click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Наскрізна аналітика для інтернет магазину

3683

Для продажу в інтернет-магазині необхідна реклама. Існує велика кількість рекламних інструментів, починаючи від просування соціальних мереж, закінчуючи налаштуванням оголошень у пошукових системах. Як відстежити ефективність рекламного каналу та правильно розподілити бюджет? У вирішенні цього питання допоможе наскрізна аналітика.

що таке наскрізна аналітика

Що таке наскрізна аналітика

Наскрізна аналітика – це ефективний спосіб збирання всіх аналітичних даних із різних рекламних кампаній. Вона допомагає зібрати всі метрики разом та контролювати не просто джерела трафіку клієнтів, а кількість завершених угод. Отже, можна оцінювати ефективність рекламних кампаній.

Уявіть, що ваш інтернет-магазин налаштував різні способи реклами. Це націлення, контекст, просування в соціальних мережах, коллтрекінг, і ще кілька видів реклами в інтернеті. У кожний рекламний канал ви інвестували по 5000 грн. Напевно, вам хочеться примножити дохід від інвестицій. Як зрозуміти, яка з реклам наводить клієнтів?

Звичайно, деякі рекламні послуги надають таку статистику. Але в більшості випадків вони показують кількість кліків, тобто переходів по рекламі. А якщо і показують докладнішу аналітику, все одно менеджеру доведеться постійно контролювати роботу різних сервісів, ретельно стежити за аналітикою, і практично вручну вести облік. Наскрізна аналітика робить це в автоматичному режимі. У цьому основне завдання цього інструменту.

Простіше кажучи, інструменти наскрізної аналітики дають змогу об'єднати всі дані між різними рекламними кабінетами в єдину систему, яка чітко показуватиме, звідки приходить клієнт. Також сервіс дозволяє оптимізувати рекламні кампанії не під кількість кліків, а чистий прибуток. Це призводить до значного зниження витрат на неефективну рекламу та підвищення продаж завдяки правильному вибору каналу просування інтернет магазину.

що вміє наскрізна аналітика

Що вміє наскрізна аналітика

Системи наскрізної аналітики - це складний механізм, що складається з безлічі інструментів, але його можна назвати одним з головних для побудови ефективного маркетингу. Цей інструмент допомагає відповісти на кілька важливих питань:

  • Який канал реклами для інтернет-магазину найбільш ефективний?
  • Який дохід дає кожен рекламний канал?
  • Скільки потрібно витрачати на рекламу і в який канал потрібно інвестувати?
  • Скільки реально коштує один клієнт для вашого магазину?

Завдяки відповідям на ці питання, можна ефективно розподілити рекламні засоби та підвищити прибуток. Системи наскрізної аналітики вміють таке:

  • Визначення недоліків рекламних кампаній. Завжди є слабкі місця, у тому числі й ті, про які ви можете навіть не підозрювати. Тому гроші на рекламу витрачаються, а результату немає. Інструменти наскрізної аналітики допоможуть зрозуміти, наскільки ефективно працюють рекламні кампанії, і чи потрібні вони взагалі.
  • Визначення вартості кожного клієнта. Найчастіше стандартні інструменти аналітики у рекламних кабінетах надають лише звіти про кількість кліків з реклами. Однак незрозуміло, скільки з цих людей придбали. Наскрізна аналітика продажу визначить цей показник та допоможе оцінити рентабельність рекламної кампанії.
  • Складання прогнозів та вибудовування маркетингового плану. Інструменти аналітики спираються на показники довічної цінності клієнта, коефіцієнти повернення інвестицій та інші дані, завдяки яким можна спрогнозувати ефективність інструментів просування, що діють. Іншими словами, надається можливість своєчасно змінювати маркетинговий план для підвищення прибутку та відстежувати зміни.
  • Підрахунок реального прибутку. Багато переходів по рекламі на інтернет магазин – це добре, але скільки реально така реклама дає доходу? Можливо, вона взагалі неефективна. У такому разі потрібно відмовитись від неї. Завдяки впровадженню системи наскрізної аналітики легко регулювати бюджет, що спричиняє як економію коштів, так і збільшення прибутку.
  • Відстеження роботи вирви продажів. Ви зможете чітко бачити, на якому етапі клієнт йде чи відмовляється від завершення покупки. Можливо, він додав товар у кошик і готовий купити, але після розмови з менеджером змінив рішення. Можливо, він додав товар, пішов із сайту і просто не повернувся. Детальна оцінка ефективності вирви продажів дозволяє розуміти поведінку клієнтів і вносити корективи в роботу інтернет магазину.
  • Детальний аналіз. Інструменти аналітики допомагають зібрати усі аналітичні дані в одному місці. Але, крім цього, кілька десятків показників дають можливість порівнювати різні етапи та періоди для інтернет магазину. Наприклад, можна оцінити ефективність продажів під час свят або сезонну роботу. Це дає можливість своєчасно коригувати рекламні кампанії та збільшувати продажі.

Системи наскрізної аналітики – складний набір інструментів, від якого деякі маркетологи просто відмовляються через відсутність бажання розумітися на них. Однак саме ці інструменти дозволяють максимально правильно та точно налаштувати рекламні кампанії, регулювати бюджет та збільшувати прибуток інтернет-магазину. Тому ми рекомендуємо замовити наскрізну аналітику у фахівців, які допоможуть швидко та грамотно налаштувати все. Інвестиції у налаштування значно заощадять бюджет надалі.

що потрібно, щоб запустити систему наскрізної аналітики

Що потрібно, щоб запустити систему наскрізної аналітики

Наскрізна аналітика для інтернет магазинів включає використання декількох сервісів. Щоб запустити в роботу аналітичну систему, потрібні такі інструменти:

  • CRM-система . Це інструмент, який необхідний для управління інтернет магазином та побудови взаємин між клієнтами та компанією. Завдяки впровадженню CRM-системи можна автоматизувати клієнтську базу, складати звітності та фіксувати дії покупців. Системи наскрізної аналітики допоможуть оцінити вартість залучення клієнтів та оцінити ефективність роботи менеджерів.
  • Системи WEB-аналітики . Дві найпоширеніші системи аналітики - "Яндекс.Метрика" та Google Analytics. Вони надають досить докладний звіт про поведінку користувачів, створюють образ цільової аудиторії з огляду на вік, стать, географічне розташування та інші дані. Інтеграція різних систем аналітики зі наскрізною допоможе поєднати всі дані у єдину структуру.
  • Коллтрекінг . Це сервіс, що дозволяє відстежувати дзвінки. Працює він просто: кожному відвідувачу інтернет-магазину надається індивідуальний код і показується певний номер телефону. Якщо відвідувач дзвонить, система фіксує це, завдяки чому можна чітко відстежити, яка рекламна кампанія привела клієнта. Наскрізна аналітика для інтернет магазину разом із коллтрекінгом допоможуть визначити конверсію реальних продажів, оцінити роботу менеджерів та визначити походження кожного дзвінка.
  • Офлайн реклама . На відміну від інших аналітичних систем, наскрізна аналітика продажів може оцінювати не лише онлайн, а й офлайн рекламу. Витрати на банери, друковану продукцію, ЗМІ та інші джерела можна закласти у систему та вести облік ROI з офлайн реклами.

Це оптимальний набір інструментів, необхідний застосування системи наскрізної аналітики. Залежно від потреб інтернет магазину фахівець підбирає потрібний набір інструментів та налаштовує їх для оптимального аналізу та збору даних. Як правило, компанії пропонують готові набори рішень, які можна впровадити максимально швидко.

які результати дає наскрізна аналітика

Які результати дає наскрізна аналітика

Багато власників інтернет-магазинів вважають, що їм інструменти наскрізної аналітики не потрібні. Наприклад, компанія розробляє дороге обладнання, і в усьому світі вони мають не більше пари тисяч клієнтів. Або навпаки, інтернет магазин маленький, у ньому всього кілька десятків товарів, і власник вважає, що немає потреби впроваджувати подібні інструменти.

Однак саме відстеження ефективності рекламних каналів допомагає магазину розвиватися, економити кошти та знаходити нових клієнтів. Навіть невеликий рекламний бюджет слід інвестувати правильно. В іншому випадку ви витрачатимете гроші на рекламу, а вона може виявитися надто неефективною.

Найкращим рішенням буде комплексне просування, а не лише ведення наскрізної аналітики. Якщо у вас одне джерело реклами, наприклад Google Adsense, то внутрішніх даних дійсно може вистачити. Але якщо ви використовуєте кілька рекламних каналів, то використання наскрізної аналітики є хоч і необов'язковим, але рекомендованим. Цей інструмент дає такі результати:

  1. Можливість редагування рекламного тексту. Якщо ви бачите, що розсилки погано працюють, можливо, потрібно приділити увагу тексту. Якщо ви спостерігаєте, що реклама не приносить результату, напевно, її потрібно переналаштувати або взагалі прибрати.
  2. Повний контроль фінансових інвестицій у рекламні канали. Навіть маленькі інтернет магазини потребують управління бюджетом, тому що на тривалих дистанціях вкладення можуть виявитися не менше, ніж у великих компаній, які правильно настроїли трафік відвідувачів.
  3. Економія бюджету. Не всі способи реклами є ефективними, тому від деяких можна відмовитися. Але вони визначаються індивідуально. Інструменти наскрізної аналітики допоможуть їх виявити і значно заощадити бюджет.

Це головні результати, які забезпечує аналітика продажу в інтернет-магазинах. Можливість повного контролю та аналіз даних допомагають побудувати успішний та прибутковий інтернет магазин. Навіть якщо він невеликий, або товар занадто ексклюзивний, рекомендується проводити аналітику продажів в інтернет магазині.

У вас залишились запитання?

Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.

3/5
Корисність
Проголосували 2
Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проект
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ0
Можливо
Основною метою співпраці найбільшого українського ритейлера «АТБ-Маркет» з нашою компанією було просування інтернет-магазину. Спочатку сайт…
Wezom
Wezom
Інтернет надає чимало нових можливостей для розвитку та масштабування бізнесу. Web-технології спрощують комунікацію з ЦА…
Олексій Варламов
Олексій Варламов
Мова програмування Python є однією з найпотрібніших та найпопулярніших. Вона безкоштовна, має велику спільноту, призначена…
Wezom
Wezom
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?