click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

HTML-теги та атрибути у SEO

4642

Важливість технічної оптимізації просування сайту не можна недооцінювати, це база. Ретельний код – ключова складова, тому HTML-теги та атрибути мають велике значення у SEO.

З цієї статті Ви дізнаєтесь основні теги та атрибути, які застосовуються в SEO як елементи внутрішньої оптимізації інтернет-ресурсів. Тут розберуться навіть веб-майстри-початківці.

Основа HTML: що це

HTML є мовою гіпертекстової розмітки, кожен окремо взятий сайт базується на такій. Точніше, з його допомогою задається структура сторінок ресурсу. Браузери вміють інтерпретувати цю мову, завдяки чому користувач бачить цілісну картину - розуміє, де та який елемент розташовується (зображення, текст, заголовки, відео тощо).

Теги = скелет сайту чи окремих сторінок, атрибути = розширення процесів перших. Приклад атрибута.

Вище приклад одиничного тегу є парні - текст, виділений жирним шрифтом за допомогою HTML.

У стандартній структурі Інтернет-ресурсу можна знайти: парні,,,,,

. Тепер про вищезазначених по черзі:

  • HTML – розмітка меж документа;
  • Head (або голова) – основна інформація про сторінку пошукових систем, оскільки користувачі бачать лише частину (заголовок відкритої вкладки браузера);
  • Body – тіло статті – частина, помітна для кінцевих користувачів. Тексти, зображення, відео, скрипти, навігаційні меню тощо.

Окремо зазначимо, що вказує тип конкретної сторінки. За замовчанням – HTML. Насамперед на черзі теги, що входять до складу, оскільки є важливим складником оптимізації ресурсу.

- просто назва вкладки або щось більше

Ім'я вкладки – це частина, яку бачить користувач. Для пошукових систем важлива, оскільки вона показується у видачі Яндекса та Гугла як заголовок. Код виглядає наступним чином: Назва вкладки + заголовок сторінки у видачі.

метатеги для seo

Метатеги

Почнемо з meta-description – опис вмісту сторінки користувача. Пошукові системи використовують текст із нього, щоб скласти сніпет. Він може займати близько 280 символів, якщо більше - тоді користувач не побачить текст. Сніпети необхідні для орієнтування користувача ПС у контенті сторінки, зрештою це позначається на її клікабельності серед конкурентів. Якщо дескрипшн здатний зачепити людину, то від трафіку не буде відбою.

Robots – помічник в індексуванні. З його допомогою можна забороняти або відкрити індексацію окремих сторінок ресурсу. При внесенні запису до поля "name" значення "robots", задається дія для всіх роботів. Вказавши "googlebot" або "yandex", відкриєте або забороните індексування конкретної пошукової системи. Наявність є необов'язковою, за відсутності бот вільно переміщатиметься сайтом та індексуватиме вміст сторінок.

Кодування вказується за допомогою meta-charset. У більшості сучасних браузерів визначається автоматично, використовується рідко.

Meta-viewport – зміна масштабу під певну роздільну здатність екранів. Використовується при адаптивному дизайні. Наявність є обов'язковим, без цього пристрій з меншою роздільною здатністю самостійно спробує правильно змінити розміри. Велика ймовірність непропорційних змін. За відсутності пошукові системи вирішать, що адаптивної верстки немає. Наслідки – зниження мобільної видачі серед конкурентів, які використовують тег (за інших рівних).

Meta-keywords – перерахування ключових слів через кому. Неактуальний, оскільки як спам використовувався вебмайстрами 2009-2010 роках, після чого пошукові системи перестали враховувати його в ранжируванні.

Канонічні сторінки

Link – встановлення зв'язку конкретного документа з іншими сторінками ресурсу, використавши атрибут тегу rel=“canonical”, розв'яжете питання з дублями. Багато систем керування сайтами мають подібну проблему, яка вирішується додатковими модулями або втручанням у код.

Також "Link" задаються й інші атрибути - це:

  • Rel= “next” (пагінація чи навігації, посилання наступну – застосовується у категоріях);
  • Rel = "prev" (пагінація або навігації, посилання на попередню - застосовується у категоріях);
  • Rel = "alternate" (альтернативні версії веб-ресурсу, як варіант - різними мовами або для перегляду зі смартфонів, планшетів).

Останні використовуються рідко, частіше зустрічаються канонічні посилання позначення головного документа за наявності схожих чи ідентичних за змістом. Дублікати залишаться доступними для користувачів, але не для індексації пошуковими системами.

На шляху до SEO-оптимізації контенту

Ідемо до основного контенту, що розміщується між тим, що бачить користувач, що прийшов на ресурс за прямим посиланням або з пошуку.

У сайту мають бути:

  • чітка, зрозуміла структура;
  • гранично зрозуміла розмітка;
  • коректно написаний код.

Диви, спани та таблиці

Основою каркасу є диви (чи

) – елементи, завдання яких – управління контентом різних фрагментів сторінок. А саме: текстовий, графічний, посилання, відеоконтент та інше. У дивах задаються стилі або це здійснюється за допомогою CSS, що підключається через . Другий підхід правильніший, він не нагромаджує код Інтернет-ресурсу. Чим довше код, тим довше завантажуватиметься сайт у користувача – підключайте CSS-стилі для зменшення розміру.

Спани (або ) – малі елементи, призначені для керування горизонтальними елементами. Відрізняються від дивів саме горизонтальним напрямом, тоді як останні мають вертикальний напрямок (згори донизу).

За наявності таблиць необхідно користуватися тегами

.

Переваги у видачі внаслідок повної валідності сайту невідомі, але сторінки відповідатимуть необхідним стандартам та коректно показуватимуться незалежно від пристроїв користувачів.

Заголовки

Є шість типів заголовків, від більшого до меншого: від

до

. Заголовок першого рівня має фігурувати в документі один раз, приймати як «Назву книги». Інші – за бажанням контент-менеджера, але в певному порядку. Тобто наявність заголовка третього рівня (

) без заголовка другого рівня є неприпустимою помилкою.

Параграфи

Ознака гарного тону – оформлення кожного текстового абзацу до параграфів. Для пошукових систем виглядає пристойно й дозволяє через CSS керувати стилями (відступи, шрифти та інше).

Рідко, але параграфи використовуються на розсуд ПС як сніпети, коли заданий користувачем meta-description некоректний або відсутній. Потрапляє в СНІПЕТ лише перший абзац, наявність ключових слів та мотивації для людини прочитати повну версію статті є обов'язковим.

Списки

Нумеровані та марковані списки обов'язково варто оформляти належним чином, тобто. і

для перших та других відповідно. Кожен елемент додатково необхідно укладати в

  • перший пункт списку

.

Загальна структура виглядає наступним чином:

  • 1. Перший елемент

  • 2. Другий елемент

Виділення жирним шрифтом, підкреслення та перекреслення

Тегами і встановлюється зображення тексту – тобто. використовуються для відвідувачів веб-сторінок, їх аналогами є і. Останні – логічна розмітка, такими наголошується на важливості конкретних виділених елементів текстової складової документа.

І з першими, і з другим слід бути акуратнішим. Виділіть два, три та більше ключових слова (запити) – підвищується ризик потрапляння під санкції пошукових систем. Варто проводити власні експерименти або мінімізувати використання таких методів виділення.

Висновок

Коректна розмітка сторінки – запорука успішної внутрішньої оптимізації та гідних позицій у видачі пошукових систем.

Якщо не бажаєте самостійно розбиратися з особливостями, довіртеся SEO-фахівцеві. Рекомендуємо базові знання в даному напрямку все ж мати, це зменшить ймовірність натрапити на недосвідчену людину або неробу.

Комплексний рух сайту

Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.

0/5
Корисність
Проголосували 0
Як вам стаття?
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ0
Можливо
Мобільні фінансові програми – це інструмент, що дозволяє клієнту взаємодіяти з фінансовими організаціями та керувати…
Wezom
Wezom
Система коллтрекінгу – чудовий помічник для оптимізації телефонних дзвінків та покращення якості обслуговування клієнтів. Детальна…
Wezom
Wezom
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?