Що таке локальне SEO, для чого його використовують і як воно працює

24.04.2023
1931
6 хвилин
0

Не всі власники онлайн-бізнесу звертають увагу на локальне SEO. І абсолютно даремно. У пріоритеті в пошукових систем завжди опиняються вебресурси з чітким геопозиціюванням. Щобільше, багато користувачів зараз для пошуку комерційної інформації користуються смартфонами з геолокацією. І, навіть якщо людина не вказала, що вона шукає ресторан японської кухні поруч, пошукові алгоритми все одно можуть розцінити такий запит як геозалежний і показати у видачі на перших позиціях найближчі заклади. Тому стратегія просування з акцентом на місцевому ринку може стати для вашої компанії дуже успішною. Про те, як її реалізувати, ми розповімо нижче.

 

Навіщо потрібне локальне просування сайту?

Локальне SEO — це стратегія пошукової оптимізації вебресурсу, яка допомагає бізнесу стати більш помітним у результатах місцевого пошуку Google.

Будь-яка компанія, яка має офлайн-магазини чи офіси або обслуговує людей на певній території, може отримати вигоду від такого просування. Щобільше, Google оновила свій алгоритм, щоб розрахувати відстань кожного бізнесу від місця розташування споживача з метою показувати користувачу найближчі компанії.

Згідно зі статистикою Гугл, 76% людей, що здійснюють локальний пошук на своєму смартфоні, відвідують компанію не менше ніж за 24 години. 28% таких пошуків приводять до купівлі товару/послуги. Тому, якщо поставити собі за мету поліпшити локальне СЕО, можна не тільки підвищити відвідуваність сайту, але й збільшити конверсію вебресурсу.

Також не варто забувати, що стратегія з локального просування може стати засобом боротьби з конкурентами. Це пов'язано з тим, що під час пошуку в Google ключових слів, пов'язаних з бізнесом, під рядком запиту з'являється карта з трьома найпопулярнішими оголошеннями (також відома як Map Pack). Якщо ваша компанія потрапить до цієї трійки, то суперникам просто не залишиться місця на екрані у клієнта.

 

Якому бізнесу необхідне Local SEO?

По суті, практично будь-який бізнес, який має офлайн-точки продажу, може отримати вигоду від регіонального просування. Але є деякі ніші, у яких локальне СЕО стане справжнім клондайком для розвитку. Розгляньмо ці напрямки детальніше:

  • медичні послуги. Погодьтеся, хворій людині важко добиратися до лікарні, що знаходиться в іншому районі міста. Тому, якщо ви займаєтеся розкруткою лікарського кабінету, стоматології, а також косметологічної клініки, масажного салону й інших подібних установ, зверніть увагу на місцеве просування;
  • юридичні послуги. Для цього напрямку не менш важливе локальне SEO просування. Знову ж таки, якщо користувачу терміново потрібен нотаріус або юрист для консультації, люди шукатимуть фірми поблизу. Правда, при цьому велике значення мають відгуки та загальна репутація;
  • ветеринарні послуги. Цей напрямок найчастіше має попит на місцевому рівні. Коли люди вводять у пошук запити «корм для тварин», «ветеринарна клініка», вони орієнтуються на довколишні магазини й установи;
  • бари, ресторани. Ці компанії зазвичай орієнтуються на клієнтів, що знаходяться неподалік. Найчастіше вони обслуговують територіально орієнтований ринок. Коли потенційний клієнт набирає в мобільному пошуку слово «ресторан», то практично завжди першою підказкою буде словосполучення «поруч зі мною», а в результатах пошуку в пріоритеті будуть найближчі підприємства, причому не тільки у блоках Local Pack або Local Finder, але й на перших позиціях в органічній видачі;

 

  • перукарні та салони краси. Б'юті-бізнес також орієнтується на тих людей, які проживають поблизу. Причому для просування можна використовувати назви найменших районів у конкретному регіоні;
  • СТО й автомийки. Автолюбителі часто стикаються з проблемою ремонту своєї машини та можуть шукати найближчу станцію техобслуговування. Для цього вони користуються мобільним пошуком. Тому якщо ви зробите все можливе, щоб розкрутити свою компанію на місцевому рівні, то отримаєте приплив нових клієнтів.

Які фактори впливають на просування в регіоні

Отже, якщо ви вирішили, що вашому бізнесу варто використовувати локальне СЕО як свою стратегію, то перш за все зверніть увагу на такі фактори:

  • створення Google Business Profile. Для збору даних про ваш бізнес пошукова система використовує всі доступні джерела. Одним із них є профіль у Google My Business. При цьому в картці компанії вказується фізична адреса (на яку приходить лист-підтвердження), показуються фотографії об'єкта, передбачені відгуки клієнтів, на підставі яких формується рейтинг;

 

  • ключові слова. Це ще один важливий фактор ранжування в локальному пошуку. Якщо ви ставите завдання підвищити позиції вебресурсу для користувачів у конкретному регіоні, то вам необхідно дати знак про це пошуковим системам. Для цього потрібно додати ключові слова, що містять назву населеного пункту або країни, на посадкові сторінки. Прикладом можуть бути «SEO-просування в Києві» або «купити корм для собак у Вінниці»;
  • посилальний профіль. Посилання відіграють важливу роль у підвищенні рейтингу сайту в органічному пошуку, що робить їх ще одним локальним фактором рейтингу SEO. Крім високоякісних тематичних майданчиків з аудиторією з усієї країни, розміщуйте посилання на вебресурсах, популярних у конкретних регіонах. Це не тільки поліпшить посилальний профіль, але й залучить людей, які проживають поруч;
  • досвід користувача. Те, як люди взаємодіють із сайтом, може вплинути на його рейтинг. Їхня поведінка надсилає сигнали Google, які показують, корисні вебсторінки для відвідувачів чи ні. При цьому мають значення клікабельність сніпета, кількість переглянутих сторінок за сеанс, показник відмов, простота й логічність навігації, додавання форм calls-to-action, швидкість завантаження. Ви запитаєте, як це все пов'язано з локальним SEO. На що ми хочемо вам ще раз нагадати, що сайт, який погано працює, ніколи не опиниться в пошуку на високих позиціях. Тому для досягнення хорошого результату належить попрацювати комплексно.

Крім цих основних факторів ранжування, зверніть увагу на регіональну доменну зону. Наприклад, для просування в Києві реєструйте домен із розширенням kiev.com, kiev.ua і под. Але пам'ятайте, що якщо в планах є розвиток бізнесу в інших регіонах, то це може стати обмежувальним фактором.

 

Як оптимізувати свій сайт під локальне просування

Пропонуємо вам список пунктів, які необхідно оптимізувати, щоб домогтися успіхів у локальному SEO-просуванні.

Зареєструйтеся в Google My Business

Ефективним способом підвищення видимості в інтернеті є реєстрація в Google Мій бізнес.

Поліпшити стан профілю можна так:

  • додайте актуальну назву підприємства, адресу та номер телефону;
  • вкажіть години роботи, зокрема й у святкові дні;
  • згадайте, як працює ваш бізнес — онлайн або офлайн;
  • виберіть відповідні категорії бізнесу;
  • додайте ключові слова до опису;
  • надайте свіжі високоякісні фотографії;
  • додайте мітку для Google Maps;
  • простимулюйте клієнтів залишати відгуки.

Використовуючи наші рекомендації, ви зможете підвищити свій рейтинг і залучите більше місцевих клієнтів.

Використовуйте локальні запити

Локальні ключі — це запити, що містять фрази, специфічні для конкретного місця. Вони допомагають залучити користувачів і відіграють важливу роль у стратегії локальної пошукової оптимізації. Дослідіть, які запити використовують ваші конкуренти. Можливо, вам варто додати до СЯ фрази, що мають у своєму складі топоніми або сполучення «поруч зі мною», «поблизу» та под.

Створіть локальні посадкові сторінки

Локальні посадкові сторінки показують потенційним клієнтам і Google, де саме знаходяться ваші офіси, на просування у яких районах ви орієнтуєтеся. Їхній вміст може містити інформацію про роботу бізнесу в конкретному місті або селищі та ключові слова, за якими ви хочете ранжуватися.

Сторінки з зазначенням місця розташування можна також використовувати як URL-адреси. Наприклад:

 

Виконайте внутрішню оптимізацію

Ще один із підхожих способів розкрутити свій бізнес у регіоні — додати до title назву місцевості. По-перше, ця інформація покажеться у сніпеті, а по-друге, стане сигналом для пошукових алгоритмів про важливість просування в конкретному регіоні.

 

Впровадьте мікророзмітку LocalBusiness

Серед параметрів мікророзмітки schema.org можна знайти різні варіанти. Щоб ваша компанія показувалася в результатах локального пошуку, додайте структуровану інформацію до вашого коду, використовуючи такі блоки:

 

Після впровадження мікророзмітки підвищуються шанси потрапити до блоку локальної видачі.

Налаштуйте локальні зворотні посилання та згадки

Локальний лінкбілдинг — це метод, в основі якого лежить розміщення релевантних посилань на якісних місцевих вебресурсах. Це, зі свого боку, допомагає краще ранжувати сайти в локалізованому пошуку й на картах. Найчастіше місцевим компаніям не потрібна велика кількість посилань. Використання інструментів, як-от The HOTH google ranking tool, дасть вам уявлення про те, скільки зворотних посилань вам знадобиться для локального просування.

Відповідайте на коментарі

У наші дні онлайн-відгуки все частіше стають одним із головних факторів місцевого ранжування. Google розглядає їх як спосіб визначення надійності та популярності бізнесу. Ви можете допомогти собі, розробивши стратегію збільшення кількості відгуків про вашу компанію. Почніть із заохочення своїх клієнтів залишати коментарі.

Обов'язково перевірте правильність контактної інформації на своєму сайті й уважно стежте за тим, що споживачі говорять про вас. Взаємодійте з ними. Якщо оцінки мають негативний характер, будьте професіоналами в комунікації та давайте конструктивну відповідь.

Попрацюйте з рубриками

Попрацюйте над згадуванням вашої компанії на тематичних майданчиках, у спеціалізованих рубриках. Наприклад, для СТО можна додати свій автосервіс на carbook.ua, для продажу квартир — на dom.ria.com і под.

Налаштуйте просування за допомогою соцмереж

Соціальні мережі є дуже важливим інструментом для посилення впливу та налаштування миттєвої взаємодії з аудиторією. Оновіть свої акаунти, використовуючи наші рекомендації, і ви побачите хороший результат:

  • додайте до опису компанії ключі з топонімами;
  • стимулюйте своїх підписників залишати реакції та коментарі;
  • налаштуйте перехід із профілю на локальні посадкові сторінки.

Врешті решт, просто будьте послідовними. Як ми вже говорили вище, що більше ви знаходитеся на очах у своєї аудиторії, то більша ймовірність того, що про вас будуть говорити в усьому інтернеті.

На завершення

Локальне SEO просування — це непросте завдання, але від його розв’язання багато в чому залежить, чи знайдуть потенційні клієнти ваш бізнес онлайн. Тому для досягнення довгострокової вигоди користуйтеся нашими рекомендаціями та разом із нами тримайте руку на пульсі всіх новинок інтернет-маркетингу.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.