Просування сайтів будівельної тематики

Просування сайтів будівельної тематики
bg image

РОЗКРУТКА САЙТІВ БУДІВЕЛЬНИХ КОМПАНІЙ

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

Вже далеко не перший рік конкуренція в будівельній галузі стрімко зростає. Тому стає все складніше вийти в топ пошукової видачі, витіснивши основних конкурентів. Але при грамотному та комплексному підході можна отримати відмінні результати в порівняно короткі терміни.

Якщо ви хочете ефективно просувати власний будівельний сайт, необхідно працювати за різними напрямами:

  • комплексна внутрішня та зовнішня оптимізація вебресурсу;
  • активне просування в соціальних мережах, зокрема з застосуванням платних інструментів;
  • якісний контент-маркетинг, опис послуг, оновлення блогу, створення та публікація фото- та відеоконтенту;
  • присутність та активність у соціальних мережах, використання таргетованої реклами;
  • збір та публікація клієнтських відгуків, а також успішних кейсів;
  • партнерство та співробітництво, колаборації з архітекторами та дизайнерами.

Не варто забувати також про регіональне SEO, особливо якщо ваш бізнес представлений у конкретному регіоні чи кількох районах, а не по всій країні. Такий підхід допоможе вам швидше вийти в топ пошукової видачі за локальними ключовими словами та міцно закріпитися на зайнятих позиціях. Найголовніше, це буде дешевше, ніж намагатися одразу просуватися на всю країну, особливо якщо для цього немає об'єктивних причин.

Отже, ефективне просування будівельного сайту вимагає комплексного підходу, що передбачає SEO, контент-маркетинг, роботу з соціальними мережами та відгуками, а також використання платної реклами.

image

ПРОСУВАННЯ У СФЕРІ БУДІВНИЦТВА – ПРО ЩО ВАРТО ПАМ'ЯТАТИ

Сайти будівельної індустрії поділяються на дві основні категорії, кожна з яких потребує різного підходу до пошукової оптимізації:

  • інтернет-магазини, які пропонують роздрібний та гуртовий продаж будівельних матеріалів,
  • сайти, які представляють пропозиції сервісних компаній, що виконують будівельні замовлення для індивідуальних клієнтів та забудовників.

Лише підвищити відвідуваність сайту недостатньо. Якщо ви хочете залучати клієнтів з мережі, то контент сайту має насамперед відповідати на три ключові питання:

  •  Хто ви і чим займаєтесь?
  •  Навіщо клієнту ваші послуги?
  •  Чому саме ваші послуги?

Важливо донести всі вигоди від співпраці з вами, показати переваги вашої компанії, яких немає в інших. Висока позиція щодо найбільш конкурентоспроможних фраз у вашій галузі забезпечує стабільне та регулярне зростання інтересу до ваших послуг.

Ключові клієнти

Відданість найвищим стандартам якості виробництва, широкий досвід і щире прагнення допомогти нашим клієнтам забезпечили нам стратегічну співпрацю з компаніями-лідерами ринку в багатьох секторах і регіонах.

ЕТАПИ ПРОСУВАННЯ БУДІВЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ ОНЛАЙН

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

SEO ДЛЯ БУДІВЕЛЬНИХ САЙТІВ

Пошукова розкрутка є базовим способом просування корпоративних веб-ресурсів. Будівельна тематика – не виняток. SEO для сайту будівельної компанії необхідне тому, що воно забезпечує органічний трафік у довгостроковій перспективі. Фахівці оптимізують внутрішні та зовнішні фактори ресурсу, внаслідок чого вдається вивести його на високі позиції у пошуковій видачі. Присутність сайту в топі - це великий плюс до відвідуваності, іміджу та зростання прибутку компанії.

GOOGLE РЕКЛАМА ДЛЯ БУДІВЕЛЬНИХ САЙТІВ

Контекстна реклама підходить для просування кожної будівельної послуги. Можна налаштовувати окремі кампанії та групи оголошень, залучаючи відвідувачів на сайт миттєво. Цей інструмент особливо популярний у комплексі із пошуковим просуванням. Поки оптимізатори опрацьовують різні фактори веб-ресурсу, залучати відвідувачів можна шляхом контекстних оголошень. Для ведення будівельних проектів це найбільш продуктивне та фінансово виправдане рішення.

ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА ДЛЯ БУДІВЕЛЬНИХ КОМПАНІЙ

Рекламні кампанії у соціальних мережах дозволяють досягти швидких результатів та гнучко працювати з бюджетом. Таргетовані оголошення запускаються лише за 1-2 дні, після чого ви залучаєте потік відвідувачів на сайт. Цей канал особливо ефективний для просування сезонних послуг, оскільки можна гнучко керувати бюджетом щомісяця, збільшуючи його в період зростання попиту та скорочуючи у менш продуктивний час.

SMM-СОЦІАЛІЗАЦІЯ КОМПАНІЇ

Ведення бізнес-сторінок будівельної компанії у соцмережах необхідне. Використання у стратегії розкручування інструменту SMM дозволяє розширити присутність фірми в мережі, залучити ще більше відвідувачів на сайт та збільшити прибутковість від діяльності ІП або юрособи. Крім того, завдяки веденню будівельних компаній у Facebook/Instagram забезпечується хороший зворотний зв'язок із цільовою аудиторією. Можна збирати дані щодо проблем, болю та потреб потенційних клієнтів, аби краще взаємодіяти з ними.
Давайте поговоримо про ваш проєкт
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

Основні роботи під час оптимізації будівельного сайту

Підбір семантичного ядра

На цьому етапі фахівці опрацьовують ключові запити, що характеризують діяльність клієнта. Формується широке семантичне ядро, що включає як комерційні, так й інформаційні ключовики. Специфіка будівельного бізнесу полягає в тому, що він зазвичай прив'язаний до конкретної території. З цієї причини оптимізатори обов'язково працюють із геозалежними запитами, щоб у результаті сайт максимально відповідав потребам цільової аудиторії та охоплював якнайбільше потенційних клієнтів.

Внутрішня оптимізація сайту

Оптимізатори виконують великий пул робіт, який включає доопрацювання з виконаного аудиту сайту, налаштування редиректів, видалення дублів сторінок та інші дії. Важливо також створити логічно правильну структуру, покращити швидкість завантаження сторінок тощо.

Створення корисного контенту

З урахуванням зібраного СЯ формується завдання написання текстів: для службових сторінок, розділів, блогу тощо. До роботи залучають копірайтерів, які мають досвід роботи з контентом для будівельних сайтів. Нині важливо дотримуватися принципів LSI у формуванні текстових матеріалів. Це дозволяє ефективніше залучати аудиторію та адаптувати сайт під вимоги пошукових систем.

Зовнішня оптимізація сайту

Лінкбілдинг залишається важливою частиною стратегії просування будівельних сайтів. Особливо під час роботи з пошуковою системою Google. Фахівці знаходять авторитетні тематичні майданчики та розміщують на них зворотні посилання, які ведуть на будівельний сайт. Важливо нарощувати профіль посилання поступово та природно, щоб виключити санкції з боку пошукових систем.

Вартість послуги

Ціна розкручування будівельного сайту формується на етапі аналізу. Вона залежить від обсягу та специфіки робіт, що виконуються. Якщо ви хочете розрахувати бюджет на просування власного сайту, то потрібний seo аудит.

Ви можете замовити у нас аудит. В результаті ви отримаєте готовий чек-лист з внутрішньої оптимізації ресурсу та повну вартість виконання робіт. Якщо ж ви замовляєте просування сайту  будівельної тематики, аудит ми проведемо безплатно, оскільки це обов'язковий етап робіт з якісної розкрутки в мережі.

Замовити просування будівельного сайту

Ми неодноразово співпрацювали з будівельними компаніями в Україні та за кордоном, а тому наші фахівці мають великий досвід з налаштування маркетингових процесів у сфері нерухомості. Серед наших клієнтів є як регіональні підприємства, так і міжнародні компанії.

Просування сайту будівельної тематики потребує досвіду, уміння працювати з інструментами digital-маркетингу та уваги до деталей. Все це ми можемо забезпечити. Наші співробітники – сертифіковані спеціалісти з просування, кожного з яких можна без перебільшення назвати професіоналом у своїй галузі.

Часті питання

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Phone

01
ЯКІ УМОВИ СПІВПРАЦІ?
Кожен бізнес та кожна галузь унікальні. Саме тому ми підходимо до кожної роботи індивідуально. У нас немає єдиного жорсткого шаблону для співпраці – все залежить від специфіки вашої компанії, ваших очікувань та можливостей.

02
ВІД ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВАРТІСТЬ ПРОСУВАННЯ?
Від масштабу та складності проекту – тобто від обсягу роботи, необхідної для досягнення результату. Просування веб-сайтів зазвичай оцінюється індивідуально. На ціну впливає безліч різних факторів – конкуренція, розмір сайту та інші.

03
ЯКІ ЗВІТИ Я ОТРИМУВАТИМУ В МЕЖАХ ПОСЛУГИ?
Залежно від обраної моделі співпраці ми готуємо докладні звіти про виконану роботу або досягнуті результати. У вас також завжди є можливість поставити запитання менеджеру проекту.
Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Phone
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!