click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Як підняти сайт у пошуку Google

1188

Отже, ви витратили купу часу та грошей на розробку сайту. І тепер вам заявляють, що його треба ще просувати! Спокійно, це нормальна практика. Пошукові системи не пускають будь-кого на високі місця у видачі. Це має бути якісний ресурс, гідний увійти до числа лідерів ніші.

Як підняти сайт у пошуку Google та Яндекса

А тепер основне питання. Як підняти сайт у пошуку? Відразу дамо відповідь, що це непросто зробити. Але якщо все докладно розібрати та вивчити, то цілком вдасться просунутися у позиціях і навіть потрапити у топ.

Як підняти сайт у пошуку: основні фактори

У нас прийнято працювати з двома пошуковими системами: Яндексом та Google. Базові принципи просування будуть однаковими, тому достатньо вивчити основні чинники. Якщо досконально розберетеся в них, зрозумієте, як підняти сайт у пошуку Яндекса або розкрутити його під Google.

Аналіз сайтів конкурентів видачі за запитами з топу

Хто ваші прямі конкуренти у топі? Які стратегії та методи розкручування застосовують вони? За рахунок чого їм удалося підняти сайт у пошуку? Дати відповіді на ці питання допоможе детальний аудит конкурентів. Це мають бути топові ресурси з вашої тематики та у вашому регіоні. Аналізуйте наступне:

  1. Показники по регіону. Актуально для магазинів та компаній, що працюють з географічною прив'язкою. Дізнайтесь попит у цій місцевості. Пошукайте також статистику про доходи та інтереси людей, щоб зрозуміти, чи зайде тут продукт чи ні.
  2. Особливості бізнесу. Запитів на маловідомі товари мізер. Люди не знають про такі продукти і, отже, практично не шукають їх через пошуковий рядок. У такому випадку краще наголошувати на інших інструментах просування, а SEO займатися паралельно для підтримки оптимізації ресурсу.
  3. Якість конкурентних сайтів. Оцініть профіль топових ресурсів, проаналізуйте їх структуру і контент, параметри юзабіліті. Раз конкуренти на високих місцях, вони явно знають, як підняти сайт у пошуку та які покращення внести.

Результати аудиту фіксуйте та використовуйте їх у стратегії розкручування. Це гарний початок для продуктивного виведення сайту у топ.

Аналіз сайтів конкурентів видачі за запитами з топу

Характеристики домену

Пошуковики дивляться на кілька параметрів:

  • вік домену. Відлік починається з моменту, коли мінімум 1 сторінка проіндексувалася;
  • відомості про домен, що знаходяться в базі WhoIS. Звідси можна витягнути дані про назву/ім'я орендаря, господаря домену, дату реєстрації, термін закінчення оренди. Власник сайту, за бажанням, може приховати інформацію, але для пошукових роботів це жовтий сигнал. Вони вважають ресурс ненадійним, так що краще все залишити відкритим. Мінімум - контакти;
  • період дії оплати за домен. Чим він довший, тим сильніша довіра з боку пошукових систем. Сайти з коротким терміном оплати домену ранжуються гірше, оскільки вони здаються одноденними. Якщо хочете «переконати» пошукового робота в серйозності вашого ресурсу, намагайтеся не затягувати з оплатою;
  • репутація сервера. Якщо він у чорному списку, хороших місць не чекайте. Уважно перевіряйте ресурс перед орендою домену.

Якщо ви пропустите хоча б один момент, підняти сайт у пошуку вже буде складніше. Пройдіться по кожній характеристиці та переконайтеся, що все гаразд.

Складання якісного семантичного ядра сайту (СЯ)

Як людина знаходить ресурс у пошуку? Вводить у рядок запит - і вуаля. Щоб вас знаходили за запитами, потрібно впровадити їх на сайті. Починається процес зі збирання якісного семантичного ядра. Дійте так:

  1. Зберіть СЯ із сайтів конкурентів. Якщо є геоприв'язка, аналізуйте семантичне ядро ресурсів у вашому регіоні!
  2. Почистіть зібране СЯ. Видаліть зайві запити, додайте відсутні.
  3. Кластеризуйте. Мається на увазі об'єднання ключових слів у кластери - групи. Вони будуть розподілені на сторінці. Наприклад, одна група ключів піде на сторінку з описом послуги, іншу використовуйте для статей у блог.

Складання якісного семантичного ядра сайту (СЯ)

Найкраще збирати ядро через спеціальні сервіси. Досвідчені оптимізатори так і роблять. Ви можете використовувати Serpstat, Ahrefs, Key Collector та ін. Інструменти зберуть, згрупують запити і навіть покажуть їх параметри: частотність та конкуренцію. Частково потрібно доопрацювати СЯ вручну, щоби отримати відмінний результат.

Мікророзмітка сторінок сайту для пошукових систем

Сьогодні це важливий фактор, що допомагає у просуванні ресурсів. Простими словами, ви створюєте карту та показуєте роботу, які сторінки є на сайті, що вони містять. За рахунок мікророзмітки пошукові роботи не пропустять жодної сторінки і зрозуміють, який контент відображати у видачі. До речі, посилання з гарною мікророзміткою виглядають привабливіше.

Щоб усе коректно налаштувати, пропрацюйте таке:

  1. Robots.txt. У файлі ви показуєте пошуковику, які сторінки потрібно дивитися, а які ні. Це дозволяє тимчасово закрити від індексацій недоопрацьовані місця сайту.
  2. Sitemap. Мапа веб-ресурсу, де прописуються посилання на всі сторінки. Особливо вона необхідна великим та новим проектам, за наявності безлічі відеоконтенту та зображень. Завдяки карті пошуковий бот зможе дістатися потрібних місць, визначить їх пріоритетність і все якісно ранжує.
  3. Мікророзмітка Schema.org . Вона дозволяє відображати контент, що міститься на сторінці, за допомогою спеціальних тегів. З правильними налаштуваннями мікророзмітки є всі шанси опинитися в розширеному сніпеті.

Мікророзмітка сторінок сайту для пошукових систем

Пропрацюйте кожен фактор. Розмітка серйозно впливає на те, щоб успішно просунути сайт у топ.

Опрацювання контенту на сайті

Пошуковики давно не дурні. Вони вміло знаходять справді те, що потрібно користувачеві. У топ потрапляють корисні та максимально релевантні запитам людей сайти. І здебільшого причина цього — якісний контент на сторінках.

Ось основні вимоги, під які потрібно підігнати контентне заповнення веб-ресурсу:

  • унікальність - жодної копіпасти;
  • користь - контент вирішує конкретну проблему людини;
  • правильна структура – не просто полотно, а логічні блоки, списки, підзаголовки;
  • повнота розкриття теми – контент охоплює необхідну тему, в ідеалі супроводжується картинками та відеоматеріалами.

Якщо складно взяти курс, вивчіть контентне наповнення конкурентів із топу. Але будьте готові зробити краще, ніж вони зараз, тому що просунути сайт не дуже просто.

Якісні зовнішні посилання

Посилальна маса досі грає одну з ключових ролей у просуванні. Якщо планувати стратегію щодо того, як підняти сайт у пошуку Google, з великою ймовірністю вам знадобиться виконати якісну зовнішню оптимізацію. Принаймні для цього пошуковика такий підхід необхідний.

Є кілька корисних рекомендацій щодо роботи із зовнішніми посиланнями:

  1. Використовуйте тільки якісні беклінки. Краще розмістити одне посилання на надійному авторитетному ресурсі, ніж купити 100 на сумнівних сайтах. Якісні трастові донори зазвичай приносять хороший трафік та підвищують довіру пошукових систем до вашого ресурсу.
  2. Розміщуйте на тематичних майданчиках. Пам'ятаєте недоречні згадки ключових текстів? Типу «купити пластикові вікна» у статтях про вибір весільних суконь. Це виглядає абсолютно безглуздо для звичайного користувача, а пошуковик і погано вважає таке розміщення посилань підозрілим. Публікуйтеся на сайтах, які відповідають вашій тематиці. Наприклад, якщо займаєтеся продажем автозапчастин, можна розмістити зовнішні посилання у блозі для автолюбителів.
  3. Не купуйте беклінки пачками на дешевих майданчиках. Це сірий метод просування, який навряд чи допоможе вам досягти хорошого ранжування сайту . Працюйте по-чесному, користуйтеся білими способами і розкрутка обов'язково дасть результати.

До речі, останнім часом для зовнішнього поступу активно використовують соціальні мережі. У такому випадку пошуковий бот більшою мірою врахує не саму присутність посилання, а появу вашого бренду в соцмережі. Це вкаже на те, чи ви цікаві аудиторії.

Персональна консультація з фахівцем з досвідом у вашій ніші
Обговоріть зі спеціалістом свій проект і разом розробте стратегію вибухового зростання продажів з органічної видачі.
Докладніше

Правильна внутрішня перелінковка сторінок

Пересуватися всередині одного сайту набагато зручніше, коли в ньому є грамотно налаштована перелінковка. Подбайте про те, щоб користувачам було комфортно працювати з вашим веб-ресурсом. З будь-якої частини сайту має бути швидкий вихід на головну та інші основні сторінки. Не завадить налаштувати перелінковку між рубриками, які пов'язані між собою тематично.

Аналіз технічних помилок та їх виправлення

Це один із перших моментів, яким потрібно зайнятися при просуванні сайту в топ пошукових систем. Технічні помилки нерідко призводять до проблем із усією подальшою оптимізацією.

Під час аудиту обов'язково перевірте:

  • налаштування редиректів. Це дуже важливо для інтернет-магазинів, де інформація нестабільна. Наприклад, товар то з'являється в наявності, то відсутній. Непотрібні на даний момент сторінки краще відключати шляхом перенаправлення користувача. Є різні редиректи для віддалених назавжди сторінок та тих, які тимчасово закриті;
  • помилки в коді. Обережно працюйте з версткою та мікророзміткою. Недоліки можуть призвести до того, що пошукові роботи неправильно виконають індексацію або взагалі не побачать частину вмісту;
  • присутність дублів. Google і Яндекс негативно ставляться до цієї проблеми, тому що їм важко визначити головну сторінку. Впоратися з дублями можна кількома способами: налаштувати редиректи, закрити від індексацій через файл robots.txt або поставити спеціальні теги.

Не забудьте також приділити увагу внутрішнім стилям. Дуже не рекомендується прописувати CSS-властивості елементів у коді ресурсу. Це призведе до збільшення часу завантаження, через що пошукові боти віддадуть перевагу більш оптимізованим сайтам.

Оновлення пошукових систем

Розробники дуже часто вносять зміни до алгоритмів ранжирування, що дозволяє показувати користувачам ресурси, жорсткіше карати сірих та чорних оптимізаторів. При появі чергового оновлення видача потрапляє "під рознос", а сайти починають непередбачено то підвищуватися в позиціях, то знижуватися.

Обов'язково відстежуйте поточні алгоритми та вносьте потрібні зміни. Вивчайте також самі позиції сайту, знайомтеся з останніми новинами на профільних майданчиках та блогах. Оновлення з'являються так чи інакше. Тому доведеться їх контролювати та підганяти свій сайт під поточні вимоги.

Як підняти сайт у пошуку Google?

Усі згадані вище чинники необхідно якісно опрацювати. Це дозволить вам підняти сайт у пошуку та збільшити відвідуваність.

Розробники пошукової системи створили власні сервіси, які допомагають оптимізаторам зручно працювати з просуванням:

  1. Гугл Консоль. Дуже корисний сервіс для оптимізації сайту. Він дозволяє проаналізувати кількість переходів, активність людей за конкретний період, оцінити найзатребуваніші ключові слова, прискорити індексацію сторінок, що тільки з'явилися.
  2. Гугл Аналітик . Призначений для налаштування отримання повних звітів щодо активності відвідувачів сайту. Тобто він дає можливість оцінити, скільки було переходів за посиланнями з пошукової системи, скільки людей зареєструвалося і так далі.
  3. Гугл Мій бізнес . Якщо розмістити профіль компанії на цьому сервісі, зручніше буде просуватися локально. Інструмент особливо необхідний місцевим компаніям, які працюють у певному місті чи регіоні.

Як підняти сайт у пошуку Гугл

Не забувайте, що у випадку з цією пошуковою системою особливе значення має зовнішня маса посилань. Проробляйте її уважно, оскільки Google жорстко карає за погані посилання.

Як підняти сайт у пошуку Яндекс?

Як підняти сайт у пошуку Яндекс

У цій пошуковій системі також є свої нюанси. Основним інструментом для аналізу стану ресурсу та його позицій залишається Яндекс.Вебмайстер. Підключіть до нього сайт та детально аналізуйте:

  • помилки та санкції на ресурсі:
  • індексацію сторінок;
  • відомості про запити;
  • внутрішні та зовнішні лінки;
  • налаштування сайту.

Додатково можна використовувати турбо-сторінки. Вони потрібні для того, щоб ресурс швидко завантажувався на мобільних навіть з поганим інтернет-підключенням. Формуються такі сторінки за одним шаблоном, а вміст розташований на серверах Яндекса.

Ще один корисний інструмент – Яндекс.Довідник. Ви можете зареєструвати картку своєї компанії чи магазину, щоб вона з'явилася на картах Яндекса.

До речі, у просуванні сайтів у цій пошуковій системі найкраще працює створення сторінок, персоналізованих під запити людини, де вона швидко знайде відповідь на своє запитання. Припустимо, ви продаєте техніку та електроніку. Недостатньо просто зробити сторінку під ноутбуки. Потрібно додати брендові розділи, наприклад:

  • ноутбуки Samsung;
  • ноутбуки HP;
  • ноутбуки Asus і таке інше.

Потім можете сегментувати ці розділи на вужчі: ігрові ноутбуки Samsung, ноутбуки Samsung для офісу та ін. Це забезпечить ще більшу персоналізацію.

Як підняти сайт у пошуковику самостійно?

Цілком реально впоратися із завданням самому, не будучи досвідченим оптимізатором. Але готуйтеся до складнощів. По-перше, вам доведеться витратити багато часу на навчання та вивчення всіх тонкощів налаштування. У цей час конкуренти покращуватимуть свої ресурси, а ви залишитеся на крок позаду, а то й більше.

По-друге, знань лише у СЕО недостатньо. Вам потрібно також розбиратися в лінкбілдингу, нюансах програмування та веб-дизайну. Мало хто має стільки вільного часу, щоб самостійно просунути сайт у пошуку, тим більше з реальними результатами. Краще одразу довірити розкрутку сайту в Гуглі чи Яндексі досвідченим фахівцям.

Як підняти позиції нового сайту у пошуковій видачі?

Молоді ресурси завжди проблемні, у тому числі тому, що "дідки" та гіганти вже зайняли гарні місця видачі і не збираються їх поступатися. Початківцям важливо старанно трудитися, а отже, доведеться займатися певними видами робіт.

Підбір правильних запитів

Уважно вивчайте сайти конкурентів. Необхідно опрацювати хоча б 5 перших ресурсів із видачі за потрібними вам запитами. Виберіть ключові слова, які винесені в метатеги, і у вас уже буде початковий список.

Далі користуйтеся інструментами для підбору ключів від Гугла та Яндекса. Обов'язково дивіться частотність ключових запитів. Для одних ніш краще використовувати високо- та середньочастотні фрази. В інших тематиках немає шансів просуватися за популярними запитами, тому варто брати вужчі.

Підбір правильних запитів

До речі, для швидкого розкручування намагайтеся використовувати фрази з транзакційними словами: купити, замовити, ціна і таке інше.

Створення якісного унікального контенту

Марні тексти з «напханими» ключами давно неактуальні. Крім того, пошукові системи серйозно карають за такі спроби потрапити в топ. Наповнюйте сайт унікальним, якісним, структурованим та дійсно корисним контентом. Не завадить доповнити його графіками, відео, картинками, таблицями, якщо це потрібно. Намагайтеся знайти щось своє, оригінальне.

Створення якісного унікального контенту

Оптимізація ключами та картинками

SEO-фрази в текстах все одно необхідні, тож вносьте їх природно та читабельно. Без переспаму! Ключовики також прописуються у метатегах.

Тепер займіться картинками. Гармонійно розмістіть їх у текстах там, де потрібно. Не забудьте оптимізувати зображення, оскільки занадто важкі уповільнюють завантаження сторінок.

Робота з посиланнями

На нові сторінки бажано вести посилання з тих розділів, які вже на хорошому рахунку у пошукових систем, тому варто попрацювати з перелінковкою. Також можна розмістити зовнішні посилання з авторитетних тематичних джерел. Це також позитивно впливає на індексацію нових сторінок.

Додавання сайту в індекс Google та Яндекс

Ще раз переконайтесь, що все готове до публікації. Не забудьте додати сторінку до карти сайту, якщо не налаштовано автоматичне оновлення.

Тепер потрібно повідомити пошукачам, що у вас з'явилася нова сторінка. Вказуйте це в Google Search Console та/або Яндекс.Вебмайстрі (дивлячись де просуваєтеся).

Додавання ключових слів до Allpositions

Це потрібно для того, щоб відстежувати зміни позицій сайту за новими ключовими словами. Додайте їх у сервіс Allpositions. У інструменті відображаються всі дані про зміни та позиції вашої сторінки.

Як підняти рейтинг сайту у пошукових системах?

У питанні просування важливо задіяти все, що можна. Не завжди приділяється увага таким очевидним факторам ранжування, як:

  • контакти — намагайтеся вказувати якомога більше даних: телефони, імейли, посилання на соцмережі та ін. Це формує довіру до вашого сайту;
  • блок «Про нас» — зазвичай тут публікують історію компанії, її місію та цінності, сертифікати та документи, відгуки клієнтів;
  • способи оплати/доставки - для онлайн-магазинів це дуже важливо, оскільки покупці цікавляться доступними варіантами оплати та доставки. Створіть окремий розділ для таких даних та добре його структуруйте.

Присутність цих сторінок впливає ранжування. Щоб підняти рейтинг сайту в пошукових системах, обов'язково опрацюйте розділи.

Як підняти рейтинг сайту в пошукових системах

Висновки

Просувати сайти дуже непросто. Ви маєте вивчити багато інформації, опанувати десятки сервісів і випити літри кави під час нічної старанної роботи. Навіть якщо ви маєте намір зробити все самостійно, з великою ймовірністю доведеться залучати інших фахівців: програміста для доопрацювань веб-сайту, копірайтера для написання текстів. Є для цього бажання та можливості? Якщо так, не зволікайте! Якщо ні, доручіть розкрутку фахівцям. Вони досконально знають, як підняти сайт у пошуку Яндекса та Google, щоб досягти високої конверсії ресурсу . А ви зможете зосередитись на інших важливих бізнес-завданнях.

У вас залишились запитання?

Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.

5/5
Корисність
Проголосували 2
Як вам стаття?
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ0
Можливо
Python Django допомагає реалізувати складні проекти і створити функціональний сайт, який по можливості не поступається…
Wezom
Wezom
Кросплатформенність дозволяє розробникам писати код відразу під кілька операційних систем. Для бізнесу – це можливість…
Wezom
Wezom
Мобільні програми вже укоренилися як спосіб зв'язку бізнесу зі своєю аудиторією, і навіть як спосіб…
Wezom
Wezom
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?