Будівельний бізнес потребує повного контролю. Розподіл завдань, відстеження фінансових звітів, контроль виконання робіт на об'єкті. CRM система для будівельної компанії допомагає автоматизувати багато бізнес-процесів, впровадити інструменти для зручного та легкого контролю та значно скоротити витрати на управління бізнесом. Завдяки мобільному функціоналу керування компанією стає можливим зі смартфона, а кожен співробітник чітко знає свої завдання.
Розрахувати економічний ефект впровадження CRM у твердих цифрах не так просто. Доведеться враховувати показники по клієнтам, команді продажів, маркетингу та інше.
Лише кастомна технологія зможе повною мірою закрити всі проблеми вашого бізнесу. Зверніться до наших експертів, щоб дізнатися більше.
Для розробки СРМ для будівельної компанії слід вибрати Wezom, і ось чому:
- ми пропонуємо не шаблони, а індивідуальні рішення під кожен проект, враховуючи особливості, специфіку та поставлені завдання;
- над проектом працює команда професіоналів, завдяки чому завдання вирішуються комплексно та швидко;
- ми не нав'язуємо вам зайвих послуг, не робимо прихованих платежів, працюємо прозоро та відкрито;
- робимо наголос на зручності користування системою, щоб кожен співробітник зміг легко розібратися в ній;
- пропонуємо точкові рішення для кожної будівельної компанії, які допоможуть автоматизувати бізнес-процеси та покращити управління;
- забезпечуємо гарантійну підтримку, миттєво виправляємо помилки, якщо вони виникають після запуску та пропонуємо послугу повної підтримки;
- інтегруємо сторонні сервіси та модулі, а також робимо систему доступною для смартфона.
Наше завдання – зробити управління вашого бізнесу простим, зручним та функціональним.
Що впливає на вартість розробки системи CRM для будівельної компанії
На вартість CRM для будівництва впливає багато факторів. Саме тому не можна одразу назвати точну ціну розробки. Вона завжди обговорюється індивідуально, залежно від поставлених завдань. Ось кілька критеріїв, що впливають на ціну створення СРМ:
- кількість функцій та можливостей, які будуть створені;
- кількість користувачів у системі та призначених ролей;
- наявність інтеграції зі сторонніми сервісами;
- необхідність функції віддаленого доступу до системи;
- мобільний функціонал та його можливості;
- впровадження різних інструментів та додаткових можливостей;
- особливості дизайну
Це невелика частина критеріїв, які впливають на вартість розробки CRM для будівельної компанії. Однак навіть у такому разі точної оцінки не вийде, тому що в ході роботи можуть виникнути зміни, доповнення та нові завдання. Попередньо розрахувати вартість допоможуть наші спеціалісти. Зателефонуйте нам або приходьте до офісу, й ми обговоримо ваш проект.
CRM система для будівельної компанії – це «співробітник», який ніколи не втомлюється, чітко виконує свої завдання та допомагає автоматизувати бізнес, зробити його зручнішим та простішим. Впроваджуючи СРМ, ви розвиваєте компанію та просуваєте будівельний бізнес, випереджаючи конкурентів.