Просування стоматологічної клініки
ЗАЛУЧЕННЯ ПОТЕНЦІЙНИХ КЛІЄНТІВ
Послуги стоматолога потрібні у будь-якому місті, але через високу конкуренцію багатьом клінікам буває складно сформувати власну клієнтську базу. Один з найефективніших способів виправити таке становище – просування стоматологічної клініки в інтернеті.
Для стоматології, що нещодавно відкрилася, розкрутка сайту дозволяє досить швидко набрати клієнтську базу й почати отримувати прибуток. Для тих, хто надає послуги вже досить давно, ресурс послужить як спосіб зміцнити власні позиції на ринку, а також спосіб налагодити комунікацію з постійними клієнтами.
ОСОБЛИВОСТІ РОЗКРУТКИ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ КЛІНІКИ
Для просування стоматології підходять в повному обсязі інструменти digital-маркетинга. Оскільки медицина є однією із заборонених для реклами тематик, у цій ніші неможливо використовувати КМС для швидкого залучення трафіку. Тому як джерело цільових відвідувачів слід покладатися здебільшого на пошукові системи та соцмережі.
Ще одна особливість у тому, що в цій сфері набагато ефективніше працюють продажі у кілька дотиків. Тому під час складання маркетингової стратегії важливо детально продумати весь ланцюг взаємодії з потенційним клієнтом: від першого контакту до замовлення.
Наші кейси
Що включає просування сайту стоматологічної клініки в інтернеті
Ефективне розкручування стоматологічної клініки – це комплексне використання всіх доступних інструментів інтернет-маркетингу. Для просування насамперед формується індивідуальна стратегія, де розписується роль кожного інструменту, після чого фахівці налаштовують кожен із них. Розглянемо докладніше.
Збирання даних
Сюди входить комплексний аудит ресурсу та маркетингові дослідження сегмента ринку, в якому він працює. Аудит дозволяє виявити основні технічні недоробки ресурсу, а також редагування, які необхідні для пошукового просування, покращення інтерфейсу користувача та навігації.
Маркетингові дослідження спрямовані на вивчення цільової аудиторії та конкурентів клініки. Чим більше інформації ви зможете дізнатись про клієнтів, тим ефективніше зможете з ними взаємодіяти. Конкурентний аналіз дозволяє оцінити стан ресурсів, із якими суперничають ваші конкуренти, й навіть оцінити ефективність їх маркетингу.
Пошукове просування
Для сайту стоматології пошук – це найголовніше джерело трафіку. Саме через пошук приходить більшість зацікавлених інтернет-користувачів. Але щоб потенційні клієнти бачили саме ваш сайт у пошуковій видачі потрібно виконати чимало робіт з внутрішньої оптимізації. А саме:
- збирання семантичного ядра;
- розширення структури;
- налаштування коректної індексації;
- видалення дублів сторінок;
- налаштування редиректів;
- написання коректних метатегів;
- оптимізація контенту;
- формування посилального профілю.
Завдання оптимізатора – забезпечити максимум цільових переходів зі сторінок пошуку та утримати їх на сайті. Тому SEO-фахівці працюють також над зручністю та привабливістю ресурсу.
Розкрутка у соцмережах
При цьому власна сторінка у соціальних мережах також служить відмінним клієнтським каналом. Важливо не лише підтримувати активність на ній, а й постійно працювати над залученням нових підписників та читачів. Для цього публікуйте більше корисного контенту. Це можуть бути поради щодо догляду за ротовою порожниною, вибору зубної щітки, пасти та багато іншого.
Якщо пост буде дійсно корисним, їм обов'язково поділяться передплатники, залучаючи цим нових читачів до вашого пабліка або облікового запису.
Програма лояльності
Важливо підтримувати зв'язок з тими, хто вже скористався послугами клініки. Найпростіше робити це через пошту чи в месенджерах. Спілкування має справді нести користь клієнту, а не складатися з рекламних розсилок. Тому варто приділити увагу складання стратегії розсилки, де кожен передплатник отримує індивідуальний набір листів.
Крім того, не забувайте нагадувати про можливість залишати відгуки. Це не лише зворотний зв'язок, а й соціальні докази, на які звертають увагу відвідувачі вашого ресурсу.
Вартість та строки
Ціна просування сайту стоматології залежить від багатьох факторів. До них відносяться:
- движок сайту;
- технічний стан;
- масштаб ресурсу;
- необхідний обсяг робіт;
- рівень конкуренції.
Чим більший і складніший обсяг робіт, який належить виконати фахівцям з просування, тим вища його вартість. Також важливу роль відіграє час. Якщо потрібно все забезпечити в стислі строки, то бюджет також необхідно збільшити. Це відбувається тому, що для паралельного виконання кількох етапів до команди підключається ще кілька учасників, чию роботу також слід оплачувати.
SEO для сайту стоматології від WEZOM
Один з найефективніших інструментів розкрутки сайту – пошукове просування. Наші спеціалісти опанували його досконало. Ми завжди прагнемо забезпечити максимально високі позиції сайту в першу чергу, адже таким чином він отримує велике та стабільне залучення трафіку.
Якщо ви хочете дізнатися більше подробиць або замовити просування сайту стоматологічної клініки, зв'яжіться з нашими менеджерами. У вашому розпорядженні є всі контактні дані, які є на сайті. Крім того, ви можете залишити заявку й ми самі зв'яжемося з вами протягом кількох хвилин.
ваш бізнес!