click fraud detection
0 800 755 007
(Безкоштовно по Україні)

Як створити сайт компанії для продажів

5371

як створити сайт компанії, що продає

На практиці ми зустрічали багато випадків, коли сайт компанії виступає чимось на кшталт малоефективної інтернет-брошури підприємства. Ресурс, у розробку якого власник вклав чимало коштів та часу, наводить 1-2% клієнтів на рік (у кращому випадку), а основне його завдання – просто бути, тому що такі ж сайти мають конкуренти.

Ми не можемо дивитися спокійно на подібну зневагу до web-інструментів у бізнесі. Тож і вирішили написати цю статтю. Наша мета – донести: чому корпоративний сайт працює неефективно, чого насправді слід добиватися від нього, а головне – як досягти поставленої мети з його допомогою. Тож почнемо.

як технічний стан та функціонал впливає на конверсію

Як технічний стан та функціонал впливає на конверсію

Основне завдання сайту – полегшити виконання повсякденних завдань для користувача:

  • пошук інформації;
  • замовлення покупок та послуг;
  • комунікація.
Web-розробка

Створення web-сайту включає розробку дизайну, верстку сторінок, програмування, тестування. При створенні різних типів сайту використовуються різні інструменти та технології.

ДОКЛАДНІШЕ

Для цього потрібно забезпечити його всіма необхідними інструментами, а також зробити перебування на сайті максимально комфортним. Найчастіше саме технічні недоробки є причиною догляду. Тому зверніть увагу на такі деталі:

  1. Швидкість завантаження сторінок. З кожною новою секундою, витраченою користувачем на очікування на завантаження сторінки, показник конверсії зменшується приблизно на 7%. Тому важливо не обтяжувати сторінки зайвими графічними елементами, а також оптимізувати код, щоб скоротити кількість запитів між браузером та сервером. Оптимальний час – до 3 секунд. Докладніше про те, як скоротити час на завантаження, ви можете прочитати в іншій нашій статті.
  2. Зручність для мобільних користувачів – ще один важливий аспект, що впливає на конверсію мобільного трафіку (а це близько половини відвідувачів). Тому слід забезпечити ресурс адаптивним дизайном , який оптимізуватиме сторінки під різні типи дозволів, включаючи ПК, ноутбуки, планшети та смартфони. Сьогодні найкраще показує принцип проектування MobileFirst, коли в першу чергу враховуються інтереси користувача смартфонів, а вже після відмальовуються шаблони для інших типів екранів.
  3. Можливість пошуку на сайті. Якщо на вашому корпоративному ресурсі представлено безліч послуг або є блог, про користь якого ми розповімо далі, функція пошуку просто необхідна. Це дозволяє спростити користувачеві пошук потрібних сторінок і значно збільшує ймовірність замовлення.
  4. Фільтри та можливість порівняння. Часто сайти компаній виконують функцію інтернет-магазину, і, щоб він працював ефективно, необхідно забезпечити його відповідними інструментами. Фільтр дозволяє полегшити процес пошуку товару за певними критеріями, а можливість порівняти кілька схожих товарів у рази заощаджує час покупцю.

Не менш важливий і правильний вибір хостингу для вашого ресурсу: чим сайт масштабніший - тим більшими обчислювальними потужностями має оперувати сервер. Це також стосується відвідуваності. Пам'ятайте, що з часом трафік ресурсу зростатиме, тому заздалегідь обирайте хостинг відповідно до прогнозованого трафіку.

як зробити сайт, що продає за допомогою дизайну

Як зробити сайт, що продає за допомогою дизайну

Дизайн, що продає - важлива складова високої конверсії. Ключове завдання дизайнера не в тому, щоб сайт викликав естетичне задоволення користувачів. Головне – зручність інтерфейсу. Більшості відвідувачів абсолютно байдуже, якого кольору у вас є логотип або вибір шрифту в заголовках. Натомість розташування кнопок та форм захоплення, а також структура подачі інформації можуть відіграти вирішальну роль.

Розглянемо докладніше основні аспекти оформлення та юзабіліті, які роблять сайт таким, що продає:

  1. Правильне кольорове оформлення та контраст яскравостей. Цей аспект швидше впливає на іміджеву складову, ніж на конверсію. Але варто пам'ятати, що невдале оформлення може скоротити час перебування користувача на сайті. Намагайтеся не використовувати, особливо для тексту, багато яскравих кольорів, від яких втомлюються очі: жовтий, червоний салатовий, з їхньою допомогою краще виділяти тільки ключові елементи. Фон має бути однотонним та контрастувати з текстом, щоб полегшити читання.
  2. Виділяйте кнопки . Для кнопок навпаки слід використовувати кольори, що привертають увагу. Крім того, забезпечте їх інтерактивними підказками та піктограмами, що позначають дію, яку вони виконують. Проектуючи дизайн для мобільних екранів, пам'ятайте про те, що розміщувати кнопки слід там, де до них найпростіше дотягнутися великим пальцем правої руки.
  3. Структуруйте інформацію. Для кожного типу сторінки існує власна структура подання інформації. Але є основне правило для всіх: те, за чим прийшов користувач, має бути на першому плані. Якщо це сторінка «Про компанію», то перш за все – розгорнутий опис компанії (з історією, нагородами та без самопроголошених титулів на кшталт «кращий» та «№1»), якщо картка товару – докладний опис товару, а не довга розповідь про ваші переваги та вигоди від покупки.

Більшість сайтів компаній – це багатофункціональні інструменти, що виконують низку унікальних завдань для підприємства. Знайти для них відповідний шаблон дизайну практично неможливо. Щоб дизайн сайту був продавцем, його необхідно розробляти з нуля під індивідуальний функціонал та бізнес-мети ресурсу.

продає дизайн сайту

Конвертуємо за допомогою контенту

Розробка сайтів, що продають, важлива, але вона не принесе результату без якісного наповнення. Не дарма в англомовному сегменті інтернету дуже популярним є вираз content is king, що в перекладі: «контент – король».

Користуйтеся послугами професійних авторів або пишіть самостійно

Насамперед слід визначити, як саме ви отримуватимете якісний контент для сайту. Найкращий спосіб – писати самостійно, адже хто якщо не ви найкраще знаєте свій продукт та аудиторію. Якщо ж на це немає часу, чи немає бажання освоювати письменницьку майстерність, то важливо шукати копірайтера, який розуміється саме на вашій ніші. Інформативність тексту набагато важливіше умінь автора використовувати гарні висловлювання.

створюйте структуру текстів, що продає

Створюйте структуру текстів, що продає

При написанні тексту важливо заздалегідь визначити цілі, яких ви хочете досягти за його допомогою:

  • сформувати потребу на товар чи послугу;
  • завоювати довіру читача;
  • продемонструвати переваги вашої компанії;
  • конвертувати в клієнта.

Але не варто зациклюватись безпосередньо на них. Важливо не забувати про цілі читача, який перейшов на вашу сторінку, які відповіді він хотів отримати тут.

Якщо ви створюєте текст про послугу або товар, що продає, важливо, щоб текст послідовно відповідав на три ключові запитання відвідувача:

  1. Що це?
  2. Навіщо мені це треба?
  3. Чому я маю звертатися саме до вас?

Саме у такій послідовності слід надавати відповіді. Насамперед цікавить сама послуга чи товар, через нього користувач і перейшов на сторінку. Далі важливо розповісти про переваги цього продукту. Після того, як вам вдалося донести його цінність, слід розкрити всі вигоди покупки саме у вас.

заведіть корпоративний блог

Заведіть корпоративний блог

Блог на сайті компанії – багатофункціональний маркетинговий інструмент, який значно підвищує його конверсію та результативність різних інструментів просування: SEO, SMM та ін. Він надає наступні переваги:

    1. Підвищує споживчу довіру, демонструючи ваш професіоналізм та високу обізнаність у ніші.
    2. Підвищує інтерес до бренду.
    3. Допомагає збільшити охоплення та впізнаваність, залучаючи цільовий трафік із пошуку за інформаційними запитами.
    4. Є невід'ємною ланкою при багатоступінчастому ланцюжку продажу складних послуг.
    5. Інформує споживачів та розкриває всю цінність вашого продукту.
    6. Збільшує кількість постійних відвідувачів та можливість повторного замовлення.

Інформаційний контент використовується в багатьох сферах digital-маркетингу, а також робить сайт кориснішим і цікавішим для ваших потенційних клієнтів.

використовуйте розсилку

Використовуйте розсилку

Якщо ви не надаєте дорогих товарів, необхідність яких виникає вкрай рідко, то особливо важливо не втрачати зв'язок з поточними клієнтами. Повторне залучення клієнтів дозволяє збільшити кількість замовлень, причому з набагато меншими витратами на маркетинг.

Використовуйте базу електронних адрес ваших клієнтів, щоб підтримувати зв'язок за допомогою електронної пошти. Важливо, щоб листи у розсилці були справді корисними. Використовуйте найцікавіший контент із блогу, щоб привернути увагу та інтерес. Розповідайте про знижки та акції, які проводите, це підвищить привабливість повторних замовлень.

5/5
Корисність
Проголосували 2
Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проект
Давайте почнемо розмову!
КОМЕНТАРІ0
Можливо
Інтернет-магазини будь-яких масштабів, послуги доставки їжі, рітейл, логістичні компанії - в епоху пандемії всі стикаються…
Wezom
Wezom
У цій статті ми розповімо про те, які завдання дозволяє вирішити даний вид робіт, які…
Олексій Варламов
Олексій Варламов
ПІДПИСУЙТЕСЯ НА РОЗСИЛКУ АЙТІБЛОГ
Бажаєте отримувати 
цікаві статті?