До нас звернулась велика служба таксі, яка зіткнулась з гострою конкуренцією з боку Uber та подібних мобільних сервісів. Це змусило перевізника переглянути та прискорити власні плани диджиталізації.
Найменування RideTaxi – вигадане, адже бренд нашого клієнта захищений NDA.
Користувач отримує якісний онлайн-сервіс, що не поступається найкращим рішенням для райдхелінгу. Замовити машину можна за три кліки у смартфоні.
Водії отримують у додатку все необхідне для роботи: картографію, зручний фінансовий облік, систему коефіцієнтів тощо. Гнучка система фільтрів дозволяє водію налаштувати пошук замовлень під себе.
Система подбирает заказ таким образом, чтобы минимизировать время простоя авто. При этом алгоритмы учитывают такие факторы как трафик, расстояние и топографию в зоне поиска.
Адмінпанель надала менеджерам усі можливості для роботи з водіями, управління базами даних та реагування на запити пасажирів. Система збирає робочу статистику та дозволяє візуалізовувати її у форматі інфографіки.
Завдяки новій платформі перевізник змінив своє позиціонування на ринку. Він залишив у минулому класичну формулу таксі та запропонував пасажирам сучасний сервіс, подібний до Uber.
Автоматизація дозволила відчутно оптимізувати операційні витрати: навантаження на кол-центр скоротилось на 62%. Водночас темпи обробки замовлень у диджиталі зросли, тож автопарк компанії тепер може виконувати набагато більше перевезень, ніж раніше: приріст сягнув 20%.
Попереду ще багато роботи: Клієнт має амбітні плани з розвитку функціоналу та можливостей системи. Зокрема – щодо впровадження ШІ для користувацької підтримки та інтеграції комп'ютерного зору. В перспективі він допоможе миттєво ідентифікувати водіїв та автомобілі, моніторити стан машин тощо.
ваш бізнес!