Digital-маркетинг для бізнесу

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
13.08.2023
13.08.2023
4.0
35559
12 хвилин
0

Digital-маркетинг сьогодні важливий як ніколи. Інвестиції в цифрові технології, використання різних каналів залучення й утримання своєї цільової аудиторії допоможуть вашому бізнесу вирости. Авторитетної присутності на інтернет-просторах можна домогтися тільки за допомогою впровадження грамотної сучасної маркетингової стратегії. Про те, як зробити цифровий маркетинг ефективним і які канали найкраще працюють у тій чи іншій ситуації, розповімо в цій публікації.

Що таке digital-маркетинг

Digital-маркетинг — це метод взаємодії компаній з клієнтами через пошукові системи, соцмережі, email та інші форми цифрової комунікації. В залежності від каналу знадобиться адаптувати формат спілкування зі своєю аудиторією.

Для розвитку бізнесу необхідно співвіднести власні можливості з сучасними трендами. Цілком імовірно, що вам знадобиться звернутися до надійного постачальника цифрових маркетингових послуг. Тільки разом ви зможете налагодити діалог зі своїми клієнтами.

Digital-маркетинг: трохи історії

Саме поняття «діджитал маркетинг» стало використовуватися ще в 90-х роках XX століття, хоча насправді бере свій початок у 80-х, коли SoftAd Group розробила оригінальну рекламну кампанію для кількох автомобільних виробників. Суть її в тому, що клієнт міг взяти вкладку з журналу та надіслати листа з нею на адресу компанії. А натомість він отримував дискету з інформацією про автомобілі та запрошення на пробний тест-драйв. Технічно це вже був цифровий маркетинг, але на той момент він ще так навіть не називався.

 

З розвитком інтернету та цифрових технологій значимість діджитал-маркетингу стає дедалі суттєвішою. Сьогодні до цифрових медіа відправляється понад 4,5 трильйони рекламних повідомлень щороку. І число постійно зростає. Для рекламодавця digital marketing — це не просто можливість взаємодіяти з цільовою аудиторією та мотивувати її виконати ту чи іншу дію, а й вибудовувати зі споживачами міцні довірчі зв'язки, ділитися корисною та актуальною інформацією, збирати додаткові відомості про користувачів та робити свої рекламні кампанії ще ефективнішими.

Основні канали діджитал-маркетингу

У міру розширення віртуального простору цифровий маркетинг трансформується, з'являється більше унікальних каналів із ним. Від SEO-просування, відеомаркетингу, подкастів до NFT сучасні канали digital-маркетингу істотно трансформувалися, дозволяючи компаніям створювати цінність і налагодити довірчі відносини зі своєю аудиторією унікальними та захоплювальними способами. Сьогодні найкраще працює багатоканальна стратегія. Це означає, що кожен спосіб комунікації доповнює попередній.

Діджитал-маркетинг має безліч каналів, які дозволяють доставляти цільовій аудиторії контент та рекламу в різних форматах та середовищах. Основні з них — це:

  • Інтернет. Це один з найпопулярніших і найефективніших каналів діджитал-маркетингу, тому що він дозволяє досягти великого охоплення та взаємодії зі споживачами через вебсайти, блоги, соцмережі та інше.

  • Цифрове телебачення. Найпоширеніший діджитал-маркетинг на TV – це короткі відеоролики, які транслюються під час рекламної паузи та привертають увагу масової аудиторії.

  • Локальні мережі. Йдеться про мережі, які з'єднують комп'ютери та інші пристрої в межах невеликої території, наприклад офісу. Вони дозволяють створювати персональні рекламні повідомлення для певної групи споживачів.

  • Мобільні гаджети. Це смартфони, планшети та інше. Вони є одним із найперспективніших каналів діджитал-маркетингу, оскільки дозволяють доставляти контент та рекламу споживачам у будь-який час та в будь-якому місці.

  • «Розумні» гаджети. До них відносяться годинник, окуляри та інші пристрої, що мають підключення до інтернету. Вони дозволяють збирати та аналізувати дані про поведінку та уподобання споживачів, а також пропонувати їм релевантні та цінні оголошення.

  • Інтерактивні дисплеї. Це пристрої, які мають можливість реагувати на дотики, жести, голос чи рух користувача. Вони розміщуються на вулицях, в магазинах, у транспорті та інших громадських місцях і дозволяють створювати унікальний досвід взаємодії з брендом, товаром або послугою.

  • Соціальні мережі. З їх допомогою можна розповсюджувати контент та рекламу вірусним способом, а також формувати лояльність та довіру клієнтів.

  • Digital art. Це вид мистецтва, який використовує цифрові технології для створення та представлення художніх творів.

Види digital-маркетингу

Щоб внести ясність, підкреслимо, що digital-marketing не обмежується тільки просуванням у Всесвітній мережі. Його доповнює комунікація з клієнтами на інших носіях, поза інтернетом, — наприклад, радіо-, телереклама й інші види розкрутки офлайн. У цій статті зосередимося на найпопулярніших.

Виды digital-маркетинга

Пошукова оптимізація

Це маркетингова стратегія, яка заснована на тому, щоб підвищити рейтинг свого вебресурсу з метою збільшення органічного трафіку. Чим вище показники ранжування сайту в пошуковій видачі Google, тим більше шансів на розвиток бренду.

В основі просування в цьому напрямку — створення унікального контенту, впровадження технічних доопрацювань на сайті, лінкбілдінг. Усе це базується на знанні принципів роботи ключових алгоритмів Google, які часто оновлюються, і стратегії SEO повинні регулярно коригуватися, щоб залишатися ефективними.

З мінусів цього методу — залежність від технологій і тривалість процесу. Також важливо розуміти, що для різних типів сайтів (лендінгів, інтернет-магазинів та інших) застосовуються різні підходи для розкрутки. Водночас такий діджитал-маркетинг окупається найкраще.

Поисковая оптимизация

Контент-маркетинг

Цей тип цифрового маркетингу допомагає максимально повно відповісти на інформаційні запити ЦА. Контент може бути у формі блогу, повідомлень в соціальних мережах, відео, інфографіки, подкастів тощо. В ідеалі ваш бренд повинен стати авторитетним голосом в галузі, публікуючи якісну інформацію. Тоді ваша аудиторія прийде до вас першою за інформацією про останні тенденції у сфері та буде довіряти вашій компанії.

Контент-маркетинг не тільки допомагає збільшити продажі, але й зміцнює репутацію бренду, підвищує лояльність.

До недоліків цього типу належать висока конкуренція, трудомісткість, знання особливостей своєї аудиторії.

Щоб такий діджитал-маркетинг став успішним:

  • виберіть 4-5 основних тем;

  • визначтеся з форматами, поєднуючи відео, аудіо, тексти та ін.;

  • використовуйте різні канали для публікації якісного контенту.

Контент-маркетинг

Social media marketing

Соціальні мережі є важливою частиною стратегії цифрового маркетингу кожної компанії. Створення акаунтів на популярних платформах Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube і просування на них дадуть можливість збільшити трафік на сайт і реально підвищити впізнаваність бренду.

Digital-маркетинг в соцмережах перетинається з іншими формами, наприклад з SEO, PPC, контент-маркетингом тощо.

Вибір платформи для просування свого бренду багато в чому залежить від тематики та типу аудиторії. Наприклад, за даними дослідження Pew Research, Instagram найкраще підходить для охоплення аудиторії у віці 18-24 років, а з тими, кому понад 40, найкраще налагодити взаємодію через Facebook.

До головних переваг цього виду digital-marketing належать:

  • високі показники конверсії;

  • можливість налагодити емоційний контакт з аудиторією;

  • орієнтація на певні сегменти клієнтів.

Цифровий маркетинг націлений на випередження конкурентів. Для цього потрібно стратегічно планувати свою роботу та виділити достатню кількість часу, щоб робити це послідовно й ефективно, реагувати на повідомлення клієнтів.

Рекомендуємо почитати
Найефективніші рішення для eCommerce

Як не злити бюджет на розробку інтернет-магазину? Як вибрати технології? Як оцінити вартість проекту? Ми позбавимо вас цих питань – реалізуємо розробку “під ключ”

Детальніше

Оскільки соціальні мережі є інтерактивною платформою, вам потрібно швидко відповідати своїм клієнтам. Такий віртуальний діалог допоможе завоювати довіру та підвищити лояльність до бренду.

Контекстна реклама

Це платне просування в пошукових системах. Діджитал-маркетинг використовує цей вид розкрутки для досягнення високих показників відвідуваності сайту за короткий проміжок часу.

Контекстна реклама з'являється у верхній частині пошукової видачі перед звичайними результатами або внизу першої сторінки. Для запуску найчастіше використовується модель PPC (оплати за клік). Як випливає з назви, суть її в тому, що ви купуєте кліки на своє оголошення через ставку на аукціоні ключових слів.

З недоліків можна назвати скептичне ставлення людей до реклами в пошуку. Такі користувачі вважають за краще довіряти органічній видачі. Але водночас для знайомства з брендом або нагадування про себе така digital-реклама — один із найефективніших способів.

Партнерський маркетинг

Партнерський маркетинг

Партнерський digital-маркетинг дозволяє компаніям або брендам працювати з партнерами, щоб охопити більш широку аудиторію й отримати високий дохід. Принцип таких взаємин полягає в тому, що ви платите своїм партнерам, коли вони виконують заплановану роботу, наприклад за здійснення продажу, збільшення кількості потенційних клієнтів.

Чим більша партнерська мережа, тим більшу кількість користувачів можна охопити. Для рекламних акцій партнери також використовують статті, відео та графіку.

Головна складність цього каналу полягає в проблемі вибору підхожого лідера думок з огляду на вашу аудиторію та бренд і пошуку автентичних способів взаємодії з людьми.

Варто зазначити, що партнерський діджитал-маркетинг — це один із трендів 2022 року. Зокрема, зростає кількість контенту, створеного або опублікованого впливовими особами, 71% маркетологів збільшують свій бюджет із використанням цього каналу.

Партнерский маркетинг

Нативна реклама

Форми нативної реклами містять оголошення різного формату в стрічці (наприклад, на платформах соціальних мереж), рекомендації з контенту (також відомі як віджети рекомендацій), спонсоровані повідомлення та платні оголошення в пошукових системах.

Хоча такий діджитал-маркетинг все ще є платним, цей формат реклами розроблений так, щоб виглядати максимально природно, не викликати негативні емоції в користувача. На відміну від медійної, нативна реклама працює так само, як вміст вебресурсу або додаток. Щоб відрізнити її від редакційного контенту, вона позначена як «спонсоровані», «рекламовані» тощо. Нативні оголошення зазвичай містять менше тексту, більше орієнтуються на зображення, щоб змусити користувачів перейти за посиланням. Часто в таких публікаціях міститься корисна освітня інформація.

Нативная реклама

Нативна реклама Nike у фільні «Назад у майбутнє»

Автоматизація маркетингу

Розбираючись із тим, що таке діджитал-маркетинг, не обійтися без питання з приводу його автоматизації. Суть полягає в тому, що фахівці використовують різні програми й сервіси для відправлення автоматичних повідомлень за певних умов, а також для контролю за метриками, в яких показуються результати просування через той чи інший канал.

Мета полягає в тому, щоб перетворити складні процеси, пов'язані з маркетингом в B2C- та B2B-сферах, на автоматичні, прості й відтворювані процеси з меншим втручанням людей. Цим займаються діджитал-агентства.

Серед основних трендів:

  • персоналізація з використанням контенту, оптимізованого під воронку продажів;

  • використання штучного інтелекту та машинного навчання в електронній пошті, контент-маркетингу та SEO;

  • впровадження діалогового маркетингу та чат-ботів.

Також важливі ретаргетинг і розроблення стратегій, орієнтованих на мобільні пристрої, — налаштування реклами в додатках, push-повідомлень та ін.

Email-маркетинг

Цей канал останнім часом часто недооцінюють, але водночас він залишається досить результативним. Розсилання повідомлень електронною поштою здатне налагодити постійний контакт із вашою аудиторією, зміцнити відносини, що згодом призведе до того, що люди згадають про ваш бренд, перебуваючи в ситуації вибору.

З недоліків цього каналу можна назвати те, що користувачі не завжди регулярно відкривають електронні листи або відмовляються від підписки. Щоб цього уникнути, додавайте цінність своєму контенту, відправляйте повідомлення не тільки про рекламні акції або появу нових товарів в асортименті.

Відеомаркетинг

Відеоформат допомагає створити емоційний зв'язок із потенційними клієнтами. Інформація, що транслюється у відеороликах, краще запам'ятовується, ніж текст або зображення. Кожен день мільйони глядачів звертаються до YouTube за контентом, який відповідає їхнім різноманітним потребам, інтересам і захопленням. Близько 80% клієнтів вибирають пошукові системи та відео, щоб дізнатися про продукти й подивитися відгуки; 55% споживачів роблять це перед купівлею.

Щоб ваша стратегія відеомаркетингу була ефективною, прислухайтеся до наших рекомендацій:

  • будьте конкретними у своїх відеоповідомленнях;

  • використовуйте різні формати — ролики, огляди, стріми та інші;

  • визначте цілі й зосередьтеся на них;

  • зверніть увагу на освітлення і звук, щоб ваші відео були чіткими та професійними.

І, звичайно, не ігноруйте різні платформи для розміщення своїх відео, від YouTube до TikTok.

Вірусний маркетинг

Для маркетологів вірусний маркетинг звучить як втілення мрії. Це найшвидша й найефективніша маркетингова стратегія для бізнесу. Це найкоротший шлях до успішного поширення інформації про продукт. Однак є одна заковика. Вірусним стати нелегко.

Основна мета вірусного маркетингу — широке поширення людьми повідомлень в Інтернеті. Це можуть бути різні «челленджі» в TikTok й Instagram, меми в Twitter. Ці пости змушують людей говорити про продукт, щиро пробуджуючи цікавість і ентузіазм і, як результат, залучаючи користувачів до вашого бренду.

Вирусный маркетинг

Мобільний маркетинг

Сучасний digital-маркетинг ставить собі за мету не тільки формування лояльності споживачів, а й оперативне розв’язання їхніх проблем. З цим найкраще справляються смартфони та мобільний маркетинг, який призначений для якнайшвидшого зв'язку з клієнтами.

Найпопулярнішими стратегіями на сьогодні вважаються:

  • SMS-розсилки та push-повідомлення;

  • розробка мобільних додатків;

  • QR-коди (Quick Response), які можна наносити на будь-які інші рекламні матеріали, щоб надати мобільним користувачам додаткову інформацію про ваш бренд;

  • обмін миттєвими повідомленнями через популярні месенджери WhatsApp, Viber, Telegram;

  • використання геолокалізації.

Оптимізація вашого вебресурсу для показу на мобільних пристроях також є обов'язковою умовою розкрутки бізнесу.

Радіо та ТБ-реклама

Це одні рекламних носіїв, що давно існують, але й на сьогодні це досить ефективний спосіб повсякденного впливу на людей.

Попри всі зміни, що відбулися за останні десять років, радіо залишається найрентабельнішим рекламним носієм. Щоб отримати від нього максимальну віддачу, потрібно звернути увагу на час, зміст і вашу ЦА.

Телевізійна реклама дає можливість охопити дуже велику аудиторію за короткий проміжок часу. Застосовуючи творчий підхід до просування свого продукту — чи то захоплювальна реклама, чи то пісні, що запам'ятовуються, чи то впізнаване обличчя вашого бренду — ви досягнете успіху.

Вхідний маркетинг

На відміну від традиційного маркетингу, який нав'язує рекламу споживачам, вхідний digital-маркетинг привертає їхню увагу та довіру, пропонуючи розв'язання їхніх проблем та потреб. Він складається з кількох етапів: залучення відвідувачів на сайт, їх конверсія на ліди, перетворення лідів на покупців та їх утримання. Для реалізації вхідного маркетингу використовують різні інструменти, такі як блоги, соціальні мережі, пошукова оптимізація, email-маркетинг, відеомаркетинг та інші.

SMS маркетинг

Це вид маркетингу, який використовує короткі текстові повідомлення для просування товарів та послуг компанії. Такий діджитал-маркетинг дозволяє швидко та недорого доставляти інформацію цільовій аудиторії, збільшувати залученість та лояльність клієнтів, а також збирати зворотний зв'язок. Він може бути використаний для різних цілей, таких як анонс акцій та знижок, повідомлення про статус замовлення, запрошення на заходи, підтвердження паролів та інші.

Білборд-маркетинг

Це вид зовнішньої реклами, який використовує великі щити, які розміщені в громадських місцях, для просування товарів, послуг, брендів або соціальних ідей. Такий digital-marketing має низку переваг, серед яких широке охоплення аудиторії, висока частота показу, можливість креативного оформлення.

У чому різниця між діджитал- та інтернет-маркетингом?

Digital-marketing та інтернет-маркетинг — це два суміжні, але не тотожні поняття. Перший охоплює всі види просування за допомогою цифрових технологій, включаючи інтернет, мобільні пристрої, програми, відеоігри, телебачення, радіо та навіть цифрові білборди. Другий же обмежується лише інтернетом як середовищем комунікації та реклами. В цілому цифровий маркетинг дозволяє створювати персоналізованшіі та ефективніші комунікації зі споживачами, а також використовувати різноманітні канали та формати для привернення їхньої уваги. Інтернет-маркетинг може бути більш доступним і простим у реалізації.

Радио и ТВ-реклама

Чим займаються digital-агентства?

Як ви могли здогадатися з попереднього матеріалу, сьогодні займатися самому просуванням власного бізнесу через Інтернет дуже складно. Доводиться враховувати дуже багато факторів, занурюватися в різні галузі, починаючи від SEO-оптимізації сайту й закінчуючи створенням мемів для «Твіттера» або відео для «Тіктока».

Діджитал-агентства якраз націлені на те, щоб використовувати найрізноманітніші канали комунікації з користувачами вашого бренду, створювати контент у різних форматах, використовуючи новітні технології та перевірені методи для поліпшення іміджу своїх клієнтів і збільшення продажів. Тут працюють фахівці, які можуть виконувати весь спектр цифрових послуг:

  • просування сайтів в пошуковій видачі;

  • маркетинг в соціальних мережах;

  • налаштування контекстної реклами;

  • пошук інфлюенсерів для партнерського маркетингу;

  • автоматизація маркетингових процесів і поєднання різних каналів розкрутки бізнесу в Інтернеті.

Статистика свідчить про те, що діджитал-агентства витрачають близько 20 годин на тиждень на розроблення маркетингової стратегії та контроль її реалізації в розрахунку на одного клієнта. А якщо ще додати персоналізований підхід й експертність, засновану на багаторічному досвіді, які пропонує наше агентство, то вибір очевидний — варто доручити просування у Всесвітній мережі нашій компанії.

Переваги діджитал-маркетингу

Вивчаючи, що таке digital-маркетинг і в чому його переваги, слід пам'ятати, що одна з найбільш очевидних причин його важливості — це можливість краще орієнтуватися на свою аудиторію. Уявіть, що ви можете продавати безпосередньо людям, які зацікавлені у ваших продуктах або послугах.

Також цифровий маркетинг доступніший, ніж традиційний. Якщо бізнес в Інтернеті тільки стартує, то за допомогою правильно підібраних каналів комунікації можна повідомити про це своїм першим споживачам.

Digital-маркетинг дозволяє:

  • забезпечити ефективні коефіцієнти конверсії;

  • обійти конкурентів;

  • поліпшити репутацію бренду;

  • налаштувати ефективну взаємодію з клієнтами;

  • збільшити продажі та підвищити свій дохід.

Усе це реально у разі використання різних видів діджитал-маркетингу та дотримання чіткої стратегії.

Як створити ефективну стратегію digital-маркетингу

Ключові відмінності digital-маркетингу та інтернет-маркетингу

 

Може здатися, що це поняття практично ідентичні. Але насправді це не так. Digital-маркетинг — ширше поняття, а інтернет-маркетинг — одна з його складових. Спробуємо пояснити простою мовою.

Якщо ми розглянемо різні канали діджитал маркетингу, то переконаємося, що не всі пов'язані безпосередньо з інтернет-технологіями. Наприклад, реклама на телебаченні та радіо, SMS-розсилки або інформація на електронних білбордах — це все інструменти digital маркетингу. Але вони пов'язані з інтернет-технологіями напряму.

Інтернет-маркетинг — це просування бізнесу, яке зав'язане на інтернет-технологіях та є частиною діджитал-маркетингу. Звісно, багато рекламних каналів цих маркетингових напрямів перетинаються. Але це ще не привід змішувати їх в одне ціле й говорити, що вони є ідентичними. Це не так!

Як створити ефективну стратегію digital-маркетингу

Щоб досягти успіху, важливо враховувати ключові фактори.

1. Точна мета

Формулювання чіткої вимірюваної мети та конкретного періоду для її досягнення — ось перший етап для розроблення стратегії. Без цього просування може стати аморфним або нерезультативним.

2. Портрет покупця

Діджитал-маркетинг дозволяє налагодити безпосередньо взаємодію з клієнтами, але для цього потрібно знати практично все про свого споживача — його захоплення, потреби, проблеми, соціально-демографічні параметри.

3. Аналіз конкурентів

Крім знань про своїх клієнтів, потрібно чітко розуміти, чим займаються суперники. Інформація про їхні успіхи й недоліки щодо просування в Інтернеті дозволить знайти точки зростання для свого бізнесу, розроблення унікальної стратегії та її коригування у разі потреби.

4. Шлях покупця

Супровід користувача на всіх етапах вибору товару, від першого заходу на посадкову сторінку до здійснення покупки, допоможе розібратися в ймовірних причинах відмови й усунути негативні фактори. Також це допомагає вибудувати довірчі відносини з потенційними покупцями та підвищити лояльність до бренду.

5. Вибір каналів digital-маркетингу

Сьогодні каналів для просування в Інтернеті безліч, до того ж їх кількість продовжує зростати. Вибір необхідних каналів базується на розумінні цілей і потреб ЦА. Наприклад, для В2С-сфери ефективними будуть SMM, розкрутка сайту, відеомаркетинг, а для B2B — email-маркетинг, партнерські програми.

6. Выбір тактики онлайн-маркетингу

Оптимальні тактики взаємодії з клієнтами, відповідний tone of voice допоможуть домогтися найкращих показників присутності в Інтернеті.

Як виглядає ефективна digital-стратегія

Не існує якогось універсального плану діджитал-просування, який можна застосувати для будь-якого бізнесу. Послуги цифрового маркетингу та їхня ефективність можуть значно відрізнятися залежно від товару/послуги, що просувається, специфіки цільової аудиторії, активності та кількості конкурентів або інших зовнішніх факторів. Однак ми готові поділитися базовим планом реалізації діджитал-стратегії, який у більшості випадків дозволяє досягти хороших результатів:

  • Етап №1. Створення та запуск сайту. Для ефективного діджитал-просування наявність фірмового вебресурсу буде великою перевагою. Він дозволить залучати пошуковий трафік, збільшувати впізнаваність бренду та, найголовніше, продавати ваш продукт.

  • Етап №2. SEO-просування. Цей етап є обов'язковим, якщо ви хочете, щоб ваш ресурс був видимим у Google-пошуку та займав перші позиції в пошуковій видачі за релевантними ключовими запитами. Ми рекомендуємо займатися SEO-оптимізацією ще на етапі розробки сайту. Це заощадить багато часу, сил і коштів у майбутньому.

  • Етап №3. Запуск контекстної реклами. Якщо багато інших видів діджитал маркетингу дають видимі результати лише згодом, то контекстна реклама починає приводити клієнтів майже відразу після запуску. З іншого боку, як тільки ви припиняєте вкладати гроші в неї, покази реклами зупиняються.

  • Етап №4. SMM-маркетинг. Просування в соціальних мережах — це ще один незамінний інструмент діджитал-маркетингу, який сьогодні може використати практично будь-який бізнес. А таргетована реклама, як і контекстна, допомагає дуже швидко привернути увагу потрібної вам аудиторії.

Але це лише базові рекомендації. Насправді підхід має бути значно глибшим. Необхідно провести маркетингові дослідження, проаналізувати конкурентів, створити воронки продажів, розробити позиціонування бренду та знайти оптимальні шляхи автоматизації процесів. Далі обов'язково настає етап створення маркетингових елементів: контенту, брендингу, SEO-складової та ін. Плюс дизайнерські послуги та послуги з розвитку цифрових платформ.

Якщо ви не впевнені, що зможете самостійно розробити та реалізувати діджитал-стратегію, найрозумніше звернутися до фахівців та делегувати цю роботу їм. Команда Wezom — до ваших послуг!

 

Майбутнє digital-маркетингу

Свого часу комплексний digital маркетинг отримав потужний поштовх у розвитку завдяки популярності мобільних пристроїв та зростанню їхньої доступності. Сьогодні смартфон є практично у кожної людини, але останнім часом якихось нових інноваційних рішень діджитал-індустрія не представила. Поки не з'явиться щось по-справжньому революційне, навряд чи побачимо серйозний еволюційний стрибок у цифровому маркетингу. Але рано чи пізно це зміниться, і нам із вами доведеться переглядати самі основи digital маркетингу.

Щоб прямо зараз ваша стратегія digital маркетингу працювала та приносила результати, дотримуйтесь базових рекомендацій:

  1. Ретельно вивчайте дані. Вивчення інформації про продукт, цільову аудиторію та конкурентів дозволяє точніше опрацьовувати стратегію цифрового маркетингу та досягати кращих результатів у короткі терміни.

  2. Застосовуйте засоби автоматизації та аналітики. У такий ви зможете отримати комплекс додаткових даних набагато швидше, ніж при використанні ручних методів збору та систематизації аналітики.

  3. Практикуйте індивідуальний підхід. Обов'язково необхідно вивчати статистику з мікромоментів, щоб отримувати точну та об'єктивну інформацію про потенційного клієнта та вибудувати для нього плавний купівельний шлях.

  4. Працюйте з різними каналами. Це той випадок, коли кількість має значення. Чим більше зручних каналів маркетингу та комунікації ви використовуєте, тим більше цільової аудиторії зможете охопити та залучити. Ця тенденція збережеться також у майбутньому.

І ще один цікавий момент!

Мабуть, будь-який досвідчений digital маркетолог підтвердить вам, що зараз кордон між B2C та B2B в маркетингу все сильніше розмивається. Клієнту подобається, що в B2C-сегменті все зрозуміло та доступно. Тому він очікує такої ж простоти та зручності в B2B-секторі.

Звичайно ж, розподіл між B2C та B2B ще збережеться деякий час. Але маркетингові підходи в цих напрямах ставатимуть дедалі схожими. До того ж уже зараз впроваджується третій підхід — B2ME, який розшифровується як Business to Me (бізнес для мене). Тобто ми говоримо про бізнес для людини з урахуванням її потреб та побажань. А розподіл між приватною особою та бізнесом йде на другий план. І ми вважаємо, що за принципом B2ME майбутнє всього інтернет-маркетингу.

Рекомендуємо почитати
Найефективніші рішення для eCommerce

Як не злити бюджет на розробку інтернет-магазину? Як вибрати технології? Як оцінити вартість проекту? Ми позбавимо вас цих питань – реалізуємо розробку “під ключ”

Детальніше

Висновки

Підбиваючи підсумки, підкреслимо, що сучасний digital-маркетинг — це різноманіття напрямків, чітке дотримання стратегії та професійний підхід. Це все ви можете знайти в нашому інтернет-агентстві.

FAQ

Що таке діджитал-маркетинг?

Цей термін об'єднує всі можливі способи просування товарів за допомогою цифрових каналів для зв'язку з клієнтами. Крім інструментів інтернет-маркетингу, до них належить і офлайн-просування за допомогою цифрових носіїв.

Які канали використовує діджитал-маркетинг?

Серед найпопулярніших і найрентабельніших фахівці називають SEO-просування, SMM-маркетинг, контекстну та нативну рекламу. Спостерігається процес виходу в тренд таких інструментів, як відеомаркетинг, мобільний маркетинг, реклама через інфлюенсерів. Продовжують залишатися актуальними реклама на цифровому ТБ, email-розсилки.

Як вибрати інструменти та канали для digital-маркетингу?

Вибір ґрунтується на особливостях продукту, персоналізованих характеристиках аудиторії. До успіху призведе поєднання різних сервісів й інструментів, а також контроль за результатами просування. Тільки так можна зміцнити позиції свого бренду в Інтернеті.

Як вам стаття?
4.0
Проголосувало: 22
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.