Збільшення трафіку з 0 до 1200 за пів року, а доходу – до $1300
Анамнез
Компанія Bedroom
Мережа мультибрендових магазинів Bedroom працює в Україні понад 15 років. В асортименті представлені постільні приналежності, подушки, ковдри, пледи, покривала. Покупці можуть знайти в каталозі рушники, халати, аксесуари для ванної кімнати. Власники бізнесу займалися offline-продажами в різних містах, оптовою реалізацією товару, поставили собі за мету розвинути онлайн-бізнес.
Цілі та завдання
Запустити інтернет-магазин домашнього текстилю, досягти стабільного зростання трафіку з органічного пошуку. Збільшити продажі та вийти на оптимальні показники конверсії.
Стратегія
01/
Технічний аудит та первинна оптимізація сайту.
02/
Складання семантичного ядра, створення нових посадкових сторінок та додавання на них контенту.
03/
Аудит посилальної маси та розробка стратегії її нарощування.
Хід робіт
01/
Виправили технічні недоробки
Після виявлення проблем налаштували атрибути Canonical на всіх сторінках сайту, видалили биті посилання, виправили виявлені помилки у формах (вхід через Google або Фейсбук, при покупці, при надсиланні заявки зі сторінки контактів). Додали автогенеровану карту сайту у форматі XML.
02/
Розробили семантичне ядро та розширили структуру
Зібрали ключові запити в тематиці ніші. Додали сторінки фільтрів з урахуванням категорій товарів. Пропрацювали метадані, створили посадкові сторінки, підготували якісний контент.
03/
Наростили посилальну масу
Ретельно підібрали домени-донори, закупили посилання на них. У процесі роботи проводили регулярний моніторинг посилальної маси. Закуповували статейні біржові посилання та крауд-посилання.
Робочий процес
Синявський Антон
Керівник відділу Performance-маркетингу
У тематиці ніші з продажу домашнього текстилю було чимало активних конкурентів. Доводилося враховувати, що клієнт виходив на онлайн-ринок із нульовим результатом. Злагоджена робота нашої команди дозволила нам не лише вийти на розрахункові показники, а й за окремими напрямами перевершити їх.
Результати
Results
Результати
Серед головних досягнень — зростання органічного трафіку.
Збільшення трафіку
Кількість щомісячних переходів зросла у 22 рази. Число нових користувачів збільшилося в 19 разів.
Видимість сайту
Ключові фрази піднялися в топі пошукової видачі.
Бажаєте такий же кейс?
Розробимо план зростання трафіку та заявок для вашого бізнесу.