Просування сайтів будівельної тематики
РОЗКРУТКА САЙТІВ БУДІВЕЛЬНИХ КОМПАНІЙ
Вже далеко не перший рік конкуренція в будівельній галузі стрімко зростає. Тому стає все складніше вийти в топ пошукової видачі, витіснивши основних конкурентів. Але при грамотному та комплексному підході можна отримати відмінні результати в порівняно короткі терміни.
Якщо ви хочете ефективно просувати власний будівельний сайт, необхідно працювати за різними напрямами:
- комплексна внутрішня та зовнішня оптимізація вебресурсу;
- активне просування в соціальних мережах, зокрема з застосуванням платних інструментів;
- якісний контент-маркетинг, опис послуг, оновлення блогу, створення та публікація фото- та відеоконтенту;
- присутність та активність у соціальних мережах, використання таргетованої реклами;
- збір та публікація клієнтських відгуків, а також успішних кейсів;
- партнерство та співробітництво, колаборації з архітекторами та дизайнерами.
Не варто забувати також про регіональне SEO, особливо якщо ваш бізнес представлений у конкретному регіоні чи кількох районах, а не по всій країні. Такий підхід допоможе вам швидше вийти в топ пошукової видачі за локальними ключовими словами та міцно закріпитися на зайнятих позиціях. Найголовніше, це буде дешевше, ніж намагатися одразу просуватися на всю країну, особливо якщо для цього немає об'єктивних причин.
Отже, ефективне просування будівельного сайту вимагає комплексного підходу, що передбачає SEO, контент-маркетинг, роботу з соціальними мережами та відгуками, а також використання платної реклами.
ПРОСУВАННЯ У СФЕРІ БУДІВНИЦТВА – ПРО ЩО ВАРТО ПАМ'ЯТАТИ
Сайти будівельної індустрії поділяються на дві основні категорії, кожна з яких потребує різного підходу до пошукової оптимізації:
- інтернет-магазини, які пропонують роздрібний та гуртовий продаж будівельних матеріалів,
- сайти, які представляють пропозиції сервісних компаній, що виконують будівельні замовлення для індивідуальних клієнтів та забудовників.
Лише підвищити відвідуваність сайту недостатньо. Якщо ви хочете залучати клієнтів з мережі, то контент сайту має насамперед відповідати на три ключові питання:
-
Хто ви і чим займаєтесь?
-
Навіщо клієнту ваші послуги?
-
Чому саме ваші послуги?
Важливо донести всі вигоди від співпраці з вами, показати переваги вашої компанії, яких немає в інших. Висока позиція щодо найбільш конкурентоспроможних фраз у вашій галузі забезпечує стабільне та регулярне зростання інтересу до ваших послуг.
Наші кейси
ЕТАПИ ПРОСУВАННЯ БУДІВЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ ОНЛАЙН
SEO ДЛЯ БУДІВЕЛЬНИХ САЙТІВ
GOOGLE РЕКЛАМА ДЛЯ БУДІВЕЛЬНИХ САЙТІВ
ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА ДЛЯ БУДІВЕЛЬНИХ КОМПАНІЙ
SMM-СОЦІАЛІЗАЦІЯ КОМПАНІЇ
Основні роботи під час оптимізації будівельного сайту
Підбір семантичного ядра
На цьому етапі фахівці опрацьовують ключові запити, що характеризують діяльність клієнта. Формується широке семантичне ядро, що включає як комерційні, так й інформаційні ключовики. Специфіка будівельного бізнесу полягає в тому, що він зазвичай прив'язаний до конкретної території. З цієї причини оптимізатори обов'язково працюють із геозалежними запитами, щоб у результаті сайт максимально відповідав потребам цільової аудиторії та охоплював якнайбільше потенційних клієнтів.
Внутрішня оптимізація сайту
Оптимізатори виконують великий пул робіт, який включає доопрацювання з виконаного аудиту сайту, налаштування редиректів, видалення дублів сторінок та інші дії. Важливо також створити логічно правильну структуру, покращити швидкість завантаження сторінок тощо.
Створення корисного контенту
З урахуванням зібраного СЯ формується завдання написання текстів: для службових сторінок, розділів, блогу тощо. До роботи залучають копірайтерів, які мають досвід роботи з контентом для будівельних сайтів. Нині важливо дотримуватися принципів LSI у формуванні текстових матеріалів. Це дозволяє ефективніше залучати аудиторію та адаптувати сайт під вимоги пошукових систем.
Зовнішня оптимізація сайту
Лінкбілдинг залишається важливою частиною стратегії просування будівельних сайтів. Особливо під час роботи з пошуковою системою Google. Фахівці знаходять авторитетні тематичні майданчики та розміщують на них зворотні посилання, які ведуть на будівельний сайт. Важливо нарощувати профіль посилання поступово та природно, щоб виключити санкції з боку пошукових систем.
Вартість послуги
Ціна розкручування будівельного сайту формується на етапі аналізу. Вона залежить від обсягу та специфіки робіт, що виконуються. Якщо ви хочете розрахувати бюджет на просування власного сайту, то потрібний seo аудит.
Ви можете замовити у нас аудит. В результаті ви отримаєте готовий чек-лист з внутрішньої оптимізації ресурсу та повну вартість виконання робіт. Якщо ж ви замовляєте просування сайту будівельної тематики, аудит ми проведемо безплатно, оскільки це обов'язковий етап робіт з якісної розкрутки в мережі.
Замовити просування будівельного сайту
Ми неодноразово співпрацювали з будівельними компаніями в Україні та за кордоном, а тому наші фахівці мають великий досвід з налаштування маркетингових процесів у сфері нерухомості. Серед наших клієнтів є як регіональні підприємства, так і міжнародні компанії.
Просування сайту будівельної тематики потребує досвіду, уміння працювати з інструментами digital-маркетингу та уваги до деталей. Все це ми можемо забезпечити. Наші співробітники – сертифіковані спеціалісти з просування, кожного з яких можна без перебільшення назвати професіоналом у своїй галузі.
Часті питання
ваш бізнес!