click fraud detection

SMM

SMM ПРОСУВАННЯ – АТРИБУТ УСПІШНОЇ КОМПАНІЇ
social
media
Ми знаємо
ЩО ТРЕБА АУДИТОРІЇ, 
ОКРІМ КОТИКІВ
Ми сформуємо позитивний імідж і налагодимо продаж товарів і послуг в найпопулярніших соціальних мережах.
ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ
Сертифікація
Ми регулярно проходимо навчання Facebook Blueprint
Julia Gorsha. Орієнтування: основні аудиторії
Nadezhda Kucherenko. Структура компанії
Olga Oleynik. Використання пікселя Facebook
Vadim Belyy. Business Manager
Yaroslav Chernysh. Орієнтування: основні аудиторії
Результати
МИ ПРАЦЮЄМО НА 
РЕЗУЛЬТАТ
Наші кейси говорять за нас
SMM case
EURALIS
Website
SMM case
KLINGSPOR
Website
SMM case
YUKOM CHOP
Website
Як працює
SMM ПІД КАПОТОМ
Дії, які згодом перетворяться на покупку, не відбудуться самі собою. Для цього потрібні синхронізовані зусилля групи людей. У випадку нашого агентства, цих осіб шість. І ось чим вони займаються у вільний від відпочинку час.
stra
tegy
ОСНОВА ПРОСУВАННЯ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Якісна SMM 
СТРАТЕГІЯ
Від грамотної стратегії залежить ефективність всіх ваших зусиль в соціальних мережах. Необхідно враховувати безліч нюансів: цілі, частоту, тематики, рубрики, формати.
01
Аналіз комунікації конкурентів і цільової аудиторії
02
Вибір майданчика просування
03
Створення креативної ідеї
04
Візуалізація контенту
05
Рубрикація й контент-план
06
Формування ключових показників ефективності (КРІ)
SMM буде ідеальним рішенням
ЯКЩО ВАМ НЕОБХІДНО
Про нас
5 ФАКТІВ
Перестаньте замовляти просто сайти
ДАВАЙТЕ 
ДІДЖИТАЛІЗУЄМО 
ВАШ БІЗНЕС
Безкоштовно в Україні
0 800 751 251
Дзвоніть, пишіть -
поговоримо, домовимося!
office@wezom.com.ua

SMM просування - атрибут успішної компанії

За статистикою за 2016 рік близько 30% населення землі, а це 2,172 мільярда людей, мають сторінку в соціальних мережах. І не одну. На них в середньому користувач проводить від 1,5 години до 2,5 в день. З огляду на те, що доступ до Інтернету є тільки у половини населення Землі - така статистика говорить багато про що. Розкрутка в соц мережах - важливий показник авторитетності і доступності на сьогодні. Відомі у всьому світі компанії з абсолютно різних галузей заводять сторінки і групи, тим самим створюючи доступні маркетингові майданчики. Наприклад, Starbucks щодня постить смачні кавові фотки в Instagram; моделі Victoria's secret миготять в стрічці в Facebook; Coca-Cola, Adidas, Pampers - всі вони щодня діляться новинами зі своїми фоловерами в VK, пропонують новинки, повідомляють про акції і продають-продають-продають.

Досягаємо бізнес-цілей за допомогою СММ

SMM-marketing - сучасний ефективний інструмент бізнесу. З його допомогою можна:

  • залучити цільовий трафік на сайт;
  • збільшити конверсію;
  • розширити клієнтську базу і число повторних цільових звернень;
  • підвищити авторитет і впізнаваність бренду;
  • підтримувати інтерес аудиторії;
  • створити фокус-групу;
  • проводити маркетингові аналізи споживача і ринку;
  • розширити територію залучення;
  • організувати зворотний зв'язок з клієнтом.

І це не повний список можливостей, які smm-оптимізація робить доступними для практично всіх сфер бізнесу. Ще один незаперечний плюс - низька вартість залучення клієнтів. Вкладаючи гроші в просування бізнесу в соцмережах, ви вже через кілька тижнів помітите перші результати.

Однак існує одна велика помилка: очікувати, що з перших днів розкрутки клієнти поллються річкою. Хоч би як веб-студії і агентства голосно не заявляли про чудо-СММ, ніхто не може гарантувати настільки швидких результатів. Збільшення продажів і віддача починається через 1-2 місяці після створення сторінки. Це оптимальний час, щоб цільова аудиторія поповнила ряди підписників і звикла до нового бренду в мережі.

Важливі компоненти або без чого не обійтися

SMM-просування в соціальних мережах без досвідченого фахівця, готового приділяти вашому проекту щоденну увагу - даремно витрачений час. Недостатньо збирати пости і скидати їх з таймінгу на сторінку. Це лише мала дещиця доступних інструментів СММ-маркетолога. Крім цього ефективне просування в соціальних мережах забезпечує реклама.

В VK, FB, Instagram і на інших менш популярних ресурсах є своя офіційна система контекстної і постової реклами. Крім організованих адміністрацією послуг, СММ-фахівці знаються на інших ефективних способах залучення аудиторії в групи.

До того ж, зміни, нові «фішечки», поновлення періодично бувають в кожній з соцмереж. Встежити за ними всіма, розвиваючи бізнес самостійно відразу на декількох майданчиках, важко. Не кажучи вже про те, щоб впроваджувати, практикувати і аналізувати ефективність.

Разом, основні компоненти, що дозволяють створити успішний SMM-маркетинг в соціальних мережах - це:

  • фахівець;
  • реклама;
  • бюджет на додаткові акції і заходи.

Залежно від типу бізнесу, поставлених цілей і термінів, соціальної мережі, СММ-фахівець може запропонувати замовити варіанти додаткового ефективного впливу, як акції, конкурси, постинг в тематичних групах, розробка брендового логотипу для фото товарів, продукту і тематичних зображень і т.д .

На що орієнтуватися при постановці цілей

На досвід. У відділі СММ агентства системних інтернет-рішень Wezom працюють універсальні співробітники зі стажем практичних знань від 2-х років. Звертаючись до нас за розкручуванням в соцмережах, ви гарантовано отримуєте допомогу і підтримку кваліфікованих кадрів, як то:

  • експерт соціальних мереж VK, FB, OK, Instagram, Twitter, Youtube, LinkedIn, Google +;
  • майстер Photoshop;
  • контент менеджер;
  • аналітик;
  • маркетолог;
  • психолог.

SMM-просування в Україні має свою специфіку і особливостями залучення української публіки в підписники і потенційні клієнти. Щоб розвиток бізнесу в соціальних мережах був успішним з перших днів - звертайтеся в наше агентство за авторитетною підтримкою. Співпраця буде проходити в шість етапів:

  • Складаємо і погоджуємо комерційну пропозицію.
  • Підписуємо договір.
  • Ви вносите передоплату.
  • Ми оформлюємо співробітництво.
  • Складаємо стратегію розвитку, контент-план, запускаємо рекламу.
  • Аналізуємо показники залучення та ефективності, відгук користувачів і коригуємо хід просування.

Ми допомагаємо оформити, задати темп і розвинути сторінку, використовуючи ефективні «білі» методи. Щоб це була справжня жива аудиторія, а не популярна і даремна на сьогодні накрутка спамерських пошукових роботів.Що ж стосується вартості послуг, Wezom пропонує конкурентоспроможні та доступні ціни. Розкрутка соціальних мереж в Києві у досвідчених і кваліфікованих студій обійдеться дорожче, ніж наша вигідна пропозиція, дійсна по всій Україні. У форматі віддаленого співробітництва ви можете замовити оформлення і просування сторінок в соцмережах, їх подальше ведення в рамках свого бюджету. Також можливе регулювання вартості.