SMM-просування

SMM ПРОСУВАННЯ - АТРИБУТ УСПІШНОЇ КОМПАНІЇ
SMM-просування
bg image

ПРОСУВАННЯ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Використовуючи просування в соціальних мережах, ми допомагаємо брендам створити позитивний імідж, налагодити продажі товарів та послуг, сформувати велике лояльне ком'юніті та так званих «адвокатів бренду», збільшити впізнаваність та конкурентоспроможність. Для сучасного бізнесу просто неприпустимо залишатися поза соцмережами, навіть за умови наявності функціонального, зручного та популярного вебсайту.

Команда досвідчених експертів
01/
Ми не залучаємо сторонніх експертів, а працюємо виключно з власним штатом.
Прозора співпраця
02/
Жодних прихованих умов, непередбачуваної зміни вартості послуг, маніпуляцій зі звітами тощо.
Індивідуальний підхід
03/
Не існує двох однакових бізнесів. А тому й рішення з просування в кожному окремому випадку відрізнятимуться.
Індивідуальна стратегія
04/
Загальна концепція і стратегія просування - це завжди індивідуальні рішення для клієнта.
Комплексна аналітика
05/
Ми ретельно аналізуємо бізнес клієнта, нішу, в якій він працює, конкурентів та їхні методи просування.
Досвід у вашій сфері
06/
У якій би ніші ви не працювали, найімовірніше, у нас уже є досвід просування в ній. Або як мінімум у суміжній ніші.

Що вам дасть просування в соціальних мережах?

Замовте безкоштовну консультацію – наші експерти підберуть найефективніше рішення

Впізнаваність компанії

Присутність бренду в популярних соцмережах здатна істотно збільшити впізнаваність компанії серед цільової, навколоцільової та навіть нецільової аудиторії. SMM-просування — це точно не той напрямок, яким можна нехтувати.

Поглиблене розуміння аудиторії

Просування в соцмережах — це, крім іншого, ще й можливість бути в постійному контакті з аудиторією, відстежувати її настрої, цікавитися думкою з тих чи інших питань. У такий спосіб ви краще розумієте власну ЦА та водночас формуєте бренд із людським обличчям.

Задоволеність клієнтів та їхнє залучення

У соцмережах набагато простіше залучити аудиторію, ніж, наприклад, на сайті. Тут можна проводити всілякі конкурси, вікторини, опитування, голосування й багато іншого. Реакція в підписників буде куди краще, ніж якщо проводити ті самі активності на сайті компанії.

Ефективна реклама нового продукту, послуги

У соціальних мережах можна дуже швидко привернути увагу до нового товару або послуги. Сарафанне радіо тут працює просто відмінно! Плюс не забуваємо про таргетовану рекламу, яку можна дуже тонко налаштувати для показів саме вашій цільовій аудиторії.

Приріст коефіцієнта конверсії

Просування в інтернеті завжди покликане збільшувати коефіцієнт конверсії та підвищувати продажі. Розкрутка в соцмережах не виняток. Різного роду активності та рекламні кампанії здатні збільшити коефіцієнт конверсії в рази.

Підвищення лояльності до бренду

Користувачі лояльніші до брендів, які не просто присутні в соцмережах, а й активно взаємодіють із ними, залучають до обговорень, стимулюють брати участь у житті компанії та формувати її подальшу стратегію розвитку.

Етапи просування бізнесу в соціальних мережах


01/

Розроблення SMM-стратегії

Розроблення стратегії SMM-просування — це комплексний і складний етап. Потрібно визначити концепцію спільноти, сформувати цілі та завдання, точно визначити ЦА, вибрати найбільш підхожі соцмережі для просування, затвердити KPI й підготувати контент-план. SMM-стратегія — це основа всіх подальших робіт, а тому до її розроблення необхідно підходити з усією відповідальністю й на 100% індивідуально. Інакше вона може просто не спрацювати.
Розроблення SMM-стратегії

02/

Аудит соцмереж

Аудит соціальних мереж — це процедура оцінювання ефективності ведення соцмереж компанії, залученості аудиторії та застосовуваної стратегії SMM. Цей етап є обов'язковим, тому що від отриманої інформації ми й будемо відштовхуватися під час розроблення нової SMM-стратегії для досягнення результату. У деяких випадках достатньо лише незначно доопрацювати методику просування, але в інших її доводиться повністю переробляти.
Аудит соцмереж

03/

Аналіз конкурентів

Конкуренція в соцмережах практично у всіх бізнес-нішах просто величезна. Тому для ефективного SMM-просування необхідно ретельно вивчити акаунти в соцмережах ваших основних конкурентів і спробувати дослідити їхню стратегію просування. Це допоможе вам використовувати їхні вдалі напрацювання, а також уникнути їхніх помилок. Ми завжди рекомендуємо аналізувати конкурентів, незалежно від того, який метод розкрутки ви вибираєте. Йдеться не лише про SMM.
Аналіз конкурентів

04/

Контент-план

Контент-план — невіддільна складова ефективного SMM-просування. Він дозволяє дотримуватися правильного балансу між продавальними, інформаційними та розважальними публікаціями, не повторюватися, простіше генерувати нові теми для постів і загалом оптимізувати процес розкрутки в соцмережах. Ми настійно рекомендуємо стежити, щоб у вас був контент-план мінімум на 2-4 тижні вперед. Орієнтуватися за ситуацією та підбирати інфоприводи «на ходу» не вийде.
Контент-план

05/

Ведення соцмереж

SMM-просування не зводиться тільки до публікацій постів і запуску таргетованої реклами. Ведення соцмереж має бути комплексним. SMM-фахівець бере на себе великий перелік завдань — від постингу до взаємодії й постійної комунікації з підписниками. Для зростання залученості аудиторії дуже важливо вибудовувати зворотний зв'язок і формувати «бренд із людським обличчям». Потенційні споживачі набагато більше довіряють компаніям, із якими можуть всіляко взаємодіяти й отримувати зворотний зв'язок.
Ведення соцмереж

06/

Реклама у блогерів

Якщо вам потрібно швидко охопити велику аудиторію й розповісти про свій продукт, реклама в інфлюенсерів цілком може стати відмінним варіантом. Головне, щоб ваша ЦА максимально відповідала підписникам вибраного блогера. Інакше реклама просто не дасть результату, а гроші будуть витрачені даремно. Для початку рекомендуємо співпрацювати з мікро- та наноблогерами. У них більш віддана й активна аудиторія, а рекламні публікації коштують недорого. Пізніше у разі потреби можна переходити до більш відомих інфлюенсерів.
Реклама у блогерів

07/

Запуск таргетованої реклами

Таргетована реклама — ефективний інструмент просування, що дозволяє демонструвати ваші рекламні матеріали саме тій аудиторії, яка підпадає під задані вами параметри. Можна вказати стать, вік, геолокацію, сімейний стан і багато іншого. Специфіка налаштування таргетингу залежить від того, у якій саме соцмережі ви просуваєтеся та які можливості надає рекламний кабінет. І ми радимо підійти до процесу серйозно, тому що від цього буде залежати ефективність усієї рекламної кампанії.
Запуск таргетованої реклами

08/

Щомісячна звітність

Ми у Wezom регулярно надаємо клієнтам вичерпні звіти з SMM-просування з поясненнями та коментарями фахівців. Отже, ви точно знаєте, що було зроблено, скільки вкладено коштів у ту чи іншу задачу, яких результатів нам уже вдалося досягти та який подальший план дій. Якщо ж у вас виникнуть будь-які додаткові питання щодо звіту, фахівці Wezom нададуть усю необхідну інформацію й консультації безплатно. Ми працюємо відкрито та прозоро.
Щомісячна звітність

Давайте поговоримо про ваш проєкт

Звертайтеся до нас за безкоштовною консультацією, це можливість обговорити свої ідеї з експертами з діджиталізації. Залиште свій номер, ми передзвонимо!
Discuss project

SMM продвиження для вашого бізнесу

Продвиження бізнесу в соціальних мережах — інструмент інтернет-маркетингу, який підходить будь-якій компанії. Для бренду розробляється стратегія, яка враховує особливості ніші, цільової аудиторії та конкурентів. Індивідуальний підхід робить SMM Marketing ефективним для кожної компанії. До комплексу робіт входять:

Роботи Опис
Розробка стратегії На цьому етапі визначається загальна ціль і підхід до продвиження в соціальних медіа, вибираються платформи, аудиторія та ключові показники успіху.
Створення контент-плану Планування контенту для публікації в соціальних медіа. Включає вибір тем, форматів контенту, графік публікацій та ключові повідомлення.
Налаштування таргетованої реклами Оптимізація рекламних кампаній для досягнення більш точної аудиторії, включаючи використання таргетингу за інтересами, демографією тощо.
Вірусний маркетинг Створення контенту, який спонукає аудиторію до активного поширення і взаємодії, що призводить до органічного поширення і популярності.
PR з пабліками і інфлюенсерами Співпраця зі сторонніми пабліками та впливовими особистостями для просування бренду та залучення нової аудиторії.

Продвиження сайту через соціальні мережі потребує постійної уваги та регулярності. Це дозволить утримувати аудиторію, підтримувати з нею зв'язок, формувати довіру та лояльність до бренду.

відповідаємо на найпоширеніші питання

ЧАСТІ ПИТАННЯ

відповідаємо на найпоширеніші питання
faq
01.
❓Що таке SMM-просування?
SMM-просування — це елемент інтернет-маркетингу. Воно використовується в соцмережах для розкрутки бренду, збільшення трафіку, продажів, залучення нових клієнтів. Крім того, просування в соціальних мережах — це ще й зручний інструмент комунікації з цільовою аудиторією та підвищення лояльності до бренду.

02.
📋 Що містить послуга SMM?
Послуги SMM — це розроблення SMM стратегії та її реалізація, створення й публікація контенту, керування спільнотою, модерація коментарів і відгуків, запуск і оптимізація рекламних кампаній, аналітика та звітність за результатами. Тобто здебільшого йдеться про комплексне ведення соцмереж і просування акаунтів компанії в них.

03.
🎯 Кому підходить SMM-просування?
SMM-просування підходить будь-якому бізнесу, який хоче охопити велику аудиторію та збільшити свої продажі. Але найбільше — представникам B2C-сегмента, як-от малим і середнім компаніям, що пропонують порівняно недорогі товари й послуги, а також підприємствам зі сфери обслуговування.

04.
💲Яка вартість SMM-просування?
Вартість послуг з SMM залежить від безлічі факторів: цілей і завдань бізнесу, вибраних соцмереж, кількості та типу контенту, що публікується, обсягу роботи з керування спільнотою, рекламних активностей тощо. В Україні ціни SMM-просування становлять в середньому від 10 тис. до 50 тис. гривень, і вони сильно варіюються. Щоб дізнатися, скільки коштують послуги SMM саме для вашого бізнесу, рекомендуємо обговорити це питання з менеджером Wezom.

05.
📈 Чи містить SMM-просування таргетовану рекламу?
Так, у більшості випадків SMM фахівці, зокрема, налаштовують і запускають таргетовану рекламу для збільшення охоплення аудиторії, залучення потенційних клієнтів і підвищення конверсії. Але в деяких випадках SMM може містити, наприклад, тільки ведення акаунтів. Тому це питання обговорюється індивідуально.

06.
🌍 Чи ведете ви проєкти на закордонних ринках?
Так, Wezom надає послугу SMM на закордонних ринках (Європа, США). Здебільшого тут використовуються ті самі інструменти для SMM просування, проте є своя специфіка цільової аудиторії, мовні особливості й інші аспекти, які ми обов'язково враховуємо.

07.
🤝 Як нам розпочати співпрацю?
Ви можете заповнити форму зворотного зв'язку на нашому сайті, і ми з вами зв'яжемося в найкоротші терміни. Можете також написати нам на Email: office@wezom.com.ua. Або телефонуйте за номером 0 800 755 007, щоб обговорити співпрацю вже сьогодні. Наші SMM фахівці до ваших послуг!

Трансформуємо ваш бізнес!
Отримайте детальну та зрозумілу комерційну пропозицію
Трансформуємо
ваш бізнес!
Прикріпити файл
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
м. Київ, вул. Андрія Верхогляда, 2а, оф. 440 (секція 2, поверх 23)
0 800 755 007
Безкоштовно по Україні
@Написати
Пишіть, домовимось!
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.