CRM для B2B – система керування данними

Wezom
Wezom
Команда IT-компанії
5.0
12.09.2021
3748
0

Робота компаній у B2B сфері має свої принципи та закони. Здавалося б, чи потрібно тоді впроваджувати систему роботи з клієнтами? Але саме завдяки B2B CRM компанія може комфортніше та ефективніше працювати зі своїми клієнтами та партнерами, розширювати сферу впливу та підвищувати можливості. Інструменти диджиталізації допоможуть підвищити продажі та покращити ефективність усієї компанії.

Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Навіщо CRM B2B компаніям?

Компанії, що працюють у сфері B2B, орієнтуються потреб своїх клієнтів. Але їхні клієнти – бізнес, який чітко знає, що хоче. Як правило, угоди здійснюються набагато довше, а ланцюжок продажів складний та вимагає просунутих навичок у менеджерів.

Ось тому CRM системи для B2B необхідно впроваджувати. Вони допомагають не лише бачити повний цикл продажів, а й контролювати кожен етап, за потреби його змінювати та підлаштовувати під клієнта. Оскільки іноді угоди можуть тривати тижнями чи місяцями, важливо всю отриману інформацію у період зберігати й мати можливість проаналізувати. CRM B2B мають такі інструменти.

Відносини з кожним клієнтом вибудовується досить ретельно, іноді в ході взаємодії виникають посередники. Швидкість прийняття рішень скорочується, тому є можливість «втратити хватку». Але CRM для продажу B2B допоможе все контролювати, збільшує ефективність роботи співробітника, полегшує рутинні завдання, автоматизує частину роботи. Це дуже необхідний та важливий інструмент у сфері діяльності підприємства.

Переваги CRM для B2B продажів

Щоб оцінити ефективність впровадження системи CRM для B2B, необхідно зрозуміти, які вона надає переваги. Крім організації роботи та контролю співробітників, відкриваються наступні можливості:

  • Візуалізація у роботі з лідами. Оскільки під час роботи з клієнтом виникає велика кількість дій, необхідно контролювати весь ланцюжок. Найкраще це можна зробити за допомогою візуалізації. Проведення угод, переговорів, обмін документами, робота з тендерами – все це можна контролювати візуально та розуміти, на якому етапі перебуває зараз робота з конкретним клієнтом.
  • Ефективний процес продажу. Спочатку робиться CRM для продажу B2B. Це основне призначення цієї технології. Вона включає набір інструментів, що дозволяють організувати процес продажу, починаючи від збору даних, до роботи з каталогом, платіжними системами та оформленням угод. Індивідуальна розробка дозволяє впровадити ефективні інструменти, що підвищують продаж компанії.
  • Перевірені дані та звітність. Система збирає звітності, статистику, розраховує ефективність угод, виконає облік зміни цін, автоматично змінює їх на сайті-каталозі, оскільки є можливість інтеграції. Звітності гарантують чітке розуміння загальної картини ситуації у компанії, та у роботі з конкретним клієнтом.
  • Воронки в CRM для B2B продажів. Можна використовувати готові рішення або створювати власні воронки продажу з персоналізованим підходом. Відстеження воронки, внесення змін під час роботи дозволяють знайти гнучкий підхід до кожного клієнта та підлаштуватися під його потреби.

CRM системи для B2B є невіддільним інструментом розвитку компанії та підвищення її ефективності. Вирішується безліч завдань, знімаються рутинні завдання та проблеми, покращується взаємодія з клієнтами.

Опції CRM для B2B

Індивідуальна технологія дозволяє створювати практично будь-який функціонал. Внаслідок її гнучкості можна налаштовувати інструмент під свій бізнес та випереджати конкурентів, підвищувати взаємодію з партнерами та клієнтами та оптимізувати роботу всієї компанії. Але є низка інструментів, які обов'язково мають бути впроваджені в CRM для B2B:

  • база даних та зберігання всієї інформації в одному місці з можливістю розподілу прав доступу;
  • сегментація бази даних, розподіл клієнтів за категоріями, що дозволяє призначати відповідальних менеджерів та вибудовувати логічну комунікацію з клієнтом;
  • вибудовування повного ланцюжка процесу продажів, контроль кожного етапу;
  • оцінка ефективності роботи кожного співробітника, збір даних та звітностей про їх роботу, покращення якості роботи шляхом розробки рекомендацій та плану дій;
  • інструменти управління продажами, супровід угоди на кожному етапі, починаючи від ознайомлення з каталогом, закінчуючи документообігом та організацією логістики;
  • можливість індивідуально налаштувати всі інструменти під потреби компанії та кожного менеджера окремо;
  • інтеграція зі сторонніми програмами, необхідними для роботи компанії, такими як сайт, телефонія, соціальні мережі та інші.

Крім цих функцій, можна розробити й інші унікальні інструменти, що розширюють можливості бізнесу. CRM система для сегмента B2B допоможе диджиталізувати бізнес та керувати ним за допомогою комп'ютера й навіть смартфона.

Етапи розробки CRM B2B продажів

Компанія Wezom розробляє індивідуальні B2B CRM для вирішення конкретних завдань бізнесу. Чому саме індивідуальна технологія? Це дозволяє втілити будь-яку ідею, ви можете бути впевнені у безпеці та збереженні даних та кастомізувати інструмент, щойно захочеться. Ми розробляємо системи CRM для B2B в кілька етапів:

  1. Формування технічного завдання. Наші спеціалісти вивчають сферу діяльності компанії, при цьому підписуємо договір про нерозголошення конфіденційної інформації. Ми вивчаємо нішу, конкурентів, специфіку бізнесу та разом з вашими представниками розробляємо план та завдання, які має вирішувати CRM для B2B. За підсумками цієї інформації складається технічне завдання спеціалістів.
  2. Дизайн та програмування. Дизайнери починають створювати інтерфейс інструменту. Наше завдання зробити його зрозумілим та привабливим. Ви отримуєте CRM для B2B продажів, який зможе освоїти кожний співробітник. Програмісти пишуть код, збирають всю систему та реалізовують задумані ідеї.
  3. Тестування та запуск. На етапі розробки виконується тестування, після завершення розробки також роблять тести, особливо перевіряється система безпеки даних. Ми налаштовуємо всі інструменти, підключаємо інші сервіси, інтегруємо B2B CRM у ваш каталог або сайт.
  4. Супровід та підтримка. Навчаємо ваших співробітників користуватися інструментами, впроваджуємо CRM для продажу B2B у бізнес. При цьому не зупиняємо робочих процесів, впровадження відбувається планомірно та безпечно. Надаємо технічну підтримку та супровід.

У такий спосіб впроваджується B2B CRM у бізнес компанією Wezom. Процес розробки не швидкий, але диджиталізація дозволить розширити можливості компанії та надалі отримати величезні переваги.

Рекомендуємо почитати
Вартість розробки CRM

На вартість розробки системи CRM впливає безліч факторів. Це комплексне рішення, яке розробляється спеціально для бізнесу. Тому основний критерій, що впливає ціну – функціонал.

Докладніше

Індивідуальна CRM система для компаній B2B від Wezom

Компанія Wezom пропонує розробку індивідуальних рішень для Вашої компанії. Зателефонуйте нам, щоб отримати детальну консультацію та дізнатися про вартість, терміни реалізації проекту, що для цього потрібно та як відбувається впровадження. Ми проконсультуємо, відповімо на запитання та допоможемо підібрати ефективні рішення. Наші клієнти обирають нас з наступних причин:

  • підбираємо індивідуальну команду розробників та дизайнерів, які працюватимуть лише над вашим проектом;
  • підбираємо оптимальний стек технологій, що дозволяє реалізувати задумані ідеї та зробити це якнайшвидше та краще;
  • реалізовуємо практично будь-які ідеї, попередньо розробляємо детальний план, який допомагає впровадити лише необхідні та ефективні інструменти;
  • працюємо відкрито, ви завжди можете проконтролювати етапи виконання робіт, наш менеджер та консультанти завжди на зв'язку;
  • жодних сторонніх та таємних платежів, лише реальні ціни за виконану роботу, ми надаємо всі звіти;
  • надаємо гарантійну підтримку, супроводжуємо на кожному етапі, впроваджуємо продукт у ваш бізнес та відстежуємо ефективність.

Обирайте Wezom, щоб отримати якісний результат. Переконайтеся особисто в наших можливостях. Приїжджайте до нас в офіс, щоб отримати консультацію щодо впровадження CRM для компаній B2B. Давайте покращимо ваш бізнес разом.

Як вам стаття?
5.0
Проголосувало: 2
Давайте обговоримо Ваш проєкт
article-order-form__collapsed-text
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах