Послуги контент-маркетингу
Створимо ефективний контент для просування вашого бізнесу
Послуги контент-маркетингу
Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Контент-маркетинг — це комплекс маркетингових заходів, націлених на розробку та поширення цінного для споживача контенту. Головне завдання контент-маркетингу — створювати контент, який буде потрібним користувачам, цікавим, корисним, таким, що продає.
Поговоримо про типи контенту!
Тексти для сайтів
01/
Якісний, корисний і при цьому SEO-оптимізований текст для сайту є незамінним у просуванні.
Контент для блогів
02/
Інформаційні статті, зображення та відео допомагають продемонструвати вашу експертність та досвід у галузі.
Контент для зовнішніх ресурсів
03/
Публікації на сторонніх ресурсах сприяють зростанню впізнаваності й дозволяють нарощувати зовнішню масу посилань.
Соціал-медіа контент
04/
Пости в соцмережах підвищують впізнаваність та допомагають налагодити комунікацію з вашою цільовою аудиторією.
Чому варто замовити послугу «контент-маркетинг» у WEZOM
- Занурення в тематику. Ми завжди починаємо роботу над контентом із занурення в тематику, аналізу цільової аудиторії та конкурентів клієнта.
- Вузькопрофільні фахівці. До створення контенту залучаються експерти в конкретній темі, а не просто «автори-універсали».
- Досвід роботи + націленість на результат. Ми створюємо якісний комерційний контент із 2000 року. Готові гарантувати комплексний підхід!
- Індивідуальний підхід. Кожен проєкт є унікальним. Тому ми підходимо до реалізації поставлених завдань на 100% індивідуально. Завжди!
- Звітність про виконану роботу. Ви отримуєте регулярні звіти зі списком виконаних завдань, досягнутих результатів та подальших планів робіт.
Наші кейси
Створення стратегії та контенту для вашого бізнесу
Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
Цілі та список завдань
Насамперед спеціаліст із контент-маркетингу визначає точні цілі та перелік завдань, які має вирішувати майбутній контент. Це допомагає вибудувати правильну стратегію та грамотно підійти до її реалізації без втрат часу та коштів.
Аналіз ЦА та конкурентів
Щоб створювати якісний та релевантний контент, попередньо необхідно проаналізувати цільову аудиторію, дізнатися про її переваги, інтереси та цілі. На цьому ж етапі потрібно проаналізувати конкурентів, щоб використати їхній вдалий досвід і не припускатися чужих помилок.
Розробка стратегії
На цьому етапі формується контент-стратегія: види та форми контенту, частота публікації та місця розміщення, фінансові вкладення в контент-маркетинг тощо. Це дуже важливий етап, від якого безпосередньо залежать усі наступні дії.
Складання семантики
Семантика — це список ключових слів і фраз, які будуть використовуватися в текстовому контенті, щоб приводити аудиторію з пошуку та сприяти виходу сторінок сайту в топ пошукової видачі. «Ключі» не лише збирають до єдиного списку, а й структурують/кластеризують.
Створення контент-плану
Для створення релевантного контенту та дотримання балансу між інформаційним, розважальним та комерційним контентом необхідно розробити контент-план. Він також допомагає легше генерувати ідеї та теми для створення нових публікацій. У вас має бути контент-план мінімум на 1–2 тижні.
Підготовка та публікація контенту
Підготовка контенту згідно з контент-планом та його публікація — фінальний етап. Але після нього відразу виконується генерація нового контенту в рамках плану публікацій. Така робота здійснюється практично безперервно. Тривалі паузи в контент-маркетингу небажані.
Наша компанія спеціалізується на контент-маркетингу з використанням сучасних технологій.
Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Що дає послуга контент-маркетингу
Перевага | Опис |
---|---|
Позиції у пошуковій видачі | Оригінальний контент з SEO-складовою допомагає сайту виходити у топ пошукової видачі за відповідними запитами. При цьому важливо пам'ятати, що навіть SEO-текст має бути якісним, актуальним, корисним та інформативним. |
Збільшення конверсії | Одне з ключових завдань у сфері контент-маркетингу - підвищення конверсії (відсотку відвідувачів сайту, що виконали цільову дію). Контент відіграє не останню роль в ефективності воронки продажів. Приділіть йому більше уваги! |
Довіра покупця | Актуальний та експертний контент демонструє вашу експертність, що автоматично збільшує рівень довіри споживача. І навпаки, неякісний та непрофесійний контент знижує рівень довіри. |
Впізнаваність бренду | Комплексна робота над контентом та його розповсюдженням дійсно сприяє підвищенню впізнаваності бренду. Чим частіше про нього нагадують, тим краще для його розвитку та популяризації серед цільової аудиторії. |
Часті питання
Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення
01
Кому потрібний контент-маркетинг?
Ми рекомендуємо замовити контент-маркетинг всім, хто займається просуванням у Мережі, хоче покращити позиції сайту в пошуковій видачі, зробити бренд впізнаваним та продемонструвати цільовій аудиторії свою компетентність.
02
Як контент-маркетинг впливає на SEO?
Якщо контент-маркетинг створюється з урахуванням вимог SEO та з використанням релевантних SEO- та LSI-ключовиків, він сприяє просуванню сторінок у пошуковій видачі та їх виходу в топ результатів за релевантними запитами.
03
Скільки коштує контент-маркетинг?
Вартість контент-маркетингу безпосередньо залежить від низки чинників: типу і кількості контенту, тематики бізнесу клієнта, конкуренції в ніші, специфіки цільової аудиторії та інших параметрів. Ми завжди обговорюємо питання ціни індивідуально із замовником і знаходимо об'єктивно найкращі рішення при доступному бюджеті.
04
Який ефект від застосування контент-маркетингу?
Контент-маркетинг допомагає підвищити позиції сайту в пошуковій видачі, збільшити конверсію, довіру покупців та впізнаваність бренду серед цільової та навколоцільової аудиторії.
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
ваш бізнес!
Київ
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!