click fraud detection

ПРОСУВАНННЯ І РЕКЛАМА КАНАЛУ НА YOUTUBE

Ми знаємо

YOU TUBE - ДЖЕРЕЛО ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ

YouTube - відеохостинг, де всі бажаючі можуть розміщувати, зберігати і обмінюватися відеофайлами. Це найбільший і найпопулярніший в своєму роді проект. Всі імениті компанії і бізнесмени-початківці створюють власні канали з тематичними матеріалами, які завжди знаходять свою цільову аудиторію, підвищують інтерес до проектів і товарів.
ОЗНАЙОМТЕСЯ
МАЙДАНЧИК ДЛЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ

«Ютуб» - це прекрасний майданчик для презентації ваших пропозицій і ідей. Якісно знятий і вміло поданий відеоролик дозволяє заявити про себе, показати товар і спонукає купити його. На відео можна не тільки продемонструвати продукцію, але і відразу проінформувати користувача про вартість, доставку або знижку. А ще миттєво отримати відгук у вигляді лайків / дізлайків і коментарів.

Результати
МИ ПРАЦЮЄМО НА 
РЕЗУЛЬТАТ
Наші кейси скажуть за нас
SMM case
EURALIS
Продвижение компании Euralis в facebook
SMM case
KLINGSPOR
Продвижение компании Klingspor в facebook
SMM case
YUKOM CHOP
Продвижение компании Yukom Chop в facebook
stra
tegy
Основа просування в соціальних мережах
СИЛЬНА SMM 
СТРАТЕГІЯ

Від грамотної стратегії залежить ефективність всіх ваших зусиль в соціальних мережах. Необхідно враховувати безліч нюансів: цілі, частоту, тематики, рубрики, формати.

Процес розробки стратегії наведено на цій сторінці у максимально спрощеному вигляді.

01
Аналіз комунікації конкурентів і цільової аудиторії
02
Вибір майданчика для просування
03
Створення креативної ідеї
04
Візуалізація контенту
05
Рубрикація і контент-план
06
Формування ключових показників ефективності (KPI)
ЯК ПРАЦЮЄ
SMM ПІД КАПОТОМ
- Розробка контент-плану
- Узгодження публікацій і активацій
- Розміщення контенту
- Робота з коментарями
- Звітність
- Координація роботи агентства і клієнта
- Документообіг
- Взаєморозрахунки
Текстовий контент в рамках рубрикації креативної ідеї
Оформлення сторінки і контенту в рамках щотижневого плану і візуальних шаблонів
- Створення, розміщення, аналіз і оптимізація рекламних оголошень
Розробка SMM-стратегій - документів, які "від і до" регламентують ваше просування в SMM
Перестаньте замовляти просто сайти
ДАВАЙТЕ 
ДІДЖИТАЛІЗУЄМО 
ВАШ БІЗНЕС
Безкоштовно в Україні
0 800 751 251
Дзвоніть, пишіть -
поговоримо, домовимося!
office@wezom.com.ua

Рекламою на ТБ вже нікого не здивуєш. Найчастіше вона дорога для замовника і набридлива для глядача, тому більшість з нас перемикають на інший канал або просто вимикають звук. В еру інтернету і 3G просувати свої товари або бренд набагато ефективніше онлайн. Для цього є маса інструментів. Наприклад, реклама на Ютуб-каналі. Ми розглянемо переваги одного з головних конкурентів телебачення в сфері просування бізнесу і спробуємо визначити:

  1. яка аудиторія у відеохостингу;
  2. що краще просувати - бренди або товари;
  3. які є способи реклами бізнесу.

І ще один важливий аспект - вартість просування каналу на YouTube. Але про все по порядку.

Хто дивиться

Щодня на сайті - мільярди переглядів. І серед них популярні не тільки тварини або сенсації, але і відеопоради, новинки брендів і огляди товарів. Сам YouTube надає інформацію про те, що майже третина всіх користувачів інтернету - це його аудиторія:

  • більше мільярда людей у ​​світі;
  • середній вік користувачів - 24-60 років;
  • 95% глядачів YouTube можуть користуватися ним на мові, яка є для них рідною;
  • 70% українських інтернет-користувачів у віці від 16 до 24 років заходять щодня;
  • 49% української аудиторії дивляться відео на смартфонах;
  • 57% купують товар після перегляду реклами або огляду на «Ютуб»;
  • 26% українців надають перевагу цьому сервісу, а не телебаченню.

Як видно, аудиторія «Ютуб» - це активні користувачі, і що важливо для бізнесу - платоспроможні. Тому, якщо ваша компанія ще не користується маркетинговими можливостями цього сервісу, саме час подумати про створення і просування YouTube-каналу.

Що просувати

Рекламувати на цьому сервісі можна все:

  1. побуттехніку;
  2. гаджети;
  3. нерухомість;
  4. будівельні матеріали та послуги;
  5. банківські послуги;
  6. автомобілі та супутні товари;
  7. одяг і взуття;
  8. аксесуари;
  9. косметику;
  10. фітнес-продукцію.

І цей список можна продовжувати. Головне, привернути увагу унікальною пропозицією і зайняти свою нішу. Адже конкуренція досить велика. Просування каналу на «Ютубі» вимагає грамотного системного підходу. Один або два ролика навряд чи принесуть вам безліч переглядів або приведуть нових клієнтів.

Ми пропонуємо вам відеомаркетінг, який точно вирішить потрібні завдання для просування бізнесу. Ось основні переваги відеохостингу:

  • ціна реклами на «Ютубі» нижче, ніж на ТБ;
  • доступність 24 години в будь-якій точці світу;
  • таргетинг - налаштування під конкретну цільову аудиторію;
  • мобільність - половина аудиторії дивиться відеоролики на мобільних пристроях;
  • інтернаціональність - можливість додавати субтитри на різних мовах для іноземних клієнтів;
  • можливість підвищити позиції при видачі в пошукових запитах, так як YouTube належить Google;
  • інтерактив зі споживачами - відстеження реакції на товар, бренд або послугу.

За допомогою просування на цьому сервісі можна не тільки підвищити впізнаваність вашого бренду, а й залучити абсолютно нову аудиторію. Це гарна підмога при просуванні інтернет-магазину в пошукових системах, розкручування бізнесу в інтернеті. Замовити рекламу ви можете прямо зараз, зв'язавшись з нашими менеджерами. Вартість розраховуємо індивідуально для кожного замовника.

Способи реклами для бізнесу

Промоушн на YouTube можливий за допомогою декількох способів:

  1. канал бренду або компанії з відеороликами;
  2. контекстна реклама (банери);
  3. оверлей (overlay) - відображається внизу вікна плеєра під час відтворення відео;
  4. розкрутка роликів на інших каналах (за допомогою популярних відеоблогеров);
  5. пре-, мід- і постролли (короткі ролики до, в середині або після основного відео).

Кожен з цих варіантів має свої особливості. Фахівці інтернет-агентства Wezom готові розробити правильну стратегію просування і вибрати спосіб, найбільш вигідний для вас. Ціна реклами буде залежати від виду послуг, які ви замовите.

особливості просування

Платна розкрутка каналу на YouTube має свою специфіку. Ми пропонуємо найдієвіші способи просування каналу для бізнесу:

  • Правильне визначення цільової аудиторії.
  • Впровадження ключових слів в заголовки, опис і теги відеороликів.
  • Розміщення посилань / відео на ваших сторінках в соцмережах.
  • Піар за допомогою популярних відеоблогеров.
  • Розміщення посилань в тематичних блогах і форумах.
  • Реклама через email-розсилки.
  • Платна реклама всередині самого YouTube.

Важливо: відео на бізнес-каналі повинні з'являтися регулярно. Інакше підтримувати інтерес користувачів (клієнтів) буде нічим. За статистикою, люди охочіше підписуються на той канал, на якому постійно з'являється новий контент.

Зараз багато сайтів пропонують послугу «Розкрутка YouTube каналу за гроші», і більшість з них обіцяє велику кількість підписників. Але насправді для успішної розкрутки бізнесу важливіша кількість переглядів під роликами і те, як швидко відео набирає популярність серед користувачів. Саме за цими критеріями YouTube і відбирає контент в розділ «В тренді».

Послуга «Просування відеороликів в YouTube» і промоушн каналу для бізнесу від інтернет-агентства системних рішень Wezom - це чесне просування, яке орієнтоване на результат для вас! Наші фахівці допоможуть:

  1. підвищити впізнаваність бренду;
  2. залучити нову аудиторію;
  3. збільшити кількість продажів.

Вартість наших послуг ми розраховуємо для кожного замовника індивідуально. Зателефонуйте нам або замовте зворотний дзвінок.

Ми знайдемо потрібне рішення саме для вашого бізнесу!