Денис
Денис
Head of Back-end developer
06.03.2020

Інтернет еквайринг для магазину - який платіжний сервіс обрати

Денис
Денис
Head of Back-end developer
06.03.2020
06.03.2020
5.0
23269
0

Головною перевагою інтернет-магазину є його робота в режимі 24/7. Покупець може у будь-який момент обрати та замовити товар, залишиться лише за нього сплатити. Але щоб ця проста та зручна схема працювала, онлайн-комерції потрібні надійні та безпечні платіжні сервіси для інтернет-магазинів. Іншими словами, онлайн-магазинам потрібний інтернет-еквайринг. Нижче ми розглянемо особливості та різновиди цього інструменту, дамо кілька порад, як підключити інтернет-еквайринг.

Що таке інтернет-еквайринг

Якщо ви хоч раз купували щось онлайн, то стикалися з ним. Інтернет-еквайринг - це технологія, що дозволяє здійснювати приймання платежів в інтернет-магазині за допомогою банківських карток. Звичайний еквайринг проводить платіж, зчитуючи з картки магнітну стрічку. В інтернет-магазинах для цього вводиться номер картки та інші дані. Тобто технологія та сама, але способи обробки даних – інші. Цей метод оплати захищений технологією “3-D Secure”, завдяки чому покупець та продавець гарантовано отримують безпеку проведення фінансових операцій.

Будь-який інтернет-магазин виграє, якщо оформити та сплатити за покупку можна одразу на його сайті. Проте існують магазини, в яких не підключена послуга еквайрингу. На сайті можна обрати товар, додати його до кошика та оформити замовлення, але не сплатити за нього. У такому разі потрібно особисто підтверджувати замовлення та надавати можливість оплати для кожного клієнта. Таким чином працює сайт AliExpress.

Іноді покупці не хочуть чекати, доки їм передзвонять та підтвердять статус замовлення, натомість одразу хочуть сплатити за свою покупку. Еквайринг для інтернет-магазину дозволяє одразу прийняти платіж. Подібний підхід знижує відсоток відмови від покупки, адже часто вона робиться емоційно чи спонтанно. 

Інтернет-еквайринг: принцип роботи, переваги та недоліки

Еквайринг для інтернет-магазину працює за таким принципом: технологія встановлюється на сервер магазину. Користувач вручну вводить дані картки. Як правило, потрібно ввести її номер, термін дії та захисний CVV-код, який зазначено на звороті картки.

Надалі платіж обробляється процесинговим центром, після чого вирушає до банку. На цьому етапі може знадобитися підтвердження проведення платежу через онлайн-банкінг за допомогою введення пароля або дзвінка. Після підтвердження оплати гроші з рахунку клієнта надсилаються на рахунок магазину.

Переваги інтернет-еквайрингу

  1. оплата здійснюється у стислі терміни;
  2. магазин працює 24/7, клієнт може легко здійснити покупку вночі або вихідні;
  3. відсутність готівки, інкасації, зменшення витрат на обслуговування;
  4. безпека переказу коштів. І клієнт, і продавець захищені від шахрайства;
  5. підключення платежів для інтернет-магазинів дає можливість швидко запустити товар у продаж, достатньо додати його на сайт та налаштувати приймання платежів;
  6. підвищення конверсії та зниження відсотка відмов від купівлі, оскільки споживач одразу переказує гроші за товар чи послугу;
  7. широкий перелік пропонованих послуг, еквайринг можна підключати не лише для оплати фізичних товарів, але й електронної комерції, оплати освіти, комунальних послуг та іншого.

Тому приймання платежів в інтернет-магазині потрібно організовувати за допомогою інтернет-еквайрингу. Це просто, зручно та безпечно.

Хочете запустити інтернет-магазин, але не знаєте з чого почати?

Ми трансформуємо бізнеси з 1999 року, у нас за плечима десятки успішних проектів у eCommerce. Команда WEZOM готова допомогти.

Недоліки еквайрингу

Попри великий функціонал та можливості, існує низка недоліків під час використання інтернет-еквайрингу:

  • Існує певна складність нормативного регулювання еквайрингу та правила реєстрації в сервісах. Ці складнощі потрібно уважно вивчити;
  • для покупця - відсутність можливості "потримати у руках" товар перед покупкою;
  • певний ступінь недовіри клієнтів, особливо якщо вони жодного разу не купували товар у цьому інтернет-магазині;
  • існує можливість системного збою або виникнення помилок, внаслідок чого магазин не зможе приймати замовлення, і відсоток відмов зросте протягом короткого проміжку часу;
  • дані банківських карт користувачів - особливо цінна здобич для кіберзлочинців, тому еквайринг вимагає виключного рівня кібербезпеки.

Проте еквайринг для інтернет-магазину – це чудове рішення, особливо якщо він є лише одним зі способів оплати товару. Надайте користувачеві вибір, з яким він може замовити товар з можливістю оплати готівкою при отриманні або з частковою передоплатою. Це допоможе опрацювати заперечення та забезпечити собі довіру з боку покупця.

Критерії вибору інтернет-еквайра для магазину

Послуги інтернет-еквайрингу досить поширені, існує велика кількість компаній, які пропонують можливість переказу коштів. Тому під час вибори слід спиратися на критерії, які допоможуть обрати потрібний сервіс:

  1. Вибір типу картки. Всі еквайри обов'язково мають надавати можливість вибору карт типу Visa та Master Card за замовчуванням. Але покупці можуть тримати інші види карток: American Express, Japan Credit Bureau та інші. Якщо ви маєте намір приймати міжнародні платежі, слід уточнити це питання у банку.
  2. Особливості транзакції. Банк-еквайр має уточнити для вас такі деталі: чи потрібно відкривати рахунок у цьому банку для отримання коштів, чи є додаткові тарифи, як працює процесинговий центр (цілодобово або у певні дні). Також варто поцікавитись, коли саме перераховуються кошти. Вони можуть надходити на рахунок негайно протягом дня, трьох днів та інше. Заздалегідь дізнайтеся про умови підтримки у разі виникнення питань або несподіваних обставин. Від цього критерію залежить комфорт використання сервісу.
  3. Технічні запитання. Підключення послуги інтернет-еквайрингу – це, в першу чергу, технічне питання. Тому варто дізнатися у компанії, що пропонує послуги еквайрингу, яка застосовується система захисту, який процесинговий центр використовується - свій чи сторонній, та інше. Також варто уточнити можливості адміністрування платежів, інтеграції виписок до софту бухгалтерського обліку магазину та інші технічні деталі.
  4. Критерій тарифів та цін. Важливим фактором є тарифікація, проведення оплати для інтернет-магазинів, розмір нарахованої комісії та наявність разових платежів за підключення. Еквайр може призначити щомісячну плату, але сьогодні це трапляється рідко. Чи відрізняється комісія, якщо платіж здійснено карткою іншого банку? Чи залежить тариф від обороту магазину? Тут варто обирати найзручніший для вас варіант.

Самостійне налаштування послуги інтернет-еквайрингу досить складне, тому рекомендуємо звернутися до професіоналів, які належним чином налаштують оплату для інтернет-магазину.

Популярні сервіси інтернет-еквайрингу в Україні

В Україні існує безліч платіжних сервісів для інтернет-магазинів. Чимало з них дуже якісні та популярні, зручні як для клієнтів, так і для власників бізнесу. Цей огляд дозволить підібрати сервіс для організації онлайн-оплати для інтернет-магазину.

Fondy

Fondy є популярною платіжною системою, яка дозволяє приймати платежі як з України, так і з інших країн. Платформа працює з бізнесом різних масштабів та пропонує індивідуальні умови тарифікації. Наприклад, можна домовитися про відсоткову оплату від обороту або обрати фіксований тариф.

Подача документів проста, і запустити онлайн-еквайринг з цим сервісом можна буквально протягом кількох годин. Кошти виводяться наступного дня, їх можна вивести як на юридичний чи фізичний рахунок, так і на карту фізособи. У системі приймаються платежі більш ніж сотнею світових валют. Перевагою Fondy є власна антифрод-система, яка забезпечує відмінну безпеку. Зручний особистий кабінет та широкий функціонал роблять цей платіжний сервіс для інтернет-магазинів легким та доступним.

Мінус компанії: деякі шахрайські компанії та сумнівні магазини також користуються цим сервісом. Тому деякі платежі можуть блокуватись через підозри. Служба підтримки не завжди відповідає вчасно, у разі виникнення екстрених питань можна не дочекатися швидкої відповіді.

LiqPay

LiqPay – мабуть, найпопулярніша платіжна система, яку можна під'єднати до інтернет-магазину. Її розробили в ІТ-підрозділі ПриватБанку. Система здійснює платежі в усьому світі, працює з різними типами карт й швидко переказує кошти. Станом на 2023 рік комісія за загальним тарифом становить 1,5% від кожної транзакції у разі оплати картками VISA, Mastercard, UnionPay та “Простір” будь-якого банку. 

Для оплати легко створювати QR-код, що є максимально зручним. Платежі приймаються не лише у Приват24, але й за допомогою месенджерів. Наприклад, можна відправити клієнту рахунок, а він його сплатить через Телеграм, Вайбер та інші месенджери. Зарахування коштів відбувається на картку або розрахунковий рахунок, час зарахування - протягом 1 банківського дня.

Безпека цього платіжного сервісу для інтернет-магазинів на висоті. Двофакторна оплата, за якої сума спочатку блокується на карті, і лише тільки потім списується. Усі платежі захищені банком, за фактом підтвердження доставлення товару продавець одержує кошти. Це чудова система, як продавців, так і для покупців. Існує можливість оплати в один клік, не потрібно постійно вказувати реквізити.

Однією з переваг LiqPay є цілодобова підтримка, on-line чат завжди швидко реагує. Банк надає повну звітність про виконані операції.

Interkassa

Interkassa є універсальним інструментом приймання платежів в інтернет-магазині. Співпрацює з усіма українськими та міжнародними банками, приймає платежі як юридичних, так і фізичних осіб. Головною перевагою Інтеркаси є простота реєстрації. Формується докладна статистика звітів, а платежі відбуваються досить швидко. Мінімальна сума виведення коштів становить лише 10 доларів, обмежень за виведенням немає.

Interkassa пропонує великий набір різних сервісів для приймання платежів, що надає гнучкість у налаштуванні свого магазину. Комісія за переказ невелика, від 2,2% до 6,9%, залежно від умов та функціоналу. Одна з особливостей - можливість підключення Інтеркаси до термінала, покупці зможуть оплатити покупку готівкою.

Система працює 24/7, підтримує мультивалютність. Служба підтримки працює досить швидко. Інтеркасу використовують такі компанії як WOG, Київстар, Національна Лотерея. Це ефективний та надійний сервіс, хоча й відсоток з виведення коштів досить відчутний.

EasyPay

EasyPay розпочала свою роботу у 2004 році, тому й вважається однією з найнадійніших та найдовговічніших систем для приймання платежів інтернет-магазинів. Вона просто підключається, потребує невеликого пакета документів, а реєстрація не забирає багато часу. Існує можливість виставлення рахунків, організації регулярних платежів, повернення коштів.

EasyPay працює з банківськими картами типу Віза та Мастеркард, є можливість підключення до терміналів, що дозволяє клієнтам здійснювати оплату готівкою. Крім того, це одна з небагатьох платіжних систем, яка надає можливість оплати з мобільного телефону. Також просто можна під'єднати електронні гаманці та віртуальні карти.

В Україні EasyPay використовують понад 2500 компаній, щодня виконується близько 450 000 платежів. Надається докладна звітність, є можливість налаштування платіжних форм та кнопок, наявні аналітика продажу та інші функції в особистому кабінеті. Тарифи індивідуальні, залежно від потреб, сервіс визначає вартість своїх послуг. Підтримка працює цілодобово, відповідають досить швидко. Варто зазначити надійну систему безпеки, використовуються 128-бітові SSL сертифікати, функція блокування рахунку при введенні неправильного пароля тричі, карта одноразових контрольних кодів та інше.

Portmone

Платіжна система Portmone була заснована у 2002 році у Києві. Вона успішно працює, у 2016-2018 роках отримувала нагороду «Найкращий сервіс онлайн-платежів». Компанія пройшла міжнародний аудит безпеки та має відповідні сертифікати.

Portmone пропонує кілька тарифних планів на вибір, також можна обговорити індивідуальну тарифікацію під конкретні цілі бізнесу. Цей платіжний сервіс для інтернет-магазинів працює з багатьма провідними українськими банками, включно з ПриватБанком, Ощадбанком, Райффайзен Банком Аваль, Альфа-Банком та іншими. Сервіс зручний, а кабінет функціональний та простий.

Щоб авторизуватись, необхідно надати мінімальні дані. Усі вони зберігаються у компанії, доступу третім особам не надається. Portmone є досить простим, зручним та легким еквайром, що ідеально підходить для інтернет-магазинів з невеликими оборотами коштів.

WayForPay

WayForPay є одним з найпопулярніших сервісів. Переважна більшість платежів приймаються через банківські картки VISA та MasterCard, але наявна можливість оплати за допомогою електронних гаманців. Одразу після реєстрації користувач потрапляє до кабінету, де все інтуїтивно зрозуміло. Цілодобова підтримка допоможе швидко розв'язати можливі проблеми та питання. Крім того, сервіс бере на себе зобов'язання щодо організації платежів. Якщо з деяких причин транзакція не пройшла, то компанія зв'язується з власником магазину, сповіщає про це та допомагає розв'язати проблему.

Онлайн оплата для інтернет-магазину налаштовується дуже легко. Можна виставляти електронні інвойси, під'єднати функціонал до магазину, оскільки методів оплати пропонується досить багато: Приват24, банківські картки, криптовалюта та інші.

Саме підключення безплатне, комісія стягується лише за успішний переказ коштів й у 2023 році становить 2%. Для деяких бізнес-галузей надаються індивідуальні умови.

WayForPay використовує надійну систему безпеки, використовується технологія 3-D Secure та власна антифрод система для контролю підозрілих транзакцій. За допомогою API сервіс легко інтегрується з сайтами. Якщо у компанії немає програмістів, тоді пропонуються вже готові модулі під найпопулярніші CMS-платформи. В особистому кабінеті можна створити навіть кошик та прикріпити його на сайт. Також рахунки можна надсилати клієнтам поштою, або додавати QR-код.

WayForPay – сучасна система, що надає послуги з інтернет-еквайрингу. Вона проста та зрозуміла, широкий функціонал підходить як для невеликих магазинчиків, так і для великих онлайн-майданчиків із сотнями й тисячами товарів.

Отримайте безкоштовну консультацію експерта WEZOM
Вікторія відповість на всі питання, допоможе оцінити вплив проекту на бізнес, запропонує варіанти рішення для Вашого проекту, поділиться кейсами та результатами.

PayPal

Одна з найбільших та найстаріших дебетових платіжних систем світу, запущена у 1998 році. PayPal надає можливість надсилати та отримувати платежі без розкриття відомостей банківських карток. Користувачеві не потрібно постійно вводити номер картки для оплати. Сервіс робить особливий наголос на безпеку, постійно вдосконалює свої системи автошифрування та антифроду.

Крім того, PayPal позиціюється як найзручніша та найуніверсальніша система: користувач може прив'язати свою карту або рахунок до облікового запису, а надалі проводити оплату лише за допомогою пароля аутентифікації.

Платформа працює у 202 країнах світу та об'єднує близько 300 мільйонів користувачів, дозволяє виконувати миттєві мультивалютні грошові перекази попри кордони. Все це робить її ідеальним рішенням під міжнародний еквайринг.

Проте в Україні оплата через PayPal не розвинена, сервіс десятиліттями обминав український ринок. Тривалий час користувачі в Україні могли лише заводити кошти на рахунок, але не могли отримувати грошові перекази. Офіційно PayPal запрацював в Україні лише в березні 2022 року, коли сервіс відкрив для українців весь функціонал акаунту для фізосіб та тимчасово скасував комісію на транзакції. На сьогодні в Україні досі не можна завести корпоративний обліковий запис PayPal, але рано чи пізно це обмеження буде зняте. Комісія PayPal на корпоративні перекази може відрізнятись у різних країнах: за приймання транзакцій потрібно сплатити фіксовану комісію за валюту та певний відсоток від суми (3-5%). 

Висновок

Еквайринг для інтернет-магазину – це необхідна функція, що дозволяє приймати платежі одразу на сайті. Чим кращий функціонал та можливості для оплати, тим вища ймовірність успішного продажу. Користувачі люблять, коли їм надають широкий вибір можливостей. Крім того, еквайринг дозволяє приймати платежі у будь-який час, саме в цьому полягає головна перевага інтернет-магазинів.

Ринок еквайрингу пропонує чимало платіжних сервісів для інтернет-магазину. При підборі слід опиратися на критерії, які допомагають обрати найкращий варіант для кожного магазину. Крім того, ми рекомендуємо зв'язатися з кількома вендорами та обговорити з ними індивідуальні умови співпраці. Різні компанії фокусуються на різних ринках та індустріях, тому пропонують різні моделі підключення до інтернет-еквайрингу, різні тарифи.

Команда WEZOM успішно реалізувала десятки проектів у сфері eCommerce, з найсвіжішими з них ви можете ознайомитися у нашому портфоліо. Ми точно знаємо, як створювати онлайн-магазини та підключати еквайринг. Рекомендуємо почитати наш інформативний матеріал, присвячений проблемам вибору платіжної системи для сайту. Але краще звертайтеся до нас за консультацією: наші експерти готові обговорити сильні та слабкі сторони популярних еквайрингових сервісів, розкрити тонкощі їхньої інтеграції, поділитися досвідом.

Який саме платіжний сервіс для інтернет-магазину обрати – це вирішувати вам, але не варто приймати рішення поспіхом. Оцініть усі переваги та недоліки, спираючись на перспективи магазину. Можливо, його обсяги торгівлі у майбутньому збільшиться або ж зміняться умови роботи. Обирайте з перевірених компаній та підключайте платіжні системи, які допоможуть автоматизувати бізнес.

Важко вибрати платіжну систему для сайту?

Пошук відповідного сервісу та моделі інтеграції платежів може стати для бізнесу серйозною проблемою. Як уникнути помилок?

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 9
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.