Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
24.09.2021

CRM для юридичної компанії

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
24.09.2021
24.09.2021
5.0
3382
0

Щоб розвивати юридичну компанію, необхідно якісно надавати послуги та регулярно знаходити нових клієнтів. Важливо утримувати наявних та підводити їх до довгострокової взаємодії. CRM система для юридичних компаній дозволяє налагодити взаємини з клієнтом та супроводжувати його на кожному етапі співробітництва. Багато дій спрощуються, стають комфортнішими, а компанія починає працювати ефективніше.

Навіщо підключати CRM для юридичної компанії

CRM для юристів є потужним інструментом, який допомагає керувати бізнесом та виводить його на новий рівень. Це спосіб ефективної взаємодії між компанією та клієнтом. У фірми чимало вхідних звернень. Їх необхідно обробити, оцінити ступінь важливості, призначити співробітника на вирішення завдання. Важливо вести історію взаємодії із замовником, збирати всі документи та вибудовувати чіткий план дій.

Раніше ці процеси робилися вручну. Такий підхід, як і раніше, існує, але він програє на тлі зростання конкуренції та запиту на швидку обробку заявки. Простіше кажучи, клієнти не готові довго чекати, їм важливі швидкість, якість обслуговування та комфорт взаємодії. Саме для цього є CRM для юридичних компаній. Це програмне забезпечення, яке дозволяє автоматизувати рутинні процеси, покращити комунікацію із замовником, збирати всі вхідні заявки та розподіляти їх між співробітниками, збирати звітності та відстежувати ефективність роботи компанії.

Підключення сучасних програм дозволяє вивести бізнес на новий рівень. Більша кількість заявок, зниження витрат на залучення клієнтів, збільшення швидкості роботи, покращення якості обслуговування. Це лише частина можливостей, які надають інструменти CRM для юристів.

Основні функції системи CRM для юристів

Основні функції системи CRM для юристів

Функціонал програмного забезпечення може бути різним. Крім того, він налаштовується та створюється індивідуально під потреби компанії. Але основні можливості, які просто необхідні, завжди є. CRM для юридичної фірми включає наступний набір функцій:

Облік вхідних запитів

У систему потрапляють усі запити із різних джерел. Якщо у вас є рекламні канали, соціальні мережі, сайт – кожен запит фіксується та відстежується. Це дозволяє не лише збирати в єдиній системі всі заявки, а й розуміти, який канал зв'язку з клієнтом працює краще. А розподіл заявок між співробітниками дозволить зняти навантаження з персоналу та швидше виконувати обробку замовлення послуги.

Ведення бази даних контактів

Збирається база даних всіх контактів, які сегментуються в різних напрямках. Зокрема, якщо людина звертається повторно, вона вже буде в базі, тому легше підібрати спеціаліста та вирішити завдання клієнта. База даних дозволяє взаємодіяти з клієнтами, пропонувати програми лояльності та унікальні умови співробітництва.

Реєстрація взаємодій із клієнтами

CRM система для юридичної компанії дозволяє вести картку клієнта та зберігати всі дані про взаємодію з ним. До картки прикріплюються документи, тому не потрібно їх просити повторно, а ще статистика звернень та історія взаємодії. Це дозволяє швидше обслуговувати людину, розуміти її потреби та пропонувати індивідуальні умови.

Онлайн-статистика продажів

Програмне забезпечення дозволяє вести статистику продажів послуг, розуміти, які послуги потрібні, що цікавить клієнтів, спостерігати за рухами сфери компанії та тенденціями. При правильному підході це дозволяє розробляти стратегії просування компанії та знижувати витрати на рекламну діяльність.

Інтеграція з веб-сайтом компанії

Якщо у вас є сайт з послугами, система CRM для юристів інтегрується до нього, безпосередньо з сайту збираються дані, обробляються заявки, відбувається повна взаємодія. При внесенні змін до розкладу, вартість послуг чи інші вони фіксуються як на сайті, так і в системі роботи з клієнтами.

Віддалений доступ через інтернет

Можливість віддаленого доступу дозволяє отримати необхідну інформацію не лише в офісі. Якщо юрист не в кабінеті, він все одно має доступ до бази даних, документів, історії взаємодії із замовником. Такий підхід дає гнучкість та розкриває нові можливості, дозволяючи швидко та якісно обробляти заявку без прив'язки до робочого місця.

Особливості індивідуальної CRM для юристів

Особливості індивідуальної CRM для юристів

Можна вибрати готове рішення або замовити CRM для юридичних компаній під власні потреби. Вартість розробки дорожча, ніж впровадження коробкових рішень, але й ефективність набагато вища. Індивідуальна розробка для юридичної компанії має наступні особливості:

  • Програмне забезпечення створюється виключно під потреби компанії. Жодних зайвих функцій та нагромадженого інтерфейсу, все зрозуміле та лише потрібне.
  • Завжди можна розширити можливості, впровадивши нові інструменти, або, навпаки, прибрати функції, які заважають.
  • Дружній інтерфейс програми легко освоюється співробітниками, дизайнери розробляють CRM для юристів, спираючись на фірмовий стиль компанії, тому одразу складається враження, що все знайоме.
  • Високий рівень безпеки. Ви можете бути впевнені, що ваша база даних клієнтів не потрапить до мережі, тому що індивідуальна розробка передбачає написання унікального коду. Особлива увага приділяється безпеці персональних даних.
  • Збір звітів у зручній формі. Можна налаштувати звітності те, щоб керівнику було максимально зручно та зрозуміло відстежувати ефективність роботи, як компанії загалом, так і персонально кожного співробітника.
  • Розробка унікальних інструментів. Головна перевага, яку має CRM система для юридичної компанії, – це можливість створювати власні нові інструменти, яких немає у конкурентів. Це дозволить відбудуватися та залучити ще більше клієнтів.

Це основні особливості індивідуального програмного забезпечення. Всупереч вищій вартості, ніж у коробкових рішень, у перспективі вона набагато вигідніша, дешевша в обслуговуванні та простіше в управлінні.

Етапи розробки CRM для юристів

У Wezom ми розробляємо індивідуальні CRM для юридичних компаній. Розробка відбувається за такими етапами:

  1. Розробка техзавдання. Ми вивчаємо особливості бізнесу, проблеми, тенденції та формуємо завдання, з якими має справлятися CRM. За підсумками даних складається технічне завдання спеціалістів.
  2. Дизайн інтерфейсу та програмування. Починається розробка технічної частини, програмісти пишуть код, використовуючи стек технологій, який найкраще підходить для вирішення завдань. Дизайнери створюють дружній інтерфейс програми.
  3. Тестування та запуск. Після розробки все докладно тестується, імітуються реальні умови роботи. Якщо під час тестів виявляються проблеми, вони усуваються. Після успішних тестів ми допомагаємо запустити CRM для юристів, впроваджуємо його на підприємство, навчаємо ваших співробітників.
  4. Подальший супровід. Ми надаємо гарантійну технічну підтримку, а також подальший супровід, що дозволяє програмному забезпеченню безперебійно працювати та приносити прибуток для вашого бізнесу.

Кожен етап ви можете відстежувати та контролювати, ми збираємо звіти, ви завжди знаєте, на якому етапі розробка. У результаті ви отримуєте готовий робочий продукт, який буде впроваджено до вашої компанії.

CRM система для юридичної компанії від Wezom

CRM система для юридичної компанії від Wezom

Зателефонуйте нам, щоб детальніше дізнатися, як проходить розробка CRM для юридичної фірми Wezom. Ми проведемо консультацію та зможемо оцінити вартість розробки та орієнтовні терміни. До нас звертаються, тому що ми працюємо прозоро, підписуємо договори на кожному етапі, ви завжди знаєте скільки й за що ви платите. Наші консультанти відповідають на всі питання, ви чітко розумієте, що та як розробляється.

Ми навчаємо ваших співробітників, впроваджуємо програмне забезпечення у бізнес та доводимо до результату. Зробімо вашу юридичну фірму ще кращою, прогресивнішою та ефективнішою. Диджиталізуйте свій бізнес та впроваджуйте нові технології разом з Wezom.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.