За статистикою за 2016 рік близько 30% населення землі, а це 2,172 мільярда людей, мають сторінку в соціальних мережах. І не одну. На них в середньому користувач проводить від 1,5 години до 2,5 в день. З огляду на те, що доступ до Інтернету є тільки у половини населення Землі - така статистика говорить багато про що. Розкрутка в соц мережах - важливий показник авторитетності і доступності на сьогодні. Відомі у всьому світі компанії з абсолютно різних галузей заводять сторінки і групи, тим самим створюючи доступні маркетингові майданчики. Наприклад, Starbucks щодня постить смачні кавові фотки в Instagram; моделі Victoria's secret миготять в стрічці в Facebook; Coca-Cola, Adidas, Pampers - всі вони щодня діляться новинами зі своїми фоловерами в VK, пропонують новинки, повідомляють про акції і продають-продають-продають.
SMM-marketing - сучасний ефективний інструмент бізнесу. З його допомогою можна:
І це не повний список можливостей, які smm-оптимізація робить доступними для практично всіх сфер бізнесу. Ще один незаперечний плюс - низька вартість залучення клієнтів. Вкладаючи гроші в просування бізнесу в соцмережах, ви вже через кілька тижнів помітите перші результати.
Однак існує одна велика помилка: очікувати, що з перших днів розкрутки клієнти поллються річкою. Хоч би як веб-студії і агентства голосно не заявляли про чудо-СММ, ніхто не може гарантувати настільки швидких результатів. Збільшення продажів і віддача починається через 1-2 місяці після створення сторінки. Це оптимальний час, щоб цільова аудиторія поповнила ряди підписників і звикла до нового бренду в мережі.
SMM-просування в соціальних мережах без досвідченого фахівця, готового приділяти вашому проекту щоденну увагу - даремно витрачений час. Недостатньо збирати пости і скидати їх з таймінгу на сторінку. Це лише мала дещиця доступних інструментів СММ-маркетолога. Крім цього ефективне просування в соціальних мережах забезпечує реклама.
В VK, FB, Instagram і на інших менш популярних ресурсах є своя офіційна система контекстної і постової реклами. Крім організованих адміністрацією послуг, СММ-фахівці знаються на інших ефективних способах залучення аудиторії в групи.
До того ж, зміни, нові «фішечки», поновлення періодично бувають в кожній з соцмереж. Встежити за ними всіма, розвиваючи бізнес самостійно відразу на декількох майданчиках, важко. Не кажучи вже про те, щоб впроваджувати, практикувати і аналізувати ефективність.
Разом, основні компоненти, що дозволяють створити успішний SMM-маркетинг в соціальних мережах - це:
Залежно від типу бізнесу, поставлених цілей і термінів, соціальної мережі, СММ-фахівець може запропонувати замовити варіанти додаткового ефективного впливу, як акції, конкурси, постинг в тематичних групах, розробка брендового логотипу для фото товарів, продукту і тематичних зображень і т.д .
На досвід. У відділі СММ агентства системних інтернет-рішень Wezom працюють універсальні співробітники зі стажем практичних знань від 2-х років. Звертаючись до нас за розкручуванням в соцмережах, ви гарантовано отримуєте допомогу і підтримку кваліфікованих кадрів, як то:
SMM-просування в Україні має свою специфіку і особливостями залучення української публіки в підписники і потенційні клієнти. Щоб розвиток бізнесу в соціальних мережах був успішним з перших днів - звертайтеся в наше агентство за авторитетною підтримкою. Співпраця буде проходити в шість етапів:
Ми допомагаємо оформити, задати темп і розвинути сторінку, використовуючи ефективні «білі» методи. Щоб це була справжня жива аудиторія, а не популярна і даремна на сьогодні накрутка спамерських пошукових роботів.Що ж стосується вартості послуг, Wezom пропонує конкурентоспроможні та доступні ціни. Розкрутка соціальних мереж в Києві у досвідчених і кваліфікованих студій обійдеться дорожче, ніж наша вигідна пропозиція, дійсна по всій Україні. У форматі віддаленого співробітництва ви можете замовити оформлення і просування сторінок в соцмережах, їх подальше ведення в рамках свого бюджету. Також можливе регулювання вартості.