Як створити сайт компанії для продажів

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
5.0
30.10.2019
10382
0

На практиці ми зустрічали багато випадків, коли сайт компанії виступає чимось на кшталт малоефективної інтернет-брошури підприємства. Ресурс, у розробку якого власник вклав чимало коштів та часу, наводить 1-2% клієнтів на рік (у кращому випадку), а основне його завдання – просто бути, тому що такі ж сайти мають конкуренти.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Ми не можемо дивитися спокійно на подібну зневагу до web-інструментів у бізнесі. Тож і вирішили написати цю статтю. Наша мета – донести: чому корпоративний сайт працює неефективно, чого насправді слід добиватися від нього, а головне – як досягти поставленої мети з його допомогою. Тож почнемо.

як технічний стан та функціонал впливає на конверсію

Кілька слів про те, що таке сайт для продажів

Сайт для продажів – це діджитал інструмент будь-якої сфери бізнесу, яка пропонує свої товари та послуги як B2C, так і B2B клієнтам. Це не просто візитна картка, а досить ефективний та потужний інструмент продажу. Але важливо, аби ресурс відповідав критеріям, які роблять його сайтом для продажів.

Якісний сайт для продажів відрізняється правильним оформленням та змістовним наповненням. Він створюється з конкретною метою й має мотивувати клієнта здійснити покупку. Але навіть якщо дія безпосередньо не спрямована на продаж товару чи послуги, необхідно створювати такий ресурс, який прогріватиме клієнта та поступово підводитиме до купівлі, вибудовуючи довгострокову взаємодію.

Як створити сайт для продажів? Ось декілька якостей, які мають бути присутніми у такого ресурсу:

  • Цільова спрямованість. Веб-сайт для продажів є чітко налаштованим на досягнення конкретних цілей бізнесу: збільшення продажів, залучення потенційних клієнтів або збільшення передплатників на розсилку. Він орієнтований на активне залучення відвідувачів та мотивацію до дії.
  • Привабливий дизайн. Візуальний аспект сайту для продажів відіграє важливу роль. Він має бути сучасним, привабливим та відповідати бренду компанії.
  • Оптимізація пошукових систем (SEO). Сайт для продажів має бути оптимізованим для пошукових систем, аби бути добре помітним та перебувати на високих позиціях у результатах пошуку.
  • Чітка та переконлива комунікація. Важливо вміти недвозначно показати користувачам переваги, унікальну пропозицію та цінність продуктів/послуг компанії. Тексти на сайті мають бути привабливими, зрозумілими та орієнтованими на потреби цільової аудиторії. Комунікація має бути спрямована на розв'язання проблем та задоволення потреб клієнтів.
  • Использование эффективных элементов. Речь о таких элементах, как продающие видео, клиентские отзывы, демонстрации продукции, подробные описания и т.д.
  • Використання ефективних елементів. Йдеться про такі елементи, як відео, клієнтські відгуки, демонстрації продукції, докладні описита інші.

Отже, що таке сайт для продажів? Це ваш “червоний прапор” для залучення аудиторії, яка прогріватиметься й рано чи пізно купуватиме ваші продукти та послуги. Саме тому створення сайтів для продажів – це дуже важливий аспект будь-якого сучасного бізнесу, якому варто приділяти увагу.

 

Що відрізняє сайт “для продажів” від “не для продажів”

Крім базових якостей існує низка критеріїв, які допомагають зробити цей бізнес-інструмент робочим та ефективним. Як зробити сайт для продажів? Невже достатньо виконати вищезазначені вимоги? Насправді це комплекс технологій та інструментів, які мають поєднуватися та доповнювати один одного. Розгляньмо, як зробити сайт для продажів максимально продуктивним та що має бути реалізовано.

Професійна стратегія та аналіз даних для продажів

Сайт для продажів має постійно еволюціонувати, й для цього необхідно використовувати аналітику та тестування. Аналітичні інструменти дозволяють відстежувати відвідуваність, поведінку та конверсії на сайті, що допомагає оптимізувати його ефективність. A/B-тести дозволяють проводити експерименти з різними варіантами контенту та дизайну, щоб визначити найефективніші стратегії.

Інструменти аналітики допомагають зрозуміти, що цікаво користувачам, що їх відштовхує, які товари популярні. Завдяки розумінню поведінки користувачів можна покращувати пропозицію для клієнтів.

Також важливо розуміти цільову аудиторію. Необхідно виконати дослідження ЦА та визначити її потреби, проблеми та переваги. Веб-ресурс має бути спроектований та наповнений контентом таким чином, щоб привернути увагу користувачів. У цьому також допомагають інструменти аналітики.

“Упакування, яке чіпляє”

Упакування бізнесу – це комплекс заходів, у якому всі бізнес-процеси пов'язані між собою одним ланцюжком. Це своєрідна воронка, що веде відвідувача сайту, який потрапив до вас уперше, у напрямку здійснення покупки. Але навіть на етапі оплати товару чи послуги взаємодія не закінчується. Важливо й надалі продовжувати працювати з ним, щоб клієнт повертався та робив покупки.

Тому розробка сайтів для продажів - це великий процес, який містить не лише створення веб-ресурсу, але й опрацювання маркетингу, бізнес-стратегії, пошук точок зростання компанії, масштабування, роботу з клієнтами та вибудовування довгострокової взаємодії.

“Промовисті” заголовки

Захопити увагу користувача потрібно протягом перших секунд. У цьому допомагають заголовки. Це не означає, що вони мають “кричати”. Важливо, аби заголовки одразу говорили людині про товар. В ідеалі, розв'язувати його проблеми та вирішувати потреби.

Також важливо, щоб заголовок відповідав самому товару. Ви бачили, як відображаються назви товарів на AliExpress? Щось на кшталт «Купити м'який слоновий хобот, іграшка дика тварина слон». Цей неймінг давно став мемом, але чому Ali Express заплющує на нього очі? Тому що вона мегапопулярна, а продавці можуть дозволити собі встановлювати дуже низькі ціни. Але якщо у вас немає переваг AliExpress, то доведеться йти іншим шляхом – надаючи не лише якісні, але й максимально інформативні описи продуктів.

Докази цінності та унікальності

Тексти на сайті для продажів мають бути орієнтованими на переваги та вигоди, які отримає клієнт при виборі вашої компанії. Ключові повідомлення мають бути чіткими, привабливими та легкими для сприйняття. Також необхідно використовувати «заклики до дії», які спонукають відвідувачів до здійснення конкретних дій, таких як купівля продукту, оформлення підписки або запит на консультацію.

При донесенні цінності важливо зважати на проблеми, з якими стикається потенційний клієнт, а також пояснити, як ваш товар чи послуга розв'яжуть цю проблему.

Тут варто подумати над тим, як представити свою унікальну торгову пропозицію, аби випередити конкурентів й переконати користувача здійснити покупку саме у вас.

Зручні інтерфейси, зручні кнопки, зручна комунікація

Сайт для продажів повинен мати логічну та інтуїтивно зрозумілу структуру, яка допомагає відвідувачам легко знаходити потрібну інформацію. Якісна навігація, ясні розділи та підрозділи, зручний пошук по сайту – все це допомагає відвідувачам швидко отримати необхідну інформацію та прийняти рішення про покупку.

Потрапляючи на сайт вашого бізнесу, людина має почуватися комфортно, а головне – потрібно створити для неї відчуття «чогось знайомого та зрозумілого». Саме тому у WEZOM ми приділяємо особливу увагу UX дизайну. Не варто забувати й про адаптивний дизайн та оптимізацію для мобільних пристроїв. Вони забезпечують зручність використання та дозволяють відвідувачам легко здійснювати покупки або залишати контактні дані.

 

Доречні форми зворотного зв'язку

У фізичному магазині є продавці-консультанти. Вони можуть бути занадто наполегливими й навіть набридливими, але за необхідності потенційний покупець звернеться до них за допомогою, відповіддю на запитання або консультацією. Чи наявний такий інструмент у вашому діджитал-бізнесі?

Для комунікації та взаємодії слід використовувати різні форми. Важливо показати користувачеві, що ви відкриті для спілкування. Для цього потрібно розробити інструменти комунікації, починаючи від соцмереж, месенджерів і форм зворотнього зв'язку на сайті та закінчуючи AI-чатботами.

Головний екран - обличчя вашого бізнесу

Це ваша вітрина, а зустрічають, як відомо, за одягом. Створення сайту для продажів починається з головної сторінки. Тут важливо зацікавити, показати переваги, виділитися серед інших продавців, запам'ятатись відвідувачеві. Він може нічого не купити прямо зараз, але згадати про вашу сторінку за два місяці.

Саме на головній сторінці сконцентровані практично всі вдалі рішення сайту для продажів. Приділіть їй особливу увагу.

 

Як має виглядати ідеальна структура сайту для продажів

Структура сайту відіграє важливу роль у залученні та утриманні відвідувачів, а також в ефективній комунікації та SEO-просуванні. Розгляньмо, як може виглядати ідеальна структура сайту для продажів:

  • Головна сторінка. Візитна картка сайту для продажів, яка повинна миттєво привернути увагу відвідувача. Як правило, містить коротку інформацію про компанію, її унікальну пропозицію та ключові переваги продукції та послуг.
  • Розділ "Про компанію". Надає відвідувачам додаткову інформацію про вашу компанію, її історію, цінності та досягнення. Тут можна також згадати ключові переваги, які роблять вашу компанію унікальною. Презентація команди, її досвіду та професіоналізму може допомогти створити довіру у відвідувачів.
  • Продукти, послуги чи каталог. Це і є ваш магазин, де представлені ваші товари або послуги. В ідеалі кожний товар представлений з унікальним описом, фото, характеристиками та перевагами.
  • Сторінка "Як це працює". Підходить для послуг чи одного товару. Тут можна показати, які проблеми вирішує ваш продукт та як він задовольняє потреби клієнта.
  • Клієнти та партнери. У цьому розділі можна поділитися інформацією про клієнтів та партнерів, з якими ви співпрацюєте. Можна уявити у вигляді логотипів, посилань на відгуки або кейс-стаді, які демонструють успішні проекти та результати роботи з вами. Подібна інформація створює довіру та підтверджує вашу експертність та репутацію.
  • Поширені запитання. Розділ, який закриває заперечення та відповідає на базові питання. Наприклад, умови оплати та доставляння, повернення товару, графіка роботи та інші.
  • Контакти. Один з важливих та основних розділів, на якому відвідувач взаємодіє з вашим бізнесом.
  • Каталог продукції. Якщо йдеться про маркетплейс або онлайн-магазин, то в цьому розділі полягає вся суть вашого сайту. Тут клієнти вивчатимуть ваш асортимент та прийматимуть рішення про покупку.

Ідеальна структура сайту для продажів має бути логічною, інтуїтивно зрозумілою та з легкою навігацією. Вона відображає унікальність та переваги компанії, допомагає ефективно комунікувати та мотивувати відвідувачів до дії.

Яскраві приклади сайтів для продажів

Існує чимало якісних веб-сайтів, мета яких – продаж. Вони поділяються за категоріями, ось кілька прикладів непоганих, на наш погляд, сайтів для продажів:

  • Маркетплейси. Це великі майданчики, де продавцями є одразу багато людей. Наприклад, Rozetka, OLX, Prom.
  • Інтернет-магазини. Таких веб-сайтів сотні тисяч. Кожен з них намагається залучити клієнтів та запропонувати свої товари. Вони можуть працювати та існувати виключно онлайн, або бути частиною рітейл-мережі. Приклади можна наводити нескінченно: MOYO, Фокстрот, Modivo та інші.
  • Сайти з послугами. Це Landing Pages або корпоративні сайти, що продають, де компанії пропонують свої сервіси або послуги. Boy-coy, Setters, Maslo.
  • Сайти для продажів від виробників. Коли компанія є виробником товару, створення сайту для продажів – важливий елемент бізнес-воронки. Наприклад, Unawheel, Okna Ludyam, Balsoy.

Прикладів якісних сайтів – море. Але існує також чимало не дуже якісних веб-ресурсів. Тому розробка сайтів для продажів має лежати на плечах професіоналів, які знають, що та як робити.

Які існують види сайтів для продажів

Сайти для продажів можуть мати різні форми та цілі в залежності від типу бізнесу та потреб компанії. Умовно їх можна розділити на 3 основні категорії.

Промосайти для продажів

Це ефективний інструмент просування конкретного продукту, послуги чи заходи. Вони фокусуються на наданні інформації про переваги та цінність запропонованого продукту чи послуги.

Промосайти зазвичай мають односторінкову структуру, де зміст організований лаконічно та переконливо. Вони використовують візуальні елементи, такі як яскраві зображення, відео та привабливі заголовки, щоб залучити та зацікавити відвідувачів.

Головною метою промосайту є мотивація відвідувачів до конкретної дії, наприклад купівля продукту, реєстрація на захід або оформлення підписки.

Онлайн-вітрина, портфоліо вашого бізнесу

Надає детальну інформацію про ваш бізнес, його послуги або продукти. Такий сайт призначений для презентації вашої компанії та демонстрації ваших досягнень, досвіду та експертизи. Інтернет-вітрина зазвичай містить розділи, присвячені опису послуг, портфоліо проектів, клієнтських відгуків та контактних даних.

Візуальні елементи, такі як фотографії, відео та графіка, відіграють важливу роль у створенні привабливості та візуального враження про ваш бізнес. Головна мета такого сайту – переконати відвідувачів у вашій професійній компетентності та залучити потенційних клієнтів чи партнерів.

Попри те, що тут немає прямих продажів, такий інструмент допомагає прогрівати аудиторію, знайомить її з вашим бізнесом та формує лояльне ставлення. Найчастіше портфоліо або вітрина використовуються в тому випадку, якщо у вас є офіс, фактична точка роботи вашого бізнесу або ви надаєте послуги віддалено.

 

Сайти eCommerce

Інтернет-магазин надає можливість клієнтам купувати продукти або послуги безпосередньо через Інтернет. Він має зручну навігацію, категорії товарів, функціональний кошик та систему оформлення замовлення.

Забезпечує докладний опис продуктів, фотографії, ціни, відгуки покупців та можливість фільтрації товарів за різними параметрами. Важливими елементами інтернет-магазину є безпечні платіжні системи та зручні способи доставляння товарів. Якщо ви не підключаєте платіжні системи (що перетворює ваш інтернет-магазин на вітрину), то обов'язково створюються розділи з умовами оплати товару.

Метою інтернет-магазину є задоволення потреб клієнтів у купівлі продуктів чи послуг, надання зручного та надійного місця для онлайн-шопінгу та збільшення обсягу продажів компанії.

 

Як створюється сайт для продажів: розглядаємо всі етапи

Наші фахівці добре розуміють, як створити сайт для продажів – про це свідчать наші успішні кейси в різних нішах бізнесу. Загалом розробка складається із 6 основних етапів.

Етап №1. Вивчення ЦА, визначення рівня її усвідомленості

Ми вивчаємо вашу нішу та аудиторію, бізнес-аналітик виконує дослідження ринку, щоб зрозуміти, які у потенційних клієнтів потреби. Це допоможе сформувати унікальну пропозицію, зрозуміти архітектуру сайту та вирішити, яким буде функціонал.

Етап №2. Робота зі створення унікальної торгової пропозиції

Дуже важливо на ранньому етапі визначити, чим ваш проект відрізняється від тисяч аналогічних сайтів. Чи маєте ви унікальний продукт, чи сервіс? Чи ви просто дуже гарні у своїй справі? Відповіді на це питання важливі для розвитку сайту, як продукту – розробникам важливо розуміти, як він буде залучати клієнтів і в перспективі, масштабуватися.

Етап №3. Створення сайту, який “чіпляє”

Дизайнери розробляють концепцію дизайну та прототипи. Особлива увага приділяється не лише зовнішньому вигляду, але і UX дизайну та адаптивності. Нам важливо, щоб ваш сайт для продажів мав добрий вигляд на будь-якому пристрої, швидко працював й був зрозумілим та доступним для кожного вашого клієнта. І, звичайно, дизайн сайту для продажів має звертати увагу користувача на перевагах продукту та УТП.

Етап №4. Пропрацювання структури та наповнення сайту

Розробляється архітектура сайту, визначається його функціональність, підбирається стек технологій для розробки. Програмісти починають працювати з кодом, тестувальники перевіряють працездатність продукту на кожному етапі розробки. Це все звучить лаконічно, але насправді це найтриваліший та найскладніший етап, який можна розбирати нескінченно.

Етап №5. Робота з опису продуктів та сервісів

Йдеться про наповнення сайту контентом. Заповнюються основні сторінки, розділи, опис товарів. Ви можете робити це самостійно, або звернутися до нас, щоб наші фахівці зробили для вас відповідний контент.

Етап №6. Контроль якості

Здійснюється бета-тестування продукту. Потенційні користувачі вивчають функціональність, виконується оцінка критеріїв зручності, простоти, візуалу, контексту. Після тестів сайт ставиться на реальний домен та починає працювати. У нашій практиці ми обов'язково надаємо технічну підтримку після релізу продукту, а за потреби надаємо й додаткові послуги.

 

Яких помилок найчастіше припускаються під час створення сайту для продажів

Знаєте, що поєднує не дуже якісні сайти для продажів? Вони так чи інакше містять три ключові помилки, які псують їм показники продажів та зростання. Розгляньмо їх, щоб у своєму продукті ви не припускалися цих помилок.

Помилкова стратегія, неправильне встановлення цілей

Без правильного визначення цільової аудиторії, ключових посилань та цілей сайту, опрацювання УТП важко створити ефективний сайт для продажів. Важливо виконати дослідження ринку, вивчити потреби клієнтів та з’ясувати, як ваш сайт може задовольнити ці потреби. Важливо, аби стратегія не вибудовувалася за абстрактним принципом “зробити добре”, вона має бути предметною та вимірною.

Неякісне техзавдання

Архітектура сайту містить в собі структуру, навігацію, макет та функціональність. Важливо розробити логічну та інтуїтивно зрозумілу структуру сайту, щоб відвідувачі могли легко знайти необхідну інформацію. Технічне завдання має містити всі вимоги до дизайну, програмування, функціональності та інтеграцій, аби сайт міг бути розроблений та реалізований відповідно до ваших вимог.

Неправильне розуміння цих аспектів може призвести до створення неефективного сайту з поганою навігацією, неробочими функціями чи непривабливим дизайном. Крім того, ТЗ має бути докладним, враховувати мільйон неочевидних дрібниць, які можуть передбачити лише професіонали.

Слабка аналітика та тестування

Аналітика відіграє важливу роль у розумінні поведінки відвідувачів, ефективності стратегій продажу та прийнятті обґрунтованих рішень для розвитку сайту. Використовуйте інструменти веб-аналітики, такі як Google Analytics, для відстеження трафіку відвідуваності, джерел трафіку, поведінки користувачів та конверсій.

Це допоможе вам зрозуміти, які сторінки залучають більше відвідувачів, які дії вони виконують на сайті та які сторінки потребують оптимізації. Тестування A/B може допомогти визначити, які зміни на сайті призводять до збільшення конверсій та покращення результатів.

Як технічний стан та функціонал впливає на конверсію

Основне завдання сайту – полегшити виконання повсякденних завдань для користувача:

  • пошук інформації;
  • замовлення покупок та послуг;
  • комунікація.

Для цього потрібно забезпечити його всіма необхідними інструментами, а також зробити перебування на сайті максимально комфортним. Найчастіше саме технічні недоробки є причиною догляду. Тому зверніть увагу на такі деталі:

  1. Швидкість завантаження сторінок. З кожною новою секундою, витраченою користувачем на очікування на завантаження сторінки, показник конверсії зменшується приблизно на 7%. Тому важливо не обтяжувати сторінки зайвими графічними елементами, а також оптимізувати код, щоб скоротити кількість запитів між браузером та сервером. Оптимальний час – до 3 секунд. Докладніше про те, як скоротити час на завантаження, ви можете прочитати в іншій нашій статті.
  2. Зручність для мобільних користувачів – ще один важливий аспект, що впливає на конверсію мобільного трафіку (а це близько половини відвідувачів). Тому слід забезпечити ресурс адаптивним дизайном , який оптимізуватиме сторінки під різні типи дозволів, включаючи ПК, ноутбуки, планшети та смартфони. Сьогодні найкраще показує принцип проектування MobileFirst, коли в першу чергу враховуються інтереси користувача смартфонів, а вже після відмальовуються шаблони для інших типів екранів.
  3. Можливість пошуку на сайті. Якщо на вашому корпоративному ресурсі представлено безліч послуг або є блог, про користь якого ми розповімо далі, функція пошуку просто необхідна. Це дозволяє спростити користувачеві пошук потрібних сторінок і значно збільшує ймовірність замовлення.
  4. Фільтри та можливість порівняння. Часто сайти компаній виконують функцію інтернет-магазину, і, щоб він працював ефективно, необхідно забезпечити його відповідними інструментами. Фільтр дозволяє полегшити процес пошуку товару за певними критеріями, а можливість порівняти кілька схожих товарів у рази заощаджує час покупцю.

Не менш важливий і правильний вибір хостингу для вашого ресурсу: чим сайт масштабніший - тим більшими обчислювальними потужностями має оперувати сервер. Це також стосується відвідуваності. Пам'ятайте, що з часом трафік ресурсу зростатиме, тому заздалегідь обирайте хостинг відповідно до прогнозованого трафіку.

як зробити сайт, що продає за допомогою дизайну

Як зробити сайт, що продає за допомогою дизайну

Дизайн, що продає - важлива складова високої конверсії. Ключове завдання дизайнера не в тому, щоб сайт викликав естетичне задоволення користувачів. Головне – зручність інтерфейсу. Більшості відвідувачів абсолютно байдуже, якого кольору у вас є логотип або вибір шрифту в заголовках. Натомість розташування кнопок та форм захоплення, а також структура подачі інформації можуть відіграти вирішальну роль.

Розглянемо докладніше основні аспекти оформлення та юзабіліті, які роблять сайт таким, що продає:

  1. Правильне кольорове оформлення та контраст яскравостей. Цей аспект швидше впливає на іміджеву складову, ніж на конверсію. Але варто пам'ятати, що невдале оформлення може скоротити час перебування користувача на сайті. Намагайтеся не використовувати, особливо для тексту, багато яскравих кольорів, від яких втомлюються очі: жовтий, червоний салатовий, з їхньою допомогою краще виділяти тільки ключові елементи. Фон має бути однотонним та контрастувати з текстом, щоб полегшити читання.
  2. Виділяйте кнопки . Для кнопок навпаки слід використовувати кольори, що привертають увагу. Крім того, забезпечте їх інтерактивними підказками та піктограмами, що позначають дію, яку вони виконують. Проектуючи дизайн для мобільних екранів, пам'ятайте про те, що розміщувати кнопки слід там, де до них найпростіше дотягнутися великим пальцем правої руки.
  3. Структуруйте інформацію. Для кожного типу сторінки існує власна структура подання інформації. Але є основне правило для всіх: те, за чим прийшов користувач, має бути на першому плані. Якщо це сторінка «Про компанію», то перш за все – розгорнутий опис компанії (з історією, нагородами та без самопроголошених титулів на кшталт «кращий» та «№1»), якщо картка товару – докладний опис товару, а не довга розповідь про ваші переваги та вигоди від покупки.

Більшість сайтів компаній – це багатофункціональні інструменти, що виконують низку унікальних завдань для підприємства. Знайти для них відповідний шаблон дизайну практично неможливо. Щоб дизайн сайту був продавцем, його необхідно розробляти з нуля під індивідуальний функціонал та бізнес-мети ресурсу.

продає дизайн сайту

Конвертуємо за допомогою контенту

Розробка сайтів, що продають, важлива, але вона не принесе результату без якісного наповнення. Не дарма в англомовному сегменті інтернету дуже популярним є вираз content is king, що в перекладі: «контент – король».

Користуйтеся послугами професійних авторів або пишіть самостійно

Насамперед слід визначити, як саме ви отримуватимете якісний контент для сайту. Найкращий спосіб – писати самостійно, адже хто якщо не ви найкраще знаєте свій продукт та аудиторію. Якщо ж на це немає часу, чи немає бажання освоювати письменницьку майстерність, то важливо шукати копірайтера, який розуміється саме на вашій ніші. Інформативність тексту набагато важливіше умінь автора використовувати гарні висловлювання.

створюйте структуру текстів, що продає

Створюйте структуру текстів, що продає

При написанні тексту важливо заздалегідь визначити цілі, яких ви хочете досягти за його допомогою:

  • сформувати потребу на товар чи послугу;
  • завоювати довіру читача;
  • продемонструвати переваги вашої компанії;
  • конвертувати в клієнта.

Але не варто зациклюватись безпосередньо на них. Важливо не забувати про цілі читача, який перейшов на вашу сторінку, які відповіді він хотів отримати тут.

Якщо ви створюєте текст про послугу або товар, що продає, важливо, щоб текст послідовно відповідав на три ключові запитання відвідувача:

  1. Що це?
  2. Навіщо мені це треба?
  3. Чому я маю звертатися саме до вас?

Саме у такій послідовності слід надавати відповіді. Насамперед цікавить сама послуга чи товар, через нього користувач і перейшов на сторінку. Далі важливо розповісти про переваги цього продукту. Після того, як вам вдалося донести його цінність, слід розкрити всі вигоди покупки саме у вас.

заведіть корпоративний блог

Заведіть корпоративний блог

Блог на сайті компанії – багатофункціональний маркетинговий інструмент, який значно підвищує його конверсію та результативність різних інструментів просування: SEO, SMM та ін. Він надає наступні переваги:

    1. Підвищує споживчу довіру, демонструючи ваш професіоналізм та високу обізнаність у ніші.
    2. Підвищує інтерес до бренду.
    3. Допомагає збільшити охоплення та впізнаваність, залучаючи цільовий трафік із пошуку за інформаційними запитами.
    4. Є невід'ємною ланкою при багатоступінчастому ланцюжку продажу складних послуг.
    5. Інформує споживачів та розкриває всю цінність вашого продукту.
    6. Збільшує кількість постійних відвідувачів та можливість повторного замовлення.

Інформаційний контент використовується в багатьох сферах digital-маркетингу, а також робить сайт кориснішим і цікавішим для ваших потенційних клієнтів.

використовуйте розсилку

Використовуйте розсилку

Якщо ви не надаєте дорогих товарів, необхідність яких виникає вкрай рідко, то особливо важливо не втрачати зв'язок з поточними клієнтами. Повторне залучення клієнтів дозволяє збільшити кількість замовлень, причому з набагато меншими витратами на маркетинг.

Використовуйте базу електронних адрес ваших клієнтів, щоб підтримувати зв'язок за допомогою електронної пошти. Важливо, щоб листи у розсилці були справді корисними. Використовуйте найцікавіший контент із блогу, щоб привернути увагу та інтерес. Розповідайте про знижки та акції, які проводите, це підвищить привабливість повторних замовлень.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах