Безграничные возможности CRM-систем
Прибуток - основний показник успішності та розвитку бізнесу. А відносини з клієнтами та їхній споживчий досвід - одні з критичних чинників формування прибутку. Відтак оптимізація бізнесу з CRM-системою нині стала одним з головним драйверів зростання бізнесу практично у будь-якій сфері.
Нещодавні дослідження Statista (жовтень 2022 року) показують стабільно зростаючий попит на різні CRM-рішення для бізнесу. За їхнім прогнозом, до 2027-го року обсяг ринку для ніші CRM-систем сягне позначки в 120 млрд. доларів США.
У нашому власному звіті про тренди диджиталізації ми спираємось на аналітику від IBM та Salesforce, обґрунтовуємо переваги індивідуального створення CRM-системи та демонструємо можливості інтеграції таких рішень практично з будь-якою бізнес-моделлю. Ви можете ознайомитись із нашими висновками за посиланням:

Другие отчеты и статьи от нашего эксперта можно найти ниже:
