Впровадження програми для ресторану – це великий крок у бік прогресу та розвитку бізнесу. А основне його завдання у забезпеченні кращого контакту з клієнтами, розуміння всіх особливостей та розширення можливостей. Шлях діджиталізації для ресторанів – це шлях до зростання та масштабування.
Переваги мобільного додатка для ресторану
Впроваджуючи мобільний додаток для ресторану, бізнес отримує колосальні переваги. Звичайно, потрібні інвестиції, але в довгостроковій перспективі вони окупаються і дають великий прибуток.
- Знижується навантаження на персонал, оскільки клієнти отримують свідомо відповіді на свої запитання, наприклад, про склад страви, обсяг порції та рекомендації до цієї страви;
- автоматизуються процеси замовлення, особливо на доставку, так як багато замовлень просто йде в онлайн і оформляються автоматично, залишається тільки зібрати;
- персоналізується взаємодія з клієнтом, для якого підбираються індивідуальні рекомендації на основі його переваг, формується особистий перелік страв, надаються індивідуальні умови;
- впроваджується бонусна програма та програма лояльності, що приваблює ще більше нових користувачів, а також утримує увагу постійних клієнтів;
- оптимізуються робочі процеси, такі, як замовлення у будь-який час, проведення оплати, логістика доставки та багато інших;
- збільшується середній чек, оскільки користувачам пропонуються додаткові страви у додатку, ведеться підрахунок і знає, скільки він заплатить у результаті;
- охоплюється більше цільової аудиторії, оскільки ресторан тепер може працювати як локально, а й охоплювати інші райони міста;
- аналізуються робочі процеси, збираються необхідні дані про популярність замовлень, затребуваність страв, ефективність роботи співробітників;
- відбувається ефективне інформування користувачів про проведення заходів, нові впровадження, страви;
- є можливість впровадження додаткових функцій, корисних для користувача, наприклад замовлення таксі від ресторану;
- формується імідж компанії, підвищується впізнаваність бренду.
Як залучити клієнтів до ресторану за допомогою програми?
Додаток до ресторану – це потужний інструмент залучення нових клієнтів. Він працює таким чином: клієнт встановлює додаток, відвідуючи заклад, або завдяки рекламній кампанії та отримує бонуси чи інші нагороди, наприклад, знижку. Починає працювати програма лояльності, яка мотивує клієнта рекламувати додаток своїм друзям у соціальних мережах. Інтерактивні інструменти залучають його та утримують увагу.
Відтак покупець завжди перебуває у активному взаємодії з додатком. Персоналізація дозволяє підібрати необхідні інструменти для задоволення потреб клієнта. Повідомлення своєчасно повідомляють про нові акції, зміни, а також нагадують про відвідини. Головне – все має бути гармонійно та ненав'язливо. Тому важливим є функціонал програми для ресторану, його можливості.
Функціонал програми для ресторану
Щоб не платити за непотрібні функції, необхідно чітко сформувати завдання та потреби клієнтів. Якщо ресторан орієнтований на вишукану кухню, можна наголосити на інформуванні, бронюванні, докладному описі страв. Якщо це клуб, де грають музиканти та виступають артисти, повідомлення про заходи з можливістю бронювання столиків було б доречним. Під кожен бізнес підбирається унікальний набір функцій. Але все ж таки є і базові речі, які впроваджуються в багато додатків для ресторанів:
- Меню та інструменти доставки . Головне завдання програми для ресторану – продавати. Тому меню з цінами, а також функція замовлення та доставки має бути обов'язковою. Якщо заклад має на увазі роботу не тільки на доставку, то ще й функція бронювання столиків також має бути.
- Пошук найближчого закладу . Якщо розробляється мобільний додаток для ресторанів з однієї мережі або для партнерів, то функція пошуку найближчого закладу буде дуже доречною.
- Програма лояльності . Особистий кабінет з історією замовлень, можливість додавати замовлення до «Вибраного», накопичення бонусів та обмін їх на знижки або товари, персональні пропозиції.
- Кнопка «покликати офіціанта» . Ви, напевно, самі бували в ситуації, коли офіціант підходить до того, як ви визначилися із замовленням, а потім доводиться його кликати або довго чекати. Проста кнопка вирішила цю проблему дуже легко. Як і замовлення онлайн прямо у ресторані.
- Історія платежів та замовлень . Необхідна для того, щоб аналізувати запити клієнта та вибудовувати стратегію розвитку ресторану. Для клієнта вона потрібна, щоб розуміти, що та коли він замовляв, а також мати можливість повторити замовлення.
- Інтеграції з іншими додатками та сервісами . Сторінки оплати, інтеграція з CRM або 1С із сайтом – всі ці інструменти роблять програму корисною для бізнесу.
- Інтерактивність . Багато програм для ресторанів впроваджують функції інтерактивності, щоб «розважати» клієнта. Ігри, інструменти доповненої реальності та інші розваги допоможуть скоротити час, поки користувач чекає на своє замовлення. А додатково можна отримати бонуси.
Використовуйте всі переваги мобільних програм: автоматизуйте рутину, скорочуйте витрати. Наші експерти підберуть найкращі рішення безпосередньо для вашого бізнесу.
Приклади додатків для ресторану
У додатки для ресторанів впроваджуються ті функції, які необхідні у разі. Вкрай рідко – це шаблонні рішення. Найчастіше використовуються унікальні розробки, що дозволяють виділитися серед конкурентів та залучити більше відвідувачів. Ось кілька прикладів хороших мобільних додатків для ресторанів та інших компаній, пов'язаних із громадським харчуванням:
Гурме Альянс . Це мережа ресторанів, які впровадили мобільний додаток. Вони об'єднали службу доставки, причому клієнт, роблячи замовлення, розуміє, з якого ресторану буде доставлена їжа. Інтерактивне меню, актуальні ціни, доставка з кількох ресторанів, інформація про заклади з мереж, програма лояльності, розділ новин – це все було впроваджено у мобільний додаток для ресторану.
ROLL'N'PIZZA . Надає доступ до каталогу з актуальними цінами та можливість замовити онлайн. Є фільтр і пошук, що дозволяє швидко знайти потрібну страву, можна додавати страви до обраного, щоб надалі легко повторювати замовлення. Кожна страва має окрему сторінку з описом, розміром порції, складом. Є історія замовлень, що добре працює програма лояльності. Зручна та комфортна взаємодія з клієнтами.
Jack's . Це зручний додаток для доставки їжі: служба доставки та кейтеринг. Сама програма для ресторану відкриває можливість замовлення у більш ніж сотні різних закладів, у каталозі меню понад 3 тисячі позицій. Дизайн враховує фірмовий стиль компанії: реалізована зручна навігація з простими взаємодіями. Добре працює фільтр пошуку, є особистий кабінет користувача з історією замовлень та розділом «Обране».
Розробка мобільного додатку для ресторану: як ми це робимо?
У компанії Wezom ми пропонуємо індивідуальну розробку програми для ресторанів. Ми враховуємо особливості сфери, визначаємо переваги та допомагаємо діджиталізувати бізнес. Завдяки чіткій стратегії та покроковому плану, впровадження програми відбувається швидко та ефективно.
Етапи розробки мобільного додатку
- Обговорення ідеї та розробка концепції . Спочатку ми обговорюємо з вами ідеї, формуємо завдання, визначаємо потреби, на основі яких створюється чітка мета та шляхи її реалізації.
- Аналітика . Далі ми проводимо докладну аналітику сфери бізнесу, вивчаємо конкурентів, цільову аудиторію, потреби ринку. Шукаємо точки дотику, шляхи відбудови від конкурентів та підбираємо інструменти, стек технологій для реалізації проекту.
- Створюємо прототип . Мобільний додаток для ресторану починає набувати оболонку, ідея формується у візуальний образ та створюється прототип. Після його затвердження та внесення всіх коректив дизайнер приступає до створення кінцевого зовнішнього вигляду програми.
- Програмування . На основі прототипу та складеного технічного завдання програмісти створюють робочий мобільний додаток для ресторану, де впроваджують усі функції. У ході розробки проводиться тестування.
- Тест та реліз . Після розробки проводиться остаточне тестування та додаток для ресторанів запускається. Ми допомагаємо вивантажити його на платформи, навчаємо ваших співробітників користуватися ним.
У результаті, ми супроводжуємо вас від початку ідеї до запуску повністю готової програми. Також надаємо гарантійну підтримку, як додаткова послуга пропонуємо технічне обслуговування на постійній основі.
Терміни розробки програми
Скільки часу потрібно розробити мобільний додаток для ресторанів – залежить від функціоналу кожної окремої програми. Але вже під час обговорення проекту, коли ми зрозуміємо завдання, ми можемо сказати приблизний час розробки.
Надалі, коли буде поставлено цілі, визначено стек технологій, ми зможемо сказати точніший час. Звичайно, воно не остаточне, тому що можуть вноситися редагування, зміни і відбуватися форс-мажори. Але ми стежимо за тим, щоб заявлений час дотримувався розробки.
На вартість розробки мобільного додатка впливають різні фактори, про які не завжди знають замовники.
Вартість розробки програми
Ціна на розробку програми залежить від кількох факторів:
- функціонал. Чим ширший і складніший функціонал програми, тим складніше і довше його реалізувати, а отже, і вартість буде вищою.
- Технології. Деякі функції вимагають для реалізації окремих технологій, які можуть коштувати дорожче, ніж інші рішення. Вибір технології залежить від того, що потрібно реалізувати.
- Підрядник Важливо, до кого саме ви звернетеся за розробкою. Фрілансери зроблять роботу дешевшою, а великі компанії зможуть гарантувати якість та технічну підтримку. Вибір за вами.
- Напрацювання та ваша участь. Якщо у вас вже є певні матеріали або навіть готовий якийсь блок робіт, це може скоротити витрати на розробку програми. Також ваша участь, швидкість прийняття рішень та точність правок впливає на час, необхідний на розробку, а від цього залежить вартість.
Можливості мобільного додатку для ресторану
Замислюючись про створення програми ресторану в першу чергу потрібно визначитися з тими функціями і можливостями, які ви хочете надати своїм користувачам. Вибір залежить виключно від особливостей вашого бізнесу та ваших побажань, але ми все ж таки наведемо приклади найпопулярніших функцій.
Меню ресторану
Звичайно, необхідно надати користувачам можливість ознайомитись з асортиментом страв та ціновою політикою вашого закладу.
Замовлення доставки
Дуже популярна функція останнім часом, яка дозволяє замовляти їжу з ресторану додому на кілька кліків.
Онлайн оплата
Незалежно від того, чи даєте ви користувачам можливість замовляти доставку, чи обслуговуєте тільки у закладі, дозвольте їм оплачувати онлайн за допомогою своїх смартфонів.
Зв'язок із кур'єром
Відмінне доповнення до доставки - можливість зв'язатися з кур'єром, дізнатися про статус свого замовлення і не пропустити доставку.
Замовлення столика
Якщо ваш заклад важко потрапити без черги, надайте користувачам можливість забронювати столик прямо в додатку.
бонусна програма
Різні знижки, бонуси та акції допомагають підвищити лояльність користувачів та позитивно позначаються на середньому чеку.
Висновок
Впровадження мобільного додатку для ресторанів – це великий крок на шляху зростання. Зручна взаємодія з клієнтом, розширення функцій, полегшення роботи персоналу, автоматизація бізнес-процесів, це лише мала частина того, що пропонує додаток для ресторану. Впроваджуйте його, щоб розширити можливості бізнесу та масштабувати компанію. А ми допоможемо реалізувати всі ваші діджітал-ідеї.
FAQ
Навіщо ресторану мобільний додаток?
Все просто. Це інструмент, який допомагає масштабувати компанію, покращити взаємодію з клієнтами, автоматизувати робочі процеси, спростити роботу менеджерів, розширити послуги. Клієнтам простіше робити замовлення, навіть з офіціантів знижується навантаження, оскільки клієнти можуть детально розглянути кожну страву, її склад. Підвищується середній чек замовлення з допомогою підбору індивідуальних пропозицій клієнта з урахуванням його потреб. Аналітика допомагає зібрати дані про потрібність послуг або страв, зрозуміти, що і як потрібно покращити.
Скільки часу потрібно на створення мобільного додатку для ресторану?
Розрахувати точний час дуже складно, особливо якщо ще не зрозумілі завдання. Саме тому в ході першої зустрічі ми намагаємося одразу зрозуміти, що саме потрібно, які інструменти будуть впроваджуватись і який стек технологій використовувати. Це дозволить визначити приблизний час створення програми.
Точніший термін розробки мобільного додатку для ресторану ми озвучуємо після детального аналізу та затвердження проекту. У договорі він прописується, але з умовами можливих змін, оскільки на нього впливає багато факторів. Проте наша мета – не відходити від плану.
Скільки коштує розробка мобільного додатку для ресторану?
Вартість розробки, як і час, розраховується індивідуально. На вартість впливає безліч факторів: кількість функціонала, розробка інтерфейсу, особистих кабінетів, впровадження технологій, підключення сторонніх систем та багато інших елементів. При первинному обговоренні ми зможемо зрозуміти приблизну вартість, докладніше вона сформується на етапі затвердження проекту та підписання договору.
Вартість може змінюватись і змінюватися в ході роботи, оскільки можуть бути внесені правки, зміни в проекті та доповнення. Тим не менш, принципи компанії Wezom такі: ми ніколи не робимо таємних платежів, або несподіваних сюрпризів. Завжди наш замовник знає скільки і за що він платить, а докладні звіти це підтверджують. Приходьте до нас, і ми обговоримо вартість створення програми для ресторану.