Реклама у Facebook: види, приклади та покрокове налаштування

Ткаченко Аліна
Ткаченко Аліна
Копірайтер
18.03.2024
18.03.2024
4.2
41028
0

Щодня на Facebook заходить близько 1,5 мільярда користувачів, що робить соцмережу Марка Цукерберга одним із головних вебмайданчиків сучасності. А тому реклама у Фейсбуці може стати для вашого бізнесу одним із ключових двигунів продажів і розвитку. Головне — все зробити правильно!

Отже, наша сьогоднішня тема — реклама на Фейсбук. Ми детально розповімо, як вона працює, які існують типи реклами у Facebook, як її правильно налаштувати для отримання хороших результатів і як аналізувати її ефективність. А тому, якщо ви давно цікавилися цим напрямком і шукали вичерпний гайд з налаштування рекламної кампанії у Фейсбуці, наступна інформація — для вас!

Дисклеймер! У нас є вичерпна стаття «Реклама у Facebook: види, приклади та покрокове налаштування». Рекомендуємо з нею познайомитися, щоб нічого не упустити.

 

Чому важливо запустити рекламу на Facebook

Ця платформа є незаперечним лідером серед соцмереж за охопленням аудиторії. Крім того, Facebook продовжує розширюватись, не втрачаючи темпів. У першому кварталі 2023 року кількість користувачів соцмережі досягла 3,03 млрд, при цьому компанії отримали унікальну можливість бути присутніми у стрічці новин своїх клієнтів. Крім широкого охоплення, є ще як мінімум 3 причини, чому важливо налаштувати рекламу у Фейсбук:

  1. Реклама на цій платформі має великі можливості щодо таргетування. Ви можете звузити показ оголошень для аудиторій, різних за місцеперебуванням, віком, статтю, професією, інтересами, поведінкою та іншими факторами. Ви матимете можливість просувати свої товари серед людей, які знаходяться у певному регіоні або воліють користуватися мобільними девайсами.

  2. Реклама на Фейсбуці доступна за цінами. Середня вартість розміщення реклами на цій платформі становить $14,99 за тисячу показів, $0,44 долара — за клік. Звичайно, ціни дуже сильно варіюються залежно від регіону та ніші, але у вас є можливість встановити власний бюджет та контролювати його, щоб уникнути несподіваних витрат.

  3. Платформа дає доступ до інструментів, що дозволяють чітко виміряти результативність реклами. Сервіс Facebook Insights надає детальну інформацію про те, як користувачі взаємодіють з вашою сторінкою на Facebook. За допомогою цього інструменту можна побачити кількість реакцій, коментарів та репостів, проконтролювати, які оголошення залучають трафік на сайт чи породжують інші дії. Facebook Pixel, нещодавно перейменований у Meta Pixel, також допомагає відстежувати, оптимізувати та створювати цільову аудиторію для рекламної кампанії. Цей фрагмент коду акумулює дані користувачів, які відвідали ваш сайт, що допомагає залучити потенційних клієнтів, схильних до цільових дій, та виміряти ефективність реклами.

Все це переконує нас у тому, що реклама у Facebook може стати важливим елементом вашої маркетингової стратегії розкручування в мережі.

Види реклами у Facebook + приклади

Насамперед розгляньмо всі доступні види реклами в соцмережі Facebook. Їх наразі п'ять:

          1.  Реклама із зображенням.

Це найбільш «класична» реклама на Фейсбук — зображення та текст. За її допомогою можна збільшити зацікавленість користувачів, впізнаваність бренду та його продукції або передати новинне посилання. Така реклама може показуватися в декількох місцях розміщення на Фейсбук і в Instagram, а також в Audience Network і Messenger.

          2.  Відеореклама.

Хороша альтернатива рекламі з зображеннями — більш динамічна та привертає увагу. За допомогою відеореклами можна ефектно продемонструвати свій товар або послугу, передати новинний посил і сильніше зацікавити потенційну аудиторію. Тривалість такої реклами — не більше ніж 15 секунд.

            3.  Реклама з галереєю.

Це специфічний формат реклами, в основі якого — кільцева галерея з фотографіями та відео (не більше ніж 10 штук). До кожного блоку галереї можна підв'язати окреме посилання. Така реклама у Фейсбуці відмінно працює для презентації групи товарів із можливістю відразу замовити вибраний товар або дізнатися про нього докладніше.

          4.  Реклама з Instant Experience.

Instant Experience — повноекранний рекламний формат, який відкривається, коли людина взаємодіє з рекламою на смартфоні або планшеті. Це хороший варіант, щоб на короткий час заволодіти всією увагою користувача. Але тільки якщо він взаємодіє з рекламою. Тобто вже зацікавлений.

          5.  Реклама з підбіркою товарів.

Це логічне доповнення реклами з Instant Experience. У рекламі з добіркою міститься обкладинка, а під нею — кілька товарів. Коли користувач натискає на рекламу, з'являється макет Instant Experience, у якому знаходяться товари для ознайомлення та замовлення. 

Налаштування реклами на Фейсбук і вартість рекламної кампанії

Реклама на Фейсбук має одну важливу перевагу — її нескладно налаштувати та запустити. Достатньо розібратися з налаштуваннями інструментів і можливостями Ads Manager, задати правильні параметри цільової аудиторії, підготувати рекламне оголошення та запустити рекламну кампанію.

Однак усе це працює лише в тому випадку, якщо ви детально вивчили власну ЦА. Інакше таргетована реклама у Фейсбук просто не буде працювати, а рекламний бюджет піде в нікуди. Звідси випливає головна порада: якщо ви ще не вивчили портрет своєї цільової аудиторії, запускати рекламу поки рано.

Для кращого розуміння рекомендуємо ознайомитися з нашою статтею «Що таке таргетована реклама та як її налаштувати»

Тепер перейдемо до більш практичної частини нашої статті — як запустити рекламу на Фейсбук. Тут є один неочевидний момент, оскільки запуск рекламної кампанії можна здійснити з двох платформ:

          1.  Facebook Business Manager.

          2.  Facebook Ads Manager.

У більшості випадків ми рекомендуємо клієнтам використовувати саме Ads Manager. По-перше, він доступний усім користувачам Facebook, і немає потреби створювати окремий рекламний кабінет. А по-друге, функціоналу Ads Manager майже завжди більш ніж достатньо. До того ж він доступний у вигляді мобільного застосунку для iOS й Android, що теж спрощує роботу з ним.

 

Тепер друге важливе питання — скільки коштує реклама у Facebook?

Ви самі можете встановити суму, яку готові витрачати на рекламу у Фейсбуці. А алгоритми соцмережі намагатимуться надати максимально можливий результат за ці гроші. Хочете — встановіть бюджет $5 на тиждень, а хочете — $50 000. Вибір за вами! 

Ви також можете більш точно керувати витратами, встановлюючи ліміти:

  • ліміт витрат для всієї рекламної кампанії;
  • ліміт витрат акаунта.

Зверніть увагу! Деякі види реклами Facebook передбачають мінімальну суму витрат. Система обов'язково сповістить вас про це, коли ви будете налаштовувати й запускати рекламну кампанію. Відповідно, непередбачених витрат бюджету не трапиться.

Запуск реклами через Facebook Ads Manager

Для початку давайте коротко розглянемо, як працює реклама у Фейсбуці. Перший і головний інструмент тут — таргетовані оголошення. Таргетинг дозволяє з «хірургічною» точністю задати параметри вашої аудиторії, яка й буде бачити оголошення. Ви можете вказати стать, вік, список інтересів, геолокацію, сімейний стан і багато іншого.

Перевага Facebook у тому, що користувачі самі охоче діляться особистою інформацією в профілі, вказуючи всі параметри, які вам потрібні для запуску рекламної кампанії. Звичайно, бувають і винятки, але в більшості випадків необхідний мінімум для налаштування таргетингу у вас буде.

Другий варіант — контекстна реклама Facebook. Тут алгоритм інший — ви налаштовуєте не таргетинг, а пошукові запити, які ініціюють покази вашого оголошення. Наприклад, ваша компанія продає побутову техніку. Користувач вводить у пошуку запит «купити холодильник в Києві». Цей запит служить свого роду тригером, який вказує, що цьому користувачеві можна показувати вашу рекламу, адже він уже зацікавлений в купівлі. 

Неможливо сказати, який формат краще — таргетована або контекстна реклама. Багато хто поєднує їх для більшого охоплення. Але між цими форматами є одна істотна відмінність: контекстна реклама більше націлена на «теплу» аудиторію, а таргетована — на «холодну». Тому ми теж схиляємося до того, щоб поєднувати ці формати.

Facebook Ads Manager — основний рекламний кабінет Фейсбуку. Працювати з ним, налаштовувати та запускати рекламні кампанії нескладно. Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий і доступний. Але для кращого розуміння пропонуємо вам покрокову інструкцію, як створити рекламну кампанію у Facebook через рекламний кабінет.

Встановлення цілей кампанії

Для початку вам потрібно перейти у Facebook Ads Manager. Відкрийте сайт Facebook, натисніть кнопку «Меню» у правому верхньому куті, прокрутіть вниз і виберіть пункт Ads Manager.

Тепер ви будете перенаправлені безпосередньо в рекламний кабінет, у якому вже можна працювати з кампаніями, наборами реклами й оголошеннями. Якщо до цього ви не запускали РК, то тут буде пусто. Вам необхідно вибрати вкладку «Кампанії» та натиснути «Створити оголошення».

Відкриється невелике вікно, у якому потрібно вибрати мету. Доступно шість варіантів:

  1. Розпізнаваність.

  2. Трафік.

  3. Взаємодія.

  4. Ліди.

  5. Просування застосунку.

  6. Продаж.

При наведенні на кожну ціль ви побачите більш детальний її опис, а також для кого вона підходить. Рекомендуємо ознайомитися, щоб зробити правильний вибір.

На цій же сторінці можна дати назву кампанії, додати набір реклами й налаштування рекламних матеріалів. Це необов'язково.

Після вибору мети натисніть «Далі». Ви будете перенаправлені на наступну сторінку з додатковими налаштуваннями: 

  • назва кампанії;
  • категорії реклами (кредит, робота, житло, соціальні питання, інше);
  • A/B-тестування;
  • бюджет кампанії Advantage.

Тут же ви можете змінити мету, якщо помилилися на попередній сторінці. 

Після виконання всіх налаштувань натисніть «Далі», після чого ви потрапите на сторінку з вибором бюджету, графіка показів реклами, аудиторії та плейсментів.

Налаштування цільової аудиторії

Ефективність Facebook-реклами безпосередньо залежить від того, чи зумієте ви правильно визначити й налаштувати аудиторію для показів оголошень.

Вам доступно кілька головних параметрів:

  • місце розташування;
  • вік;
  • стать;
  • мова;
  • детальний таргетинг.

Також можна охоплювати користувачів за межами детального націлювання, якщо це може збільшити результативність. Достатньо активувати відповідний чекбокс. Налаштовану аудиторію можна зберегти як шаблон для подальшого використання.

До речі, якщо у вас уже є шаблон аудиторії, можна буквально в один клік створити схожу аудиторію або спеціальну аудиторію. Перша — це користувачі, схожі на вашу ЦА. Друга — ті, хто вже взаємодіяв із вашою кампанією.

 

Вибір місць розміщення оголошень

Реклама на Фейсбук крім гнучких налаштувань аудиторії дозволяє налаштовувати й плейсменти. Доступні два варіанти:

           1.  Місця розміщення Advantage+ — система автоматично розподілятиме рекламний бюджет і використовуватиме різні плейсменти, щоб охопити якомога більше людей.

           2.  Ручні плейсменти — ви самостійно вибираєте платформи для показу реклами, пристрої, на яких буде демонструватися реклама, а також точні плейсменти: стрічки, історії, In-Stream, пошук тощо.

 

Взагалі Facebook рекомендує використовувати Advantage+ , щоб Facebook-реклама автоматично демонструвалася потенційно зацікавленим користувачам. І на перших порах це дійсно розумне рішення. Однак з часом ми все ж рекомендуємо налаштовувати аудиторію вручну для більшої точності, оскільки алгоритми Facebook все ще працюють неідеально. 

Досягніть видатних результатів із просуванням у Facebook!

Бажаєте масштабувати свій бізнес за допомогою просування у Facebook? Отримайте ексклюзивну консультацію від наших досвідчених фахівців та досягніть нових висот ваших цілей продажу та впізнаваності вже сьогодні!

Планування бюджету рекламної кампанії

На цій же сторінці ви можете налаштувати бюджет рекламної кампанії та графік показів.

Є два варіанти встановлення бюджету:

  1. Денний бюджет.

  2. Бюджет на весь час кампанії.

Тут же можна встановити дату початку РК та її завершення (необов'язково). Плюс ви можете налаштувати графік показів реклами. Останнє може бути корисно, якщо ви впевнені, що ваша аудиторія активна тільки в певний час, а в інші години просто немає потреби витрачати рекламний бюджет на покази.

Після завершення налаштування натисніть «Далі». 

Вибір оголошень

На наступній сторінці ви можете безпосередньо створювати й налаштовувати рекламні оголошення або вибирати створені раніше для повторного запуску.

Нас цікавить перш за все формат реклами. Доступно кілька варіантів: 

  • одне зображення або відео;
  • реклама формату «Карусель»;
  • колекція.

Виберіть найбільш підхожий для вас формат і прокрутить сторінку трохи нижче, щоб перейти безпосередньо до створення оголошення.

Створення оголошень і запуск кампанії

Ми розглянемо створення реклами на прикладі найпоширенішого формату — одне зображення з підписом.

Вибираємо «Додати медіафайл» і «Додати зображення».

Завантажуємо нашу картинку та далі вибираємо формат обрізки в залежності від місця показу. Зверніть увагу, що в деяких випадках співвідношення сторін може не підходити для всіх форматів. У такому випадку дотримуйтеся рекомендацій Ads Manager.

 

У цьому ж блоці необхідно додати текстові матеріали: основний текст, заголовок, опис, оптимізований текст, заклик до дії. Додатково потрібно вказати, куди користувач буде перенаправлений, коли клікне на рекламу (ваша сторінка, сайт, інтернет-магазин, інше), можна додати посилання для показу, кнопку телефонного виклику тощо.

Автоматична оптимізація Ads Manager

Ви можете активувати всі автоматичні налаштування Advantage+, щоб алгоритми Facebook оптимізували оголошення. Насамперед це стосується зображень.

 

Після цього рекомендуємо ретельно перевірити ще раз усі заповнені поля й вибрані налаштування, щоб переконатися, що ви нічого не упустили та все налаштували правильно. Можете також натиснути у верхній частині сторінки кнопку попереднього перегляду. Тут можна відразу побачити, які поля ви пропустили.

Якщо все зроблено правильно, натисніть «Опублікувати» й дотримуйтеся подальших інструкцій. Оголошення піде на модерацію, і після перевірки ваша реклама у Фейсбуці почне демонструватися користувачам відповідно до вибраних налаштувань.

Налаштування реклами у Facebook через Business Manager

Тепер подивимося, як налаштувати рекламу у Facebook за допомогою Business Manager. Алгоритм насправді досить схожий на попередній, але з деякими особливостями. Розглянемо його коротко, оскільки в більшості випадків власники бізнесу й SMM-фахівці воліють працювати безпосередньо з Ads Manager.

Реєстрація в Business-кабінеті

Для реєстрації ви повинні перейти на сторінку Meta Business Suite і створити акаунт, якщо не зробили цього раніше. Бізнес-акаунт, крім іншого, дозволить вам призначати інших людей для керування рекламою та вашими сторінками, надаючи різні рівні доступу. Це, мабуть, ключова відмінність цього інструменту від Ads Manager, де ви особисто керуєте рекламною кампанією.

Прив'язування акаунта

Після реєстрації вам необхідно буде прив'язати сторінку, на яку ви будете запускати рекламу. Надалі це знадобиться, щоб зв'язати профіль рекламного кабінету та бізнес-акаунт у Фейсбуці.

 

Тут же можна налаштовувати рівні доступу. Найбільш повний доступ буде в адміністратора, який і створює акаунт. Але надалі ви можете під’єднувати інших учасників, даючи їм потрібний доступ. Зокрема, на рівні адміністраторів.

Налаштування платежів

У налаштуваннях кампанії ви можете додати різні способи оплати. Перш за все це дебетові та кредитні картки VISA, MasterCard, AMEX й інші. Можна також використовувати інтернет-банкінг, якщо такий варіант для вас кращий.

 

Зазначений спосіб оплати можна зробити стандартним. Дані збережуться, і надалі вам не знадобиться повторно вводити дані карти.

Запуск оголошення

Тепер реклама на Фейсбук може бути налаштована й запущена. Причому всі наступні дії теж здійснюються через Ads Manager за абсолютно тим самим алгоритмом, який ми описали вище. Щоб перейти в Ads Manager із Meta Business Suite, вам необхідно натиснути на меню зліва та в списку швидких посилань вибрати Ads Manager. Після цього ви будете перенаправлені на вже знайому сторінку рекламного менеджера, де зможете виконати тонке налаштування рекламної кампанії.

 

Як вибрати цільову аудиторію для Facebook-реклами

Найзручніше — якщо у вас уже є клієнтська база. Її можна завантажити в рекламний кабінет і тим самим істотно спростити собі завдання. Алгоритм при цьому проаналізує контакти й адреси цих людей, збере їх акаунти та об'єднає у вашу аудиторію, на яку ви, зі свого боку, зможете запускати рекламу. Це дуже зручно й економить масу часу.

Алгоритм дій такий:

  1. Додаємо список клієнтів. Перейдіть в Ads Manager, увійдіть у вкладку «Аудиторії», виберіть «Створити аудиторію» — «Користувальницька аудиторія» — «Список клієнтів».

  2. Готуємо список клієнтів. Додайте список клієнтів, яких хочете використовувати для своєї нової користувацької аудиторії. Цьому списку можна дати назву для зручнішого подальшого використання.

  3. Перевіряємо список клієнтів. Переконайтеся, що особисті дані зіставлені правильно. Зверніть увагу на відповідні повідомлення: зелена галочка — дані зіставлені правильно, Помаранчевий знак оклику — деякі дані потрібно змінити вручну.

Більш детально про завантаження списку цільової аудиторії можна дізнатися в довідковому центрі Meta для бізнесу.

Якщо ж клієнтської бази у вас немає, аналізувати свою ЦА та налаштовувати таргетинг доведеться вручну. Це досить нескладно й вимагає від вас тільки точного розуміння, хто ваша ЦА. 

Особливості налаштування Acquisition і Retention

Реклама у Фейсбуці дозволяє частково використовувати аналітичний метод AARRR. Ця модель складається з п'яти метрик:

  • Acquisition — залучення;
  • Activation — активація;
  • Retention — утримання
  • Referral — рекомендація;
  • Revenue — дохід.

Зокрема, йдеться про Acquisition і Retention. Ви можете запустити Acquisition-кампанію, використовуючи налаштування таргетованої реклами. Для цього необхідно виконати п'ять кроків:

  1. Встановити Facebook Pixel або Facebook SDK.

  2. Налаштувати воронку для ретаргетинга.

  3. Налаштувати подію за цією воронкою.

  4. Створити кілька аудиторій, які надалі будуть розподілені за групами оголошень.

  5. Створити й запустити рекламну кампанію з вибраною метою.

Acquisition дозволяє ефективніше працювати з «холодною» аудиторією, забезпечуючи її взаємодію з наявним трафіком.

Що стосується другого пункту — Retention, це системне просування, завдання якого — охопити релевантну аудиторію й досягати поставленого завдання: купівля товару, замовлення послуги, інше. Така реклама добре працює, коли вам потрібно саме більше цільових дій, а не просто підвищення впізнаваності бренду або лояльності до нього.

Відстеження ефективності Facebook-реклами

Немає жодних гарантій, що Facebook реклама відразу ж дасть видатні результати. Ви повинні постійно аналізувати її показники через центр реклами й у разі потреби коригувати рекламну кампанію. Facebook насправді надає досить вичерпну статистику.

Ви можете аналізувати CTR реклами у Facebook, витрати на просування, обсяги залученого трафіку, параметри аудиторії та багато іншого. Як мінімум це дозволить зрозуміти, чи окупаються витрати. Як максимум — в рази збільшити ефективність рекламної кампанії. Наприклад, якщо ви бачите, що клікабельність Facebook-реклами невисока, але ціна кліка при цьому помітно вище очікуваної, ймовірно, необхідно доопрацювати ваші креативи. А в деяких випадках допомагає переналаштування показів оголошення на іншу цільову аудиторію. 

Що потрібно знати про правила розміщення реклами у Facebook

На жаль, досі можуть бути такі ситуації, коли рекламіст витратив цілий день на налаштування та уважну перевірку всіх деталей, проте його оголошення та вся рекламна кампанія не проходять модерацію.

Соціальна мережа Facebook має суворі правила рекламної діяльності, які встановлюють обмеження просування певних товарів та послуг. Ці правила досить численні, їхнє докладне перерахування тут не зовсім доцільне, проте з ними можна ознайомитися на офіційному сайті платформи.

Зокрема, існує повна заборона на рекламу наступних категорій товарів та послуг:

  • зброя;
  • табачні вироби;
  • медикаменти та пов'язані з ними продукти;
  • товари 18+;
  • шпигунське програмне забезпечення;
  • продукти, які пропонують неіснуючі функції тощо.

Деякі види реклами у Facebook допускаються з обмеженнями. Наприклад, реклама алкогольної продукції дозволяється лише відповідно до місцевих законів. До цієї категорії також належать сервіси знайомств, фінансові послуги, харчові добавки та інші подібні продукти та послуги.

Вимоги до рекламних оголошень

Одне з найважливіших правил, яких потрібно дотримуватися, якщо ви вирішили налаштувати рекламу у Фейсбук, — це підбір зображень. При цьому необхідно враховувати специфічні вимоги, які залежать від розташування. До них відносяться: роздільна здатність файлу, співвідношення сторін, кількість зображень (у разі використання каруселі) та інші параметри.

Існує загальне правило, згідно з яким текст не повинен займати більше ніж 20% від загальної площі зображення. Це застосовується як до окремих фотографій та картинок, так і до елементів у каруселі. Тому під час налаштування кожного оголошення необхідно перевіряти, чи відповідають вибрані зображення стандартам майданчика.

Приклади реклами на Facebook

Але, як кажуть, краще один раз побачити, ніж сто разів почути. Пропонуємо вам подивитися, як виглядає реклама у Facebook, яка реально працює.

Які ціни на рекламу у Фейсбуці

Налаштування реклами у Фейсбук приваблює підприємців через можливості контролювати бюджет. Її вартість на цій платформі залежить від кількох факторів:

  • часу. Місяць, день тижня і навіть години, у які ви вибираєте показ оголошень, можуть впливати на ефективність просування та загальний рекламний бюджет;
  • стратегії ставок. Ставка фіксує суму, яку ви готові сплатити за певну дію. Ви можете вибрати оплату за CPC (вартість за клік), CPM (вартість за тисячу показів), за реакцію або інші цільові дії;
  • місця відображення реклами (на мобільних пристроях чи комп'ютерах). Вибираючи цей параметр, ви можете вплинути на вартість показу;
  • цільової аудиторії. Цей параметр відіграє важливу роль, якщо інші рекламодавці націлені на ту ж аудиторію, що і ви. У цьому випадку вартість за кожен клік та тисячу показів може збільшитись.

Крім того, середня ціна за клік відрізняється у різних сферах. Наприклад, у фінансовій та страховій вона може бути на рівні $2-3, тоді як в індустрії одягу та взуття вона буде близько $0,5. 

Підсумки: оптимальний вид реклами у Фейсбуці та кому вона підійде

Реклама на Фейсбук — відмінний інструмент, якщо вам потрібно підвищити впізнаваність бренду, привернути увагу до нової пропозиції та збільшити конверсію. Крім того, Facebook — досить універсальний рекламний майданчик, на якому можна просувати практично що завгодно: починаючи з біжутерії та чохлів для телефонів, закінчуючи дорогими гаджетами, автомобілями або навіть житловими комплексами.

Водночас потрібно пам'ятати про категорії товарів (і наповнення постів), для яких реклама у Фейсбуці не підійде:

  • будь-які публікації з неполіткоректними висловлюваннями, дискримінацією тощо;
  • будь-яка незаконна діяльність, послуги та товари;
  • небезпечні, протизаконні або недоречні матеріали;
  • алкогольна й тютюнова продукція (в деяких країнах);
  • азартні ігри, казино (зокрема, онлайн), букмекерські контори та інше (не у всіх країнах);
  • лікарські препарати, які відпускаються за рецептом;
  • харчові добавки (заборонено націлювання на неповнолітніх користувачів);
  • товари для схуднення (тільки 18+).

Взагалі ми настійно рекомендуємо попередньо вивчити правила розміщення реклами у Facebook, щоб не допустити помилок ще на старті. Інакше ви ризикуєте витратити багато часу на виправлення допущених помилок й упустити оптимальний момент запуску рекламної кампанії.

Тут важливо додати ще один момент. Бувають ситуації, коли реклама успішно проходить модерацію та починає демонструватися вашій ЦА. Але, якщо користувачі активно на неї скаржаться, її можуть заблокувати. Це рішення можна оскаржити, звернувшись до служби підтримки Facebook. У деяких випадках навіть доводиться спілкуватися з модераторами телефоном (англійською). Тому ми завжди рекомендуємо підійти до питання налаштування й запуску реклами з усією відповідальністю. А якщо ви не впевнені, що впораєтеся на 100%, розумніше буде звернутися до наших фахівців і скористатися послугою комплексного SMM-просування. Так ви точно позбавите себе від зайвого клопоту, не зіткнетеся з перевитратою бюджету і, найголовніше, — отримаєте прогнозовані результати рекламної кампанії. Ми використовуємо всі доступні способи створення реклами у Facebook і надаємо прозору звітність кожної рекламної активності. Працюйте з професіоналами й отримуйте найкращі результати!

FAQ

Що таке Facebook Ads?

Facebook Ads — це головний інструмент Facebook для налаштування та запуску рекламної кампанії. За його допомогою ви можете самостійно налаштовувати й запускати рекламу на свою цільову аудиторію. Причому не тільки в соцмережі Facebook, але також в Instagram, Messenger і Audience Network.

Що таке таргетована реклама Фейсбук?

Таргетована реклама — це оголошення, які бачать тільки користувачі, що підпадають під задані вами параметри: стать, вік, геолокація, інше. Це ефективний інструмент, за допомогою якого у разі грамотного налаштування можна повністю виключити нецільові покази оголошень.

Що таке контекстна реклама Facebook?

Контекстна реклама — це оголошення, які демонструються користувачам, що використовували певні пошукові запити. Наприклад, людина вводила пошуковий запит «купити чохол для iPhone 14». Відповідно, алгоритм буде показувати релевантну для нього рекламу.

Що таке мобільна реклама Facebook?

Це динамічна реклама, яку бачать користувачі мобільних пристроїв. Найбільш поширений формат мобільної динамічної реклами — це Instant Experience.

Як відбувається оплата реклами у Facebook?

Ви можете внести кошти на баланс у налаштуваннях платежів Ads Manager. Для цього потрібно додати засіб оплати, вказати суму й натиснути «Оплатити». Сума з'являється на рахунку протягом 5 хвилин. Також можлива оплата постфактум в межах зазначеного вами бюджету. Зверніть увагу: якщо кошти за рекламу не списуються відразу, вони будуть списані протягом 30 днів.

Як дати рекламу у Фейсбуці?

Реклама може бути запущена через Ads Manager або Business Manager. Ми в більшості випадків рекомендуємо використовувати перший варіант, але кожен випадок індивідуальний. Тому, якщо не впевнені у правильності вибору, зверніться за консультацією до фахівців.

Ткаченко Аліна
Про автора
Ткаченко Аліна
Копірайтер
Досвід роботи 10 років
Спеціалізується на створенні корисного та продаючого контенту. Має досвід написання переконливих текстів для реклами, сайтів, блогів та соціальних медіа.
Більше статей від автора
Як вам стаття?
4.2
Проголосувало: 22
Давайте обговоримо Ваш проєкт
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Коментарі
(0)
Будьте першими, хто залишить коментар
wezom logo
Залишились питання?
Залиште контактні дані. Наш менеджер зв'яжеться та проконсультує вас.
Підписуйтесь на розсилку Айтижблог
blog subscriber decor image
Бажаєте отримувати цікаві статті?
Натискаючи кнопку “Відправити”, ви даєте згоду на обробку особистих даних. Детальніше
Слідкуйте за нами у соціальних мережах
Цей сайт використовує cookie-файли для більш комфортної роботи користувача. Продовжуючи переглядати сайт, Ви погоджуєтеся на використання cookie.