Оля
Оля
Brand manager
03.01.2022

Як збільшити заявки у 3,5 рази та знизити ціну у 2,2 рази за 3 місяці через таргетинг: кейс Beauty Service Ukraine

Оля
Оля
Brand manager
03.01.2022
03.01.2022
5.0
2405
0

У цьому кейсі ми розповімо, як за короткий період нам вдалося підвищити в 3,5 рази кількість заявок із платформ Instagram та Facebook для компанії Beauty Service Ukraine, яка займається продажем обладнання до кабінетів косметології.

Основна інформація

  • Назва компанії клієнта: Beauty Service Ukraine
  • Акаунти в соцмережах: Facebook та Instagram
  • Тематика бізнесу: спеціалізоване технічне обладнання для кабінетів косметології
  • Ніша: вузькоспеціалізований сегмент ЦА з високим середнім чеком
  • Цілі: залучення лідів через Інстаграм та Фейсбук
  • Послуги нашої компанії: просування в соцмережах
  • Результати: збільшення потоку замовлень через соцмережі, закриття угод із високим чеком

Beauty Service Ukraine є одним із лідерів українського ринку у сфері б'юті. Вона пройшла непростий шлях з моменту заснування (2005 р.), виросла з маленької фірми у велику організацію з великою дилерською мережею. За цей період компанія поставила технічне обладнання для косметологічних послуг до 17 000 кабінетів.

Основна інформація

Торгові пропозиції, представлені у профілі Beauty Service Ukraine у соцмережах, включають:

  • спеціальні меблі. В асортименті доступні кушетки, крісла для педикюру, масажні столи, аксесуари, стільці та ін.;
  • обладнання для процедур: УЗ скрабери, вакуумні апарати для масажу, пристрої для термо- та пресотерапії, виконання гідропілінгу та ін.

Характерною рисою Beauty Service Ukraine є турбота про клієнтів. Крім продажу технічного обладнання, покупцям доступні безкоштовне навчання, послуги сервіс-центру, семінари з навчання роботі з пристроями.

Цілі клієнта

Цілі клієнта

При зверненні до нас представники Beauty Service Ukraine поставили завдання налагодити процес взаємодії з ЦА через Fb та Instagram. Ці канали вибрані для просування невипадково. Таким чином, можливо точково проінформувати представників бізнесу сфери beauty (масажистів, косметологів тощо) про послуги Beauty Service Ukraine.

Серед стратегічних завдань також зазначено:

  • підвищення впізнаваності бренду містами країни;
  • залучення лідів через соцмережі.

Ці цілі в перспективі також мають спричинити збільшення кількості заявок.

Стратегія нашої команди

Для реалізації завдань, поставлених клієнтом, ми розробили послідовний план. Насамперед було прийнято рішення виконати основні 4 завдання:

  1. Скласти усереднений портрет ЦА, знайти зв'язки за допомогою докладного націлення

Цей етап допоміг зрозуміти, якій категорії користувачів цікаві товари компанії. Як з'ясувалося, подібних сегментів ЦА може бути декілька. Щоб створити ефективні РК, потрібно вивчити різні переваги.

  1. Створити оффер, що продає, і вибрати креативи

Залучити і при цьому утримати клієнтів із соцмереж можна в основному за рахунок створення оригінального візуального контенту. При цьому важливо, щоб він був корисним. Публікуючи подібні креативи, зростає можливість залучення ЦА.

  1. Перевірити кілька наборів націлювання та промоніторити ефективність цих показників

Важливо розібратися, що цікавить потенційних замовників, мотиви, які рухають клієнтами при купівлі дорогого обладнання, чітко стежити за статистикою і постами з найбільшою кількістю реакцій і переглядів.

  1. Оптимізація та масштабування РК

Цей захід допоміг би залучити нових покупців, підвищити конверсію та зменшити ціну ліда.

Визначивши основні стратегічні дії, ми перейшли до виконання.

Стратегія нашої команди

Рішення нашої команди

Перед проведенням робіт ми склали план, у якому розписали дії порядку пріоритетності. Розкажемо про них докладніше.

Підготували таргетовану РК до запуску

Фахівці з нашої команди впровадили на сайт коди пікселя та подій. Це допомогло чітко зрозуміти поведінку публіки на сторінках. Після впровадження налаштувань усі дані про дії ЦА передавалися безпосередньо системі Fb. Цей захід допоміг чіткіше підібрати параметри націлення.

Потім ми виділили кілька груп ЦА. Пріоритетним завданням був ремаркетинг, а потім налаштування за професіями. Ще готували запуск кампанії на ЦА look and like.

Одними з основних етапів були розробка креативів для реклами та написання тексту до оголошень. Наголос було зроблено на унікальність та інформативність контенту.

Підготували таргетовану РК до запуску

Запустили РК та моніторинг параметрів ефективності

Beauty Service Ukraine пропонує клієнтам продукцію, вартість якої є досить високою. Тому рішення про замовлення обладнання користувачі приймали не відразу. Враховуючи цю особливість, ми й обрали ремаркетинг як тест. Фахівці студії провели детальний аналіз результатів, після чого вирішили опрацювати також інші категорії аудиторії.

Рекламу на платформах соціальних мереж ми налаштовували за двома основними цілями: «Трафік на аккаунт» та «Конверсії». Протягом робіт моніторили ефективність РК, оголошення, що додатково підключили ретаргетинг.

Коментує наш експерт:

Непросто продавати обладнання, чек на який сформовано у високому ціновому діапазоні. Через це серед клієнтів відзначався тривалий цикл ухвалення кінцевого рішення. Додав складності і той факт, що бізнес клієнт веде в ніші із щільною конкуренцією та вузькою спеціалізацією. Наша команда поставила за мету створити вирву продажів, щоб домогтися збільшення числа лідів. В результаті грамотної стратегії та злагодженої роботи ми досягли потрібного результату.

Ю. Клімак

Senior-таргетолог

Досягнутий результат та плани щодо проекту

Основних цілей, поставлених перед запуском РК, ми успішно досягли. Потік цільового трафіку на сайт виріс, що видно на скрині нижче:

Досягнутий результат та плани щодо проекту

Ще ми змогли підвищити конверсію. В підсумку за 3 міс. кількість заявок збільшилася в 3,5 р. (У порівнянні між першим та третім місяцем). Важливо, що ціна ліда після проведених робіт зменшилась у 2,2 р.

Підсумовуючи, зазначимо, що запуск таргетингової реклами допоміг клієнту отримати нових покупців серед тієї категорії ЦА, яка ще не знайома з Beauty Service Ukraine. Тим самим підвищилася впізнаваність бренду.

У планах співпраці з Beauty Service Ukraine – розширення спектру рекламованих товарів та зниження вартості цільової дії.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 1
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.