Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
11.10.2022

Лід-магніт – інструмент для залучення клієнтів

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
11.10.2022
11.10.2022
5.0
8077
0

Ви любите подарунки? Давайте будемо відвертими: мало хто відмовиться від невеликого презенту до основного товару, люб'язно наданого інтернет-магазином. Це класична маркетингова «приманка», товар-пастка, і з ним шанси отримати продаж набагато вищі.

Ось якраз так діє лід-магніт — захоплююча та корисна пропозиція. Але для його отримання не потрібно витрачати гроші. Користувачеві лід магніт дозволяє випробувати продукт чи послугу, а маркетологу відстежити подальші дії покупця після проби. Власники бізнесу нерідко використовують такі «приманки», проте багато хто досі так і не розуміє їхнього сенсу та користі.

Розберемося, що це лід магніт, де його застосовувати і як. Сподіваємось, наше невелике керівництво проллє світло на цікавий інструмент.

Що таке лід-магніт

Що таке лід-магніт?

Перейдемо визначення поняття. Лід-магніт - це презент, який подають з метою отримати якусь дію. Типовий приклад: ви залишаєте email, погоджуєтеся на розсилку, а за це вам надсилають чек-лист. Є й інші лід-магніти. Головне, що це безкоштовний, корисний і матеріал, що моментально скачується.

Навіщо потрібний лід-магніт?

Для інтернет-маркетолога це справжня знахідка. Продуманий лід-магніт дозволяє:

  • забезпечити лідогенерацію;
  • відфільтрувати бази на вході та отримати якісні контакти;
  • підвищити конверсію;
  • сформувати лояльність нових клієнтів.

А як вдається досягти всього перерахованого? Ключове значення криється під словом «безкоштовний». Практично всі люди незалежно від матеріального та соціального стану бажають отримати щось у подарунок, просто так. І ідеально, якщо це «щось» буде насправді корисним і потрібним.

Головні завдання лід-магніту

З його допомогою залучають у 5–10 разів більше потенційних клієнтів. Мета лід магніту — викликати довіру, дати користь людям та продемонструвати вирішення їхньої проблеми.

Для бізнесу інструмент має свої завдання. Він не просто видобуває email для розширення бази клієнтів, а й допомагає знайомити людей з компанією чи продуктом. А якщо пропозиція виявилася дуже корисною та якісною, ви вигруєте перед конкурентами.

Види лід-магнітів

Щоб вдалося вигадати вибухову пропозицію, спершу розглянемо різні варіанти інструменту.

Приклади корисних лід-магнітів

Це ті, які мають певну цінність для користувача. Вони допомагають розібратися з продуктом чи послугою, знайомлять з його перевагами тощо. Розглянемо кожен приклад лід-магніту детальніше.

Чек лист

Хороший контент із практичними порадами. Чек-листами користуються у різноманітних галузях, щоб дати потенційним клієнтам поетапний план дій. Тут все просто. Людям подобаються чек-листи, оскільки вони заощаджують їм купу часу. Скачав і користуйся.

Чек лист

Сам чек-лист у форматі PDF має такий вигляд:

Чек-лист у форматі PDF

Керівництва

Коли відомий бізнесмен чи компанія розкриває свої секрети, це неодмінно зацікавить. Причому пари мізерних порад не вистачить. Дайте користувачам цілий посібник.

Цей формат лід магніту чудово працює для фірм, які займаються різноманітними видами навчання.

Керівництва

Прайс, каталог із цінами

З одного боку, цей лід магніт може здатися суперечливим, адже він продає. А це йде всупереч принципам інструменту. Але тільки у випадку, якщо для продукту важлива візуальна складова. Каталоги з одягом, тканинами та іншим допоможуть одержувачу ближче ознайомитися з товаром, детально розглянути.

попередній перегляд або розділ книги

При покупці цього товару багато хто не проти спочатку безкоштовно прочитати зміст, кілька сторінок або весь розділ. Скористайтеся таким підходом під час розробки лід-магніту.

попередній перегляд або розділ книги

Звіти, дослідження чи дані

Іноді внутрішні звіти фірми не потрібно приховувати. Навпаки, ознайомте з ними потенційних партнерів та клієнтів, щоб заручитися їхньою довірою та мотивувати до співпраці. Звіти чудово підійдуть як лід-магніт для такої мети.

Звіти, дослідження чи дані

Освітні лід-магніти

Такий тип інструменту спрямований на те, щоб залучити людей до запису платне навчання. Спочатку увагу приковують безкоштовною пропозицією, а потім поступово відкривають інформацію про основне — платне.

Відеокурс

Відео включає не лише зорове сприйняття, а й слухове. Крім того, можна перед камерою поставити реальних людей або виступити самому, що буде додатковим плюсом у просуванні вашої марення.

Основне те, що відео має велику цінність, що сприймається, і це робить його більш ефективним.

Відеокурс

Вебінар

Це можливість наочно продемонструвати вашу експертність у ніші, поспілкуватися з потенційними клієнтами наживо. Щоб зареєструватися на вебінар, користувач заповнює лід-форму. Ще перевага в тому, що учасники будуть ставити питання. Зворотній зв'язок допоможе вам знайти ті ж болі аудиторії, щоб потім розробити наступний лід магніт.

Вебінар

Email-курс

Подібно працює розсилка багатьом відомого «Главреда». Протягом місяця людям по базі розсилають безкоштовні матеріали базового курсу, після чого надходить передостанній та останній лист. Зрозуміло, вони приваблюють проходження просунутого курсу. Тобто вже платного.

Email-курс

Розважальні лід-магніти

Вони спрямовані на будь-яку цільову аудиторію. Це може бути клієнт компанії, покупець онлайн-магазину та ін.

Тести, опитування

Тут все просто. Людям подобається визначати свій темперамент, інтелектуальний рівень тестів або проходити їх чисто для розваги. Ось дуже хороші приклади лідів магнітів такого типу:

Тести, опитування

Хорор-тест

Конкурси та марафони

Конкурси також викликають величезний інтерес у аудиторії. На що тільки не підеш заради перемоги! Зіграйте на почутті азарту потенційних клієнтів. Запропонуйте їм взяти участь у конкурсі чи марафоні, і таким чином отримайте контакти.

Конкурси та марафони

Подарунки, бонуси та знижки

Усі ці речі з «офлайну» можуть стати лід-магнітами та в інтернеті. Наприклад, попросіть передплатити розсилку за промокод зі знижкою.

Подарунки, бонуси та знижки

Як створити лід магніт?

Величезний плюс таких пропозицій – простота їхньої розробки. Буквально кілька експертних рекомендацій допоможуть вам створити цікавий, чіпляючий та конкурентний лід-магніт.

Дійте послідовно такими кроками.

Зосередьтеся на ЦА

Визначте потенційних користувачів, які б могли стати вашими клієнтами. Враховуються вік, робота, географічне розташування, хобі та інші дані. Подумайте про бажання та проблеми людей, для яких створено ваш товар. Це допоможе знайти магніт, здатний закрити потреби і заперечення потенційного клієнта, допомогти йому у вирішенні питань.

Відштовхуйтеся від цілей

Не треба приступати до створення магніту лише з думкою у тому, щоб отримати контакти людини. Електронна адреса або телефон сама по собі не цінна. Вам важлива віддача користувача. Його бажання зробити наступний крок у бік вирви продажів і пройти її до кінця.

Підготуйте цінний контент

Подумайте, що корисного та дійсно потрібного можна запропонувати потенційному клієнту? Лід-магніт принесе максимум ефекту, якщо користувач зможе задіяти його будь-якої миті для вирішення проблеми.

Створіть WOW-ефект

Грати на емоціях. Зробіть магніт таким, щоб він викликав шквал задоволення та радості у отримувача. Нехай ця пропозиція буде з розряду «реальність перевершила очікування».

Дійте поетапно

Розробляйте пропозицію крок за кроком, не перестрибуючи з одного завдання на інше. Послідовність допоможе досягти поставленої мети швидше та з більшою віддачею.

Отже, короткий процес розробки лід-магніту:

  1. Проаналізуйте бажання та потреби ЦА, проблеми різних категорій користувачів.
  2. Сконцентруйтеся на одному загальному болю, пов'язаному з продуктом, і запропонуйте його рішення за допомогою зручного контенту.
  3. Красиво оформіть лід-магніт: текстовим наповненням, дизайном, корпоративними символами.
  4. Поміркуйте над тим, що мотивує вашу аудиторію піти далі і купити платний продукт (це враховуватимете в іншій вирві продажів ).
  5. Залишайтесь на зв'язку з потенційним клієнтом. Не забувайте про нього відразу після надсилання пропозиції. Складіть ще 3–4 повідомлення, і по черзі надішліть їх людині слідом за лід-магнітом.

І пам'ятайте, що хороші ідеї для лід магніту потрібно реалізувати та випробувати якнайшвидше. Якщо вас відвідала чудова думка, не варто довго вирішуватись і сумніватися. Розробляйте лід-магніт, відправляйте його та аналізуйте реакцію.

Де розміщувати лід-магніт?

Застосовувати такі «приманки» варто на всіх етапах вирви конверсій, адже вам потрібно пройти довгий шлях: спочатку перетворити ЦА на ліди, потім зробити з них потенційних клієнтів і після вже реальних.

Отже, розміщувати лід-магніти радять так:

  • ближче до шапки сторінки веб-ресурсу розмістити чек-листи — це дає можливість конвертувати потенційних клієнтів у тих, хто відбувся;
  • у середині бажано залишити лід-магніт, що дозволяє сегментувати відвідувачів на лідів та потенційних клієнтів — можна розмістити якісь дослідження тощо;
  • Внизу сторінки хорошу віддачу показують знижки та подібні пропозиції.

Нерідко пропозиції розміщують на спливаючих вікнах і навіть на окремому лендингу.

Особливості ефективного лід-магніту

Хороший лід-магніт цінний і доступний одночасно. Навіть скептики не проти скористатися такою пропозицією, якщо випадково потраплять на неї.

Але як зробити лід-магніт по-справжньому ефективним, щоб він дійсно допоміг підвищити продаж ? Дотримуйтесь простих принципів:

  • користь – це основне. Розв'яжіть проблему людини — зробите її своїм передплатником;
  • конкретність — це має бути не суха теорія, а керівництво, інструкція, шаблон тощо. буд. Те, що можна користуватися, бажано неодноразово;
  • експертиза – продемонструйте свої фішки, вразіть якістю безкоштовного контенту та експертністю;
  • реалізація - Орієнтир на якість. Контент потрібно робити зрозумілим, структурованим, зрозумілим;
  • стислість - якщо для вивчення лід-магніту людині доведеться витрачати більше 15 хвилин, вона може все закинути. Але у випадку із справді цінними матеріалами така ймовірність знижується;
  • своєчасність - свою «плюшку» людина має отримати прямо зараз, а не в далекому майбутньому.

Як бачите, все простіше простого. Користуйтеся цими порадами, і лід-магніт вийде справді крутим.

Висновки

Створити якісну базу клієнтів — завдання не просто. Особливо для підприємців-початківців. Використовуйте всі можливі методи отримання контактів, які приведуть вам реальних клієнтів. Лід-магніти допоможуть досягти подібних цілей! Такий інструмент ефективний і для нарощування B2B-продажів , і для використання у сфері B2C. Головне - підійдіть серйозно до їх створення та впровадження. Дотримуйтесь рекомендацій, і результати не забаряться.

FAQ

Що таке лід-магніт?

Лід-магніт є унікальною безкоштовною пропозицією для ЦА, що дозволяє спробувати товар, послугу або сервіс в обмін на дію (розміщення індивідуальних даних, підписка на розсилку тощо).

Навіщо потрібний лід-магніт?

По суті, лід-магніт – це засіб для формування довіри та лояльності ЦА. Він дозволяє втягнути клієнта у вир продажу, збільшуючи кількість покупців і підвищуючи прибутковість бізнесу.

Як створити лід-магніт?

При розробці важливо приділити увагу його корисності та цінності для клієнтів. Мета цього інструменту – не просто отримати контакти, а підштовхнути до покупки. Щоб він виявився ефективним, потрібно сформувати унікальну та корисну пропозицію, цікаву для конкретної ЦА. Дотримуйтесь правила: 1 лід - вирішення 1 проблеми.

Wezom
Про автора
Wezom
Команда IT-компанії
Команда IT-компанії WEZOM. Ми діджиталізуємо бізнеси, створюємо платформи та екосистеми для eCommerce, девелопменту, логістики.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.