Кейс просування інтернет-магазину з продажу гральних карт

11.10.2017
3.7
10247
0

Головна проблема, з якою звернувся до нас клієнт у квітні 2016-го з інтернет-магазину 54Kards.ru — низький трафік на сайт та недостатня маса посилань. Щоб вирішити ці завдання нам потрібно було провести якісний технічний аудит ресурсу. Але про все по порядку.

Вихідні дані щодо проекту

Вік домену: 3 роки, 101 день

Період просування: 15.04.2016 - 02.08.2016

Трафік до старту робіт: 15 візитів з "Яндекса", 11 візитів з Google. Зворотні посилання: близько 14 беклінків
Статистика визитов из поисковых систем Яндекс и Google Статистика по бэклинкам

Індекс сторінок: сайт був проіндексований.

Регіон : Москва і вся Росія.

CMS : OpenCart.

Внутрішня оптимізація: веб-ресурс із безліччю помилок (дублі сторінок, помилки текстової оптимізації тощо).

Контент : картки товару з описами. На сторінках категорій текстові описи були відсутні.

Завдання за проектом:

  1. Збільшення прямого трафіку.

Плюс, хоч як банально, — збільшення органічного трафіку наскільки це можливо. А краще у 100 500 разів ☺

Основна робота з проекту

Для досягнення бажаних результатів ми склали план дій. Пул робіт для нашої команди складався з 13 великих завдань. Розглянемо докладніше, що ми робили кожному етапі і чого це призвело.

1. Вибір ключових запитів.

Підбирали ключові слова за допомогою таких відомих сервісів:

А також аналізували запити з метрики та аналітики.

2. Угруповання ключових запитів на посадкових сторінках.

Це один із найважливіших моментів в оптимізації ресурсу, від якого залежать майбутні показники. Головне, правильно розподілити запити на релевантні сторінки.

3. Формування метатегів з урахуванням семантичного ядра (СЯ).

4. Формування метатегів всім службових сторінок.

5. Налаштування шаблону метатегів для всіх сторінок товарів.

6. Аналіз текстової оптимізації та складання ТЗ для копірайтерів.

Загалом, було написано ~20 текстів на сторінки сайту, що просуваються.

7. Технічний аудит. За результатами аудиту ми склали докладний ТЗ для програмістів. Розглянемо на скріншотах наші покрокові дії.

Отже, що потрібно зробити:

  • Налаштувати 301 редирект з http://54kards.ru/index.php >>> http://54kards.ru/
  • Налаштувати 301 редирект з множинного слеша в урл, наприклад:

з http://54kards.ru/dizainerckie//ellusionist >>> http://54kards.ru/dizainerckie/ellusionist

  • Налаштувати 301 редиректи з усіх сторінок розділів та підрозділів зі слішем наприкінці, наприклад:

з http://54kards.ru/dizainerckie/ >>> http://54kards.ru/dizainerckie,

c http://54kards.ru/tryukovie/mirage/ >>> http://54kards.ru/tryukovie/mirage

  • URL-картка товарів не повинна змінюватися в залежності від того, до яких категорій підв'язаний товар.

Наприклад:

Формирование URL карточек товаров вне зависимости от категорий

  • У кожній категорії сформувати окрему URL.

Подвязывание товара к категориям

Позбутися всіх дублів і налаштувати 301 редирект на правильний урл, в даному прикладі правильний буде: http://54kards.ru/bicycle-prestige-100-plastic.html

  • Видалити всі дублі сторінок підкатегорій і налаштувати 301 редирект на правильні сторінки категорії. Правильною вважається та сторінка підкатегорії, яка містить ім'я батьківської категорії.

Наприклад: http://54kards.ru/ellusionist , http://54kards.ru/dizainerckie/ellusionist - правильно , http://54kards.ru/theory-11 http://54kards.ru/dizainerckie/theory-11 - Правильно .

  • При відключенні сторінок в адмінці (як показано на скрині) вони повинні відповідати серверу з кодом 404 замість 200 ок.
Отключение страниц в админке Проверка кода ответа страниц

  • Усі неіснуючі сторінки повинні відповідати серверу з кодом 404, на момент початку робіт, вони відповідали 200 ок.
  • Прибрати заголовок H1 зі змісту тайтла

Проверка заголовка Н1

І прописати його у seo-тексті на головній.

Проверка SEO-текста на главной странице

  • Налаштувати модуль, який виводить текст на головну.

Настройка модуля для вывода текста на главную страницу

І прибрати висновок цих елементів:

Настройка вывода отдельных элементов

  • Для html-редактора в адмінці підключити модуль із розширеними можливостями.

Настройка html-редактора в админке

  • На всіх сторінках категорій та підкатегорій SEO-текст вивести над футером.

Настройка распополежния SEO-текста

На момент початку робіт текст виводився так:

Старый вариант расположения текста

  • Для http://54kards.ru/index.php?route=information/sitemap налаштувати ЧПУ.

Наприклад: http://54kards.ru/sitemap . Старий урл видалити та налаштувати 301 редирект на новий урл.

  • В адмінці створити шаблон автогенерації метатегів, наприклад, наступного змісту:

Пример настройки шаблона автогенерации метатегов

Він повинен працювати для всіх товарів, у яких не заповнені метатеги в адмінці (безпосередньо на сторінці товару)
Шаблон повинен працювати для: сторінок категорій та товарів. Рекомендований модуль SeoGen.

Лайфхак: у вересні 2017 року на одному з семінарів представники Яндекса сказали, що метатег keywords пошукова система враховує та використовує його для визначення релевантності.

  • На сторінках пагінації, де в урлі зустрічаються page=2, page=3 і т.д.
    (Як приклад: http://54kards.ru/theory-11?page=2)

Потрібно:

а) Тегам title, description та keywords наприкінці додати Сторінка 2, Сторінка 3 і т.д.

б) У хедер повісити коди

в) Висновок (відображення) текстового опису зробити лише першій сторінці пагінації.

г) Description має підтягуватися з першої сторінки пагінації.

Подтягивание метатега Decription с первой страницы пагинации

URL - http://54kards.ru/dizainerckie/theory-11?page=2

  • На динамічні сторінки, які генеруються за допомогою фільтрів/сортувань, на сторінки порівняння товарів ( http://54kards.ru/index.php?route=product/compare ), а також на сторінки результатів пошуку ( http://54kards.ru/ index.php?route=product/search&search=%D1%81%D0%B2%D1%81%D0%B2%D1%81%D0%B2 ), в хедер повісити коди
  • Заголовки H2-h6, що містять назви пунктів меню, навігацію, назви продукції та іншу інформацію, що не стосується SEO-тексту, обернути в

На першому скрині урл http://54kards.ru/.

Первый пример настройки заголовков Н2-Н6

На другому - урл http://54kards.ru/dizainerckie.

Второй пример настройки заголовков Н2-Н6

На третьому - URL http://54kards.ru/tryukovie/mirage.

Третий пример настройки заголовков Н2-Н6

  • Для всіх картинок розділів та товарів налаштувати автоматичну генерацію атрибутів картинок "Alt" та "title" для опису атрибуту використовувати найменування товару.

Настройка атрибутов alt и title для изображений товаров

  • Зробити картку html. Розмістити на неї посилання у футері на всіх сторінках (куди автоматично додаватимуться нові сторінки. При відключенні або видаленні сторінок на сайті ці повинні автоматично видалятися з карти .html).
  • В останньому пункті хлібних крихт не повинно бути «breadcrumb», приклад правильної розмітки останнього пункту хлібних крихт:

Пример правильной настройки

Інструмент для перевірки: http://www.google.com/webmasters/tools/richsnippets

  • Через неправильну обробку реферальних посилань на сайті утворюються дублі сторінок. Налаштувати 301 редирект зі сторінок обліку рефералу на основні.

З http://54kards.ru/?tracking=sk >>> http://54kards.ru/ (тут налаштований редирект на http://54kards.ru// потрібно поправити)

8. Налаштування основного дзеркала сайту, додавання до панелі «Вебмайстрів», підключення статистики.

9. Перевірка та налаштування файлу robots.txt

10. Генерування та підключення до сайту карти sitemap.xml, додавання до «Вебмайстрів».

11. Додавання веб-ресурсу до «Яндекс.Карти».

12. Створення нового облікового запису Google (Сторінка Бізнесу та підв'язка ресурсу під профіль Google+).

13. Проведення робіт із зовнішнього просування, а саме:

- Реєстрація на дошках оголошень;

- Розміщення посилань на тематичних форумах;

- Написання відгуків «Вконтакті»;

- Розміщення посилань на відгуках;

- розставлення посилань під тематичними відео;

- створення та оптимізація сателіту https://sites.google.com/site/xobbiiuvlecheniya/ ;

- Оптимізація сателіту https://hobbiiuvlecheniya.wordpress.com/ ;

- Написання прес-релізів на трастових новинних ресурсах.

За підсумками виконаної роботи ми побачили таке зростання зовнішніх беків.

График прироста количества бэклинков

*Спішимо помітити, що метою була не кількість, а якість зовнішніх донорів.

Результати за проектом

Проробивши всі вищеперелічені роботи, ми констатували зростання органічного трафіку всього за 4 місяці просування.

График роста органического трафика

Динаміка зростання трафіку Google і Яндекс в порівнянні з 1-м місяцем просування та 4-им:

  • Яндекс-візити: було – 384, стало – 851.
  • Google-візити: було 365, стало 570.

Динамика роста трафика из поисковых систем

Збільшилась і кількість прямих заходів.

  • 1-ий місяць: 4874 візиту,
  • 4-й місяць: 7400 візитів.

Приріст: 2526.

График роста количества прямых заходов

Цей випадок з нашої практики ще раз доводить, що глибокий технічний аудит та грамотна поетапна оптимізація дозволяють вивести ресурс на більш якісний рівень: зробити сайт привабливим і корисним для користувачів, і релевантним в очах пошукових систем.

Як вам стаття?
3.7
Проголосувало: 6
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.