Кейс з просування компанії Lillyshop

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
24.08.2022
1857
0

Пошукове просування в умовах війни, особливо якщо говоримо про комерційний проєкт, – завдання складне і специфічне. Але нам вдалося виконати його на відмінно. В складний для економіки період ми змогли підвищити трафік на сайт Lillyshop.pro майже на 60 % у порівнянні з лютим цього року, при цьому зросла й кількість транзакцій – на 155 %.

Основна інформація

Назва: Lillyshop.pro

Рік реєстрації домену: 2018

Тематика: товари для сфери нігтьового сервісу та манікюру

Регіон: Україна

Мета: досягти довоєнних показників, підвищити конверсію

Послуга: пошукове просування

Результат: трафік виріс у 1,6 раза за 3 місяці (березень-червень) 2022 р.

Компанія Lillyshop.pro веде бізнес в ніші, яка зовсім не перетинається з військовими технологіями. Це продаж товарів для послуг манікюру та педикюру. Орієнтована вона на майстрів. Каталог містить велике різноманіття продукції для догляду за нігтьовою пластиною, створення покриття та виконання дизайну. Придбати можна різні матеріали, аксесуари та інструменти, а також технічне приладдя, таке як лампа, фрезер та ін.

Для зручності користувачів всі товари на сайті розділені на категорії:

  • гелі, акрили;
  • засоби для догляду за кутикулою;
  • допоміжні матеріали (для знежирювання, рідини для зняття покриття тощо);
  • засоби для дезінфекції;
  • лосьйони, різні креми для догляду за шкірою рук та тіла.

Ще в продажу доступні інструменти та складники до них: насадки та фрези, затискачі, лампи, прищіпки тощо. Майстри манікюру можуть замовити буквально все, що необхідно для їхньої роботи.

Основная информация

Бізнес йшов досить жваво, нам вдалося вийти на високі показники просування, результати за пів року роботи були разючими. Проте ситуація змінилася після початку війни. Як і скрізь у країні, бізнес компанії паралізувало, що негативно відбилося на результатах SEO.

У квітні 2022 року було прийнято рішення про відновлення співпраці. Основна мета при цьому була не просто досягти довоєнних показників, а й покращити їх, вивести бізнес на новий рівень. Щоб її досягти, ми почали з самого початку, тобто з аналізу сайту та складання стратегії.

Ключевая проблема

Ключова проблема

Ретельний аудит сайту Lillyshop.pro був обов’язковою мірою, бо завдяки йому вдалося оцінити поточний стан ресурсу. Серед проблем, які виявили наші фахівці, особливо слід відзначити:

  • недостатню вагу посилань;
  • дублі метатегів, їх низьку інформативність;
  • відсутність ряду комерційних факторів;
  • копії сторінок.

Саме ці проблеми призвели до зниження позицій сайту клієнта щодо конкурентів.

На фоні аналізу перед нашою командою була поставлена задача підвищити рівень органічного трафіку і вивести ключові запити в топ. Після початку війни ми вирішили більшою мірою сконцентруватися на отриманні стабільного потоку нових замовників та підвищенні рівня продаж.

Особливості стратегії

Аудит сайту клієнта та ресурсів конкурентів допоміг нам визначити точки росту для подальшого розвитку проєкту. Зусилля ми вирішили зосередити на наступних 4 напрямках.

Виправлення технічних помилок

Наявність недоробок є сигналом для пошукових роботів, що сайт не дуже якісний. Тобто вони не включають ресурс в конкурентний рейтинг за перші позиції у видачі. Тому виправлення помилок – важлива та обов’язкова міра, яка позитивно впливає і на сам сайт, і на процес розкрутки. Так, аби досягти поставленої цілі, ми провели ряд робіт:

  • покращили швидкість завантаження ресурсу для мобільних девайсів. Ця міра допомогла покращити ранжування та поведінкові фактори;
  • виправили неточності в мікророзмітці. Це потрібно було для того, щоб пошукові системи краще розуміли контент на ресурсі та могли створювати розширені сніпети;
  • видалили дублі вебсторінок;
  • опрацювали метатеги, особливу увагу звернули на description, title.

Устранение технических ошибок

Роботи з зовнішньої оптимізації

На момент початку роботи з сайтом у нього вже був сформований профіль посилань. Проте він нарощувався нерівномірно, ривками, що негативно відбилося на його якості. Саме з цієї причини пошукова система наклала штрафні санкції на ресурс Lillyshop.pro.

Аби вийти на верхні позиції рейтингу, збільшити трастовість сайту, ми серед числа ключових робіт приділили увагу саме нарощуванню маси посилань. Робили це поступово, аби не викликати підозр у пошукових систем. Крім того, ми склали стратегію з реалізації цієї задачі. Основні пункти в ній відводилися на відбір якісних майданчиків-донорів і закупівлю вічних посилань.

Зміцнення позицій бізнесу

Даний вектор належить до числа найважливіших для підвищення кількості продаж. Клієнт швидше приймає рішення щодо придбання товару, коли бачить знайомий бренд, йому зручно оформити заявку на сайті. Для оптимізації процесу отримання замовлень ми додали на сторінку телефони різних месенджерів – WhatsApp, Telegram та Viber, опцію онлайн-консультанта, внесли ще ряд змін для покращення взаємодії з користувачем.

Ще ми порадили розширити асортимент, аби покращити видимість ресурсу. На сьогодні у пошуку першочергово відображаються сайти компаній з великим каталогом.

Робота над розширенням структури ресурсу

Додаткових відвідувачів на сайт можна отримати завдяки створенню додаткових вебсторінок. Аби можливо було реалізувати цей задум, потрібно збільшити СЯ та виділити окремі категорії під бренди, настроїти фільтри і підключити їх в індексацію, створити метатеги.

Слабкі місця сайту клієнта

При зверненні до нас на ресурс Lillyshop.pro основна частина відвідувачів приходила з пошукової системи, платного пошуку та прямих заходів. При цьому показники статистики відвідуваності були негативні. Ще ми виявили, що об’єм трафіку у порівнянні з конкурентами просто недостатній для подальшого розвитку ресурсу. Крім того, більша частина запитів була поза топ-10.

Серед причин такого стану сайту можна виділити:

  • технічні негаразди. Це і низька швидкість завантаження на мобільних девайсах, і проблеми верстки деяких сторінок, і неточність валідації CSS та HTML, пагінації, копії сторінок;
  • відсутність ряду комерційних факторів. Серед виявленого: важкодоступні адреси email та фізичної, відсутність розділу сайту «Про нас», непрезентабельні картки продукції;
  • слабку структуру вебресурсу та малий асортимент.

Усунення всіх цих недоліків було необхідною мірою для покращення позицій сайту.

Рішення нашої команди

Стратегія відродження бізнесу для Lillyshop.pro потребувала комплексного підходу. Нижче розповімо про етапи робіт, які виконали наші фахівці.

Технічна оптимізація

Перш за все ми вирішили докласти зусиль для того, щоб пришвидшити завантаження сайту, наскільки це можливо з огляду на хостинг та CMS. Для досягнення цілі довелося на програмному рівні внести зміни і звернутися до техпідтримки хостингу. Завдяки цьому вдалося покращити індексацію та ранжування ресурсу в рейтингу пошукової системи.

На цьому етапі ми також доопрацювали мікророзмітку, що допомогло підвищити CTR та клікабельність сніпетів.

Додатково спеціалісти нашої студії приділили увагу метатегам Title і Description. Це було потрібно, аби покращити релевантність сторінок.

Покращили посилальний профіль

Спеціалісти нашої компанії для реалізації цієї задачі обрали стратегію плавного лінкбілдінгу з використанням анкорних посилань за основними ключами. Також були залучені безанкорні урли за кількома пріоритетними вебсторінками.

Ще на цьому етапі ми збільшили присутність проєкту в інтернеті. Аби досягти результатів, було вирішено опублікувати пресрелізи на тематичних майданчиках і регіональних порталах. Це допомогло збільшити трастовість ресурсу, відповідно, і позиції його в рейтингу пошукової системи.

Улучшили ссылочный профиль

Робота з комерційними чинниками

Цей напрямок теж важливий для підвищення кількості продаж. Для реалізації стратегії ми додали сторінку «Про нас», форму зворотного зв’язку. Ще приділили увагу розміщенню адреси електронної пошти. Ми прописали її в футері та шапці ресурсу, щоб можна було легко знайти. Додатково вивели контактні телефони і месенджери в окремий блок.

Для підвищення активності клієнтів ми додали також на сайт сторінки «Новинки», «Акції», «Хіти продаж».

Відновлення трафіку

Початок війни не пройшов безслідно для бізнесу нашого клієнта. Показники трафіку знизилися майже до позначки 0. Проте через місяць спеціалісти студії запровадили нову стратегію та почали працювати над відновленням бізнесу. Були виконані такі роботи:

  • виправлені технічні помилки;
  • опрацьовані пріоритетні категорії;
  • розширене СЯ за допомогою інформаційних запитів;
  • створений посилальний профіль (крауд, трастові та вічні посилання).

Також увагу ми звернули на мультимовність. На тлі останніх подій особливо актуальним стало питання створення повноцінних україно- та англомовної версій сайту. В якості пріоритетного інтерфейсу при завантаженні був обраний український.

Коментує експерт:

Як показує наш досвід роботи у сфері просування, воєнний стан – це хоч і криза, проте не така й глобальна, особливо для територій, де не ведуться бойові дії. Навпаки, якщо є можливість, то треба запускати бізнес, розвивати свою справу. Зараз для цього склалися досить вигідні умови, як не парадоксально. Річ у тім, що нині дуже знизилася конкуренція, що робить задачу просування доступнішою. Проте деякою мірою знизився й попит, хоча, як спостерігаємо, він поступово росте.

На успішність відновлення бізнесу впливає також і стратегія SEO-просування. Важливо робити акцент на розвитку україномовного інтерфейсу, зручності юзабіліті. Зважання на актуальні тенденції дозволить запустити онлайн-бізнес після паузи, навіть якщо ключові показники значно знизилися.

Клюєв Ерік, Head of SEO

Результати роботи над проєктом

Під час воєнного стану магазин Lillyshop.pro не ставив бізнес на паузу, а продовжував потихеньку працювати. Тому за першої нагоди були запущені роботи з SEO, через що нам вдалося налаштувати стабільне зростання трафіку.

Результаты работы над проектом

Завдяки оновленню стратегії просування також збільшилось число переходів з пошукової системи – за 3 місяці у 1,6 раза. Покращилися і позиції сайту в Google за рядом основних запитів.

увеличилось число переходов из поисковой системы

Цікаво, що більшу динаміку зростання позицій продемонструвала версія сайту українською мовою.

большую динамику роста позиций

За період з квітня по травень 2022 року також спостерігалося й стабільне зростання заявок від клієнтів через сайт.

За период с апреля по май 2022 года

Виявилося, що нам вдалося перевершити довоєнні показники.

Оказалось, что нам удалось превзойти довоенные показатели

Висновки та плани

Як показав досвід, роботи з просування навіть в умовах воєнного стану можуть принести чудові результати, якщо до цього вони велися за чітко продуманим планом.

Сьогодні у Lillyshop.pro є ще більше перспектив для розвитку, як і в інших комерційних проєктів, які теж зважилися на відновлення бізнесу. Конкуренція ще й досі низька, що дає змогу швидше та за менших витрат вивести ресурс у топ. Але для цього важливо довірити процес SEO-просування досвідченим спеціалістам. Тільки за такої умови нам вдасться втримати економічний фронт та підтримати країну на шляху до перемоги.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.