0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Просування стоматологічної клініки

ЗАЛУЧЕННЯ ПОТЕНЦІЙНИХ КЛІЄНТІВ

Послуги стоматолога потрібні у будь-якому місті, але через високу конкуренцію багатьом клінікам буває складно сформувати власну клієнтську базу. Один із найбільш ефективних способів виправити таке становище – просування стоматологічної клініки в інтернеті.

Для стоматології, що нещодавно відкрилася, розкрутка сайту дозволяє досить швидко зібрати клієнтську базу і почати отримувати прибуток. Для тих, хто надає послуги вже досить давно, ресурс послужить як спосіб зміцнити власні позиції на ринку, а також спосіб налагодити комунікацію з постійними клієнтами.

ОСОБЛИВОСТІ РОЗКРУТКИ СТОМАТОЛОГІЧНОЇ КЛІНІКИ

Для просування стоматології підходять в повному обсязі інструменти digital-маркетинга. Так як медицина є однією із заборонених для реклами тематик, у цій ніші неможливо використовувати КМС для швидкого залучення трафіку. Тому як джерело цільових відвідувачів слід покладатися в основному на пошукові системи та соцмережі.

Ще одна особливість у тому, що в цій сфері набагато ефективніше працюють продажі у кілька дотиків. Тому під час складання маркетингової стратегії важливо детально продумати весь ланцюг взаємодії з потенційним клієнтом: від першого контакту до замовлення.

ПЕРЕСТАНЬТЕ ЗАМОВЛЯТИ ПРОСТО САЙТИ
ДАВАЙТЕ РОЗКРИЄМО 
МОЖЛИВОСТІ 
ВАШОГО БІЗНЕСУ!
Безкоштовно по Україні
0 800 755 007
Телефонуйте, пишіть, поспілкуємося, домовимося!
office@wezom.com.ua

Що включає просування сайту стоматологічної клініки в інтернеті

Ефективне розкручування стоматологічної клініки – це комплексне використання всіх доступних інструментів інтернет-маркетингу. Для просування насамперед формується індивідуальна стратегія, де розписується роль кожного інструменту, після чого фахівці налаштовують кожен із них. Розглянемо докладніше.

Збір даних

Сюди входить комплексний аудит ресурсу та маркетингові дослідження сегменту ринку, в якому він працює. Аудит дозволяє виявити основні технічні недоробки ресурсу, а також редагування які необхідні для пошукового просування, поліпшення інтерфейсу користувача і навігації.

Маркетингові дослідження спрямовані вивчення цільової аудиторії та конкурентів клініки. Чим більше інформації ви зможете дізнатись про клієнтів, тим ефективніше зможете з ними взаємодіяти. Конкурентний аналіз дозволяє оцінити стан ресурсів, із якими суперничає ваш, і навіть оцінити ефективність їх маркетингу.

Пошукове просування

Для сайту стоматології пошук – це найголовніше джерело трафіку. Саме через пошук приходить більша частина зацікавлених інтернет-користувачів. Але щоб потенційні клієнти бачили саме ваш сайт у пошуковій видачі чекає чимало робіт із внутрішньої оптимізації. А саме:

  • збирання семантичного ядра;
  • розширення структури;
  • налаштування коректної індексації;
  • видалення дублів сторінок;
  • налаштування редиректів;
  • написання коректних метатегів;
  • оптимізація контенту;
  • формування посилального профілю.

Завдання оптимізатора – забезпечити максимум цільових переходів зі сторінок пошуку та утримати їх на сайті. Тому SEO-фахівці працюють також над зручністю та привабливістю ресурсу.

Розкрутка в соцмережах

При власній сторінці в соціальних мережах також служить відмінним клієнтським каналом. Важливо не лише підтримувати активність на ній, а й постійно працювати над залученням нових передплатників та читачів. Для цього публікуйте більше корисного контенту. Це можуть бути поради щодо догляду за ротовою порожниною, вибору зубної щітки, пасти та багато іншого.

Якщо пост буде дійсно корисним, їм обов'язково поділяться передплатники, залучаючи цим нових читачів у ваш паблік або аккаунт.

Програма лояльності

Важливо підтримувати зв'язок із тими, хто вже скористався послугами клініки. Найпростіше робити це через пошту чи в месенджерах. Спілкування має справді нести користь клієнту, а не складатися з рекламних розсилок. Тому варто приділити увагу складання стратегії розсилки, де кожен передплатник отримує індивідуальний набір листів.

Крім того, не забувайте нагадувати про можливість залишати відгуки. Це не лише зворотний зв'язок, а й соціальні докази, на які звертають увагу відвідувачі вашого ресурсу.

Вартість та терміни

Ціна просування сайту стоматології залежить від багатьох факторів. До них відносяться:

  • движок сайту;
  • технічний стан;
  • масштаб ресурсу;
  • необхідний обсяг робіт;
  • рівень конкуренції.

Чим більший і складніший обсяг робіт, який належить виконати фахівцям з просування, тим вища його вартість. Також важливу роль відіграє час. Якщо потрібно все забезпечити в стислий термін, бюджет також необхідно збільшити. Так відбувається тому, що для паралельного виконання кількох етапів до команди підключається ще кілька учасників, чию роботу також слід оплачувати.

SEO для сайту стоматології від WEZOM

Один з найефективніших інструментів розкрутки сайту – пошукове просування . Наші спеціалісти освоїли його досконало. Ми завжди прагнемо забезпечити максимально високі позиції сайту в першу чергу, адже таким чином він отримує великий та стабільний приплив трафіку.

Якщо ви хочете дізнатися більше подробиць або замовити просування сайту стоматологічної клініки, зв'яжіться з нашими менеджерами. У вашому розпорядженні є всі контактні дані, які є на сайті. Крім того, ви можете залишити заявку і ми самі зв'яжемося з вами протягом декількох хвилин.

Якщо з якоїсь причини ви не можете зателефонувати або зателефонувати, залиште свій номер і ми самі вам передзвонимо

Номер указывайте вместе с кодом страны. Например +380ХХХХХХХХХ

Залишіть свій номер і ми самі вам передзвонимо протягом дня

Номер указывайте вместе с кодом страны. Например +380ХХХХХХХХХ

Залишіть свій номер і ми самі вам передзвонимо протягом дня

Номер указывайте вместе с кодом страны. Например +380ХХХХХХХХХ

Ваша заявка принята и в ближайшее время мы с вами обязательно свяжемся!

Спасибо! Ваш комментарий появится на сайте после проверки администратором