Реклама у Facebook: види, приклади та покрокове налаштування

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
4.5
18.06.2024
75143
0

Щодня на Facebook заходить близько 1,5 мільярда користувачів, що робить соцмережу Марка Цукерберга одним із головних вебмайданчиків сучасності. А тому реклама у Фейсбуці може стати для вашого бізнесу одним із ключових двигунів продажів і розвитку. Головне — все зробити правильно!

Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше

Отже, наша сьогоднішня тема — рекламне просування в Фейсбуці. Ми детально розповімо, як воно працює, як правильно налаштувати для отримання хороших результатів і як аналізувати ефективність. Тому, якщо ви давно цікавилися цим напрямком і шукали вичерпний гайд з налаштування рекламної кампанії в Фейсбуці, наступна інформація — для вас!

Дисклеймер! У нас є вичерпна стаття «Реклама у Facebook: види, приклади та покрокове налаштування». Рекомендуємо з нею познайомитися, щоб нічого не упустити.

 

Що таке Ads Manager

Ads Manager — це потужний і гнучкий інструмент для управління РК у популярних соцмережах Meta. У ньому є весь необхідний функціонал для створення, налаштування, аналізу й оптимізації кампанії з просування. З його допомогою можна охопити велику аудиторію, використовуючи точний таргетинг і деталізовану аналітику для подальшої оптимізації.

За допомогою сервісу компанії можуть ефективно управляти бюджетами, налаштовувати покази оголошень під різні аудиторії й аналізувати досягнуті результати в реальному часі. А завдяки інтуїтивному інтерфейсу та сильним інструментам аналітики користувачі можуть оптимізувати витрати на просування, досягаючи при цьому поставлених цілей.

Основні можливості та функції Ads Manager

Facebook Ads (FAM) надає користувачам весь необхідний функціонал для ефективного просування в соціальних мережах.

  • Таргетинг. Ви можете з високою точністю налаштовувати параметри цільової аудиторії, щоб показувати рекламу саме тим користувачам, яким хочете. Можна налаштувати покази на основі інтересів людей, демографічних даних, поведінки та іншого. 

  • Управління бюджетом та ставками. У вас є всі необхідні інструменти для управління бюджетами та ставками. Можна встановлювати денний та загальний бюджет кампанії, вибирати стратегію ставок, щоб скорочувати витрати, але при цьому досягати кращих результатів, ніж раніше.

  • Аналітика та звітність. Вам доступна детальна аналітика щодо кожного оголошення кампанії, що значно спрощує A/B-тестування. Ви можете переглядати ключові показники ефективності (KPI), такі як охоплення, кількість кліків, вартість за клік (CPC), конверсії та інше. Таким чином, можна вчасно вносити необхідні коригування для покращення результатів.

  • Створення та тестування оголошень. У FAM можна створювати різні формати оголошень, включаючи фото, каруселі, слайд-шоу тощо. Також доступна окрема функція A/B-тестування, яка дозволяє створювати кілька версій одного оголошення та тестувати їх ефективність, виявити успішні креативи та використовувати їх надалі.

  • Автоматизація та оптимізація. FAM має всі необхідні інструменти для автоматизації та покращення рекламних кампаній. Ви можете використовувати автоматичні правила для зміни ставок, бюджету та призупинення показу оголошень за певних умов. Таким чином можна ще ефективніше управляти кампаніями та економити власний час.

Можна з упевненістю говорити, що це справді незамінний інструмент для маркетологів та бізнесу, які хочуть ефективно просувати свої продукти у соцмережах, планувати, запускати та аналізувати маркетингові кампанії, отримуючи максимальну віддачу від вкладених коштів. До того ж FAM постійно розвивається та модернізується, пропонуючи нові інструменти та додаткові можливості для рекламодавців. Тому варто стежити за оновленнями та не пропускати свіжі апдейти.

Чому важливо запустити рекламу на Facebook

Ця платформа — незаперечний лідер серед соціальних мереж за охопленням аудиторії. Крім того, Facebook продовжує розширюватися, не втрачаючи темпів. У першому кварталі 2023 року кількість користувачів соціальної мережі досягла 3,03 млрд, водночас компанії отримали унікальну можливість бути присутніми в стрічці новин своїх клієнтів. Існують щонайменше три причини, крім широкого охоплення, чому вам потрібна реклама сторінки у Facebook:

  1. Просування на цій платформі має великі можливості щодо таргетування. Ви можете звузити показ оголошень для аудиторій, різних за місцеперебуванням, віком, статтю, професією, інтересами, поведінкою й іншими факторами. Це дозволяє просувати свої товари серед людей, які знаходяться у певному регіоні або воліють користуватися мобільними девайсами.
  2. Ви зможете заощадити кошти. Середня вартість розміщення реклами на цій платформі становить $14,99 за тисячу показів і $0,44 за клік. Звичайно, ціни дуже сильно варіюються залежно від регіону та ніші, але у вас є можливість встановити власний бюджет і контролювати його, щоб уникнути несподіваних витрат.
  3. Платформа дає доступ до інструментів, що дозволяють чітко виміряти результативність реклами. Сервіс Facebook Insights надає детальну інформацію про те, як користувачі взаємодіють з вашою сторінкою на Facebook. За допомогою цього інструменту можна побачити кількість реакцій, коментарів та репостів, проконтролювати, які оголошення залучають трафік на сайт чи породжують інші дії. Facebook Pixel, нещодавно перейменований у Meta Pixel, також допомагає відстежувати, оптимізувати та створювати цільову аудиторію для рекламної кампанії. Цей фрагмент коду акумулює дані користувачів, які відвідали ваш сайт, що допомагає залучити потенційних клієнтів, схильних до цільових дій, та виміряти ефективність реклами.

Все це переконує нас у тому, що платне просування у Facebook може стати важливим елементом вашої маркетингової стратегії.

Типи оголошень у Facebook з прикладами

Насамперед розгляньмо всі доступні різновиди оголошень в соцмережі Facebook. Їх наразі п'ять:

        1. Оголошення з зображенням.

Найчастіше в оголошеннях у соцмережах поєднують зображення та текст. У такий спосіб можна збільшити зацікавленість користувачів, впізнаваність бренду та продукції або передати новинне посилання. Рекламу можна розміщувати в декількох місцях: на Facebook, в Instagram, а також в Audience Network і Messenger.

         2. Відеореклама.

Хороша альтернатива рекламі з зображеннями — більш динамічна та привертає увагу. За допомогою відеореклами можна ефектно продемонструвати свій товар або послугу, передати новинний посил і сильніше зацікавити потенційну аудиторію. Тривалість такої реклами — не більше ніж 15 секунд.

        3.  Реклама з галереєю.

Це специфічна форма реклами, в основі якої — кільцева галерея з фотографіями та відео (не більше ніж 10 елементів). До кожного блоку галереї можна підв'язати окреме посилання. Такий формат відмінно працює для презентації групи товарів із можливістю відразу замовити вибраний товар або дізнатися про нього докладніше.

        4. Просування з Instant Experience.

Instant Experience — повноекранний рекламний формат, який відкривається, коли людина взаємодіє з рекламою на смартфоні або планшеті. Це хороший варіант, щоб на короткий час заволодіти всією увагою користувача. Але тільки якщо він взаємодіє з рекламою. Тобто вже зацікавлений.

         5. Підбірка товарів.

Це логічне доповнення реклами з Instant Experience. У рекламі з добіркою міститься обкладинка, а під нею — кілька товарів. Коли користувач натискає на рекламу, з'являється макет Instant Experience, у якому знаходяться товари для ознайомлення та замовлення. 

Налаштування реклами на Фейсбук і вартість рекламної кампанії

Оголошення на Facebook мають одну важливу перевагу — їх легко запустити. Досить розібратися, як налаштувати рекламу Фейсбук: вивчити можливості Ads Manager, задати правильні параметри цільової аудиторії, підготувати рекламне оголошення та запустити рекламну кампанію.

Однак усе це буде ефективним тільки в тому разі, якщо ви ретельно вивчили свою ЦА. Інакше таргетинг просто не спрацює, а рекламний бюджет піде в нікуди. З цього можна зробити головний висновок: якщо ви ще не вивчили портрет своєї цільової аудиторії, навіть найкреативніша реклама сайту в Facebook не принесе бажаного результату.

Для кращого розуміння рекомендуємо ознайомитися з нашою статтею «Що таке таргетована реклама та як її налаштувати»

Тепер перейдемо до більш практичної частини нашої статті: як запустити рекламу на Facebook. Тут є один неочевидний момент, оскільки запуск рекламної кампанії можна здійснити з двох платформ:

  1. Business Manager.
  2. Ads Manager.

У більшості випадків ми рекомендуємо клієнтам виконувати запуск реклами у Facebook саме через Ads Manager. По-перше, він доступний усім користувачам Фейсбуку, і немає необхідності створювати окремий рекламний кабінет. А по-друге, функціоналу Ads Manager майже завжди більш ніж достатньо. До того ж він доступний у вигляді мобільного застосунку для iOS та Android, що теж спрощує роботу з ним.

 

Тепер друге важливе питання — скільки коштує реклама у Facebook?

Ви самі можете встановити суму, яку готові витрачати на рекламу у Фейсбуці. А алгоритми соцмережі намагатимуться надати максимально можливий результат за ці гроші. Хочете — встановіть бюджет $5 на тиждень, а хочете — $50 000. Вибір за вами! 

Ви також можете більш точно керувати витратами, встановлюючи ліміти:

  • ліміт витрат для всієї рекламної кампанії;

  • ліміт витрат акаунта.

Зверніть увагу: інколи у процесі запуску рекламного просування на Facebook система може запропонувати сплатити мінімальну суму. Ви про це дізнаєтеся при налаштуванні рекламної кампанії. Але зможете самостійно регулювати подальші витрати, тому непередбачених втрат бюджету не трапиться.

Запуск реклами через Meta Ads Manager

Для початку давайте коротко розглянемо, як працює просування в соцмережах. Перший і головний інструмент тут — таргетинг. Рекламодавець має можливість із «хірургічною» точністю задати параметри аудиторії, яка й буде бачити оголошення. Ви можете вказати стать, вік, список інтересів, геолокацію, сімейний стан і багато іншого.

Перевага Facebook у тому, що користувачі самі охоче діляться особистою інформацією в профілі, вказуючи всі параметри, які вам потрібні для запуску рекламної кампанії. Звичайно, бувають і винятки, але в більшості випадків необхідний мінімум для налаштування таргетингу у вас буде.

Особливість рекламного просування на Facebook полягає в тому, що ви, окрім таргетингу на окремі групи аудиторії, можете обрати пошукові запити, за якими оголошення буде показано користувачу. Наприклад, якщо ваша компанія продає побутову техніку, і користувач вводить у пошуку запит «купити холодильник в Києві», цей запит служить свого роду сигналом, який вказує, що цьому користувачеві можна показувати вашу рекламу, адже він уже зацікавлений у купівлі.

Неможливо точно сказати, який із форматів реклами працює краще. Багато хто поєднує їх для більшого охоплення. Але варто враховувати, що одні з них більше націлені на «холодну» аудиторію, а інші — на «теплу». Тому ми теж схиляємося до того, щоб поєднувати різні варіанти оголошень і налаштувань.

Ads Manager — основний рекламний кабінет. Працювати з ним, налаштовувати та запускати рекламні кампанії досить просто. Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий і доступний. Але для кращого розуміння пропонуємо покрокову інструкцію, як створити рекламну кампанію у Facebook через рекламний кабінет.

Встановлення цілей кампанії

Для початку вам потрібно перейти в Meta Ads Manager. Відкрийте свій акаунт у Facebook через панель, розташовану праворуч, зайдіть на Meta Business Suite і далі оберіть пункт Ads Manager.

Тепер ви будете перенаправлені безпосередньо в рекламний кабінет, у якому вже можна працювати з кампаніями, наборами реклами й оголошеннями. Якщо до цього ви не запускали РК, то тут буде пусто. Вам необхідно вибрати вкладку «Кампанії» та натиснути «Створити оголошення».

Відкриється невелике вікно, у якому потрібно вибрати мету. Доступно шість варіантів:

  1. Розпізнаваність.
  2. Трафік.
  3. Взаємодія.
  4. Ліди.
  5. Просування застосунку.
  6. Продаж.

При наведенні на кожну ціль ви побачите більш детальний її опис, а також для кого вона підходить. Рекомендуємо ознайомитися, щоб зробити правильний вибір.

На цій же сторінці можна дати назву кампанії, додати набір реклами й налаштування рекламних матеріалів. Це необов'язково.

Після вибору мети натисніть «Далі». Ви будете перенаправлені на наступну сторінку з додатковими налаштуваннями: 

  • назва кампанії;

  • категорії реклами (кредит, робота, житло, соціальні питання, інше);

  • A/B-тестування;

  • бюджет кампанії Advantage.

Тут же ви можете змінити мету, якщо помилилися на попередній сторінці. 

Після виконання всіх налаштувань натисніть «Далі», після чого ви потрапите на сторінку з вибором бюджету, графіка показів реклами, аудиторії та плейсментів.

Налаштування цільової аудиторії

Ефективність реклами у Facebook безпосередньо залежить від того, наскільки правильно ви визначите групи аудиторій для показів оголошень.

Вам доступно кілька головних параметрів:

  • місце розташування;

  • вік;

  • стать;

  • мова;

  • детальний таргетинг.

Також можна охоплювати користувачів за межами детального націлювання, якщо це може збільшити результативність. Достатньо активувати відповідний чекбокс. Налаштовану аудиторію можна зберегти як шаблон для подальшого використання.

До речі, якщо у вас уже є шаблон аудиторії, можна буквально в один клік створити схожу аудиторію або спеціальну аудиторію. Перша — це користувачі, схожі на вашу ЦА. Друга — ті, хто вже взаємодіяв із вашою кампанією.

 

Вибір місць розміщення оголошень

Далі налаштування реклами у Фейсбук передбачає вибір місця показу. Доступні два варіанти:

           1.  Місця розміщення Advantage+ — система автоматично розподілятиме рекламний бюджет і використовуватиме різні плейсменти, щоб охопити якомога більше людей.

          2. Ручні формати. Ви самостійно обираєте місця для показу реклами, пристрої, на яких вона буде демонструватися, а також точні формати: стрічки, історії, In-Stream, пошук тощо.

 

Facebook рекомендує використовувати Advantage+, щоб оголошення автоматично показувалися потенційно зацікавленим користувачам. На перших порах це дійсно розумне рішення. Однак для більшої точності краще, щоб налаштування Facebook реклами виконувалося вручну, оскільки поки що алгоритми не працюють ідеально.

Досягніть видатних результатів із просуванням у Facebook!

Бажаєте масштабувати свій бізнес за допомогою просування у Facebook? Отримайте ексклюзивну консультацію від наших досвідчених фахівців та досягніть нових висот ваших цілей продажу та впізнаваності вже сьогодні!

Планування бюджету рекламної кампанії

На цій же сторінці ви можете обрати бюджет рекламної кампанії та визначити графік показів.

Є два варіанти встановлення бюджету:

  1. Денний бюджет.
  2. Бюджет на весь час кампанії.

Тут же можна встановити дату початку РК та її завершення (необов'язково). Плюс ви можете налаштувати графік показів реклами. Останнє може бути корисно, якщо ви впевнені, що ваша аудиторія активна тільки в певний час, а в інші години просто немає потреби витрачати рекламний бюджет на покази.

Після завершення налаштування натисніть «Далі». 

Вибір оголошень

На наступній сторінці ви можете безпосередньо створювати й налаштовувати рекламні оголошення або вибирати створені раніше для повторного запуску.

Нас цікавить перш за все формат реклами. Доступно кілька варіантів: 

  • одне зображення або відео;

  • формат «Карусель»;

  • колекція.

Виберіть найбільш підхожий для вас формат і прокрутить сторінку трохи нижче, щоб перейти безпосередньо до створення оголошення.

Створення оголошень і запуск кампанії

Ми розглянемо створення реклами на прикладі найпоширенішого формату — одне зображення з підписом.

Вибираємо «Додати медіафайл» і «Додати зображення».

Завантажуємо нашу картинку та далі вибираємо формат обрізки в залежності від місця показу. Зверніть увагу, що в деяких випадках співвідношення сторін може не підходити для всіх форматів. У такому випадку дотримуйтеся рекомендацій Ads Manager.

 

У цьому ж блоці необхідно додати текстові матеріали: основний текст, заголовок, опис, оптимізований текст, заклик до дії. Додатково потрібно вказати, куди користувач буде перенаправлений, коли клікне на рекламу (ваша сторінка, сайт, інтернет-магазин, інше), можна додати посилання для показу, кнопку телефонного виклику тощо.

Автоматична оптимізація Ads Manager

Ви можете активувати всі автоматичні налаштування Advantage+, щоб алгоритми Facebook оптимізували оголошення. Насамперед це стосується зображень.

 

Після цього рекомендуємо ретельно перевірити ще раз усі заповнені поля й вибрані налаштування, щоб переконатися, що ви нічого не упустили та все налаштували правильно. Можете також натиснути у верхній частині сторінки кнопку попереднього перегляду. Тут можна відразу побачити, які поля ви пропустили.

Якщо все зроблено правильно, натисніть «Опублікувати» та дотримуйтеся подальших інструкцій. Оголошення піде на модерацію, а після перевірки почне демонструватися користувачам відповідно до вибраних налаштувань.

Налаштування рекламних кампаній у Facebook через Business Manager

Тепер подивимося, як запустити рекламу у Facebook за допомогою Business Manager. Алгоритм насправді досить схожий на попередній, але з деякими особливостями. Коротко розглянемо його, оскільки в більшості випадків власники бізнесу й SMM-фахівці воліють працювати безпосередньо з Ads Manager.

Реєстрація в Business-кабінеті

Для реєстрації ви повинні перейти на сторінку Meta Business Suite і створити акаунт, якщо не зробили цього раніше. Бізнес-акаунт, крім іншого, дозволить вам призначати інших людей для керування рекламою та вашими сторінками, надаючи різні рівні доступу. Це, мабуть, ключова відмінність цього інструменту від Ads Manager, де ви особисто керуєте рекламною кампанією.

Прив'язування акаунта

Після реєстрації вам необхідно буде прив'язати сторінку, на яку ви будете запускати рекламу. Надалі це знадобиться, щоб зв'язати профіль рекламного кабінету та бізнес-акаунт у Фейсбуці.

 

Тут же можна налаштовувати рівні доступу. Найбільш повний доступ буде в адміністратора, який і створює акаунт. Але надалі ви можете під’єднувати інших учасників, даючи їм потрібний доступ. Зокрема, на рівні адміністраторів.

Налаштування платежів

У налаштуваннях кампанії ви можете додати різні способи оплати. Перш за все це дебетові та кредитні картки VISA, MasterCard, AMEX й інші. Можна також використовувати інтернет-банкінг, якщо такий варіант для вас кращий.

 

Зазначений спосіб оплати можна зробити стандартним. Дані збережуться, і надалі вам не знадобиться повторно вводити дані карти.

Запуск оголошення

Усі підготовчі роботи виконано — тепер можна перейти до запуску кампаній. Усі наступні дії теж здійснюються через Ads Manager за абсолютно тим самим алгоритмом, який ми описали вище. Щоб перейти в Ads Manager із Meta Business Suite, натисніть на меню зліва та в списку швидких посилань виберіть Ads Manager. Після цього ви будете перенаправлені на вже знайому сторінку рекламного менеджера, де зможете виконати тонке налаштування рекламної кампанії.

 

Як вибрати цільову аудиторію для Facebook-реклами

Найзручніше — якщо у вас уже є клієнтська база. Її можна завантажити в рекламний кабінет і тим самим істотно спростити собі завдання. Алгоритм при цьому проаналізує контакти й адреси цих людей, збере їх акаунти та об'єднає у вашу аудиторію, на яку ви, зі свого боку, зможете запускати рекламу. Це дуже зручно й економить масу часу.

Алгоритм дій такий:

  1. Додаємо список клієнтів. Перейдіть в Ads Manager, увійдіть у вкладку «Аудиторії», виберіть «Створити аудиторію» — «Користувальницька аудиторія» — «Список клієнтів».
  2. Готуємо список клієнтів. Додайте список клієнтів, яких хочете використовувати для своєї нової користувацької аудиторії. Цьому списку можна дати назву для зручнішого подальшого використання.
  3. Перевіряємо список клієнтів. Переконайтеся, що особисті дані зіставлені правильно. Зверніть увагу на відповідні повідомлення: зелена галочка — дані зіставлені правильно, Помаранчевий знак оклику — деякі дані потрібно змінити вручну.

Більш детально про завантаження списку цільової аудиторії можна дізнатися в довідковому центрі Meta для бізнесу.

Якщо ж клієнтської бази у вас немає, аналізувати свою ЦА та налаштовувати таргетинг доведеться вручну. Це досить нескладно й вимагає від вас тільки точного розуміння, хто ваша ЦА. 

Особливості налаштування Acquisition і Retention

Можливості Facebook дозволяють частково використовувати аналітичний метод AARRR. Ця модель складається з п'яти метрик:

  • Acquisition — залучення;

  • Activation — активація;

  • Retention — утримання

  • Referral — рекомендація;

  • Revenue — дохід.

Зокрема, йдеться про Acquisition і Retention. Ви можете запустити Acquisition-кампанію, використовуючи налаштування таргетованої реклами. Для цього необхідно виконати п'ять кроків:

  1. Встановити Facebook Pixel або Facebook SDK.
  2. Налаштувати воронку для ретаргетинга.
  3. Спланувати події за цією воронкою.
  4. Створити кілька аудиторій, які надалі будуть розподілені за групами оголошень.
  5. Створити й запустити рекламну кампанію з вибраною метою.

Acquisition дозволяє ефективніше працювати з «холодною» аудиторією, забезпечуючи її взаємодію з наявним трафіком.

Що стосується другого пункту (Retention) — це системне просування, яке має на меті охопити релевантну аудиторію та досягати поставленого завдання: купівля товару, замовлення послуги тощо. Застосування цього методу корисне, коли вам потрібно отримати більше цільових дій, а не лише підвищити впізнаваність бренду або лояльність до нього.

Відстеження ефективності Facebook-реклами

Немає жодних гарантій, що просування на Facebook відразу ж дасть значні результати. Ви повинні постійно аналізувати показники через центр реклами та, за потреби, коригувати рекламну кампанію. Facebook насправді надає досить вичерпну статистику.

 Ви можете аналізувати CTR оголошень, витрати на просування, обсяги залученого трафіку, параметри аудиторії та багато іншого. Як мінімум, це дозволить зрозуміти, чи окупляться витрати. Як максимум — в рази збільшити ефективність рекламної кампанії. Наприклад, якщо ви бачите, що клікабельність реклами в Facebook низька, але ціна кліка при цьому помітно вище очікуваної, ймовірно, необхідно доопрацювати ваші креативи. А в деяких випадках допоможе переналаштування показів оголошення на іншу цільову аудиторію.

Що потрібно знати про правила розміщення реклами в соцмережах

На жаль, досі можуть бути такі ситуації, коли рекламіст витратив цілий день на налаштування та уважну перевірку всіх деталей, проте його оголошення та вся рекламна кампанія не проходять модерацію.

Тому недостатньо просто знати, як запустити рекламу у Фейсбук. Також потрібно пам'ятати про суворі правила рекламної діяльності, які накладають обмеження на просування певних продуктів і послуг. Ці правила доволі численні, і їхнє детальне перерахування тут не зовсім доцільне. Проте з ними можна ознайомитися на офіційному сайті платформи.

Зокрема, існує повна заборона на рекламу наступних категорій товарів та послуг:

  • зброя;

  • табачні вироби;

  • медикаменти та пов'язані з ними продукти;

  • товари 18+;

  • шпигунське програмне забезпечення;

  • продукти, які пропонують неіснуючі функції тощо.

Окремі оголошення у Facebook допускаються з обмеженнями. Наприклад, алкогольну продукцію дозволено рекламувати лише відповідно до місцевих законів. До цієї категорії також належать сервіси знайомств, фінансові послуги, харчові добавки й інші подібні продукти та послуги.

Вимоги до рекламних оголошень

Одне з найважливіших правил, яких потрібно дотримуватися, — підбір якісних зображень. При цьому необхідно враховувати специфічні вимоги, дотримуватися яких вимагає платформа. До них відносяться роздільна здатність файлу, співвідношення сторін, кількість зображень (у разі використання каруселі) й інші параметри.

Існує загальне правило, згідно з яким текст не повинен займати більше 20% загальної площі зображення. Це застосовується як до окремих фотографій і картинок, так і до елементів у каруселі. Тому під час налаштування кожного оголошення необхідно перевіряти, чи відповідають обрані зображення стандартам платформи. І пам'ятайте, що значна частина користувачів використовує мобільні пристрої, тому Facebook мобільна реклама має бути оптимізована під смартфони.

Приклади реклами на Facebook

Як кажуть, краще один раз побачити, ніж сто разів почути. Тому пропонуємо переглянути, як виглядають цікаві оголошення у Facebook.

Які ціни на рекламу у Фейсбуці

Налаштування реклами в соцмережах приваблює підприємців можливістю контролювати бюджет. Вартість такого просування залежить від кількох факторів:

  • часу. Місяць, день тижня і навіть години, у які ви вибираєте показ оголошень, можуть впливати на ефективність просування та загальний рекламний бюджет;

  • стратегії ставок. Ставка фіксує суму, яку ви готові сплатити за певну дію. Ви можете вибрати оплату за CPC (вартість за клік), CPM (вартість за тисячу показів), за реакцію або інші цільові дії;

  • місця відображення реклами (на мобільних пристроях чи комп'ютерах). Вибираючи цей параметр, ви можете вплинути на вартість показу;

  • цільової аудиторії. Цей параметр відіграє важливу роль, якщо інші рекламодавці націлені на ту ж аудиторію, що і ви. У цьому випадку вартість за кожен клік та тисячу показів може збільшитись.

Крім того, середня ціна за клік відрізняється у різних сферах. Наприклад, у фінансовій та страховій вона може бути на рівні $2-3, тоді як в індустрії одягу та взуття вона буде близько $0,5. 

Підсумки: оптимальний вид реклами у Фейсбуці та кому вона підійде

Розкрутка в соцмережах — відмінний інструмент, якщо вам потрібно підвищити впізнаваність бренду, привернути увагу до нової пропозиції та збільшити конверсію. Крім того, Facebook — досить універсальний рекламний майданчик, на якому можна просувати практично що завгодно: починаючи з біжутерії та чохлів для телефонів і закінчуючи дорогими гаджетами, автомобілями або навіть житловими комплексами.

Водночас потрібно пам'ятати про категорії товарів (і наповнення постів), для яких просування у Фейсбуці не підійдуть:

  • будь-які публікації з неполіткоректними висловлюваннями, дискримінацією тощо;

  • будь-яка незаконна діяльність, послуги та товари;

  • небезпечні, протизаконні або недоречні матеріали;

  • алкогольна й тютюнова продукція (в деяких країнах);

  • азартні ігри, казино (зокрема, онлайн), букмекерські контори та інше (не у всіх країнах);

  • лікарські препарати, які відпускаються за рецептом;

  • харчові добавки (заборонено націлювання на неповнолітніх користувачів);

  • товари для схуднення (тільки 18+).

Загалом, ми настійно рекомендуємо попередньо вивчити правила розміщення реклами, щоб не допустити помилок ще на старті. Інакше ви ризикуєте витратити багато часу на виправлення допущених помилок й упустити оптимальний момент для запуску рекламної кампанії.

Тут важливо додати ще один момент. Бувають ситуації, коли оголошення успішно проходить модерацію та починає демонструватися вашій ЦА, але якщо користувачі активно на нього скаржаться, його можуть заблокувати. Це рішення можна оскаржити, звернувшись до служби підтримки Facebook. У деяких випадках навіть доводиться спілкуватися з модераторами по телефону (англійською). Тому ми завжди рекомендуємо підійти до питання налаштування та запуску реклами з усією відповідальністю. Якщо ж ви не впевнені, що впораєтеся на 100%, розумніше звернутися до наших фахівців і скористатися послугою комплексного SMM-просування. Так ви точно позбавите себе зайвого клопоту, не зіткнетеся з перевитратою бюджету та, найголовніше, отримаєте прогнозовані результати рекламної кампанії. Ми використовуємо всі доступні способи створення реклами у Facebook і надаємо прозору звітність кожної рекламної активності. Працюйте з професіоналами й отримуйте найкращі результати!

FAQ

Що таке Facebook Ads?

Facebook Ads — це головний інструмент Facebook для налаштування та запуску рекламної кампанії. За його допомогою ви можете самостійно налаштовувати й запускати рекламу на свою цільову аудиторію. Причому не тільки в соцмережі Facebook, але також в Instagram, Messenger і Audience Network.

Що таке таргетована реклама Фейсбук?

В основі таргетингу — оголошення, які бачать тільки користувачі, що підпадають під задані вами параметри: стать, вік, геолокація й інше. Це ефективний інструмент, за допомогою якого у разі грамотного налаштування можна повністю виключити нецільові покази оголошень.

Що таке контекстна реклама Facebook?

Це оголошення, що демонструються користувачам, які використовували певні пошукові запити. Наприклад, якщо людина вводила пошуковий запит «купити чохол для iPhone 14», алгоритм буде показувати релевантну для нього рекламу.

Що таке мобільна реклама Facebook?

Це динамічна реклама, яку бачать користувачі мобільних пристроїв. Найбільш поширений формат мобільної динамічної реклами — це Instant Experience.

Як відбувається оплата реклами у Facebook?

Ви можете внести кошти на баланс у налаштуваннях платежів Ads Manager. Для цього потрібно додати засіб оплати, вказати суму й натиснути «Оплатити». Сума з'являється на рахунку протягом 5 хвилин. Також можлива оплата постфактум в межах зазначеного вами бюджету. Зверніть увагу: якщо кошти за рекламу не списуються відразу, вони будуть списані протягом 30 днів.

Як дати рекламу у Фейсбуці?

Реклама може бути запущена через Ads Manager або Business Manager. Ми в більшості випадків рекомендуємо використовувати перший варіант, але кожен випадок індивідуальний. Тому, якщо не впевнені у правильності вибору, зверніться за консультацією до фахівців.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
4.5
Проголосувало: 35
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Заповніть Ваші особисті дані.
Phone
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Звернути
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
have questions image
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах