Культура кіно поширена по всьому світу, тому кінотеатри завжди мають роботу. Але їх досить багато, треба конкурувати за увагу глядачів, залучати нових відвідувачів та розширювати можливості бізнесу. У цьому допоможе програма для кінотеатру. Взаємодія з користувачем стане комфортнішою, а утримувати увагу та інтерес стане легше.
Мобільні програми для кінотеатрів
Мобільний додаток для покупки квитків у кіно – це лише одна функція з усіх можливостей, які легко реалізувати. Уявіть, що вашому клієнту не потрібно стояти у черзі, дивитися плакати та вибирати, на який фільм піти. Якщо ж на сеансі немає місць? Людина приїжджає до кінотеатру і тільки там дізнається про це. Додаток для кінотеатру допомагає не лише купити квитки. Воно потрібне для того, щоб інформувати користувача, вести програму лояльності, утримувати інтерес та проявляти активність.
Для бізнесу додаток для купівлі квитків у кіно – додаткова можливість продажу та розширення функцій. По-перше, глядач завжди знатиме про наявність місць, і зможе забронювати онлайн. По-друге, можна продавати квитки наперед, на новинки, бронюючи місця. Функція онлайн оплати зробить замовлення простим та зручним. Програма лояльності надасть бонуси, що допоможуть утримати інтерес глядача. А додаткові продажі розширять список послуг, що надаються, і принесуть більше прибутку.
Як додаток допоможе завоювати кохання користувачів?
Додаток для кінотеатру не лише приносить дохід власнику, а й є корисним інструментом. Глядачі люблять подібні технології, оскільки вони значно спрощують їхнє життя. Завоювати любов користувачів можна просто, якщо є такі інструменти:
- Перегляд новинок фільмів, які тільки виходитимуть . Трейлер, рецензії, відгуки, кнопка бронювання квитка. Це можливість ознайомитися з новинками та запланувати похід у кіно, а для бізнесу – попередній продаж.
- Інформація про фільми, які вже йдуть . Навіщо кудись їхати, якщо можна у смартфоні подивитися, що зараз іде у кінотеатрі. Мобільний додаток для покупки квитків у кіно дозволяє оформити замовлення за лічені хвилини, вибрати місце, отримати електронний квиток та подивитися фільм, заздалегідь запланувавши сеанс.
- Розділи «Про кіно» . Тут можна ділитися інформацією з користувачами не тільки про фільми, що йдуть у кіно, а й про всі картини. Своєрідна енциклопедія, в якій користувач може скоротати час і дізнатися більше про фільм, режисера, актора.
- Спеціальні пропозиції та бонусна програма . Хто не любить знижки? Додаток для покупки квитків у кіно може не тільки продавати послуги, але й давати додаткові бонуси, накопичувальні бали та знижки. Так клієнти стають незмінними.
- Повідомлення . Так глядачі отримують інформацію про новинки, що виходять, знижки, а також нагадування про те, що квитки вже куплені, щоб відвідувач не забув з'явитися на сеанс.
Глядачі люблять взаємодію, можна впроваджувати інструменти інтерактиву, технології доповненої реальності, які ще більше захоплять і будуть утримувати інтерес.
Функціонал програми для кінотеатру
У додаток для кінотеатру можуть впроваджуватися різні функції. Все залежить від ідеї, побажання замовника та потреб. Саме тому ми проводимо детальну аналітику, щоби зрозуміти, що саме потрібно для кінотеатру. Однак є й ті, які обов'язково потрібні. Серед них:
- особистий кабінет користувача з його даними, історією платежів, програмою лояльності;
- календар із можливістю вибору дати сеансу;
- каталог фільмів, картки фільмів із описом, трейлерами, оцінкою;
- інструменти взаємодії з фільмом, оцінка, поле для коментарів;
- зв'язок із адміністрацією закладу;
- інструменти оплати послуг кінотеатру;
- каталог додаткових послуг (продаж їжі та напоїв, окулярів, постерів);
- повідомлення;
- картку з розміщення кінотеатру.
Впровадити можна практично будь-які інструменти. Важливо, щоб додаток для кінотеатру виконував свої завдання, залучав нових відвідувачів та утримував постійних клієнтів.
Етапи розробки програми кіно-тематики
Додаток для кінотеатру може мати різний функціонал. Залежно від завдань ми в компанії Wezom визначаємо стек технологій та методи реалізації та запуску продукту. Весь процес розробки розбивається на кілька етапів, які допомагають швидко та ефективно створити програму для покупки квитків у кіно.
Аналітика
Це дуже важливий та відповідальний крок, від нього залежить підсумковий результат. Ви приходите до нас у компанію, ми обговорюємо проект, ставимо завдання та думаємо над їхньою реалізацією. Аналітики збирають дані щодо конкурентів, вивчають цільову аудиторію, складають прогнози. Підбираються оптимальні шляхи запуску проекту. У результаті починає формуватися концепція і план робіт.
Проектування
Створюється прототип, який дозволяє візуально побачити, яким буде кінцевий результат. Неважливо, це мобільний додаток для покупки квитків у кіно, або сервіс перегляду фільмів онлайн, головне побачити, чого прагнути. Завдання прототипу – чітко сформувати технічне завдання для фахівців та показати, що має вийти.
Дизайн
Дизайнер розробляє вигляд програми, підбирає кольори, форми, продумує розміщення елементів у додатку, щоб усе було зрозуміло. Наше завдання – зробити додаток для кінотеатру дружнім по відношенню до користувача, і це більшою мірою робота саме дизайнера.
Розробка
Коли дизайн готовий, розробники починають формувати програму технічно. Для цього використовується раніше підібраний стек технологій. Програмісти створюють робочі модулі, які надалі тестуються. У разі виявлення помилок вони усуваються. Дизайн стає функціональним, і тепер кожна кнопка та сторінка працює.
Далі програма для кінотеатру запускається. Ми допомагаємо вивантажити його на майданчики, навчаємо ваших співробітників користуватися інструментами, гарантувати технічну підтримку.
MVP – це "мінімальна" версія софту, що дозволяє протестувати гіпотезу або оцінити потенціал проекту.
Висновок
Мобільний додаток для купівлі квитків у кіно є потрібним інструментом для кінотеатру, який хоче спростити роботу бізнесу, полегшити взаємодію клієнтів із закладом та надавати послуги якісніше. Головне завдання такої програми – контактувати з клієнтом у зручній для нього формі. Так кінотеатр проникає у смартфон користувача, що підвищує відвідуваність, отже, продажу. Легко впровадити інструменти програми лояльності, продавати додаткові послуги та розширювати можливості кінотеатру. Використовуйте сучасні технології, щоб вивести бізнес на новий рівень.
FAQ
Навіщо онлайн-кінотеатру мобільний додаток?
Це інструмент додаткового продажу, а також можливість легко взаємодіяти з аудиторією. Показ новинок, бронювання місць у залі, покупка квитків онлайн, замовлення додаткових послуг, програма лояльності для постійних клієнтів – це лише частина інструментів, які приносять користь бізнесу.
Які переваги у програми для кінотеатру?
Швидке замовлення квитків, можливість вибрати найкращі місця, можливість ознайомитись з фільмом, подивитися відгуки, трейлер. Повідомлення нагадають про сеанс, повідомлять про новинки. А програма лояльності дасть клієнтам вигоду та допоможе залучити нових глядачів.
Що ви отримаєте, розробляючи мобільний додаток для кінотеатру у компанії Wezom?
У компанії Wezom працюють досвідчені фахівці, які допоможуть швидко впровадити програму для кінотеатру. У результаті, ви отримуєте цільову програму, що виконує свої завдання. Ми не робимо прихованих платежів, ви завжди знатимете, за що платите. Кожен етап роботи контролюється та затверджується. Прозорість, швидкість і якість – три основні риси компанії Wezom.