Фірмовий стиль

Алла
Алла
Creative Director
3.4
12.05.2021
14186
0

Фірмовий стиль – це набір графічних елементів та правил їх використання, які відображають суть та підкреслюють цінності бренду. Його головне завдання – зробити бренд візуально зрозумілим та впізнаваним.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Що входить у фірмовий стиль

Фірмовий стиль включає набір різних графічних компонентів та особливості їх застосування для позиціонування бізнесу.

Це «одяг» бренду, що запам'ятовується, викликає емоції, привабливий і переконливий. Фірмовий стиль допомагає компанії виділятися серед конкурентів та запам'ятатися серед клієнтів.

Дотримання фірмового стилю в просторі діджитал допомагає бренду активно розвиватися. Поліпшуються методи просування та позиціонування компанії, фірмові кольори та форми відразу викликають асоціацію з брендом.

Сьогодні жодна організація, що поважає себе, не може обійтися без такого компонента, як фірмовий стиль. Завдяки йому компанію безпомилково дізнаються з першого погляду по одному лише логотипу чи шрифту слогану. Таким чином, відбувається двостороння комунікація продавця та покупця, а колись маловідома організація стає справжнім брендом.

Хочете підняти свою компанію на вершину та забезпечити максимальний продаж? Для цього практично нічого не потрібно робити - просто замовити фірмовий стиль, а ми про все подбаємо.

Що входить у фірмовий стиль

Чи можна це зробити самому

Звісно! Тільки враховуйте, що розробка фірмового стилю - це копітка робота, яка потребує необхідних навичок та знань у сфері PR. Озброївшись Photoshop і своєю фантазією, можна розробити логотип, і навіть дуже непоганий. Але навіщо, якщо є навчені люди, які знають, як привернути увагу звичайного перехожого і зробити його вашим клієнтом? Вартість розробки фірмового стилю не така висока, щоб ви даремно витрачали час і сили, а в результаті нічого не отримали. Нехай кожен виконує свою роботу.

Чому варто обрати професіоналів

Розробка фірмового стилю компанії із залученням фахівців має кілька переваг. Серед них:

  • цілісність образу - логотип, гасло, сайт, іміджеві носії тісно переплітаються і створюють у свідомості потенційного клієнта картинку. Таким чином, відбувається формування образу та довіри до компанії, а це спонукає зробити вибір на вашу користь;
  • Результат - створення фірмового стилю професіоналами у багато разів підвищує ефективність взаємодії фірми з клієнтами. Вами цікавляться та йдуть назустріч хоча б тому, що вже десь бачили чи чули;
  • ідентифікація - завдяки начебто незначним елементам підвищується впізнаваність. Тільки глянувши на логотип, людина розуміє, про що йдеться і чий саме це фірмовий стиль. Розробка може вважатися ефективною, коли вибирають компанію. Це вже показник популярності фірми, яка може називатися брендом;
  • економія часу - озвучуєте ідею, побажання та отримуєте стиль, який привертає увагу;
  • якість - доручивши розробку елементів фірмового стилю знаючим людям, можна бути впевненим, що все буде зроблено "на совість".

Важливо не тільки заявити про компанію, її товари чи послуги. Ключ до успіху полягає в диференціації, тобто у виділенні та виборі конкретно вашого продукту з багатьох інших подібних. Цьому сприяє фірмовий стиль. Немає сумнівів, що найпопулярніші — це ті, що потурбувалися про формування образу в очах споживачів.

Чому варто обрати професіоналів

Необхідні елементи

Щоб створити фірмовий стиль, розробляють:

  1. логотип;
  2. слоган;
  3. спеціальні шрифти для написання слогана, документації тощо;
  4. колірну гаму;
  5. макети корпоративної атрибутики - візитки, пакети, календарі, прапорці, конверти та багато іншого.

Саме комплексний підхід забезпечує максимальну результативність. Чи цікавить розробка фірмового стилю? Ціна послуги зазвичай залежить від обсягу та складності робіт. Щоб дізнатися докладніше, звертайтеся, і ми надамо всю необхідну інформацію.

Необхідні елементи

Переваги фірмового стилю для компанії

Процес брендингу має бути послідовним та добре продуманим. Якщо ви розпочнете процес побудови вашого бренду зі створення візуальної ідентичності, ви досягнете не лише графічної узгодженості, а й узгодженості на рівні комунікації всього бренду. Дизайнери створюють фірмовий стиль, аналізують та беруть до уваги всі елементи, що складають ваш бренд, та створюють графічну систему, яка найкраще відображає імідж бренду.

Створення фірмового стилю – гарне вкладення у розвиток бренду. Звичайно, спочатку може здатися, що вам потрібен лише логотип та візитка. Однак згодом вкладення у візуальну ідентифікацію окупляться. Наступні проекти буде набагато простіше реалізувати, і дизайнер не винаходитиме їх заново, а створюватиме за готовим шаблоном. Таким чином, весь процес побудови вашого бренду за допомогою професійної візуальної ідентифікації у довгостроковій перспективі просто коштуватиме дешевше.

Як вам стаття?
3.4
Проголосувало: 5
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах