Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
23.11.2023

Рекомендації щодо створення бізнес-акаунта в Інстаграмі

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
23.11.2023
23.11.2023
5.0
1255
8 хвилин
0

Сьогодні Instagram — не просто майданчик для спілкування та обміну фотографіями. Це потужний маркетинговий інструмент, який активно використовують компанії у всьому світі для розкрутки та залучення клієнтів. Створивши бізнес акаунт Інстаграм, можна отримати доступ до унікальних можливостей соціальної мережі для розвитку своєї справи онлайн. Що таке бізнес акаунт в Інстаграм? Які переваги він надає? Відповіді на всі ці питання знайдете в цій статті.

Детальніше про бізнес-акаунт в Instagram

Як вже зрозуміло з назви, це акаунт, створений для ефективного просування бізнесу, товарів або послуг. На відміну від звичайного профілю він має доступ до різних інструментів маркетингу та аналітики.

Створення бізнес-акаунта дозволяє:

  • запускати таргетовану рекламу;

  • використовувати кнопки «Зв'язатися» та «Надіслати повідомлення» для зворотного зв'язку;

  • публікувати контактну інформацію та посилання;

  • отримувати статистику охоплення, залучення, переходів за посиланнями та багато іншого.

В Інстаграмі існує два варіанти бізнес-акаунтів. Тип «Компанія» застосовується для закладів, магазинів та ін. Він дозволяє повноцінно використовувати інструменти для ведення бізнесу та його розкрутки. Блогери та інфлюенсери частіше створюють акаунт типу «Автор». Такий профіль орієнтований на просування особистого бренду, демонстрацію досвіду та компетенцій.

При створенні профілю можна також вказати категорію, до якої належить акаунт: мода, краса, спорт, музика та ін. Це допомагає користувачам швидше визначити тематику та спрямованість бізнесу. У разі потреби категорію можна змінити або приховати.

Навіщо створювати бізнес-акаунт в Інстаграмі?

Такий профіль дозволяє вирішити одночасно декілька завдань:

  1. Просування товарів та послуг. Використовуючи інструменти бізнес-акаунта, ви зможете демонструвати продукцію та розповідати про її переваги.

  2. Залучення клієнтів. Використання рекламних оголошень дозволяє залучати підписників із цільової аудиторії, а потім конвертувати їх у клієнтів.

  3. Інтеграція з іншими сервісами. Бізнес акаунт Інстаграм можна зв'язати з сайтом, месенджерами та платформами електронної комерції.

  4. Зворотний зв'язок із клієнтами. Дозволяє оперативно відповідати на запитання та відгуки підписників через особисті повідомлення та коментарі.

  5. Аналітика ефективності маркетингу. Доступна докладна статистика охоплення, залучення, джерел трафіку для аналізу та оптимізації просування.

Отже, Інстаграм стане потужним маркетинговим каналом для розвитку бізнесу та збільшення продажів. Ось приклад, як виглядає акаунт нашої компанії:

Налаштування бізнес-акаунта в Instagram

Ділимося з вами покроковою інструкцією, як створити бізнес акаунт в Інстаграм.

Реєструємо бізнес-сторінку у Фейсбуці

Це перший важливий етап. Реєстрація можлива як через мобільну програму, так і з ПК через сайт facebook.com. Для цього заходимо на свою особисту сторінку (або реєструємо її, якщо у вас ще немає акаунта). Далі клацаємо на кнопку «+» у правому верхньому кутку та знаходимо вкладку «Сторінка».

Тут вам потрібно буде вказати назву компанії, сферу діяльності, контакти. Заповнюємо всі необхідні поля та натискаємо на кнопку «Зберегти».

Готово! Тепер у вас є бізнес-сторінка у Фейсбуці.

Переходимо на бізнес-акаунт в Instagram

Виконати це можна за допомогою телефона та ПК.

З телефона

Алгоритм дій щодо того, як зробити бізнес акаунт в Інстаграм, дуже простий. Необхідно авторизуватися в Instagram, після чого зайти до «Налаштування й конфіденційність» (для цього потрібно клацнути на значок трьох смужок, він розташований праворуч вгорі екрана).

Гортаємо вниз і шукаємо «Тип акаунта та інструменти».

Переходимо та клацаємо на «Переключитися на професійний акаунт» або створюємо його з нуля. Після цього прив'язуємо сторінку у Фейсбуці.

З комп'ютера

Щоб перейти на бізнес акаунт Інстаграм через Фейсбук, зробіть наступне.

Заходимо до «Управління сторінкою».

Гортаємо вниз, тут буде кнопка «Instagram».

Натисніть на неї, після чого авторизуйтесь за допомогою кнопки «Підключити акаунт».

Потім натискайте «Далі».

Якщо ви все зробили правильно, побачите повідомлення.

Після цього залишається лише заповнити всю необхідну інформацію. Як бачите, зробити бізнес акаунт в Інстаграм через комп'ютер дуже просто.

Розширений функціонал бізнес-акаунта

Використовуючи цей тип акаунта, компанії отримують доступ до корисних інструментів:

Аналітика. Доступна статистика переглядів, охоплення аудиторії, взаємодії з публікаціями. Це дозволяє відстежувати ефективність рекламних активностей.

  1. Реклама. Можна створювати таргетовані рекламні оголошення та просувати пости в Instagram. Цільова аудиторія визначається за статтю, віком, інтересами, місцеперебуванням та іншими параметрами.

  2. Просунуті опції публікацій. Доступно створення каруселей, опитувань, Countdown та інших інтерактивних постів.

  3. Контакти. Відвідувачі можуть зв'язатися з бізнесом безпосередньо через Instagram — через телефон, email або месенджери.

Але це ще не все. Розглянемо докладніше кілька корисних функцій бізнес-акаунта.

Категорія профілю

У бізнес-акаунті можна вказати категорію, до якої належить компанія (наприклад, ресторан, одяг, косметика). Це допомагає користувачам краще зрозуміти спеціалізацію бренду та впливає на релевантність при пошуку та рекомендації контенту аудиторії.

Кнопки зв'язку

Це зручний спосіб отримати зворотний зв'язок та конвертувати підписників у клієнтів. Він дозволяє відвідувачам профілю безпосередньо зв'язатися з бізнесом. Можна додати кнопки «Надіслати повідомлення», «Надіслати email», «Зателефонувати». Після натискання на них відкриється вікно для дзвінка, написання листа або повідомлення.

Статистика

Ще одна причина в Інстаграм перейти на бізнес акаунт — це доступ до метрик охоплення, переходів за посиланнями тощо. Статистика дозволяє аналізувати ефективність окремих постів та профілю загалом, порівнювати різні періоди, відстежувати динаміку показників, з урахуванням отриманих даних оптимізувати контент, підвищувати охоплення й залучення.

Теги для покупок

Товари в публікаціях можна маркувати спеціальними тегами. При натисканні на тег відкривається каталог для перегляду та купівлі. Це дуже зручний спосіб демонструвати продукцію й відразу переходити до оформлення замовлення, яке до того ж підвищує конверсію в продажі.

Лід-магніт та фізична адреса

Для бізнес-акаунта реалізована можливість розміщення в описі профілю цифрового лід-магніту для збирання контактів. Також можна зазначити адресу офлайн-магазину на інтерактивній карті. Це дозволяє клієнтам зручно та швидко будувати маршрути, відкриває нові можливості щодо генерації лідів та трафіку з Інстаграму.

Переваги та недоліки бізнес-акаунта в Instagram

Цей тип акаунта має низку важливих переваг для просування компаній. По-перше, він надає доступ до детальної аналітики аудиторії – статистики підписників, охоплення, залучення. Це дозволяє глибше аналізувати ефективність маркетингу в Інстаграмі. По-друге, з'являється можливість використовувати таргетовану рекламу з налаштуванням показів потрібним сегментам аудиторії. По-третє, бізнес-акаунт відкриває розширені опції для постів: прямі ефіри, опитування, які підвищують залучення підписників тощо. І, нарешті, з'являється можливість інтеграції з Facebook для одночасного просування у двох соцмережах.

Але бізнес-акаунт має й недоліки. Серед них:

  1. Обмежене органічне охоплення в порівнянні з особистими профілями. Бізнес-акаунти мають менший пріоритет у показах.

  2. Складність залучення великої кількості підписників без вкладень у рекламу. Маркетинг в Інстаграмі потребує постійної роботи та бюджету.

  3. Обмежені можливості таргетингу реклами. Не можна сегментувати аудиторію за інтересами, намірами покупки.

  4. Залежність від політики та алгоритмів Інстаграму. Зміна правил соцмережі може знизити охоплення та ефективність просування.

Загалом Instagram дає хороші можливості для розкрутки своєї справи, але вимагає вдумливого підходу, якісного контенту та вкладень у просування для досягнення максимальних результатів.

Висновки

Підсумовуючи, можна сказати, що бізнес-акаунт в Інстаграмі — це потужний інструмент для розвитку підприємницької діяльності онлайн. Він надає розширені можливості щодо ведення таргетованої реклами, аналітики аудиторії, створення інтерактивного контенту. Завдяки цьому можна ефективно залучати цільових підписників, налагоджувати з ними зворотний зв'язок та зрештою збільшувати продажі.

Щоб отримати максимальну віддачу від бізнес-акаунта, потрібно створювати якісний візуальний контент, активно використовувати всі доступні інструменти просування та регулярно аналізувати статистику, оптимізуючи свою стратегію. Грамотне застосування можливостей цього майданчика здатне вивести компанію на новий рівень розвитку. Сподіваємось, що наша інструкція, як створити бізнес акаунт в Інстаграм, допоможе вам у цьому. А також ми завжди готові надати професійну допомогу.

FAQ

Чим відрізняється бізнес-акаунт в Інстаграмі від звичайного?

Бізнес-акаунт відрізняється наявністю додаткових функцій для розкрутки: реклами, кнопок зв'язку, аналітики та інше. Також є можливість інтеграції з Facebook.

Як зробити бізнес-акаунт в Інстаграмі зі звичайного?

Щоб перевести звичайний профіль у бізнес, потрібно зайти в налаштування профілю та натиснути «Переключитися на бізнес-профіль». Також треба підтвердити зв'язок зі сторінкою Facebook. Докладно про те, як підключити бізнес акаунт в Інстаграм, ми розповіли вище в статті.

Чи потрібно платити за бізнес-акаунт в Інстаграмі?

Ні, створення та ведення бізнес-акаунта в цій соціальній мережі безкоштовне. Оплата потрібна лише за рекламу, якщо компанія вирішить нею скористатися.

Навіщо створюють бізнес-акаунт в Інстаграмі?

Це потрібно, щоб мати доступ до корисних інструментів просування. Це допомагає залучати клієнтів та налагоджувати зворотний зв'язок через Інстаграм.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.