Попри складну економічну ситуацію, сезон осінньо-зимового святкового шопінгу наприкінці 2022 року перевершив очікування аналітиків. Про це свідчать дані міжнародного провайдера платіжних систем ACI Worldwide.
Щороку компанія аналізує динаміку транзакцій та готує за підсумками “високого” сезону звіт Holiday Spending Report, який дозволяє зробити певні висновки про активність і настрої споживачів. Оприлюднений 30 січня звіт показав, що в період з жовтня по грудень 2022 року транзакції в eCommerce показали зростання на 21%, перевершивши прогнози на 6%.
Крім того, у звіті зафіксовано зростання популярності мобільного шопінгу, цифрових гаманців та схеми buy-now-pay-later (BNPL), відомого у нас як “оплата частинами”. Під час торішньої “Чорної п’ятниці” вартість транзакцій у BNPL зросла на 87%, якщо порівнювати з показниками 2021 року. Вочевидь, на фоні невизначеності та інфляції ця модель оплати стає для споживачів вкрай актуальною.
Які челленджи чекають на електронну комерцію?
Як свідчать дані провайдера, користувачі глобально почали витрачати більше на геймінг та подорожі. В обох секторах спостерігався значний сплеск обсягів транзакцій під час “кіберпонеділка”. Так, вартість транзакцій в геймінгу підскочила на 153%, у галузі подорожей - на 57%.
В ACI зазначають, що попри значний економічний тиск у цей святковий сезон споживачі збільшили свої витрати. При тому вони схильні витрачати гроші онлайн - через гаджети та цифрові гаманці. Компанія очікує, що цей тренд збережеться й у 2023 році.