Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
14.10.2022

Ранжування сайту

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
14.10.2022
14.10.2022
4.6
36921
0

Сьогодні SEO є одним із найпоширеніших способів просування сайтів в Інтернеті. Компанії витрачають цілі статки, щоб досягти найкращих позицій у результатах пошуку. Але при цьому не всі знають суть того, як відбувається ранжування в пошукових системах. Безсумнівно, це питання є комерційною таємницею для Google, але все-таки інформація про роботу пошукових алгоритмів поширюється в релізах. Також фахівці з великим досвідом SEO-просування багато про що дізнаються емпіричним шляхом і можуть спланувати роботу в різних тематичних нішах. Ми пропонуємо вам ознайомитися з тим, як працюють основні механізми ранжування, і дізнатися, що потрібно зробити на своєму вебресурсі, щоб поліпшити позицію.

 

Що таке пошукові алгоритми ранжування?

Сьогодні мало хто шукає інформацію традиційним способом. Замість того, щоб шукати новини в газетах, ходити в бібліотеку й вивчати безліч книг, люди тягнуться до комп'ютера та переглядають матеріали в Мережі. Інтернет став найпотужнішим і найпопулярнішим засобом масової інформації. Крім того, замість традиційних торгових центрів люди часто віддають перевагу онлайн-магазинам, оскільки це зазвичай означає економію часу та грошей.

Робота пошукових систем ґрунтується на роботі алгоритмів. По суті, це машини-відповідачі. Вони існують для того, щоб знаходити, розуміти й систематизувати інтернет-контент із метою запропонувати найрелевантніші відповіді на питання, які ставлять користувачі.

Щоб контент показувався в результатах, спочатку він повинен бути просканований пошуковими алгоритмами та проіндексований ними. Це, мабуть, найважливіша частина SEO-головоломки: якщо вміст сайту не бачать пошукові «роботи», він ніколи не з'явиться на сторінці результатів пошукової видачі.

 

Пошукові системи виконують три основні функції:

  1. Сканування. Нові сторінки в Інтернеті переглядаються в пошуках контенту, збирається інформація про код/контент для кожної знайденої URL-адреси.
  2. Індексування. Вміст, знайдений в процесі сканування, зберігається та впорядковується. Як тільки сторінка потрапляє в індекс, вона починає показуватися в результаті відповідних запитів.
  3. Ранжування. Надаються фрагменти контенту, які найкраще відповідають на запит користувача. Це означає, що результати впорядковуються від найбільш до найменш релевантних.

По суті, робота алгоритмів починається з процесу виявлення нового й оновленого контенту. Цим займаються роботи, що звуться краулерами (crawlers) або «павуками» (spiders). Переміщаючись за посиланнями, краулер може знайти новий контент і додати його для подальшого вилучення у велику базу даних виявлених URL-адрес (Caffeine).

Далі при введенні пошукового запиту група інших алгоритмів оцінює якість контенту й особливості роботи сайту загалом і пропонує користувачеві вже ранжований список.

Терміни «індексування» та «ранжування» часто плутають або використовують як синоніми. Але між ними є суттєва різниця.

Що таке індексування?

Пошукові алгоритми обробляють і зберігають інформацію, яку вони знаходять, в індексі. Це величезна база даних, де міститься весь виявлений контент.

Процес індексування складається з декількох етапів:

  1. Пошуковою системою відправляється запит на сайт.
  2. Виконується сканування вмісту.
  3. Отримані дані фільтруються та кластеризуються.
  4. Результати фіксуються в базі даних пошуковика.

Фактично процес індексації даних здійснюється всередині пошукової системи та не залежить від запитів користувачів.

 

Що таке ранжування?

Цей процес уже частково залежить від питання користувача, частково — від результатів індексації. У його ході виконується сортування сторінок і сайтів у тому переліку, який представляє Google у видачі.

Внутрішня «кухня» ранжування приблизно така:

  1. Користувач відправляє запит у пошук.
  2. Система оцінює це словосполучення.
  3. Формується початковий список результатів видачі.
  4. Відбувається перевірка отриманих результатів — вони фільтруються, виключаються дублі та под.

Виконується остаточне сортування, і підсумковий список виводиться на екран користувача.

Сьогодні цей процес займає частки секунди. Отже, ранжування — це впорядкування результатів пошуку за релевантністю. Практика показує: що вище загальний рейтинг сайту, то більш релевантним пошукова система вважає цей сайт для запиту.

Для визначення позицій свого сайту в рейтингу пошукових систем користуйтеся спеціальними сервісами й інструментами.

Як пошуковики ранжують сайти у 2022 році

Кількість критеріїв ранжування сайтів зростає з кожним роком, і їх значення теж трансформується. Водночас актуальними на сьогодні залишаються:

  • розміщення якісного контенту. Причому можливості штучного інтелекту дозволяють оцінити вміст і простежити за тим, щоб користувач отримав коротку й вичерпну відповідь на свій запит;
  • рівень мобільної адаптації. Сьогодні вже більше ніж половина користувачів здійснюють пошук і купівлю товарів за допомогою гаджетів. Тому в пріоритеті — мобільна версія сайту;
  • UX-фактори. Якщо ви не будете думати про UX, сайт опиниться на нижніх позиціях. Алгоритми оцінюють час проведення користувачів на сторінці. Якщо число відмов більше, ніж у конкурентів в ніші, сайт знижується у видачі;
  • час завантаження сторінки. Ми живемо в століття швидкостей, і робота пошукових систем не виняток. Що швидше завантажується сайт, то вище він буде ранжуватися;
  • зовнішні посилання. Продовжує працювати правило про довіру з боку пошукових систем до тих сайтів, на чиї сторінки веде більше посилань із зовнішніх ресурсів. Але є один нюанс — посилання повинні бути розміщені теж на авторитетних майданчиках. Інакше на сайт будуть накладатися санкції.

Також хочемо нагадати про роботу алгоритму Core Web Vitals.

 

Про інші фактори ранжування ми розповімо далі. Але при цьому нагадаємо, що формула успіху — це постійне відстеження змін алгоритмів пошукових систем.

Принципи пошукового ранжування в Google

Не існує єдиного списку факторів ранжування в пошукових системах. Більш того, у різних пошукових системах вони відрізняються. Відповідно, їх сотні. А якщо заглибитися в питання та спробувати розкласти ці фактори на окремі складові, то й тисячі. Тому перераховувати їх можна нескінченно. А з урахуванням постійної зміни алгоритмів цей список застаріє швидше, ніж ми встигнемо його скласти.

Погляньте, як сильно змінилися фактори ранжування за останні кілька років:

 

Є перелік внутрішніх і зовнішніх факторів ранжування, які є базовими й актуальними. Саме на них і пропонуємо зупинитися.

Доменні фактори ранжування

Перше, на що звернуть увагу пошукові роботи, — це стан домену. Важливими показниками є низка параметрів.

Час реєстрації

Google віддає перевагу надійним доменам, зареєстрованим більше ніж рік.

Історія

Якщо домен піддавався будь-яким санкціям в минулому, це може вплинути на загальний рейтинг.

 

Доменна зона для конкретної країни

Якщо ви орієнтуєтеся на цільову аудиторію в конкретній країні, то національний домен верхнього рівня (.in, .uk, .pl та ін.) сприятиме підвищенню рейтингу.

Розташування сервера

За непідтвердженими офіційно даними, цей фактор допомагає поліпшити ранжування сайту для пошуку в цьому конкретному регіоні.

Припарковані домени

Домен, який зареєстрований, але до якого не підключений вебсайт або онлайн-сервіс, називається припаркованим (parked domain). Оскільки активності немає, Google розпізнає його та ранжує нижче.

Використання домену точної відповідності

Іноді люди купують домен, який точно відповідає ключовому слову, сподіваючись, що це приверне трафік на сайт. Але це фактор рейтингу Google, який, швидше за все, призведе до штрафів або вважатиметься спамом.

Контентні фактори ранжування

Оптимізація контенту на кожній зі сторінок сайту має величезний вплив на загальний рейтинг вебресурсу. Важливо звернути увагу на всі основні елементи.

 

Використання ключових слів

Для просування сайту в пошуку важливо, щоб ключові запити вживалися в:

  • URL-адресі. Це показує ієрархію сторінок, а також надає користувачеві адекватну інформацію про вебсайт. Уникайте використання номерів, наприклад tt0413829. URL-адреса також важлива з погляду анкорного тексту;
  • тегах заголовків. Це дає Google чітке уявлення про те, про що вміст, а також допомагає підвищити релевантність, коли користувачі шукають певну інформацію;
  • метаописах. Як і у випадку з тегами заголовків, вони допомагають Google уточнити тематику сторінки;
  • заголовку Н1. Це сильний сигнал для Google, використовуйте його з розумом.

Водночас практика показує, що в заголовки H2 й H3 краще додавати супутні ключі LSI (прихованого семантичного індексування). Так можна уникнути зайвої заспамленості сторінки та допомогти пошуковим алгоритмам ще точніше визначити тему.

 

Унікальність контенту

Наявність унікального контенту на всьому сайті є сильним сигналом якості. Переконайтеся, що тексти є оригінальними та матеріал не дублюється. Це правило поширюється і на записи у блозі, і на описи продуктів.

Довжина контенту

Сайти з довгими текстами краще ранжуються та конвертуються. Середня довжина контенту для вебресурсів із топ-10 становить не менше ніж 2000 слів.

Мультимедіа

Наявність унікальних зображень і відео для підтримки основного контенту є сигналом якості. Можна залучити до роботи хорошого графічного дизайнера, який створить унікальні зображення. Це обов'язково окупиться.

Оптимізація зображення

Google також перевірить, як розміщені зображення. Переконайтеся, що ви використовуєте ключове слово в імені файлу й альтернативному тексті. Простежте, який розмір фото. Занадто великі файли сповільнюють швидкість завантаження сайту.

 

Свіжий або оновлений контент

Ще у 2010 році компанія Google випустила оновлення Caffeine. Воно було розроблене, щоб представляти користувачам актуальні результати. Це стало значним зрушенням у тому, як Google індексує вміст сайтів і віддає перевагу новій інформації.

Оновлення контенту теж чинить позитивний вплив на ранжування. Однак при цьому потрібно зробити трохи більше, ніж просто змінити дату. Google шукає значні оновлення контенту, щоб позначити його як свіжий.

Пошуковик може стежити за історією оновлень контенту. І це впливає на позицію сторінки.

Вихідні посилання

Наявність вихідних посилань на зовнішні авторитетні ресурси може підвищити цінність власного контенту, який Google позитивно оцінить. Дослідження Moz показує, що тематика, на яку веде посилання, також може впливати на релевантність. Посилання на сторінки, не пов'язані з темою контенту, можуть викликати проблеми.

Важлива порада — таке посилання потрібно позначити як nofollow. Це гіперпосилання з атрибутом rel зі значенням nofollow.

Частота ключового слова

Ключове слово має бути найчастіше використовуваною фразою у статті. Немає особливого секрету його щільності, але бажано переконатися, що воно з'являється частіше, ніж інші слова або фрази, зберігаючи при цьому природність.

Теги Rel=Canonical

Google може використовувати цей тег, щоб визначити, що певний фрагмент контенту не дублюється. Але необхідно знати, що цей момент іноді може ігноруватися. Тому краще звернути увагу на тег Canonical.

Неактивні посилання

Наявність занадто великої кількості битих посилань є ознакою низької якості сайту відповідно до рекомендацій Google щодо оцінки. Але цей момент легко доопрацьовується, тому не втрачайте цю можливість.

PageRank

PageRank — це алгоритм Google, який визначає ступінь важливості сторінки сайту серед інших. Що вище PageRank, то більша ймовірність виходу в топ пошукової видачі.

 

Фактори ранжування всього сайту

Для пошукових алгоритмів мають значення не тільки доменні фактори та стан контенту. Для формування загального рейтингу оцінюється сайт в комплексі — його простота, зручність, відповідність очікуванням користувача. Зупинимося детальніше на декількох основних позиціях.

 

Карта сайту

Цей елемент допомагає пошуковій системі індексувати всі внутрішні сторінки ресурсу. Також це сигнал пошуковим роботам про чіткість і логічність структури вебсайту, про його тематику.

Структура сайту

Дизайн повинен бути простим і зручним для навігації.

Зручність для мобільних пристроїв

Більше ніж половина інтернет-користувачів сьогодні шукають інформацію через смартфони. Отже, сайти, оптимізовані для мобільних пристроїв, підвищать свій рейтинг в Google.

Під’єднання до Google Search Console

Це серйозно додає авторитетності вебресурсу, є показником якості та вірогідності, а отже, допомагає краще ранжуватися.

Швидкість завантаження сторінки

Для кращої взаємодії з користувачем швидкість сторінки повинна бути високою.

SSL-сертифікат

HTTPS більш безпечний і надійний, ніж HTTP, тому краще скористатися SSL-сертифікатом. Якщо цього не зробити, у браузері в користувача перед переходом на ту чи іншу сторінку вебресурсу буде з'являтися повідомлення про те, що користуватися ним небезпечно.

Огляди сайтів

Відгуки про сайт на інших платформах вважаються хорошим поштовхом для ранжування в пошуковій видачі.

Залучення користувачів

Високі показники відмов, низька залученість і незначна кількість повторних відвідувань негативно вплинуть на ранжування сторінок.

 

Теги Hreflang

За правильного застосування вони допоможуть краще ранжуватися вашим сторінкам при локальному просуванні. Їх використовують для багатомовних сайтів. Вони сортують кілька регіонів з однією мовою або один регіон із декількома мовами.

Детальніше про те, як налаштувати регіональне просування сайту, читайте в нашому блозі.

Наявність на сайті відео з YouTube

Досить цікаве спостереження, але це підвищує рівень довіри пошукових систем. Особливо це стосується Google, оскільки YouTube — його сервіс.

Політика конфіденційності сайту

Не всі погоджуються, що це важливий фактор у процесі ранжування. Але все ж багато фахівців схиляються до того, що наявність умов/політики конфіденційності підвищує довіру пошукових систем.

 

«Хлібні крихти»

Ці елементи спрощують навігацію на сайті, роблячи структуру простіше та зрозуміліше. Алгоритми ранжування теж це враховують.

Посилальні фактори ранжування

Наявність якісних зворотних посилань, безсумнівно, досі залишається одним із найсильніших факторів ранжування Google у 2022 році. З фільтрацією неякісних зворотних посилань працює алгоритм Penguin 4.0, вперше вийшов у 2016 році.

 

Вік домену-донора

Зворотні посилання зі старих доменів зазвичай працюють краще, ніж з нових.

Кількість сторінок з посиланнями

Велика кількість сторінок, що посилаються з одного домену, може перешкодити рейтингу Google. Якщо ж посилання розміщені на різних авторитетних доменах, то це додає авторитетності вебресурсу.

Рейтинг сторінки

Авторитет сторінки, що посилається, також є важливим фактором ранжування, коли йдеться про зворотні посилання. Посилання з вебресурсів, які, на думку Google, вважаються неякісними або неетичними, можуть знизити загальний рейтинг.

Розташування посилання

Посилання, розміщені на початку тексту, мають більший вплив, ніж ті, що знаходяться в кінці.

Ключове слово в заголовку

Фактор рейтингу Google для зворотних посилань також залежить від того, чи можете ви використовувати своє ключове слово в заголовку сторінки посилань.

Неактивні посилання

Велика кількість посилань, що ведуть на сторінку з помилкою 404, знижує рейтинг сторінки.

Що більше посилань ви використовуєте з декількох доменів із високим авторитетом, то більше у вас шансів зайняти високу позицію за ключовими словами.

Поведінкові фактори ранжування

Залученість користувачів вашого сайту — це перший крок до високої конверсії вебресурсу, тому варто вивчити ці фактори й реалізувати їх у своєму інтернет-проєкті.

 

Розмітка Rich Snippet

Перше, на що звертають увагу користувачі в пошуковій видачі, — це сніпет. Спробуйте налаштувати цей параметр на своєму вебресурсі, і ви переконаєтеся, що виросте клікабельність. Зі свого боку, сторінки з більш високим рейтингом кліків у результатах пошуку покращують показники ранжування.

Час очікування / Pogo Sticking

Параметр Pogo Sticking — це час, який проходить між тим, як люди відвідують сайт і повертаються до результатів пошуку. Google вимірює, як надовго залишаються користувачі на сторінці. Якщо людина заходить на сайт і не повертається до результатів, для Google це явна ознака того, що сторінка відмінної якості.

Низький показник відмов

Пошукові системи точно знають, які сторінки ви відвідуєте і скільки часу на них витрачаєте, незалежно від того, який браузер ви використовуєте та чи є на вашому сайті Google Analytics. Низький показник відмов свідчить про більш високу видимість у результатах пошуку.

Кількість сторінок за відвідування

Сайти, що залучають користувачів протягом тривалого періоду часу, або ті, на яких користувач перегляне кілька сторінок, ранжуються вище. Тому і якість контенту, і внутрішні посилання відіграють велику роль у загальному ранжируванні.

Прямий трафік

Сайт, який отримує багато прямого трафіку, вважається більш якісним, ніж той, який не має цього.

Користувачі, що повернулися

Ресурси з високим відсотком відвідувачів, які повернулися, вважаються якіснішими, ніж інші.

Наявність коментарів

Якщо сторінка привертає увагу користувача у вигляді коментарів, це чіткий сигнал якості та взаємодії з користувачем.

 

Соціальні фактори ранжування

Наведені нижче фактори, пов'язані з соціальними мережами, можуть позитивно або негативно вплинути на загальний рейтинг.

Просування в соцмережах

Кількість повідомлень, що містять URL сторінок із сайту, буде впливати на рейтинг в Google. Тому важливо мати надійну стратегію просування корпоративних акаунтів у Facebook, Instagram.

Кількість репостів

Зазвичай вважається, що Google не має доступу до даних соціальних мереж. Але це неправда. Зв'язавши свій сайт і бізнес-акаунти, ви досягнете більш високих результатів.

Коментарі у Facebook

Кількість коментарів, які цей URL отримав на Facebook, теж вплине на рейтинг сторінки.

Позначки «Подобається» у Facebook

Позначки «Подобається» для URL-адреси/домену у Facebook також мають позитивне значення в пошуковій видачі. Цей сигнал є найслабшим із трьох.

Посилання на YouTube

Власний контент YouTube або посилання з Ютуб-каналу можуть впливати на ранжування сайту. Це пов'язано з тим, що Google володіє платформою, а відеоконтенту часто віддається пріоритет.

Позитивна соціальна швидкість

Швидкість реакцій на розміщення нового матеріалу свідчить про їх природність.

Брендові фактори ранжування

Підвищення впізнаваності бренду теж є значущим показником не тільки для його просування серед користувачів, але і для поліпшення ранжування.

Брендові запити

Коли люди шукають в Google і використовують назву бренду разом з іншими ключовими словами, це значно підвищує рейтинг сторінки.

Згадки на інших ресурсах

Згадування вашого бренду на популярних сайтах із вашими ключовими словами — це чіткий сигнал для Google.

Присутність у Facebook і Twitter

Відомі компанії присутні на Facebook із сильними підписниками, вони використовують їх для посилення соціальних сигналів і залучення трафіку на свій сайт.

Сторінки на LinkedIn

У популярних брендів є спеціальна сторінка LinkedIn для бізнесу. Це також дозволяє показати працівників.

Соціальна активність

Компанії, які більш активні в соціальних мережах / взаємодіють із людьми, популярніші, ніж ті, хто цього не робить. Варто докласти додаткових зусиль.

Фактична близькість компанії

Пошуковик може враховувати те, наскільки користувач фізично близько знаходиться до офісу або онлайн-магазину. І в залежності від цього людина буде отримувати відповідні результати пошукової видачі.

Вказання вашої адреси в нижньому колонтитулі вебсайту разом зі списком Google My Business є сильним сигналом.

 

Фактори контентного спаму

Робота з просування ресурсів передбачає знання не тільки тих факторів ранжування, які допомагають поліпшити позиції, але й того, що може їх істотно знизити. Негативні фактори поділяються на внутрішні та зовнішні. Отже, спочатку розгляньмо, що краще не робити на самому сайті.

Прихований контент

Річ у тому, що цей вид контенту ранжується так само, як і звичайний. Тому, навіть якщо ви вирішили щось приховати від користувачів для їхньої зручності, ви не зможете це закрити для пошукових роботів.

Велика кількість спливних вікон, або «реклама, що відвертає увагу»

В офіційному документі з рекомендаціями Google Rater говориться, що ці елементи є ознакою неякісного сайту. Також Google може карати ресурси, які показують pop-up-вікна для мобільних користувачів. Будуть знижені в рейтингу і сторінки з великою кількістю реклами (і маленькою кількістю контенту) у верхній частині. Робота алгоритму Google Fred націлена на сайти з низькоінформативним змістом, які ставлять дохід вище за допомогу своїм користувачам

Надмірна оптимізація

Зайва кількість ключових слів, додавання їх у заголовки всіх рівнів призведуть до зниження вебресурсу в загальному рейтингу.

Безглуздий або автоматично згенерований контент

Пошукові алгоритми вже навчилися розрізняти «людський» текст і «машинний». Вони фільтрують автоматично створений контент і виключають його з індексу.

Doorway-сторінки та сайти

Мета алгоритмів Google у тому, щоб сторінка, яка з'явилася в пошуку, була саме тією, що в кінцевому підсумку побачить користувач. Якщо на ній налаштоване перенаправлення на іншу сторінку, це «дорвейна» сторінка. Зайве говорити, що Google не любить сайти, які використовують дорвеї.

 

Фактори посилального спаму

На окрему увагу заслуговує посилальне ранжування, яке засноване на методах боротьби Гугл із неякісними посиланнями. Google використовує посилання як важливий фактор у визначенні релевантності вебсторінок. Будь-які посилання, призначені для маніпуляції позиціями сайтів у результатах пошуку Google, вважаються посилальним спамом. Далі розглянемо його різновиди.

Неприродний приплив посилань

Різке збільшення кількості зовнішніх посилань на сайт — вірна ознака фальшивості. Це буде відразу помічено алгоритмами, і вебресурс знизиться у видачі. Отримання неприродної кількості посилань із сайтів з однієї IP-адреси допоможе Google визначити, що вони виходять із мережі блогів та є неякісними. Нові ресурси, на які несподівано збільшується потік посилань, іноді поміщаються в Sandbox (Пісочницю) Google, що тимчасово обмежує їх видимість у пошуку.

Якість посилань

Велика кількість посилань із джерел, зазвичай використовуваних «чорними» SEO-фахівцями (як-от коментарі в блогах і профілі на форумах), може бути ознакою обману системи та призведе до накладення санкцій. Високий відсоток зворотних посилань із тематично не пов'язаних сайтів також збільшує ймовірність штрафу.

Занадто велика кількість партнерських посилань

Здебільшого афіліати є проблемою для Google, оскільки вони приносять величезну кількість спаму та збільшення числа неякісних сайтів. Наявність партнерських посилань не є проблемою, але якщо ви будете спамити ними, то у вас виникнуть проблеми.

Як підвищити ранжування сайту

Підбиваючи підсумки нашої розповіді про фактори ранжування, хочемо вам порекомендувати послідовно й систематично зайнятися SEO-оптимізацією інтернет-магазину або іншого сайту. Також пропонуємо кілька дієвих стратегій, які допоможуть поліпшити позиції вашого вебресурсу.

Мобільне індексування перш за все

Google тепер спочатку індексує мобільну версію сайту, а тільки потім — десктопну. Це пов'язано з тим, що все більше й більше людей використовують мобільні пристрої для доступу в Інтернет. Отже, приділіть увагу адаптації саме цієї версії.

Зосередьтеся на створенні інформативного контенту

Google використовує технології ранжувального інтелекту (Rank Brain), щоб краще розуміти запити користувачів і надавати релевантніші результати. Це означає, що SEO має бути більше зосереджене на створенні корисного контенту.

Впровадьте мікророзмітку

Розмітка Schema — це код, який можна додати на вебресурс, щоб допомогти пошуковим системам зрозуміти вміст сторінки. Це дасть можливість підвищити рейтинг кліків зі сторінки результатів пошукової системи.

Використовуйте локальне SEO

Оскільки все більше людей використовують Інтернет для пошуку місцевих підприємств, важливо оптимізувати локальний пошук. Це можна зробити, створивши контент про місцеві події, додавши свою компанію в онлайн-каталоги та зареєструвавшись в Google My Business.

Зверніть увагу на збір даних й аналітику

Цього року та далі аналітика буде набувати все більшого значення через останнє покоління Google Analytics й акцент на керуванні даними. SEO та вебаналітика вже давно нерозривно пов'язані. Оскільки не всі компанії або агентства мають окремі підрозділи для розвитку обох ролей, зазвичай можна побачити професійні профілі, які об'єднують знання в галузі аналітики та пошукової оптимізації.

Висновки

На завершення хочемо підкреслити, що знання про те, як відбуваються індексування сторінок і ранжування сайтів у пошуку, мають важливе значення для просування. Водночас алгоритми регулярно змінюються, і тільки ті фахівці, які регулярно стежать за всіма оновленнями, зможуть утримати ваш сайт в топі пошукової видачі.

FAQ

Що таке ранжування?

Це процес, який відбувається всередині пошукової системи, застосовується для оцінювання якості та релевантності сторінки. Фактично це сортування сайтів на основі відповідності вмісту вебресурсу очікуванням користувача.

Що впливає на ранжування сайту?

Важливими факторами ранжування є технічний стан сайту, якість і кількість зовнішніх посилань на ресурс, клікабельність сторінки, глибина перегляду й інші поведінкові фактори. Усі врахувати дуже складно, але необхідно стежити за оновленнями алгоритмів і вносити зміни.

Що таке фактори ранжування?

Це основні правила, на яких базується робота пошукових алгоритмів. Вони допомагають визначити якість сайту й відсортувати їх в залежності від запиту користувача.

Як вам стаття?
4.6
Проголосувало: 26
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.