Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
22.08.2019

Іміджевий сайт компанії

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
22.08.2019
22.08.2019
4.3
9910
0

іміджевий сайт

Перш ніж відповісти на це питання, давайте розберемося, навіщо взагалі потрібні сайти та які функції вони виконують. Будь-яке підприємство створює веб-ресурс із єдиною метою – підвищити прибуток. Досягти цього можна різними шляхами:

  • автоматизувати бізнес-процеси;
  • залучати більше заявок;
  • налагодити продажі через інтернет;
  • отримати додатковий спосіб спілкування із ЦА;
  • підвищити власну впізнаваність;
  • збирати дані про аудиторію та отримувати зворотний зв'язок.

Для виконання однієї чи кількох таких функцій існують різні види сайтів:

  • інтернет магазини;
  • каталоги;
  • лендінги;
  • візитки;
  • корпоративні сайти;
  • інфопортали.

Кожен із них продає, презентує, інформує, збирає дані або ін. До якого типу належить іміджевий сайт? Насправді він може ставитися до будь-якого виду інтернет-ресурсів, він може виконувати будь-які з перерахованих функцій, або навіть усе, але основне його завдання - формувати репутацію бренду.

Термін «веб-представництво» якнайточніше передає суть іміджевого сайту. Це ваш онлайн-ресепшн, який формує позитивну думку про компанію у відвідувачів.

Особливості іміджевого ресурсу

іміджевий сайт

Як ми вже визначили, іміджеві складові можуть бути присутніми на будь-якому сайті, від цього він лише виграє. Що саме робить сайт таким?

Насамперед індивідуальний дизайн. Оформлення сайту має наголошувати на вашому статусі. Демонструвати користувачеві, що ваша компанія не одна з багатьох, а єдина у своєму роді. Що вона на голову вища за конкурентів.

Фірмовий стиль. Сайт має вибудовувати чітку асоціацію з вашим брендом. Тому важливо, щоб він був не просто красивим та оригінальним, його завдання – привернути увагу до компанії, її продукту чи послуг, а не до самого себе.

Іміджевий сайт має виглядати доречно. Багато хто вважає, що ресурс повинен виглядати дорого, мало не химерно, справляти враження, ніби простим смертним ваші послуги не по кишені. Це не так. Сайт повинен викликати у цільового користувача бажання співпрацювати, а чи не відбивати його.

Контент, що продає. Зовнішній вигляд важливий, але на сайт переходять саме заради інформації. Тому до контенту слід віднестися не менш ретельно, ніж до дизайну. Слід у всьому дотримуватися золотої середини:

  • розповісти про власні переваги, але не хвалиться;
  • додавати багато фото, але не перетворювати ресурс на фотогалерею;
  • використовувати інтерактивні анімації або 3D-моделі, але не настільки часто, щоб це шкодило швидкості завантаження сторінок.

Іміджевим можна зробити практично будь-який ресурс, але якщо ви створюєте корпоративний сайт, то це обов'язкова умова. Головна мета корпоративного web-сайту - формування іміджу, тому немає сенсу робити його просто "щоб було" - з шаблонним дизайном або зовсім на конструкторі.

Які завдання виконує іміджевий сайт

іміджевий сайт

Які завдання має виконувати іміджевий сайт?

1. Представляє вашу компанію у мережі. Насамперед це канал взаємодії з поточними та потенційними клієнтами, додаткова точка контакту.

2. Збільшує охоплення та впізнаваність бренду. Якщо ви просто є у Інтернеті, вас вже простіше знайти. Але це не означає, що на сайт потрапляють лише ті, хто вже про вас знає. Використовуючи інструменти digital-маркетингу, ви можете привертати увагу інтернет-користувачів, які цікавляться вашими послугами. Таким чином, ваш бренд стає в рази відомішим серед цільової аудиторії.

3. Допомагає завоювати довіру клієнтів та партнерів. Будь-хто, хто захоче дізнатися про вас більше, скористається інтернетом для цього. Якщо така людина потрапить на іміджевий сайт, його думка про компанію значно покращиться.

4. Виділяє і натомість конкурентів. У нішах з високим середнім чеком клієнт дуже рідко вибирає першу компанію, що сподобалася, він ретельно вивчає всі доступні пропозиції. Іміджевий ресурс завжди вселяє більше довіри, а на підсвідомому рівні користувач краще запам'ятає вас завдяки оформленню, яке вигідно відрізняється від схожих між собою ресурсів конкурентів.

5. Інструмент позиціонування. Сайт є джерелом інформації про ваш бренд. З його допомогою ви можете позиціонувати власну компанію чи продукт, сформувати у користувача правильне уявлення себе.

Кому потрібний іміджевий сайт?

Такий вид ресурсу необхідний для ніш із високим середнім чеком та конкуренцією:

  • будівництво та нерухомість;
  • продаж автомобілів;
  • ресторанний та готельний бізнес;
  • пластична хірургія та стоматологія;
  • ювелірні вироби;
  • елітні спиртні напої;
  • ІТ-сфера;
  • продаж електроніки;
  • інші товари та послуги у високому ціновому сегменті.

У таких нішах триває постійна боротьба за клієнтів, і щоб вижити, необхідно задіяти всі доступні переваги.

Розробка іміджевих сайтів потрібна також молодим компаніям, які є відносно недавно на ринку. Такий ресурс може стати основною точкою зростання бізнесу.

Якщо ваш бізнес існує вже досить довго і ви встигли здобути певну популярність і репутацію, то сайт дозволить підтримувати статус. Також він виступатиме допоміжним інструментом для позиціонування бренду.

Від ідеї до реалізації

іміджевий сайт

Створення іміджевих сайтів – досить складна сфера розробки. Справа в тому, що одних навичок у дизайні та програмуванні тут недостатньо. Важливо вміти знайти підхід до цільової аудиторії підприємства: визначити основні мотиви, потреби та біль споживача, придумати та реалізувати інструменти впливу на них.

Не всі IT-компанії можуть якісно реалізувати подібний проект. Для цього потрібно, щоб ціла команда маркетологів, аналітиків, дизайнерів, програмістів та тестувальників працювала як єдиний механізм.

Наші фахівці регулярно працюють над іміджевими сайтами, багато таких проектів ви можете побачити в портфоліо. Тому, якщо у вас залишилися питання, зв'яжіться з нами по телефону або залиште заявку, ми зможемо повністю на них відповісти.

Як вам стаття?
4.3
Проголосувало: 4
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.