Василій
Василій
IT Sales Manager
07.04.2022

Як створити CRM для товарного бізнесу

Василій
Василій
IT Sales Manager
07.04.2022
07.04.2022
2823
0

У наш час товарний бізнес є найпростішим і найпоширенішим способом заробітку в інтернеті. Він дозволяє продавати готові товари онлайн. Основою такого бізнесу є ведення складу, прийом та оформлення замовлень, моніторинг кожної покупки до моменту відправки товару та отримання грошей, оформлення необхідної документації. Автоматизація рутинних процесів дозволяє виконувати всі дії оперативно та безперебійно.

Навіщо товарний бізнес CRM-система?

Функції crm системи для товари

Функції crm системи для товари

CRM система для товарного бізнесу дає можливість побудувати логістику всередині організації, привівши всі процеси до єдиних стандартів. При цьому система автоматизує цілу низку функцій: від обліку контактів та управління продажами, до аналітики та управління завданнями. Це дозволяє збільшувати конверсію, заздалегідь виявляти проблеми та підвищити рівень обслуговування, що, своєю чергою, означає зростання прибутку компанії.

Збір максимум інформації про клієнта

Одна з основних причин застосування системи CRM - це функція збору та обробки даних про клієнтів. Система для товарного бізнесу дозволяє об'єднати всю інформацію про клієнтів, яку зазвичай зберігають у блокнотах, excel-таблицях, базах даних та навіть на паперових документах у менеджерів. Така уніфікація дозволяє сформувати єдину базу даних клієнтів і постійно оновлювати її, фіксуючи всі зміни інформації. Це допомагає уникнути проблем у роботі та конфліктів між відділами, крім того, полегшує класифікацію клієнтів за різними категоріями та спрощує їх подальший моніторинг та аналіз.

Обробка замовлень

Найпоширенішою причиною невдоволення клієнтів при онлайн-купівлі стають неякісний сервіс, помилки при формуванні замовлення, невідповідності в описі та вартості товарів.

Інтеграція з CRM системами для продажу товарів дозволяє оптимізувати процес, коли після заповнення клієнтом форма заявки відразу приходить на пошту і автоматично додається до системи. Це зменшує час обробки замовлення у кілька разів, скорочує можливість помилки з боку менеджерів, підвищує рівень обслуговування, що позитивно позначається на рівні продажів. Крім того, CRM-система для товари істотно економить витрати бізнесу, аналізуючи джерела трафіку на сайті.

Планування завдань

Серед можливостей CRM для товарного бізнесу варто відзначити планування завдань. Ця опція функціонально інтегрована з багатьма іншими модулями, наприклад, з урахуванням клієнтів - це дозволяє прив'язувати плани та завдання до покупців, контактів, угод, проектів та інших об'єктів у CRM. Інакше висловлюючись, система може сама створювати завдання кожному етапі продажів, наприклад, нагадає підготувати договір, зателефонувати клієнту, запропонувати товар чи послугу. При цьому CRM допоможе і з внутрішнім плануванням, і з виставленням завдань співробітникам із зазначенням часу виконання.

Інтеграції: інтернет-магазини, служби доставки

Використання CRM виводить роботу інтернет-магазину на якісно новий рівень, спрощуючи та прискорюючи його роботу. Заявки від клієнтів автоматично потрапляють у систему та розподіляються між менеджерами, моментально їм про це повідомляючи. Окрема функція для керівника – можливість відстежити швидкість реагування на заявки онлайн. Особливо клієнти оцінять синхронізацію CRM із транспортними службами доставки. Завдяки їй покупець отримує можливість вибрати зручний для нього спосіб доставки товару та відстежувати доставку в режимі он-лайн, не відволікаючи менеджерів дзвінками. Система може просто відправляти клієнту трек-код замовлення та його статус по смс, так і показувати місцезнаходження його покупки за допомогою особистого кабінету на сайті.

Аналітика продажів та співробітників

Головним показником успішності роботи будь-якого бізнесу є продаж, адже саме від них залежить рівень прибутку компанії. Моніторинг вирви продажів дозволяє відстежити причини "втрати" клієнтів на кожному етапі покупки. Звіти системи CRM з вирви продажів показує кількість угод на кожному етапі, а також швидкість обробки замовлень. Такий моніторинг дозволяє оперативно виявити та усунути причини низької конверсії на сайті. Також CRM система для товарного бізнесу дозволяє контролювати роботу менеджерів за досягнутими результатами як кожного окремо, так і всього відділу в цілому. Підсумки роботи менеджерів у звітах можна оцінювати як у розмірі прибутку та кількості закритих угод, так і у відсотках від виконання встановленого плану. Це дозволяє контролювати продуктивність співробітників як помісячно, і понеділка.

Складський та фінансовий облік

Однією з проблем торгівлі товарами стає організація обліку сировини та продукції на складах. Без його цифровізації багато часу йде на відстеження руху товарів, планування закупівель перевірку звітів для розуміння, що відбувається на складі. CRM системи для продажу товарів можуть запропонувати модуль складського обліку, що дозволяє контролювати прихід, витрати, перевезення, інвентаризацію, списання та перегляд залишків товарів. Крім того, система здійснює облік фінансової діяльності, що спрощує формування бюджетів руху грошових коштів та доходів-витрат у компанії. Система може одночасно вести фінансовий облік за декількома рахунками та касами, а також оперувати у кількох валютах. Це дуже спрощує ведення звітності та планування подальшої діяльності бізнесу.

Інтеграція з телефонією

Інтеграція з телефонією

Сьогодні телефонні переговори стали невід'ємною частиною більшості бізнес-процесів, тому впровадження CRM-систем ніколи не проходить без інтеграції з телефонією. Така синхронізація дозволяє фіксувати всі дзвінки та записувати розмови, що підвищує якість роботи з клієнтами. Навіть без перевірки запису менеджери виявляють більше відповідальності під час спілкування з клієнтами. Фіксація кожного дзвінка системою дозволяє автоматично нагадувати співробітникам. Крім того, телефон спрощує можливість телефонувати безпосередньо з CRM. Тепер не потрібно шукати номер у телефонній книзі та вручну його набирати – достатньо одного кліка в комп'ютері. Це заощаджує час та гроші компанії, адже телефон починають використовувати лише з службовою метою.

Інформаційні SMS-розсилки

До раніше перерахованих можливостей товарної CRM варто додати розсилку SMS-повідомлень - зручний та бюджетний спосіб інформування клієнтів та співробітників компанії. Таке розсилання може повідомляти про будь-яку нагоду чи подію, наприклад, нове замовлення, початок акції, здійснення оплати товару, нагадування про внесення абонентської плати та інше.

При цьому головною перевагою цієї функції є повна автоматизація, від людини потрібно тільки вибрати умови для розсилки, створити шаблон і скопіювати туди необхідний текст - все інше модуль CRM зробить самостійно. Це дозволяє заощадити час, підвищити швидкість та точність розсилки, персоналізувати повідомлення та оптимізувати роботу співробітників.

Етапи індивідуальної розробки CRM для товарного бізнесу

Етапи індивідуальної розробки CRM для товарного бізнесу

При розробці CRM системи для товари найважливішим етапом є збір вимог замовника до своєї майбутньої системи. Саме це визначає, що очікує побачити і який продукт у результаті отримає клієнт. З цих даних розробники становлять технічне завдання, у якому прописані основні вимоги до системи CRM. Прописується її функціонал, структура даних, набір модулів, інтерфейс, інтеграція, цілі та завдання фінального продукту.

Сама розробка CRM починається з відтворення дизайну, ескіз якого створюється в декількох варіантах і надається замовнику для затвердження. Для зниження вартості розробки системи замовники іноді відмовляються від розробки дизайну, вибираючи вже готовий прототип зі стандартним оформленням.

Після затвердження дизайну до роботи над CRM підключаються програмісти – вони автоматизують завдання та створюють органи управління системою. Це найтриваліший і найскладніший етап, оскільки в нього входить створення архітектури, написання програмного коду та налагодження, після чого CRM-систему передають тестувальникам. Вони перевіряють точність інформації, функціональність, продуктивність системи, рівень її безпеки та наявність багів.

Фінальним етапом створення CRM системи для товарного бізнесу стає її запуск, під час якого систему адаптують та проводять дослідну експлуатацію з навчанням персоналу компанії. Після успішного запуску розробники закривають проект, починаючи гарантійну та післягарантійну підтримку.

Замовити CRM рішення для товарки від Wezom

Замовити CRM рішення для товарки від Wezom

Досвід та кваліфікація розробників WEZOM дозволяють створити будь-яку CRM спеціально під запит клієнта, з максимальною адаптацією до вимог його компанії. Професіоналізм команди забезпечує здачу проекту вчасно, крім того, надається гарантійна та післягарантійна підтримка створених CRM-систем. Ціна і терміни розробки залежить від функціоналу, інтерфейсу, термінів реалізації системи.

Як вам стаття?
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.