального програмного забезпечення та враховуємо особливості бізнесу. Тому інструменти, які ми впроваджуємо у ваш бізнес, відразу починають працювати і приносити вигоду. Наші клієнти обирають нас ось чому:
-
Ви отримуєте персональну команду розробників, яка займається лише вашим проектом та не перемикається на інші завдання. Ви отримаєте розробку максимально швидко і без проблем.
-
Наші спеціалісти виконують роботу під ключ. Ми проводимо з вами консультації, обговорення. Далі аналітики вивчають особливості роботи бізнесу, з урахуванням даних розробляється концепція. Потім робиться прототип, підбирається стек технологій, дизайнери готують інтерфейс, програмісти пишуть код, проводиться тестування. Далі ми навчаємо ваших співробітників, проводиться настроювання та впровадження CRM для ресторану.
-
Ви можете контролювати процес розробки на кожному етапі. Ваш персональний менеджер завжди є на зв'язку.
-
Жодних сторонніх платежів або додаткової оплати робота оплачується поетапно. Все заноситься у договір, ми працюємо прозоро.
-
Надаємо гарантійні зобов'язання, чітко прописані в договорі, та надаємо технічну підтримку продукту після запуску.
Бажаєте покращити свій ресторанний бізнес? Автоматизуйте робочі процеси, впроваджуйте нові технології та виходьте на новий рівень. У WEZOM ми знаємо, як це зробити. Зв'яжіться з нами, щоб обговорити CRM для ресторану. Давайте діджіталізуємо ваш бізнес.