До нас звернувся великий хостинг-провайдер. Компанія мала амбітну ідею - запустити власний хмарний VOIP-сервіс, який перевершив би всю доступну на ринку онлайн-телефонію.
Наш клієнт бачив, що ринок IP-телефонії стагнує. Його давно поділили декілька великих гравців, які працюють на застарілих технологіях.
Кабінет дає користувачеві можливість тонко налаштовувати IP-телефонію без звернення до техпідтримки. В особистому кабінеті також доступний клієнт для дзвінків - повноцінний цифровий телефон, доступний просто з браузера.
Платформа для ефектної презентації компанії та продажу послуг корпоративної IP-телефонії. Користувач може в пару кліків вибрати один з кількох тарифних планів, придбати віртуальний телефонний номер.
Кожна функція системи реалізована як мікросервіс - малий незалежний модуль, який взаємодіє з іншими мікросервісами у розподіленій мережі за розумними алгоритмами. Це дає продукту гнучкість, надійність та масштабованість.
Наша нова платформа дала змогу клієнту впевнено зайти на незвичний для себе ринок. На відміну від конкурентів, її сервіс працює із хмари, пропонує гнучкі налаштування, можливості персоналізації та тарифні плани. Він дуже простий в інтеграції: завдяки хмарній інфраструктурі, будь-який користувач може підключити онлайн-телефонію для свого офісу буквально за 15 хвилин.
Розвиток сервісу лише починається. У найближчих планах - розширення географії роботи платформи, додавання готових модулів для інтеграції телефонії до популярних CRM-систем.
ваш бізнес!