Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
22.10.2021

Закордонне SEO для юридичних компаній

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
22.10.2021
22.10.2021
5.0
2605
0

Юриспруденція, як і інші сфери професійної діяльності, неухильно переходить до онлайн. Якщо вас немає в інтернеті, ви втрачаєте значну частину потенційних клієнтів. І це потрібно виправляти!

Закордонне SEO для юридичних компаній

Ми підготували для вас корисне керівництво про те, як сучасній юридичній компанії чи особисто юристу просуватися в Мережі, залучати клієнтів та ефективно конкурувати на ринку, що постійно розширюється. Давайте розглянемо специфіку зарубіжного SEO для юридичних компаній, тому що тут все однозначно. Тож почнемо!

SEO-просування: що це, і чому вам це потрібно

SEO (Search Engine Optimization) - комплекс заходів щодо оптимізації веб-сайту з метою підвищення його позицій у результатах пошукової видачі за релевантними запитами. Простіше кажучи, це те, що дозволить вашому сайту залишатися в топі видачі Google, випереджаючи конкурентів.

SEO-просування - що це, і чому вам це потрібно

Зверніть увагу! SEO-просування не включає контекстну чи іншу рекламу, яку бачать користувачі у результатах пошукової видачі. Це зовсім інша категорія послуг.

Чинники ранжування юридичного сайту

Ранжування – це сортування веб-ресурсів у пошуковій видачі. Чим вище ваш сайт буде у списку, тим краще. Щоб підняти та утримувати позиції, необхідно враховувати три базові фактори ранжирування:

  1. Якість та унікальність контенту

Весь контент, який ви додаєте на свій сайт, має бути унікальним, корисним для відвідувачів. Пошукові алгоритми вже навчилися оцінювати його якість. Вони краще ранжують веб-ресурси та сторінки з корисним контентом. Копіювати чужі тексти та зображення не можна. Неунікальний контент швидко зажене ваш сайт під фільтри і взагалі може викинути його з результатів видачі.

  1. Зовнішня маса посилань

Чим більше зовнішніх ресурсів, які посилаються на ваш сайт, краще для просування. Але тут теж є нюанси, бо посилання з переспамлених та сумнівних майданчиків можуть лише нашкодити.

  1. Технічна оптимізація сайту

Підвищенню позицій сприяють прискорення завантаження, грамотна робота з семантичним ядром, опрацювання структури сайту, видалення битих посилань та інші оптимізації заходи. Неоптимізований ресурс ніколи не вийде в топ, хоч би якими якісними були контент і зовнішня посилальна маса.

Усі три пункти тісно взаємопов'язані.

Чому SEO - це важливо

Сьогодні органічний (пошуковий) трафік для багатьох юридичних компаній стає основним джерелом клієнтури. У 2019 році близько 17% клієнтів знаходили адвокатів та юристів через пошук в інтернеті. На даний момент ця цифра перевищує 20%.

Чому SEO - це важливо

Можна навіть не сумніватися, що надалі відсоток лише збільшуватиметься. Зволікання зараз стане причиною відсутності клієнтів вже в найближчому майбутньому.

Тепер, коли ми розібралися у важливості SEO у сфері юридичних послуг, давайте детальніше розглянемо його складові, згадані вище.

Фактор №1 . Контент

Головне правило: ваш контент повинен повністю відповідати пошуковому запиту, який користувач вводить. Якщо це не так, людина закриє сайт, пошукові алгоритми вважатимуть дію як відмову. А сторінки з високим показником відмов ранжуються гірше.

Пам'ятайте, що контент на сайті – це один із показників вашого професіоналізму. Якщо він відверто поганий, в очах потенційного клієнта ви теж виглядатимете непрофесіоналом. Тому економити на текстах, особливо у сфері юриспруденції, точно не варто.

Ключові слова – важлива частина SEO-текстів. Вони мають бути гармонійно вписані в загальну оповідь, не виглядати сторонніми. Але варто розуміти, що хороший SEO-текст — це не лише правильна робота із ключовими словами. Є ще кілька важливих моментів:

  • використання заголовків H1, H2, H3 тощо;

  • бажано наявність списків, таблиць, графіків. Потрібна читальна структура тексту;

  • застосування як SEO-ключевиков, а й допоміжних LSI-слів, фраз;

  • допустимі параметри спамлення та води. Це впливає на читабельність.

Для написання текстів на сайт варто шукати копірайтера з досвідом у цій ніші. Ідеально, якщо він має профільну освіту. Підійде і такий, який готовий заглибитись у тему, а не писати поверхові статті із загальною інформацією з інтернету.

Фактор №2 . Зворотні посилання (посилальна маса)

Як і було сказано, що більше авторитетних ресурсів посилається на ваш сайт, то краще. Кожне таке посилання - це свого роду голос на вашу користь. Але тут є нюанс. Голос буває й поганим. Масова закупівля вічних чи тимчасових посилань на біржах – шлях простий, але не завжди ефективний. Є ризик наростити неякісну масу посилань, що тільки погіршить позиції сайту.

Зворотні посилання

Дуже добре працює розміщення на локальних тематичних ресурсах:

  • у юридичних довідниках;

  • у локальних каталогах (наприклад, Google Мій бізнес);

  • в соціальних мережах;

  • у відгуках на сайтах-відгуків.

Щоб збільшити масу посилань, можна піти різними шляхами. У тому числі запропонувати послуги з бартеру для місцевих ЗМІ, регулярно писати в блог цікаві статті, якими ділитимуться в Мережі інші користувачі.

Фактор №3 . Технічна SEO-оптимізація

Технічна складова дуже важлива. Неоптимізований сайт ніколи не вийде у топ пошукової видачі. Серед ключових вимог SEO-оптимізації можемо назвати:

  • виключення внутрішніх технічних помилок;

  • коректні robots.txt та sitemap.xml;

  • відсутність дублів сторінок, битих посилань та зайвих редиректів;

  • налаштування ЧПУ (людинозрозумілі урл);

  • адаптивний дизайн із коректною версткою;

  • висока швидкість завантаження сторінок із різних пристроїв;

  • продумана структура та зручний для користувача інтерфейс.

Саме технічна SEO-оптимізація – один із найскладніших етапів просування юридичного сайту. І в ній же недосвідчені фахівці найчастіше припускаються помилок. Тому підходьте до вибору підрядника з максимальною відповідальністю, обговорюйте стратегію, запитуйте реальні кейси і лише після цього ухвалюйте рішення про співпрацю.

Персональна консультація з фахівцем з досвідом у вашій ніші

Обговоріть зі спеціалістом свій проект і разом розробте стратегію вибухового зростання продажів з органічної видачі.

Ефективне SEO для юристів: варіанти реалізації

У вас є два варіанти дій. Перший — спробувати виконати SEO-оптимізацію сайту та зайнятися просуванням самостійно. Другий — звернутися до спеціалістів та делегувати роботу експертам у цій сфері.

Варіант №1. SEO-просування своїми силами

Якщо міркувати теоретично, ви можете займатися SEO просуванням самостійно. Питання, чи є у вас на цей час, чи достатньо досвіду, щоб зробити все правильно?

SEO-просування своїми силами

Ось лише базовий список робіт, які потрібно провести:

  1. Скласти та структурувати семантичне ядро . Необхідно зібрати список релевантних ключових слів та фраз різної частотності, грамотно розподілити їх між сторінками.
  2. Створити та опублікувати унікальний контент для сайту . Буквально для кожної сторінки та послуги потрібно написати унікальні та якісні тексти з входженнями релевантних ключових слів. Корисно буде регулярно додавати свіжі статті в блог або розділ новин сайту. Проблема в тому, що написання добрих (з погляду SEO) текстів – завдання складніше, ніж здається. Адже потрібно ще зробити ці матеріали цікавими та корисними, тому що ви пишете не лише для пошукових роботів, а й для людей. Прийде навчитися використовувати різні методи залучення потенційних клієнтів, працювати з тригерами, створювати контент з урахуванням тенденцій UX/UI та ін.
  3. Перевірити технічний стан сайту та при необхідності виправити помилки . Це один із найскладніших етапів, тому що без відповідних знань та досвіду краще навіть не намагатися проводити внутрішню оптимізацію сайту, виправляти технічні помилки. Звичайно, ви можете прочитати керівництво Google для вебмайстрів, але занадто наївно вважати, що цього буде достатньо, щоб провести оптимізацію самостійно. Великий ризик зробити лише гіршим.
  4. Розширити свою присутність у Мережі . Йдеться не лише про нарощування маси посилань шляхом купівлі посилань на сторонніх майданчиках. Корисно буде додати свою юридичну фірму до різних агрегаторів та каталогів, активно вести блог і заточувати статті під SEO, мотивувати клієнтів ділитися відгуками (у тому числі і на інших майданчиках).

А тепер серйозно подумайте, чи готові ви займатися цим? Чи вистачить часу на основну юридичну діяльність? Дуже малоймовірно. Якісно виконати всі ці завдання та планомірно просувати навіть невеликий сайт одна людина не може фізично. Тільки командна робота дасть позитивний ефект та закріпить його.

Варіант №2. Звернення до фахівців

Звернення до фахівців

Якщо ви не готові розумітися на тонкощах SEO-просування юридичного сайту і виконувати всю роботу самостійно, тоді найкраще рішення — звернутися до експертів. Так ви звільните час на власні завдання та, головне, отримаєте прогнозовані результати просування. Але важливо розуміти, що далеко не всі діджитал-агентства та SEO-студії підходять до своєї роботи однаково відповідально. Тому хочемо дати кілька порад, як вибрати хорошого підрядника:

  1. Оцініть доступний бюджет просування.

Послуги SEO просування вимагають вкладень. Будьте готові, що на місяць спочатку доведеться викласти близько 1 000–2 000 доларів. Далі сума зменшиться, оскільки базовий комплекс робіт уже буде виконано. Якщо поки що ви не готові вкладати такі гроші в розкручування, можливо, варто почекати. Іноді дешеві та неякісні послуги SEO-просування – це гірше, ніж відсутність просування взагалі.

  1. Шукайте фахівців, які мають хоча б мінімальний досвід роботи із просування сайтів юридичних послуг.

Методи SEO для юридичного сайту не надто відрізняються від просування майданчиків інших тематик. Однак буде краще, якщо виконавець вже має досвід роботи в цьому сегменті. Важливо спочатку зрозуміти, чи справді перед вами професіонал у галузі SEO. Ви можете обговорити з ним роль контенту і посилальної маси, попросити дати базові рекомендації і описати орієнтовний план робіт з просування вашого сайту. Якщо перед вами професіонал, він триматиметься впевнено. Жодних труднощів при відповідях на такі питання не виникне.

Шукайте фахівців із просування сайтів юридичних послуг

До речі, є кілька моментів, які мають вас насторожити:

  1. Виконавець на початку обговорення дає стовідсоткові гарантії, що ті чи інші показники будуть досягнуті строго в обумовлений термін. SEO це не та сфера, де можна з точністю передбачити всі результати. Потрібно спочатку досконально вивчити сайт, вашу нішу та конкурентів.

  2. Консультант із SEO говорить про результати, але не про шляхи їх досягнення. Якщо він не готовий пояснити власну стратегію дій, можливо, перед вами звичайний посередник чи непрофесіонал, який сам не дуже добре орієнтується у питанні, діє навмання.

  3. Вам намагаються нав'язати платну пошукову рекламу замість SEO просування. Трапляються випадки, коли виконавець замість SEO пропонує, наприклад, контекстну рекламу. Для нього це швидкі гроші, а ось для вас лише короткочасний ефект, який зникне, як тільки ви перестанете вкладати кошти. Жодної довгострокової перспективи.

І це лише базові поради. Підходити до вибору SEO-фахівця чи компанії з просування потрібно виважено. Інакше ваші вкладення просто не окупляться. А в гіршому випадку ви лише нашкодите сайту за свої гроші.

І ще дещо…

SEO-просування сайту юридичних послуг – це не спринт, а марафон. Не варто очікувати, що бажаних результатів буде досягнуто вже через 1–2 тижні. Конкуренція зростає, і боротьба за перші місця у пошуковій видачі не припиняється на добу. Іноді видимі результати з'являються лише за місяць після початку просування. Вихід на топові позиції можливий завдяки тривалій, трудомісткій та безперервній роботі.

Співпрацюючи зі спеціалістами, ви зможете досягти бажаних результатів швидше та утримувати свій сайт у топі за мінімальних зусиль. Але пам'ятайте, вихід на перші місця – це не привід припинити поступ. Конкуренти не сплять. Як тільки ви зробите паузу, вони витіснять вас. У таких реаліях ми живемо. Лідером завжди буде той, хто ніколи не зупиняється на досягнутому, а рухається вперед. У SEO це особливо актуально.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.