Особливості розкрутки англомовних проєктів
Просування англомовного сайту - полягає в підвищенні видимості сайту в зарубіжних версіях пошукових систем. Це рішення для компаній, які хочуть залучити іноземних клієнтів до своїх послуг або товарів. Пошуковик, розпізнаючи мову і країну, на яку спрямований сайт заданою мовою, зможе відобразити його в конкретній країні за обраними ключовими фразами.
Якщо ви плануєте запускати SEO-просування англійською мовою, то повинні враховувати, що цей процес буде дещо складнішим, ніж робота на українському ринку.
- По-перше, конкуренція в більшості ніш істотно більша.
- По-друге, алгоритми Google краще працюють з англомовним контентом. А отже, вимоги до його якості вищі.
- По-третє, для ефективного SEO-просування англомовних сайтів на ринках Західної Європи і США доведеться витратити більше часу і коштів.
Дуже важливо в цьому питанні звертатися до фахівців, які мають реальний досвід просування за кордоном. І команда Wezom до ваших послуг!
Наші кейси
Фактори ранжування англомовного сайту
Контент
Мобільна версія сайту
Технічна оптимізація
Посилання
Чим відрізняється робота на англомовну аудиторію?
- Потрібен вищий рівень володіння англійською мовою, особливо знання сленгу, ідіом та відтінків мови. Нюанси мови мають велике значення. Важливо розуміти, що, наприклад, американська та британська англійська — не одне й те саме. Мало того, навіть у Великобританії існує кілька діалектів.
- Необхідно враховувати культурні відмінності та особливості сприйняття англомовної аудиторії. Наприклад, гумор та іронія можуть сприйматися по-різному. Деякі мовні обороти часом краще не використовувати, інші, навпаки, будуть доречними. Тому для роботи з контентом варто залучати носіїв мови.
- Потрібно стежити за останніми трендами та актуальними темами обговорення. Інфополе англомовної аудиторії ширше та швидше змінюється, ніж в Україні. Розкрутка сайту англійською мовою вимагає більшої адаптивності та вміння підлаштовуватися під актуальні тренди.
- Розрізняються популярні канали та платформи для просування. Наприклад, TikTok популярний у країнах Азії, тоді як X.com (у минулому Twitter) частіше використовується в англомовних. Якщо ви плануєте залучати на сайт трафік із соцмереж, цей фактор теж треба обов'язково враховувати.
Вартість SEO-просування англомовних сайтів
Вартість англомовного просування залежить від безлічі факторів, починаючи від типу та розміру сайту, закінчуючи рівнем конкуренції в ніші та особливостями аудиторії. Англомовний ринок конкурентніший, ніж україномовний, — це факт. Отже, виведення сайту в топ пошукової видачі вимагає більше часу, зусиль та грошових вкладень.
Точну вартість робіт із просування ми будемо готові назвати після ретельного аналізу вашого сайту, бізнес-ніші, аудиторії та конкурентів. А після цього ви самі вирішуватимете, чи згодні ви співпрацювати на запропонованих умовах.
Часті питання
Якщо ви маєте сайт, і ви хочете його просувати під закордонні ринки, то перше, з чого варто почати - це аналіз своєї ніші та виявлення конкурентів, їх сильних та слабких сторін з огляду SEO.
Аналіз ніші, допоможе сформувати розуміння, що очікувати від конкурентів, оцінити бюджети, які необхідні для просування сайту, вибудувати стратегію за якою буде просуватися ваш сайт у потрібному вам регіоні.
ваш бізнес!