Укрбуд - українська державна будівельна корпорація, що посідала провідні позиції в забезпеченні будівництва та реалізації житла в Києві.
Цілі і задачі
Трафік та топ у пошуковій видачі - основна мета після розробки сайту з послугою seo просування на етапі розробки
Стратегія
01/
SEO на етапі розробки
02/
Робота з семантичним ядром
03/
Зовнішнє просування
04/
Виправлення дрібних помилок
Хід робіт
01/
SEO НА ЕТАПІ РОЗРОБКИ І СЕМАНТИЧНЕ ЯДРО
На етапі розробки сайту підключили seo фахівців для аналізу ринку, майбутнього вигляду сайту, логіки його роботи, структури, семантичного ядра, описів, перелінкування та дрібніших завдань із пошукової оптимізації.
02/
ВНУТРІШНІ ДОРОБКИ І ЗОВНІШНЯ ОПТИМІЗАЦІЯ
Викотили новий сайт із seo оптимізацією на етапі розробки, і необхідно було чекати на індексацію основних сторінок. До отримання основної статистики з seo - пропрацювали стратегію посилань, так само були завдання з анкор листів. Після завершення основних завдань за посиланнями (не просто купували посилання і все – створювали теми на форумах, вели діалоги, розміщувалися у маленьких лідерів думок, включили трохи робіт із serm). Після отримання достатньої кількості інформації про поведення користувачів - почали кипіти роботи над сайтом, в результаті трафік зростає і ми працюємо з самого створення проекту - отже, все робимо правильно!
Робочий процес
Синявський Антон
Керівник відділу Performance-маркетингу
Під час опису робіт за проектом, вирішили порахувати скільки економії отримали з послуги SEO на етапі розробки.
За 2 роки просування - доопрацювання ≈ 30% від бюджету на розробку. 2.5 місяці роботи команди над проектом, спрогнозувати різницю у зростанні трафіку не вдалося.
Якщо підбити підсумки - 30% бюджету на розробку + 2.5 місяці роботи команди + недоотриманий прибуток... Сума від перших показників вселяє.
Результати
Results
Зростання трафіку, позицій, покращення поведінкових факторів на сайті – це заслуга злагодженої роботи seo команди та нашого клієнта. Ми досягли поставленої мети, попереду нові вершини.
SEO трафік збільшився з 3К до 17К на день
За 2 роки органічний трафік зріс у 5,5 разів. Доля візитів за брендовими запитами збільшилась на 13%. Нові ключі, які ми додали, наразі приводять додатково 24% трафіку, що складається з унікальних відвідувачів.
Позиції у топі пошукової видачі зросли з 14% до 48%
Для таких проектів необхідно застосовувати лише секретні методики просування. Ми обрали ключову - детально опрацьовану довгострокову стратегію, додали терпіння та старань фахівців. Результат – половина запитів перебуває у топі. Правильно опрацьовуйте стратегії, слідуйте визначеному шляху – успіх буде забезпечений.
Відмови зменшилися з 69% по трафіку із seo
Відмова - це візит, тривалість якого склала менше 10 секунд. За всіма джерелами, середній відсоток відмов 71. Відвідувачі з органіки за 2 роки нашої роботи стали йти на 22% менше. І це чудовий показник.
Тривалість візиту збільшилася з 2:16 секунд
У порівнянні з іншими джерелами трафіку - унікальні відвідувачі з органіки знаходяться на сайті на 1 хвилину та 10 секунд довше. Це означає, що сторінки містять релевантний контент для користувачів, дають їм відповідь на їхні запитання.
Глибина перегляду збільшилась з 1,98 сторінок за сеанс
Середня кількість переглянутих сторінок за сеанс - зросла майже вдвічі. Ці цифри дають розуміння наскільки якісно було складено контент, та опрацьовано навігацію на сайті.
17К
SEO ТРАФІК
48%
ПОЗИЦІЇ У ТОПІ ПОШУКОВОЇ ВИДАЧІ
47%
ВІДМОВИ
3:49
Тривалість візиту
3,62
ГЛИБИНА ПЕРЕГЛЯДУ
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.