Створення іміджевого сайту є відповідальним завданням для IT-компанії Wezom. Від якості готового продукту залежатимуть не лише продажі клієнта, а і його авторитет, обличчя та бренд.
Навесні цього року, на заміну старому сайту, було успішно запущено новий іміджевий сайт українського гіганта пивоварної галузі Уманьпиво https://umanpivo.ua/. Це завод із відмінною репутацією, який виготовляє якісне, натуральне, живе пиво, зварене зі своїх рідних компонентів. Індивідуально розроблене web-рішення дозволило гармонійно консолідувати іміджевий сайт та інтернет-магазин.
Початкова ситуація
На момент старту робіт клієнт вже мав поточний сайт, але його застарілий дизайн та функціонал стали поштовхом звернутися до нас. Важливий факт: початок робіт зі створення нового сайту збігся з глобальним ребрендингом компанії та впровадженням нової лінійки пива СВОЄ. Тому довелося трохи зачекати, доки буде готовий новий логотип та фірмовий стиль, а потім нові етикетки всієї продукції.
Завдання, поставлені перед командою розробки:
- Створення унікального дизайну, що гармонійно показує новий фірмовий стиль бренду;
- створення зручного управлінського інтерфейсу, що дозволяє вирішити завдання як брендового сайту, так й інтернет-магазину з усіма інтеграціями;
- Збереження та збільшення трафіку;
- Продаж пива через інтернет-магазин;
- Випередження конкурентів та посідання провідних позицій на ринку України за ключовими показниками.
Процес робіт
Весь процес розробки було поділено на послідовні етапи: маркетингові дослідження, прототипування, дизайн, верстка, програмування та тестування продукту. На більшій частині проекту з боку Клієнта відповідальним за комунікацію та попереднє твердження були маркетологи. Протягом усього періоду співпраці вони надавали всю необхідну інформацію.
Для складання сайту було обрано власне розроблену CMS - WEZOM 4.0, яка дозволила зручно керувати всіма блоками проекту.
На етапі програмування зберегли точно всі URL-сторінок старого сайту, що дозволило уникнути ризиків просідання по трафіку при заміні сайту.
Труднощі, з якими зіткнулася команда
Старт проекту збігся із ребрендингом. Від цього дуже постраждала велика кількість та якість комунікацій. З боку Клієнта були маркетологи, з нашого – seo-фахівці, які займалися просуванням поточного сайту.
Найтривалішим за часом та об'ємним за трудовитратами був етап дизайну. Першою створювалася концепція дизайну для мобільної версії. Багато індивідуальних сторінок. Специфіка проекту така, що була потрібна велика кількість унікального фотоконтенту, як наслідок - тривале очікування надання фото та відеоконтенту. Доробка дизайну сайту вже без маркетологів, безпосередньо з Клієнтом, відповідно – обробка великої кількості правок. Але підсумковий варіант дизайну на 100% задовольнив Замовника.
Результат
За допомогою унікального дизайну команді розробників вдалося реалізувати зручний адаптивний сайт, який підкреслює імідж Уманьпиво, як заводу, продукція якого відповідає найвищим стандартам якості. Тепер будь-який користувач може легко замовити цю продукцію безпосередньо на сайті компанії та отримати доставляння до самих дверей за допомогою Укрпошти.
Наявність яскравого унікального фотоконтенту дозволяє утримувати зацікавленість відвідувачів ресурсу.
Висновок
Команда IT-компанії Wezom не відступає перед складними викликами – ми аналізуємо, впроваджуємо, оцінюємо, вигадуємо нові ідеї та знову впроваджуємо. Робимо бізнес нашого клієнта прибутковим – із задоволенням та азартом. Ми продовжуємо роботи над сайтом Уманьпиво й зараз, адже досконалості немає меж!