click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Як знайти цільову аудиторію у Instagram?

848

Уявіть, що потрібно продати свою стару ігрову приставку. У голові мимоволі вимальовується портрет покупця: чоловік, вік приблизно 18–25, захоплюється іграми. Зрозуміло, приставку може купити і жінка похилого віку для свого онука, але більшість тих, хто відгукнувся на оголошення, підійде під згаданий портрет.

Як знайти цільову аудиторію у Instagram

До чого це? До того, що пропонувати товар потрібно потенційно зацікавленим людям. Їх називають цільова аудиторія. ЦА є скрізь, зокрема й в Інстаграмі. Коли ви створюєте тут обліковий запис свого магазину, компанії чи іншого бізнесу для підвищення продажів, потрібно залучати до нього саме цих зацікавлених людей. Тоді будуть покупки, замовлення та інші потрібні дії.

Сьогодні поговоримо про цільову аудиторію саме для соцмережі Instagram. Розберемося, як визначити та знайти ЦА, які інструменти полегшують завдання.

Про все по порядку.

Як визначити ЦА в Інстаграмі?

Цільова аудиторія зазвичай має загальні характеристики. Це стать, вік, географічне розташування, захоплення, робота та ін. Щоб вже трохи мати уявлення про людину з ЦА, дайте відповідь собі на питання про те, хто купує ваш товар. Наприклад, це жінки віком 25–35 років. Далі доповнюйте портрет вивченням та аналізом інформації. Потрібно розібратися в інтересах, вподобаннях, проблемах цільової аудиторії, щоб зуміти презентувати їй продукт у кращому світлі.

Ось кілька параметрів, якими проводять аналіз ЦА в Інстаграм:

  • стать - якщо ваш продукт призначений тільки для чоловіків або жінок;
  • місце розташування - дуже важливе, коли це офлайн-бізнес (фітнес-клуб, салон краси, кафе і т. д.);
  • хобі - можуть збігатися з продуктом, що просувається.

Мають значення вік, сімейний стан, соціальний статус. Знайти всіх цих людей для аналізу можна в конкурентів. Погортайте списки фоловерів і подивіться, яка аудиторія переважає.

Приклади інтересів ЦА у Instagram

Подивимося на прикладі, як визначити ЦА в Інстаграм:

  • товари для манікюру цікавлять переважно дівчат;
  • сім'ї без дітей навряд чи куплять дитячі манежі;
  • автозапчастинами та подібними товарами зазвичай цікавляться автомобілісти;
  • курсові, реферати будуть актуальними для студентів.

При цьому одну велику групу також можна сегментувати. Наприклад, візьмемо інтернет магазин жіночих спортивних товарів. Логічним представником ЦА є жінка віком приблизно 20–40. Але це узагальнено. Можна цю аудиторію поділити ще на сегменти:

  1. Жінки, які тренуються для підтримки фігури та здоров'я. Їм подобається реклама привабливих, підтягнутих, доглянутих дівчат у добрій формі. Посилання для цієї аудиторії: вони досягли всього за допомогою спорту, яким займалися у вашому стильному одязі.
  2. Жінки тренуються професійно. Вони цілодобово перебувають у спортивному залі. Пріоритети для них – зручність та комфорт. Тут у рекламі потрібно наголосити на якість, переваги матеріалу тощо.
  3. Жінки, які віддають перевагу спортивному стилю. Цій категорії важливо щодня носити комфортні спортивні речі, які гармонійно виглядатимуть у міському "луці". Покажіть у рекламі, як привабливо виглядають дівчата у вашому одязі, гуляючи парком, магазинами тощо.

Коли є чітке розуміння ЦА в Інстаграмі, легше створити ефективну рекламу і залучити через неї продажі.

Приклади інтересів ЦА у Instagram

Як знайти цільову аудиторію в Інстаграмі?

Отже, у вас уже виконаний аналіз ЦА в Інстаграмі, зібрані портрети. Залишилось знайти цих людей.

Пошук цільової аудиторії в Інстаграмі вручну

Спочатку розберемо прості ручні способи, які допоможуть знайти ЦА:

  1. Аналіз конкурентів

Знайдіть десяток облікових записів з напрацьованою аудиторією. Подивіться за коментарями, вивчіть сторінки найактивніших передплатників. За їхніми фото та описами можна вже сформувати уявлення про те, ваша аудиторія це чи ні.

  1. Хештеги

Зберіть або візьміть готовий список тематичних хештегів, які належать до вашого бізнесу. Достатньо 15–20 ключовиків. Забивайте їх у пошук та шукайте людей, які використовують аналогічні хештеги. Багато хто з них – це і є ваша цільова аудиторія в Інстаграмі.

  1. Розташування

Якщо у вас офлайн-бізнес, такий метод буде актуальним. Пройдіться геометками у своєму місті і пошукайте підходящих під портрет ЦА людей.

  1. Опитування

Запустіть цікаве опитування для користувачів соціальної мережі. Задавайте питання, які потрібні розуміння ЦА: вік, інтереси, робота тощо.

  1. Таргетинг

Це механізм маркетингу, що дозволяє з усіх присутніх в Інстаграмі виділити свою ЦА за конкретними критеріями.

На замітку . Не треба одразу підписуватись на всіх, хто підходить під цільову аудиторію. Обліковий запис можуть заблокувати за спам. Найкраще планомірно нарощувати базу передплатників.

Є пара порад, які допоможуть спростити процес ручного пошуку ЦА:

  1. Зробіть окремий документ для збереження інформації про облікові записи. Підійдуть звичайні Google Таблиці. Створіть колонки з важливими даними: ім'я профілю, опис, номер телефону, посилання.
  2. Починайте підписуватись на ці профілі та ставити лайки публікаціям. Можна й коментувати. Не забувайте про обмеження! Не більше 10 підписок та 10 лайків на годину.
  3. Зберіть додаткові контакти, якщо вони є у профілях людей. Вони можуть стати в нагоді в інших маркетингових кампаніях: розсилання поштою, месенджерами і т.д.

Спочатку цілком достатньо ручного методу. Далі можна підключити корисні інструменти, щоб процес пішов швидше та простіше.

Збір цільової аудиторії Instagram за допомогою спеціальних сервісів

Розглянемо кілька інструментів для збирання ЦА. Це «мастхев» для власника бізнес-акаунту, тому що знайти цільову аудиторію в Інстаграм за допомогою них набагато простіше.

InstaParser

InstaParser

Зручний парсер для збору облікових записів з номерами телефонів. Можна набирати ЦА за хештегами та конкурентами. Готова база не фільтрується. Однак ви можете виключити з пошуку профілі без телефонних номерів.

Зібраний список зручно експортується до Excel-файлу з усіма потрібними даними.

Користування сервісом платне.

Zengram Parser

Zengram Parser

Онлайн-інструмент значно спрощує складання списку облікових записів в Інстаграмі. Він збирає людей за потрібними критеріями. Дозволяє додавати фільтри до готової бази, вивантажує список для подальшої роботи.

Доступний безкоштовний пробний період використання платформи. Далі ви можете вибрати відповідний тариф.

SocialKit

SocialKit

Програма призначена для комплексного просування. Збір ЦА тут також є. Програма вміє підбирати конкурентів та хештеги, збирати дані з геотегів із заданим радіусом дії.

Це не онлайн сервіс. Софт встановлюється на комп'ютер. Ліцензія платна.

Instaplus

Instaplus

Це сайт, де можна збирати аудиторію за місцем розташування, хештегами, конкурентами. Відмінний помічник у просуванні в Інстаграмі. Пробний період триває 5 днів, потім необхідно підключити тариф.

Tooligram

Tooligram

Онлайн-платформа працює у хмарному режимі, тому ви можете займатися збиранням аудиторії на будь-якому пристрої. Сервіс використовують не лише для цього, але й для масової підписки, лайкінгу тощо.

Як утримати свою аудиторію в Інстаграмі?

Набрати передплатників – це лише частина справи. Якщо вам вдалося успішно залучити аудиторію в Інстаграм, необхідно її утримати.

Щодо цього є корисні рекомендації:

  1. Регулярно публікуйте цікавий контент. Без нього в Інстаграмі нікуди. Складайте якісний контент-план із підбором фото та відео, написанням текстів. Публікуйте пости не просто «щоб було», а справді цікаві. Якщо у вас магазин спорттоварів, частина публікацій має бути продаючою, частина — інформаційною з різними порадами, оглядами тощо. Контент для залучення теж потрібен, щоб аудиторія охоче коментувала, лайкала.
  2. Створіть конкретну УТП. Унікальна торгова пропозиція має виділяти вас на тлі конкурентів. При цьому кожному сегменту ЦА бажано робити свою УТП. Це дозволить підвищити залученість та конверсію.
  3. Обирайте правильний час публікацій. Викладайте пости тоді, коли ваша ЦА в мережі. Якщо бізнес поширюється на різні регіони та країни, не забувайте про часові пояси.
  4. Аналізуйте ефективність облікового запису. Регулярно вивчайте статистику та відстежуйте динаміку після будь-яких змін. Дивіться, які посади зацікавили передплатників найбільше, а які залишилися поза увагою. Це дозволить краще розуміти інтереси ЦА та створювати більш релевантний контент.

До речі, аналізуйте не лише свій акаунт, а й конкурентів. Беріть на озброєння їхній вдалий контент і намагайтеся зробити краще.

Висновки

Коли ви знаєте, як знайти цільову аудиторію в Instagram, просування стане ще ефективнішим. Залишається лише задіяти всі наші поради. Проводьте аналіз цільової аудиторії в Інстаграм, складайте деталізовані портрети покупців, користуйтеся ручним парсингом та спеціальними програмами. Отримані дані стануть вам у нагоді не тільки в роботі з соцмережею. Їх потім можна використовувати й для інших маркетингових каналів.

Комплексне просування у соціальних мережах

Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.

5/5
Корисність
Проголосували 1
Як вам стаття?
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ0
Можливо
Геолокація – одна з найпопулярніших функцій у мобільних додатках. Якщо ви звертали увагу, вона використовується…
Михайло Фетісов
Михайло Фетісов
Мобільний додаток для автосервісу – потужний інструмент для роботи з клієнтами та збільшення можливостей бізнесу.
Wezom
Wezom
Інтернет-магазини будь-яких масштабів, послуги доставки їжі, рітейл, логістичні компанії - в епоху пандемії всі стикаються…
Wezom
Wezom
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?